Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Адам болам десеңіз..
Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбаев <<Адам болам десеңіз...>>
Сабақтың мақсаты: 1. А.Құнанбаев туралы мағлұмат беру,өлеңмен таныстыру,мазмұнын меңгерту,негізгі идеясын ашу. 2.Оқушының ой-өрісін,танымдық қабілеттерін дамыту,сөздік қорын молайту;өз пікірін саналы,шебер ортаға сала білуге үйрету,шығармашылық қабілетін дамытуға жол ашу. 3.Жақсы мен жаман әдет - қылықтарды ажырата білуге,өздігінен талпынып жауапкершілікті сезінетін өнегелі тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ой қозғау,Венн көрсетуі,баяндау,тіл дамыту
Сабақтың формасы: жеке,топтық,ұжыммен
Сабақтың көрнекілігі:Абайдың суреті,кітаптар көрмесі,тірек-сызба схемалар,Венн диаграммасы,тест сұрақтары,ребус,сөзжұмбақ,мақал-мәтелдер,нақыл сөздер
Техникалық құрал:үнтаспа
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар,бүгін біздің сыныпқа қонақтар келіп отыр.Қонақтарға не көрсетуіміз керек?
- Қонақжайлығымызды қалай көрсетеміз?
- Жақсы білімімізбен тәртібімізді көрсетсек,қонақтардың көңілдері марқайып қайтады.
-Мына тақтадағы ребусқа көңіл бөліп шешейік.
.,,, .., .,., ,..,
- Қандай сөз шықты? /Ана тілі/
Қазақ тілім-өз тілім-ана тілім
Абай,Мұқтар сөйлеген дана тілім
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені
Болашағым,бақытым,дара тілім
-Міне, балалар,қазір кемеңгер,ғұлама ақындарымыздың тілі-туған тіліміз-қазақ-яғни,ана тілі сабағы.
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі. /Жақсы адам,жаман адам тақырыбына мақал-мәтелдер жаттап келу./ Мазмұнын талдау.Оқушылар ойын тыңдау,толықтыру.
- Жаман адамға қандай қасиеттер тән?
- Ал,жаман адамға қандай қасиеттер тән?
Жақсы адам Жаман адам
82486518415Адал,еңбекқор, қайырымды, мейірімді,елгезек,
білімді,ақылды
00Адал,еңбекқор, қайырымды, мейірімді,елгезек,
білімді,ақылды
257746537465Өтірікші,мақтаншақеріншек,тәртіпсіз,
білімсіз,күншіл
00Өтірікші,мақтаншақеріншек,тәртіпсіз,
білімсіз,күншіл
III.Білімдерін тексеру кезеңі.Тест арқылы өтілген материалдар бойынша білімдері
тексеріледі.
1.<<Алмас қылышты ардагер>> әңгімесіндегі батыр кім?
а) Бөгембай батыр в) Наурызбай батыр с) Қарасай батыр
2. <<Жақия>> кімнің баласы?
а) Махамбеттің в) Исатайдың с) Амангелдінің
3. 1945 ж. 30 сәуірде 6 сағ.30мин. << Жеңіс туын >> кім тікті?
а) Бауыржан Момышұлы в) Махмет Қайырбаев с) Рахымжан Қошқарбаев
4. <<Ол ақын болар ма еді?>> - бұл ой кім туралы айтылған?
а) Ербол Сыпатаев в) Ляззат Асанова с) Қайрат Рысқұлов
5. Төрт жасында мектеп есігін ашқан кім?
а) Міржақып Дулатов в) Шоқан Уәлиханов с) Мағжан Жұмабаев
IV.Мақсат қою кезеңі. Жаңа сабақты бастамас бұрын сабақтың тақырыбын ашып алуымыз керек.Сол үшін <<Кім тапқыр?>> ойынын жүргізіп,сөзтізбекті шешеміз.
1.
А
я
з
2.
б
ұ
л
т
3.
а
с
п
189230-9525н
00н
а
а
й
1.Қос қолы жоқ,Көзі жоқ,Сурет салар өзі көп.Ол не?
2.Асқар таумен таласа,Ұшады бір алаша.Бұл не?
3.Төңірегі терең көрініп,Теген жатыр төңкеріліп.Жас та
сыйған,кәрі сыйған,Астына оның бәрі сыйған. Бұл не?
4.Бір тілім болып туады,Күннен күнге толады,Дөп-
дөңгелек болады.Бұл не?
- Балалар,біз нелерді атадық? / табиғат құбылыстарын /
- Енді сөзтізбекті тігінен,алғашқы жолына қараңдаршы,қандай сөз шықты?
- Олай болса,біз бүгін Абай атамыздың <<Адам болам десеңіз...>> деген өлеңімен
танысамыз.
V.Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі. 1. Кіріспе.
а/ Негізгі кейіпкеріміз Абай болғандықтан,Абай атамыздың өмір жолдарынан кім қысқаша мағлұмат береді? Біз Абай ата туралы не білеміз? /оқушылардың есте қалғандарын тыңдау ә/ Тірек-сызба схема арқылы оқушылардың білімдерін толықтыра кетемін.Абайдың суреті тақтаға ілініп,кітап көрмесімен таныстырамын.
Абай Құнанбаев-1845 жылы қазіргі ШығысҚазақстан облысы Абай ауданында дүниеге келген.Халқымыз <<Ата көрген оқ жонар,ана көрген тон пішер>> дегендей,Абайдың әкесі-Құнанбай,анасы-Ұлжан ақыл мен парасатының иесі болған адамдар.Әкесі ел билеген көсем,шешен адам болған.Әкесі Абайды жас кезінде өзімен отырыстарға апарып,әділ биліктері мен шешендік сөздерін үлгі еткен.Абай жас кезінен-ақ зерек бала атанған.Абайдың жазған өлеңдері жастарды білімді,ғылымды сүюге шақырады.Асыл сөзді ідесең Абайды оқы,ерінбе демекші,Абайды біз өзімізге алғаш әріп үйреткен әліппе оқулығынан да өлеңдерін танып білеміз.
Құнанбай Зере Ұлжан
253936527305
1910715027965400
15678151244602872740124460 Ибрагим Ұлы ақын
Абай
171069026035287274026035
2015490825526727158255 Жазғытұрым Қыс
Әсемпаз болма Ғылым таппай
әрнеге мақтанба
- Абай атамыздың қандай өлеңдерін жатқа білесіңдер?
- Сонымен балалар, Абай Құнанбаев дегеніміз кім? (Ақын,сазгер,аудармашы,ойшыл,данышпан)
- Бүгін біздің өтетін тақырыбымыз <<Адам болам десеңіз...>>
2. Оқулықпен жұмыс. а/ Өлеңді дауыстап,мәнерлеп жатқа айтып беремін. ә/ Өлеңді тізбекпен оқушыларға оқыту. б/ Өлең бойынша әңгіме жүргізіледі.Бес асыл іс,бес дұшпанды атайды. в/ Венн диаграммасын құруға ұсынамын. г/ Осы сөздерге сөздік жұмыс ұйымдастырылады. ғ/ Өлеңде бұрынғы оқығандарынан басқа тағы қандай жаңа жолдар қосылғанын сұрап,оны қалай түсінетіндіктері сұралады? д/ Абай атамыз тек қана ақын емес,сонымен қатар сазгер де болған.Оның <<Көзімнің қарасы>>, <<Желсіз түнде жарық ай>>, <<Қараңғы түде тау қалқып>> т.б. көптеген әндері де бар.
- Сендер Абай аталарыңның қандай әндерін жатқа білесіңдер?/ Орындатқызу: (Желсіз түнде жарық ай) /
е/ Үнтаспадан <<Көзімнің қарасы>> әнін тыңдату.
VI. Жаңа сабақты бекіту. - Балалар,біз бүгін кіммен таныстық? Абай ата кім болған?
1.Тірек-сызба схема арқылы баяндайды.
267271512509500 Данышпан
178689011366500323469011366500 Сазгер Ақын
220472064135Абай
00 Абай
323469063500018345154762500 Аудармашы Ойшыл
- Басқа тілдерден аударған Абайдың қандай өлең мысалдарын жатқа білесіңдер? (И.А.Крылов <<Шегіртке мен құмырсқа>>)
- Абайдың қандай қара сөздерін білесіңдер?
2.- Абай атамыз өзінің өлеңінде бізді неге шақырады?
Жақсыдан үйренуге Жаманнан жиренуге
2235209652000-31686522860А
Д
А
м
00А
Д
А
м
270192553340А
Д
А
м
00А
Д
А
м
319532010604500Білімді Білімсіз
323278592710002235208318500 Талапты Ұятсыз
323342069850002235205080000 Ізденгіш Рақымсыз
323342094615002235202794000 Инабатты Күншіл
324231090805002241557175500 Адал Хайуан
323342086995002235205842000 Еңбекқор Надан
324294592710002432058318500 Парасатты Залым
327152098425002241558890000 Қайырымды Мақтаншақ
327152085090002622556604000 Терең ойлы Қанағатсыз
3271520119380002432055270500 Ақылды Еріншек
3.Дәптермен жұмыс: Бүгінгі сабақтан алған білімдерін саралауға ұсынамын.Кестені толтыру.
INSERT - әдісі : << V >> - білемін, << + >> - жаңа білдім, << ? >> - таңқалдым, зерттеймін.
VII.Қорытынды.Тест сұрақтарының нәтижесін қарап шығып,қорытынды жасалынып, балалардың білімдері сараланып,мадақтаулар айтылып,қатесіз,дәл жауап берген оқушылардың білімдері бағаланады.
Жалпы сабақта белсенді атсалысқан оқушыларды мадақтау,бағалау.
VIII.Үйге: 1.<<Адам болам десеңіз>> өлеңін жаттау. 2.Интернет желісінен,оқулықтардан Абайдың бір қара сөзін табу,жаттау.
Сабақтың мақсаты: 1. А.Құнанбаев туралы мағлұмат беру,өлеңмен таныстыру,мазмұнын меңгерту,негізгі идеясын ашу. 2.Оқушының ой-өрісін,танымдық қабілеттерін дамыту,сөздік қорын молайту;өз пікірін саналы,шебер ортаға сала білуге үйрету,шығармашылық қабілетін дамытуға жол ашу. 3.Жақсы мен жаман әдет - қылықтарды ажырата білуге,өздігінен талпынып жауапкершілікті сезінетін өнегелі тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ой қозғау,Венн көрсетуі,баяндау,тіл дамыту
Сабақтың формасы: жеке,топтық,ұжыммен
Сабақтың көрнекілігі:Абайдың суреті,кітаптар көрмесі,тірек-сызба схемалар,Венн диаграммасы,тест сұрақтары,ребус,сөзжұмбақ,мақал-мәтелдер,нақыл сөздер
Техникалық құрал:үнтаспа
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар,бүгін біздің сыныпқа қонақтар келіп отыр.Қонақтарға не көрсетуіміз керек?
- Қонақжайлығымызды қалай көрсетеміз?
- Жақсы білімімізбен тәртібімізді көрсетсек,қонақтардың көңілдері марқайып қайтады.
-Мына тақтадағы ребусқа көңіл бөліп шешейік.
.,,, .., .,., ,..,
- Қандай сөз шықты? /Ана тілі/
Қазақ тілім-өз тілім-ана тілім
Абай,Мұқтар сөйлеген дана тілім
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені
Болашағым,бақытым,дара тілім
-Міне, балалар,қазір кемеңгер,ғұлама ақындарымыздың тілі-туған тіліміз-қазақ-яғни,ана тілі сабағы.
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі. /Жақсы адам,жаман адам тақырыбына мақал-мәтелдер жаттап келу./ Мазмұнын талдау.Оқушылар ойын тыңдау,толықтыру.
- Жаман адамға қандай қасиеттер тән?
- Ал,жаман адамға қандай қасиеттер тән?
Жақсы адам Жаман адам
82486518415Адал,еңбекқор, қайырымды, мейірімді,елгезек,
білімді,ақылды
00Адал,еңбекқор, қайырымды, мейірімді,елгезек,
білімді,ақылды
257746537465Өтірікші,мақтаншақеріншек,тәртіпсіз,
білімсіз,күншіл
00Өтірікші,мақтаншақеріншек,тәртіпсіз,
білімсіз,күншіл
III.Білімдерін тексеру кезеңі.Тест арқылы өтілген материалдар бойынша білімдері
тексеріледі.
1.<<Алмас қылышты ардагер>> әңгімесіндегі батыр кім?
а) Бөгембай батыр в) Наурызбай батыр с) Қарасай батыр
2. <<Жақия>> кімнің баласы?
а) Махамбеттің в) Исатайдың с) Амангелдінің
3. 1945 ж. 30 сәуірде 6 сағ.30мин. << Жеңіс туын >> кім тікті?
а) Бауыржан Момышұлы в) Махмет Қайырбаев с) Рахымжан Қошқарбаев
4. <<Ол ақын болар ма еді?>> - бұл ой кім туралы айтылған?
а) Ербол Сыпатаев в) Ляззат Асанова с) Қайрат Рысқұлов
5. Төрт жасында мектеп есігін ашқан кім?
а) Міржақып Дулатов в) Шоқан Уәлиханов с) Мағжан Жұмабаев
IV.Мақсат қою кезеңі. Жаңа сабақты бастамас бұрын сабақтың тақырыбын ашып алуымыз керек.Сол үшін <<Кім тапқыр?>> ойынын жүргізіп,сөзтізбекті шешеміз.
1.
А
я
з
2.
б
ұ
л
т
3.
а
с
п
189230-9525н
00н
а
а
й
1.Қос қолы жоқ,Көзі жоқ,Сурет салар өзі көп.Ол не?
2.Асқар таумен таласа,Ұшады бір алаша.Бұл не?
3.Төңірегі терең көрініп,Теген жатыр төңкеріліп.Жас та
сыйған,кәрі сыйған,Астына оның бәрі сыйған. Бұл не?
4.Бір тілім болып туады,Күннен күнге толады,Дөп-
дөңгелек болады.Бұл не?
- Балалар,біз нелерді атадық? / табиғат құбылыстарын /
- Енді сөзтізбекті тігінен,алғашқы жолына қараңдаршы,қандай сөз шықты?
- Олай болса,біз бүгін Абай атамыздың <<Адам болам десеңіз...>> деген өлеңімен
танысамыз.
V.Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі. 1. Кіріспе.
а/ Негізгі кейіпкеріміз Абай болғандықтан,Абай атамыздың өмір жолдарынан кім қысқаша мағлұмат береді? Біз Абай ата туралы не білеміз? /оқушылардың есте қалғандарын тыңдау ә/ Тірек-сызба схема арқылы оқушылардың білімдерін толықтыра кетемін.Абайдың суреті тақтаға ілініп,кітап көрмесімен таныстырамын.
Абай Құнанбаев-1845 жылы қазіргі ШығысҚазақстан облысы Абай ауданында дүниеге келген.Халқымыз <<Ата көрген оқ жонар,ана көрген тон пішер>> дегендей,Абайдың әкесі-Құнанбай,анасы-Ұлжан ақыл мен парасатының иесі болған адамдар.Әкесі ел билеген көсем,шешен адам болған.Әкесі Абайды жас кезінде өзімен отырыстарға апарып,әділ биліктері мен шешендік сөздерін үлгі еткен.Абай жас кезінен-ақ зерек бала атанған.Абайдың жазған өлеңдері жастарды білімді,ғылымды сүюге шақырады.Асыл сөзді ідесең Абайды оқы,ерінбе демекші,Абайды біз өзімізге алғаш әріп үйреткен әліппе оқулығынан да өлеңдерін танып білеміз.
Құнанбай Зере Ұлжан
253936527305
1910715027965400
15678151244602872740124460 Ибрагим Ұлы ақын
Абай
171069026035287274026035
2015490825526727158255 Жазғытұрым Қыс
Әсемпаз болма Ғылым таппай
әрнеге мақтанба
- Абай атамыздың қандай өлеңдерін жатқа білесіңдер?
- Сонымен балалар, Абай Құнанбаев дегеніміз кім? (Ақын,сазгер,аудармашы,ойшыл,данышпан)
- Бүгін біздің өтетін тақырыбымыз <<Адам болам десеңіз...>>
2. Оқулықпен жұмыс. а/ Өлеңді дауыстап,мәнерлеп жатқа айтып беремін. ә/ Өлеңді тізбекпен оқушыларға оқыту. б/ Өлең бойынша әңгіме жүргізіледі.Бес асыл іс,бес дұшпанды атайды. в/ Венн диаграммасын құруға ұсынамын. г/ Осы сөздерге сөздік жұмыс ұйымдастырылады. ғ/ Өлеңде бұрынғы оқығандарынан басқа тағы қандай жаңа жолдар қосылғанын сұрап,оны қалай түсінетіндіктері сұралады? д/ Абай атамыз тек қана ақын емес,сонымен қатар сазгер де болған.Оның <<Көзімнің қарасы>>, <<Желсіз түнде жарық ай>>, <<Қараңғы түде тау қалқып>> т.б. көптеген әндері де бар.
- Сендер Абай аталарыңның қандай әндерін жатқа білесіңдер?/ Орындатқызу: (Желсіз түнде жарық ай) /
е/ Үнтаспадан <<Көзімнің қарасы>> әнін тыңдату.
VI. Жаңа сабақты бекіту. - Балалар,біз бүгін кіммен таныстық? Абай ата кім болған?
1.Тірек-сызба схема арқылы баяндайды.
267271512509500 Данышпан
178689011366500323469011366500 Сазгер Ақын
220472064135Абай
00 Абай
323469063500018345154762500 Аудармашы Ойшыл
- Басқа тілдерден аударған Абайдың қандай өлең мысалдарын жатқа білесіңдер? (И.А.Крылов <<Шегіртке мен құмырсқа>>)
- Абайдың қандай қара сөздерін білесіңдер?
2.- Абай атамыз өзінің өлеңінде бізді неге шақырады?
Жақсыдан үйренуге Жаманнан жиренуге
2235209652000-31686522860А
Д
А
м
00А
Д
А
м
270192553340А
Д
А
м
00А
Д
А
м
319532010604500Білімді Білімсіз
323278592710002235208318500 Талапты Ұятсыз
323342069850002235205080000 Ізденгіш Рақымсыз
323342094615002235202794000 Инабатты Күншіл
324231090805002241557175500 Адал Хайуан
323342086995002235205842000 Еңбекқор Надан
324294592710002432058318500 Парасатты Залым
327152098425002241558890000 Қайырымды Мақтаншақ
327152085090002622556604000 Терең ойлы Қанағатсыз
3271520119380002432055270500 Ақылды Еріншек
3.Дәптермен жұмыс: Бүгінгі сабақтан алған білімдерін саралауға ұсынамын.Кестені толтыру.
INSERT - әдісі : << V >> - білемін, << + >> - жаңа білдім, << ? >> - таңқалдым, зерттеймін.
VII.Қорытынды.Тест сұрақтарының нәтижесін қарап шығып,қорытынды жасалынып, балалардың білімдері сараланып,мадақтаулар айтылып,қатесіз,дәл жауап берген оқушылардың білімдері бағаланады.
Жалпы сабақта белсенді атсалысқан оқушыларды мадақтау,бағалау.
VIII.Үйге: 1.<<Адам болам десеңіз>> өлеңін жаттау. 2.Интернет желісінен,оқулықтардан Абайдың бір қара сөзін табу,жаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz