Аққулар ұйықтағанда

Поэманың тақырыбы мен құрылысын, идеясын ашу.
Оқушының сөйлеу шеберліктерін арттыру, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру.
Туған жерге деген патриоттық сезімдерін, табиғат әсемдігін түсіне білуге, киелі заттарды қастерлеуге баулу.
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқи отырып, идеясын ашады.
Оқушылардың сөйлеу мәдениеті мен оқу дағдысы қалыптасады.
Киелі аққуды қадірлеуге үйрету.
Жаңа сабақ.
М. Мақатаев өмірі .
АКТ пайдаланып М. Мақатаев өмірі жайлы электронды оқулықтан көріп тыңдау. Дайындап келген слайдты проектормен көрсету
М. Мақатаев өмірі мен туған жері жайлы көргендерінен түртіп алу стратегиясы бойынша дәптерге жазып алу.
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқу.
Оқулықпен жұмыс
Ресурстық тапсырмалар
сұрақтар мен тапсырмалар
«Табиғат» тобына тапсырма
1. Поэманың І бөлімінен қандай әсер алдыңдар? Туған жер, Жетімкөлдің сұлулығын, аққудыңүні, қасиеті, айнала қоршаған ортамен үндестігі, ақынның сезімі өлеңде қалай берілген ?
« Аққу» тобына тапсырма.
2. Поэманың ІІ бөлімінде оқиға мен интонацияның өзгергенін байқаңдар. Ананың психологиялық жай- күйін ақын қалай берген? Ананы қасиетті аққуға оқ атуға итермелеген не?
Диалогтік оқу
Жылқышы мен ананың диалогы
«Табиғат» тобына «ана» ролі
Аққу» тобына «жылқышы» ролін оқу.
«Табиғат» тобына «Аққу» тобына
Жақтаушы
Ана ең бірінші өз баласын аман сақтап қалуды ойлады. Баласының өлім аузында жатқаны анаға еш нәрсені ойлатпады. Тәуіп шалдың ем болады дегенін мықтап ойына түйіп алған ол аққудың сұлулығын мойындап қарап, оны өлімге қимай тұрса да атып жібереді. Бала ана үшін әрдайым бірінші орында. Ана баласын еш нәрсеге теңгермейді. Дәл сол мезетте ана үшін бала амандығы қажет болды . . .
Даттаушы
Аққу - киелі құс, оны атуға
болмайды. Аққуды атқан адам
оңбайды. Егер әйел сол сәтте бәрін
ақылға салып, тәуіп шалдың сөзіне
иланбай, алдамшы сезімге берілмей, аққуды атпаса, бәлкім, баласы тірі қалар ма еді?!
Оны аққудың киесі ұрып, ақыры
жынданып кетті. Жетімкөл сәні
сол ананың қателігінен жоғалды,
оралмасқа кетті. Табиғат пен
адам арасындағы заңдылық бұзылды
деп ойлаймын.
Бекіту
Қорытындылау.
«Аққу» тобына
ІІ. Әйел бейнесіне талдау:
«Табиғат» тобына
Поэмадағы табиғат әсемдігін, көл сұлулығын, құс төресі аққудың сұлулығын суреттейтін үзінділерді тауып, көркемдегіш құралдырға талдау:
Мұғалім сөзі:
Қазақ поэзиясының Хан Тәңірі
Айшықты ой
Ақ айдын ақ мүсінін тербейтұғын . . .
Тауың анау - шымылдық салбыраған . . .
Бағалау
Рефлексия
- Формативті бағалау
- Қандай ұсыныс-тілегіңіз бар?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz