Аққулар ұйықтағанда

8 сынып
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж
8 сынып: Сабақ тақырыбы
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: М. Мақатаев Аққулар ұйықтағанда
8 сынып: Жалпы мақсаты
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

Поэманың тақырыбы мен құрылысын, идеясын ашу.

Оқушының сөйлеу шеберліктерін арттыру, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру.

Туған жерге деген патриоттық сезімдерін, табиғат әсемдігін түсіне білуге, киелі заттарды қастерлеуге баулу.

8 сынып: Күтілетін нәтижелер
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқи отырып, идеясын ашады.

Оқушылардың сөйлеу мәдениеті мен оқу дағдысы қалыптасады.

Киелі аққуды қадірлеуге үйрету.

8 сынып: Негізгі идеялар
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: Қазақ халқының ақиық ақыны, поэзияда мәңгі із қалдырған М. Мақатаевтың өмірімен танысып, шығармашылығына талдау жасауда адалдық пен тәкаппарлықтың, махаббаттың символын, қасиетін сезіну.
8 сынып: Оқыту әдіс- тәсілдері.
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: Презентация, поэмадан үзінді оқу, топпен жұмыс, сұрақтар мен ресурстық тапсырмалар, түртіп алу стратегиясы
8 сынып: Ресурстар:
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: Проектор. 8-сыныптың әдебиет оқулығы, электронды оқулық, мұғалімге арналған нұсқаулық, буклет
8 сынып: 1
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: Оқушыларды топқа бөлу.
Оқушылар екі топқа бөлу. «Аққу» тобы және «Табиғат» тобы.
8 сынып: 2
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: Үй жұмысын пысықтау
М. Мақатаев өлеңдерін жатқа оқу.
8 сынып: 3
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

Жаңа сабақ.

М. Мақатаев өмірі .

АКТ пайдаланып М. Мақатаев өмірі жайлы электронды оқулықтан көріп тыңдау. Дайындап келген слайдты проектормен көрсету

М. Мақатаев өмірі мен туған жері жайлы көргендерінен түртіп алу стратегиясы бойынша дәптерге жазып алу.

8 сынып: 4
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын оқу.

Оқулықпен жұмыс

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын екі топтың оқушылары оқулықтан түгел бір- бірін жалғастырып оқып шығады.
8 сынып:
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:
8 сынып: 5
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

Ресурстық тапсырмалар

сұрақтар мен тапсырмалар

«Табиғат» тобына тапсырма

1. Поэманың І бөлімінен қандай әсер алдыңдар? Туған жер, Жетімкөлдің сұлулығын, аққудыңүні, қасиеті, айнала қоршаған ортамен үндестігі, ақынның сезімі өлеңде қалай берілген ?

« Аққу» тобына тапсырма.

2. Поэманың ІІ бөлімінде оқиға мен интонацияның өзгергенін байқаңдар. Ананың психологиялық жай- күйін ақын қалай берген? Ананы қасиетті аққуға оқ атуға итермелеген не?

8 сынып: 6
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

Диалогтік оқу

Жылқышы мен ананың диалогы

«Табиғат» тобына «ана» ролі

Аққу» тобына «жылқышы» ролін оқу.

8 сынып: 7
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: Ананың аққуды атқанына қалай қарайсыңдар?

«Табиғат» тобына «Аққу» тобына

Жақтаушы

Ана ең бірінші өз баласын аман сақтап қалуды ойлады. Баласының өлім аузында жатқаны анаға еш нәрсені ойлатпады. Тәуіп шалдың ем болады дегенін мықтап ойына түйіп алған ол аққудың сұлулығын мойындап қарап, оны өлімге қимай тұрса да атып жібереді. Бала ана үшін әрдайым бірінші орында. Ана баласын еш нәрсеге теңгермейді. Дәл сол мезетте ана үшін бала амандығы қажет болды . . .

Даттаушы

Аққу - киелі құс, оны атуға

болмайды. Аққуды атқан адам

оңбайды. Егер әйел сол сәтте бәрін

ақылға салып, тәуіп шалдың сөзіне

иланбай, алдамшы сезімге берілмей, аққуды атпаса, бәлкім, баласы тірі қалар ма еді?!

Оны аққудың киесі ұрып, ақыры

жынданып кетті. Жетімкөл сәні

сол ананың қателігінен жоғалды,

оралмасқа кетті. Табиғат пен

адам арасындағы заңдылық бұзылды

деп ойлаймын.

8 сынып:
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:
8 сынып: 8
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

Бекіту

Қорытындылау.

«Аққу» тобына

ІІ. Әйел бейнесіне талдау:

«Табиғат» тобына

Поэмадағы табиғат әсемдігін, көл сұлулығын, құс төресі аққудың сұлулығын суреттейтін үзінділерді тауып, көркемдегіш құралдырға талдау:

:
:
:
:

Мұғалім сөзі:

Қазақ поэзиясының Хан Тәңірі

Айшықты ой

Теңеу
Жаңбырдың тамшысындай, қарақшыдай, шашымдай ма ең т . . .
Эпитет
Тәкаппар құс, мөлтілдеген көз жасы, ақ қанатын сабалап . . .
Метафора

Ақ айдын ақ мүсінін тербейтұғын . . .

Тауың анау - шымылдық салбыраған . . .

8 сынып:
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:
8 сынып:
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:
8 сынып:
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:
8 сынып: 9
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж:

Бағалау

Рефлексия

  1. Формативті бағалау
  2. Қандай ұсыныс-тілегіңіз бар?
8 сынып: 10
Әдебиет Күні: 14. 02. 2015ж: Үй жұмысы.
М. Мақтаев. «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы. «Жетімкөлдің аққулары» сурет салу, үзінді жаттау

Ұқсас жұмыстар
Ананың аққуды атуы
М.мақатаев. аққулар ұйықтағанда поэмасы
Баласының ана
Күй поэмасы
Аққу қандай құс
Аққулар ұйықтағанда. 8 сынып
«Аққулар ұйықтағанда» М.Мақатаев
М.мақатаев «аққулар ұйықтағанда»
Анаға мінездеме
Ана әрекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz