Рационал сандарға амалдар қолдану

Тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану
Білімділік мақсаты: Рационал сандарды қосу, азайту, көбейту, бөлу тақырыптары бойынша оқушылардың білімдерін саралау, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық мақсаты: танымдық қызығушылығын, логикалық, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: жылдамдыққа, ұқыптылыққа, оқуға ынтасын тәрбиелеу
Cабақ түрі: қорытынды сабақ
Сабақ көрнекілігі: карташалар, деңгейлік есептер топшалары, тест тапсырмалары
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастырушылық кезең
А) оқушылармен сәлемдесу;
Б) Сабақ мақсатымен, жоспарымен таныстыру.
ІІ. «Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап»
Тұжырым дұрыс болса, 1 санын, дұрыс болмаса, 0 санын жазыңдар.
Теориялық диктант
Модуль-бұл санақ басынан берілген нүктеге дейінгі қашықтық.
Бүтін сандар-бұл натурал және оған қарама-қарсы сандар.
Бір-бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар қарама-қарсы сандар деп аталады.
1) . «Шешендік өнер»
Оның жартысында ережелердің басы, қалған жартысында соңы жазылған. Оқушылар сәйкес ережелерді құрып, ауызша айту керек.
№1
Екі теріс санды қосу үшін:
алдына минус таңбасын қойып, қосылғыштардың модульдерін қосу керек.
№2
Таңбалары әр түрлі, модульдері тең емес екі санды қосу үшін:
алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қойып, үлкен модульден кіші модульді азайту керек.
№3
Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту үшін:
көбейтіндінің алдына «-» таңбасын қойып, сандардың модульдерін көбейту керек.
2) «Өнер»
«Графикалық диктант»
Оқушыларға 10 тапсырма беріледі. Егер тапсырманың жауабы дұрыс болса кесінді, қате болса бұрыш салу керек. Тапсырма орындалғаннан кейін тақтадағы сурет бойынша суреттері тексеріледі. Неше сурет дұрыс болса, сонша ұпай қойылады.
1. - 13+29=- 16 6. - 5 - 8 - 15 - 12=- 40
2. - =- 1 7. 18*(- 3) =- 54
3. 3 - 5, 8=- 2, 8 8. *(- 2) =- 1
4. 2 -(- 9) =- 7 9. (- 2) 3=- 8
5. 0 - 19=19 10. - 7:( - 14) =0, 2
Дұрыс жауаптар санына қарай ұпай қойылады.
3) «Күш сынасу»
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей:
1) Есепте:
А) - +(- )
Б) 7+(- 7)
В) 9, 3+(- 10)
г) - 45 -(- 20)
д) - 5 *(- )
е) - 7, 2: (- 9)
ІІ деңгей:
Есептемей салыстыр:
А) - 5, 9+3, 6 және 5, 9+(- 3, 6) Ә) 4, 5+(- 1, 6) және 1, 6+(- 4, 5) Б) - 7+(- 3, 2) және 3, 2+(- 7)
Өрнектің мәнін тап:
А) (6 - 15) :(7 - 2, 5)
ә) (- 0, 25) *(- 7) *(- 4)
ІІІ - деңгей:
Өрнекті ықшамда:
а) а+(- в) - 2а
б) - а+(- в) +2а - в
1 деңгейдің әр есебіне 1 ұпайдан, 2 деңгейдің әр есебіне 2 ұпайдан, 3 деңгейдің әр есебіне 3 ұпайдан қойылады.
4) Тест жұмысы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz