Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал сандарға амалдар қолдану
Тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану Білімділік мақсаты: Рационал сандарды қосу, азайту, көбейту, бөлу тақырыптары бойынша оқушылардың білімдерін саралау, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру.Дамытушылық мақсаты: танымдық қызығушылығын, логикалық, шығармашылық қабілеттерін дамытуТәрбиелік: жылдамдыққа, ұқыптылыққа, оқуға ынтасын тәрбиелеуCабақ түрі: қорытынды сабақ
Сабақ көрнекілігі: карташалар, деңгейлік есептер топшалары, тест тапсырмаларыСабақ барысы:І. Ұйымдастырушылық кезеңА) оқушылармен сәлемдесу;Б) Сабақ мақсатымен, жоспарымен таныстыру.ІІ. <<Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап>>
Тұжырым дұрыс болса, 1 санын, дұрыс болмаса, 0 санын жазыңдар.
Теориялық диктант
Модуль-бұл санақ басынан берілген нүктеге дейінгі қашықтық.
Бүтін сандар-бұл натурал және оған қарама-қарсы сандар.
Бір-бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар қарама-қарсы сандар деп аталады.
1). <<Шешендік өнер>>
Оның жартысында ережелердің басы, қалған жартысында соңы жазылған. Оқушылар сәйкес ережелерді құрып, ауызша айту керек.№1Екі теріс санды қосу үшін:алдына минус таңбасын қойып, қосылғыштардың модульдерін қосу керек.№2Таңбалары әр түрлі, модульдері тең емес екі санды қосу үшін:алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қойып, үлкен модульден кіші модульді азайту керек.№3Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту үшін:көбейтіндінің алдына <<->> таңбасын қойып, сандардың модульдерін көбейту керек.2) <<Өнер>><<Графикалық диктант>>Оқушыларға 10 тапсырма беріледі. Егер тапсырманың жауабы дұрыс болса кесінді, қате болса бұрыш салу керек. Тапсырма орындалғаннан кейін тақтадағы сурет бойынша суреттері тексеріледі. Неше сурет дұрыс болса, сонша ұпай қойылады.1. - 13+29=- 16 --------------- 6. - 5 - 8 - 15 - 12=- 402. - =- 1 ------------------------- 7. 18*(- 3)=- 543. 3 - 5, 8=- 2, 8 --------------- 8. *(- 2)=- 14. 2 -(- 9)=- 7 ------------------ 9. (- 2) 3=- 85. 0 - 19=19 -------------------- 10. - 7:( - 14) =0, 2Дұрыс жауаптар санына қарай ұпай қойылады.3) <<Күш сынасу>>Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей:1) Есепте:А) - +(- )Б) 7+(- 7)В) 9, 3+(- 10)г) - 45 -(- 20)д) - 5 *(- )е) - 7, 2: (- 9)ІІ деңгей:Есептемей салыстыр:А) - 5, 9+3, 6 және 5, 9+(- 3, 6) Ә) 4, 5+(- 1, 6) және 1, 6+(- 4, 5) Б) - 7+(- 3, 2) және 3, 2+(- 7)Өрнектің мәнін тап:А) (6 - 15):(7 - 2, 5)ә) (- 0, 25)*(- 7)*(- 4)
ІІІ - деңгей:Өрнекті ықшамда:
а) а+(- в)- 2аб) - а+(- в)+2а - в1 деңгейдің әр есебіне 1 ұпайдан, 2 деңгейдің әр есебіне 2 ұпайдан, 3 деңгейдің әр есебіне 3 ұпайдан қойылады.4) Тест жұмысы
Сабақ көрнекілігі: карташалар, деңгейлік есептер топшалары, тест тапсырмаларыСабақ барысы:І. Ұйымдастырушылық кезеңА) оқушылармен сәлемдесу;Б) Сабақ мақсатымен, жоспарымен таныстыру.ІІ. <<Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап>>
Тұжырым дұрыс болса, 1 санын, дұрыс болмаса, 0 санын жазыңдар.
Теориялық диктант
Модуль-бұл санақ басынан берілген нүктеге дейінгі қашықтық.
Бүтін сандар-бұл натурал және оған қарама-қарсы сандар.
Бір-бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар қарама-қарсы сандар деп аталады.
1). <<Шешендік өнер>>
Оның жартысында ережелердің басы, қалған жартысында соңы жазылған. Оқушылар сәйкес ережелерді құрып, ауызша айту керек.№1Екі теріс санды қосу үшін:алдына минус таңбасын қойып, қосылғыштардың модульдерін қосу керек.№2Таңбалары әр түрлі, модульдері тең емес екі санды қосу үшін:алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қойып, үлкен модульден кіші модульді азайту керек.№3Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту үшін:көбейтіндінің алдына <<->> таңбасын қойып, сандардың модульдерін көбейту керек.2) <<Өнер>><<Графикалық диктант>>Оқушыларға 10 тапсырма беріледі. Егер тапсырманың жауабы дұрыс болса кесінді, қате болса бұрыш салу керек. Тапсырма орындалғаннан кейін тақтадағы сурет бойынша суреттері тексеріледі. Неше сурет дұрыс болса, сонша ұпай қойылады.1. - 13+29=- 16 --------------- 6. - 5 - 8 - 15 - 12=- 402. - =- 1 ------------------------- 7. 18*(- 3)=- 543. 3 - 5, 8=- 2, 8 --------------- 8. *(- 2)=- 14. 2 -(- 9)=- 7 ------------------ 9. (- 2) 3=- 85. 0 - 19=19 -------------------- 10. - 7:( - 14) =0, 2Дұрыс жауаптар санына қарай ұпай қойылады.3) <<Күш сынасу>>Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей:1) Есепте:А) - +(- )Б) 7+(- 7)В) 9, 3+(- 10)г) - 45 -(- 20)д) - 5 *(- )е) - 7, 2: (- 9)ІІ деңгей:Есептемей салыстыр:А) - 5, 9+3, 6 және 5, 9+(- 3, 6) Ә) 4, 5+(- 1, 6) және 1, 6+(- 4, 5) Б) - 7+(- 3, 2) және 3, 2+(- 7)Өрнектің мәнін тап:А) (6 - 15):(7 - 2, 5)ә) (- 0, 25)*(- 7)*(- 4)
ІІІ - деңгей:Өрнекті ықшамда:
а) а+(- в)- 2аб) - а+(- в)+2а - в1 деңгейдің әр есебіне 1 ұпайдан, 2 деңгейдің әр есебіне 2 ұпайдан, 3 деңгейдің әр есебіне 3 ұпайдан қойылады.4) Тест жұмысы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz