Файл қосу

І.жансүгіров «құлагер» поэмасы

Пән: Қазақ әдебиеті

№38 мектеп – лицей

Тақырыбы: І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы
(11 сынып)

Пән мұғалімі: Жұрымбаева Ж.С.

Астана – 2010
І. Сабақтың тақырыбы: І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы
ІІ. Сабақтың мақсаты: 1) Білімділік:
І.Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасын жан-жақты
талдау. Жазылу тарихынан мағлұмат ала
отырып, жазушы тілінің стилін, көркемдік
ерекшелігін тану, образдар жүйесін ашу.
2) Дамытушылық:
Өз беттерімен проблема шешуге, анализ,
синтез, қорытынды жасай білуге, бағалау
дағдыларын қалыптастыруға, шығармашылық ой-
өрістерін жетілдіруге ықпал жасау.
3) Тәрбиелік:
Шығарма идеясы арқылы өзекті мәселені
бірлесіп шешуге, өз ойын батыл айта білуге,
адамгершілікке тәрбиелеу.
ІІІ. Сабақтың түрі: Проблемалық оқытуға негізделген
практикалық сабақ, ізденіс сабағы.
IV. Әдіс-тәсілдері: Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, дамыта оқыту,
Қ.Бітібаеваның жаңа білімді меңгеру, білім
беру технологиясы.
V. Көрнекілігі: 1) І.Жансүгіровтің шығармалар жинағы.
2) І.Жансүгіровті зерттеушілер еңбегі.
3) І.Жансүгіров суреті.
4) Альбом.
5) Дәйексөздер.
6) Бағалау парағы.
7) Слайдтар, интерактивті тақта.
VI. Жұмысты ұйымдастыру түрі: Ұжымдық, топтық, жекелей жұмыс түрлері.
VII. Пәнаралық байланыс: Бейнелеу, музыка, өнер.

Сабақ барысы
|Сабақ кезеңдері |Сабақ тақырыбы, |Мақсаты |Технологиясы, |формасы |Білімді |коррекция |
| |мазмұны | |әдіс-тәсілдері | |тексе-ру, | |
| | | | | |бағалау, | |
| | | | | |қорытынды-лау | |
|І. Ұйымдастыру |1. Оқушыларды |Оқушыларда сабаққа | | | | |
| |түгендеу, сабаққа |жағымды көңіл-күй | | | | |
| |әзірлеу |туғызу | | | | |
|ІІ. Мұғалімнің |Сабақтың мақса-тын |Оқушыларды сабаққа |монолог | | | |
|кіріспе сөзі |түсіндіру |әзірлеу | | | | |
|ІІІ. Жаңа білімді | | | | | | |
|игерту | | | | | | |
|І. «Қызығушылы-ғын|«Құлагер» әнін |Оқушыларда толғаныс |Ойлану | | | |
|ояту» |тыңдату |сезімін туғызу | | | | |
| | | | | | | |
|ІІ. Мағынаны |4 топқа алдын-ала | | | | | |
|ажырату. «Кубизм» |тапсырма берілген | | | | | |
|стра-тегиясы |(әр топты таңдау) | | | | | |
| | | | | | | |
|Сипаттау |І топ | | | | | |
| |Автор және шығарма | |Ізденіс |Топтық |Тыңдау, | |
| |тарихы (сюжеттік | |Ойлану |Жеке |сұрақтар қою | |
| |жос-пар, зерттеу | | | | | |
| |еңбектері) | | | | | |
| | | | | | | |
| |Өзекті мәселе: | | | | | |
| |Поэмада ақын өз | | | | | |
| |заманы бойынша | | | | | |
| |қандай өзекті мәселе| | | | | |
| |көтерген? | | | | | |
|Суреттеу |ІІ топ |Шығармадағы образдар | | | | |
| |«Сезім және |жүйесі. Көзқарастарын|Оқу, салыстыру |Топтық |Кестені бағалау| |
| |толғаныс» |байқау | | | | |
| | | | |Жеке | | |
| |Өзекті мәселе: | | | | | |
| |Қандай сезімді | | | | | |
| |бастан кешірдіңіз? | | | | | |
| |Кейіпкер тағдыры |Шығарманың | | | | |
|Талдау |ІІІ топ |композициялық | | | | |
| |«Кестелі тілде – |құрылымын, тілдік |Ізденіс, |Топтық |Тыңдау, | |
| |кемел ой» |көркемдігін саралау. |жинақтау | |сұрақтар қою | |
| | |Өзіндік позиция-ларын| | | | |
| | |байқау | | | | |
| | | |Ойланту |Жеке | | |
| | |Атты суреттеудегі | | | | |
|Салыстыру |IV топ |Абай мен Ілияс | | |Картаны бағалау| |
| |«Үндестік пен |үндестігі, Ілиястың |Ізденіс |Топтық | | |
| |ұйқастық» |Ақан әнін пайдалану |Салыстыру | | | |
| | |ерекшелігі, Көкшенің |Қорытындыға келу| | | |
| | |суреттелуі | | | | |
| | |Мағжан-Сәкен-Ілияс | | | | |
| | |(семантикалық карта | | | | |
| | |жасау) | | | | |
| | |Өмірді тануға жетелеу| | |Тақырыпты ашу | |
| | | |Ой салу, ойланту| |Ашық, батыл | |
| |Өзекті мәселе: | | |Жеке |сөйлегендерін | |
| |Дарынды адам, жүйрік| |Ұрпақ үкімі | |бағалау | |
| |ат тағдыры неліктен | | | | | |
| |көбіне өкі-нішпен |Құлагерге не Ақанға | | |Ойларын көр-кем| |
| |аяқталады? |ескерткіш (ауызша) |Шығармашы-лық | |жеткізе білуін | |
|Ұқсату | |(эссе) | | |бағалау | |
| |Жалпы тапсырма | | |Жеке | | |
| |Шығармашылық |Батыраш бойындағы |Психологиялық | |Пікірлердің | |
| | |бақталастық, |толғаныс | |құндылығын | |
|Даттау | |қызға-ныш қазіргі | | |бағалау | |
| |Пікірталас |адамдар-да кездесе | |Топта | | |
| |«Адамдар арасында-ғы|ме? | |талқылау. | | |
| |бақталастық, | | |Әркім өз | | |
| |қызғаныш» | | |ойын айту | | |
|IV. Қорыту |1-топ Авторға сұрақ |Не білгісі келеді |Пікір алысу |Жеке |Ой-өрістерін | |
| | | | | |байқау, | |
| | | | | |шешендік, | |
| | | | | |тапқырлық | |
| | | | | |деңгейлерін | |
| | | | | |бағалау | |
| |2-топ Кейіпкерге |Ой-толғанысқа түсіру |Сыр бөлісу |Жеке | | |
| |сұрақ | | | | | |
| |3-топ Қазақ халқы – |Халқына |Ой-толғау |Жеке | | |
| |өнерлі халық |сүйіспенші-лік, | | | | |
| |(ой-толғау) |өнерді бағалау | | | | |
| |4-топ Қазіргі қазақ |Бүгінгі күнгі жастар |Сынау |Жеке | | |
| |жастарына хат |мақсат-мүддесін білу | | | | |
|V. Бағалау |Бағалау парағы б/ша |Жан-жақты бағалау | |Өз бағасы | | |
| | | | |Топ бағасы| | |
| | | | |Қорытынды | | |
| | | | |баға | | |
|VI. Үйге тапсырма |І.Жансүгіров |Жан-жақты, дарын иесі| | | | |
| |драмаларын оқу |екенін ашу | | | | |
| |Зерттеу еңбектері |Зерттеушілер пікірі |Ізденіс |Жеке | | |
| |Көрініс әзірлеу | | | | | |
| | |Сахна өнеріне баулу |Рольге бөліну |Топтық | | |
| | | |(образдар) | | | |




Ұқсас жұмыстар
Жансүгіров Құлагер поэмасы
Ақырғы бәйгемен
Жансүгіров Күй поэмасы
І.жансүгіров «күй» поэмасы
Дарынды тұлға, жүйрік ақын
Ақан сері. 10-сынып
Самолет - орыс тілінен енген сөз
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Құлагер поэмасындағы ақан бейнесі. 11 сынып
Ақан сері қорамсаұлы. 10-сынып
Пәндер