Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Xvіі- xvііі ғасырлардағы қытай
Пән: Дүние жүзі тарихы 8- сынып
Сабақ тақырыбы: XVІІ- XVІІІ ғасырлардағы Қытай.
Сабақтың мақсаты: Қытайды маньчжурлардың жаулап алуына себеп болған жағдайларды ашып көрсету.
Білімділік: XVІІ- XVІІІ ғғ. Цин империясының мемлекеттік,саяси-әлеуметтік құрылысына сипаттама беріп, жүргізген соғыстарының басқыншылық сипатына оқушылардың назарын аудару.Қазақ-қытай қатынастарында екі жақтың көздеген мақсатын анықтап,сауда байланыстарының екі ел үшін де тиімді болғанын көрсету.
Дамытушылық: Оқушылардың жүйелі ойлау қабілеттерін және сабақта өздігінен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға арналған жұмыстар беру.
Тәрбиелік: оқушыларды отансүйгіштікке, адам құқықтары мен бостандықтарын сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: баяндау,оқыта отырып түсіндіру, оқулықпен өзіндік жұмыс,кесте толтыру,тест, СКТ
Көрнекілік: карта <<Орта ғасырлардағы Үндістан мен Қытай>>, сызба,кесте
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй жұмысын тексеру:
* XVІІғ.империяның дамуы және оның құрамына кірген халықтардың жағдайы қандай еді?
* XVІІғ. Осман империясының жүргізген соғыстары, империяда дағдарыстың күшею себебі неде?
* Осман империясының әлеуметтік-экономикалық дамуы жайлы не айтасыңдар? Қалалар мен сауданың өркендеуі қалай жүрді?
* XVІІІ ғ. Осман империясының сыртқы саясаты және халық көтерілістері мен ұлт-азаттық қозғалыстарын тест жұмысы арқылы тексеру
* ІІІ Селим сұлтанның реформалары нені көздеді?
ІІІ. Жаңа сабақ:
Жоспары:
* Халықтың жағдайы.
* Қытайды маньчжурлардың жаулап алуы.
* Цин империясының мемлекеттік,саяси-әлеуметтік құрылысы.
* Цин империясының басқыншылық соғыстары.
* Қазақ-қытай қатытастары.
* XVІІ- XVІІІ ғасырлардағы Қытайда егіншілік пен сауданың дамуы.Қалалардың өсуі.
Негізгі оқиғалар:
1644 ж. - маньчжурлар Пекинде өкімет билігін қолына алды
1644-1912 жж. - Қытайдың Цин империясы деп аталуы
1755-1757 жж. - Жоңғар хандығын бағындырды
1759 ж. - Цин империясы Шығыс Түркістанды өзіне бағындырды
XVІІІ ғ.бірінші жартыснда Қытайдың қазақ хандықтарымен байланыс жасауы
* Ли Цзычэн басқарған шаруалар көтерілісін (1628-1644) оқулықтан оқып,сызба құруды тапсыру:
Шарулар көтерілісінің себептері:
Шарулар көтерілісінің нәтижесі:
* Нурхаци негізін қалаған маньчжур мемлекеті пайда болды
Мұрагері Абахай тұсында Цин (қытайша <<таза>>) мемлекеті
деп аталады
Цин мемл. Қытай мемл. үлгісінде құрылды,атты әскерге
арқа сүйеді
Қытай, Монғолияға, Кореяға басқынш соғыст жүргізді,
8 қытай, 8 монғол әскерін жасақтады
1644ж. көктемде маньчжурлар мен У Саньгуй әскерлері бірігіп,
Ли Цзычэн басқарған шаруалардан Пекинді басып алады
1661ж дейін император Шанчжи басқарады
1644-1912жж. аралығында Цин империясы деп аталады
*
Цин империясының мемлекеттік,саяси-әлеуметтік құрылысы.
Боғдыхан (император)
Әскери кеңес
Ең жоғарғы мемлекеттік заңда құрылымдар
Императорлық әкімшілік
Провинция әкімдерін
император тағ-ды
Империя жері 18 провицияға бөлінді
Провинцияны әкімдер басқарды
Әлеуметтік саты
Маньчжурлар
(ерекше жағдайдағылар)
Басы бос қытайлықтар
Оқымыстылар (шэньшилер) егіншілер қолөнершілер саудагерлер
Кембағалдар
(әртістер,қарапайым қызметшілер,үй малайлары)
* Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқыған соң сұрақтар қою
ІV. Жаңа сабақты пысықтауға сұрақтар қою.
V. Бағалау
VІ.Үйге тапсырма: §8
Сабақ тақырыбы: XVІІ- XVІІІ ғасырлардағы Қытай.
Сабақтың мақсаты: Қытайды маньчжурлардың жаулап алуына себеп болған жағдайларды ашып көрсету.
Білімділік: XVІІ- XVІІІ ғғ. Цин империясының мемлекеттік,саяси-әлеуметтік құрылысына сипаттама беріп, жүргізген соғыстарының басқыншылық сипатына оқушылардың назарын аудару.Қазақ-қытай қатынастарында екі жақтың көздеген мақсатын анықтап,сауда байланыстарының екі ел үшін де тиімді болғанын көрсету.
Дамытушылық: Оқушылардың жүйелі ойлау қабілеттерін және сабақта өздігінен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға арналған жұмыстар беру.
Тәрбиелік: оқушыларды отансүйгіштікке, адам құқықтары мен бостандықтарын сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: баяндау,оқыта отырып түсіндіру, оқулықпен өзіндік жұмыс,кесте толтыру,тест, СКТ
Көрнекілік: карта <<Орта ғасырлардағы Үндістан мен Қытай>>, сызба,кесте
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй жұмысын тексеру:
* XVІІғ.империяның дамуы және оның құрамына кірген халықтардың жағдайы қандай еді?
* XVІІғ. Осман империясының жүргізген соғыстары, империяда дағдарыстың күшею себебі неде?
* Осман империясының әлеуметтік-экономикалық дамуы жайлы не айтасыңдар? Қалалар мен сауданың өркендеуі қалай жүрді?
* XVІІІ ғ. Осман империясының сыртқы саясаты және халық көтерілістері мен ұлт-азаттық қозғалыстарын тест жұмысы арқылы тексеру
* ІІІ Селим сұлтанның реформалары нені көздеді?
ІІІ. Жаңа сабақ:
Жоспары:
* Халықтың жағдайы.
* Қытайды маньчжурлардың жаулап алуы.
* Цин империясының мемлекеттік,саяси-әлеуметтік құрылысы.
* Цин империясының басқыншылық соғыстары.
* Қазақ-қытай қатытастары.
* XVІІ- XVІІІ ғасырлардағы Қытайда егіншілік пен сауданың дамуы.Қалалардың өсуі.
Негізгі оқиғалар:
1644 ж. - маньчжурлар Пекинде өкімет билігін қолына алды
1644-1912 жж. - Қытайдың Цин империясы деп аталуы
1755-1757 жж. - Жоңғар хандығын бағындырды
1759 ж. - Цин империясы Шығыс Түркістанды өзіне бағындырды
XVІІІ ғ.бірінші жартыснда Қытайдың қазақ хандықтарымен байланыс жасауы
* Ли Цзычэн басқарған шаруалар көтерілісін (1628-1644) оқулықтан оқып,сызба құруды тапсыру:
Шарулар көтерілісінің себептері:
Шарулар көтерілісінің нәтижесі:
* Нурхаци негізін қалаған маньчжур мемлекеті пайда болды
Мұрагері Абахай тұсында Цин (қытайша <<таза>>) мемлекеті
деп аталады
Цин мемл. Қытай мемл. үлгісінде құрылды,атты әскерге
арқа сүйеді
Қытай, Монғолияға, Кореяға басқынш соғыст жүргізді,
8 қытай, 8 монғол әскерін жасақтады
1644ж. көктемде маньчжурлар мен У Саньгуй әскерлері бірігіп,
Ли Цзычэн басқарған шаруалардан Пекинді басып алады
1661ж дейін император Шанчжи басқарады
1644-1912жж. аралығында Цин империясы деп аталады
*
Цин империясының мемлекеттік,саяси-әлеуметтік құрылысы.
Боғдыхан (император)
Әскери кеңес
Ең жоғарғы мемлекеттік заңда құрылымдар
Императорлық әкімшілік
Провинция әкімдерін
император тағ-ды
Империя жері 18 провицияға бөлінді
Провинцияны әкімдер басқарды
Әлеуметтік саты
Маньчжурлар
(ерекше жағдайдағылар)
Басы бос қытайлықтар
Оқымыстылар (шэньшилер) егіншілер қолөнершілер саудагерлер
Кембағалдар
(әртістер,қарапайым қызметшілер,үй малайлары)
* Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқыған соң сұрақтар қою
ІV. Жаңа сабақты пысықтауға сұрақтар қою.
V. Бағалау
VІ.Үйге тапсырма: §8
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz