Коучинг жоспары: "лессони стади - мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы"

Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Коучинг тақырыбы:
«Лессон стади - мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы»
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Сілтеме:
Lesson study әдісі
(1 деңгей мұғаліміне арналған нұсқаулық, үлестірме материалдар, интернет ресурстары)
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Жалпы мақсаты:
Пікір алмасу барысындағы тең құқылы, ынтымақты серіктестік құру. Білім алу сапасын арттыруда Lesson study әдісінің тиімділігі айқындалады және тәжірибеге енгізуге бағыт-бағдар беріледі.
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Нақты мақсат қоя алады
Оқушыларды зерттей алады;
Бағалауды практикада қолдана алады;
Lesson study әдісі бойынша топтастыру немесе презентация жасай алады.
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Коучингта туындаған негізгі идеялар:

1. Білім алу сапасын арттыруда Lesson study әдісінің
тиімділігін түсінеді.

2. Мәселелерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастырады, ойлау үдерісін жүзеге асырады.

Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Тренинг-психологиялық ахуалды орнату
«Сағат тілімен жүретін достар»
3 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Топтарға бөлу
Бүгінгі ауа-райын анықтайтын сын есімдер бойынша топқа бөліну.
3 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Кіріспе тапсырмалар:

Кіріспені презентация « PowerPoint»

арқылы көрсету. Lesson study сабақтарын жоспарлау кезеңі

5 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Ой шақыру:

«Пікірлер себеті» Қойылатын сұрақтар:

  1. Lesson study туралы не білесіздер?
  2. «Лессон стади - мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы» қалай түсінесіздер?
5минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Негізгі түйінді идеялар:
Lesson Study тәсілімен «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісін іске асыру;
Бағалаудың түрлерін қолдану.
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: 1 тапсырма (топтық жұмыс)
Lesson study-ді қалай ұйымдастыруға болады және күтілетін нәтижелер» (постер дайындау)
7 мин
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна:

Бағалау

Өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»
3 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна:

Сергіту сәті

«Қызыл өрік» музыкасымен билеу
2 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна:

2 тапсырма

(топтық жұмыс)

Lesson study кезеңдерін көрініс ретінде көрсету

1 топ: жоспарлау кезеңі

2 топ : зерттеу сабағының кезеңі

3 топ: талдау, жүйелеу кезеңі

Тақырыпты өздері таңдап алып, жұмыстарын қорғайды.

15 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна:

Бағалау

Өзара бағалау
3 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна:

3 тапсырма

«Бұрыштар әдісі» 1 топ - Lesson study сабақтарын өткізуді жақтайды, 2 топ - қарсы, 3 топ - саралайды
10 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна:

Қорытынды рефлексия

Өз сезімдерің қалай? Бүгінгі тренинг ұнады ма?

Дөңгеленіп тұрып, бір- біріне «рахмет» айту, тіліктер айту.

Коучингіден алған әсерлерін ауызша талдайды.

Өз ой - пікірлерін стикерлерге жазып бағалайды. Соңынан сауалнама алынады.

5 минут
Өткізген: І деңгей мұғалімі Макишева Алтынай Ахмедиевна: Ресурстар
Бейнефильмдер, презентациялар, маркерлер, постерлар, стикерлер.

Мінезді анықтауға арналған 5 минуттық тест

Өз мінезіңізді жаңа қырынан білгіңіз келеді ме? Мына кішігірім тесттен өтіп көріңіз.

Саусақтарыңызды айқастырып ұстыңыз. Жоғарыда қай қолдың саусағы қалғанына назар аударыңыз. Нәтижелерін қағазға жазып отырыңыз. Егер жоғарыда оң қолдың саусағы болса, қағазға "2", сол қолдың саусағы болса, "1" деп жазыңыз.

Жалған нысананы көздеңіз. Көздегенде қай көзіңіз ашық қалды? Сол болса "1", оң болса "2" санын жазыңыз.

Қолыңызды кеудеңізде айқастырыңыз. Қай қол үстінде қалды? Сол болса "1", оң болса "2" санын жазыңыз.

Шапалақтаңыз . . . Жоғарыда қай қол қалды? Сол болса "1", оң болса "2" деп жазыңыз.

Енді нәтижелерді қортындылайық.

«» - (толық оңқай) . Сіз мінезіңіз тұрақты, сабырлы адамсыз, артық ұрыстар мен бос әңгімелерді ұнатпайсыз.

«2221» Сіздің басты кемшілігіңіз - батылсыздық.

«2212» Сіз оңай тіл табыса алатын, көңілді жансыз.

«2111» Сіздің мінезіңіз тұрақты емес, көңіліңіз құбылмалы. Бірақ істеріңізді біреуге тапсырмайсыз, өз шаруаларыңызды өзіңіз тындырғанды жөн санайсыз.

«2211» Сіздей адам жиі кездесе бермейді. Ақкөңіл, мейірімді бола тұрып, басқалармен оңай тілдесе аласыз, мінезіңіз өте жұмсақ.

«2122» Сіздің ойлау қабілетіңіз рационалды, аналитикалық. Басқаларға күдікпен қарайсыз, сол себепті бойыңыздан суықтық байқалады.

«2121» Ең сирек кездесетін мінез түрі. Сіз қорғансыз, басқалардың ойына тәуелдісіз.

«1112» Эмоционалды, көңілді, батыл жансыз.

«1222» Көңіліңіз күніне сан рет өзгереді. Өмірлік сұрақтарды шешуге жиі батылыңыз жетпей жатады. Алайда басқалармен қарым-қатынасыңыз әр уақыт жақсы болады.

«1221» Эмоционалдық, жігерсіздік тән. Басқаларға сөзсіз сену қасиетіңіз бар.

«1122» Сіз көңілді, қонақжай адамсыз. Бірақ кейбір сәттері тым қарапайым, сенгіш боласыз. Өзіңіздің істеріңізді сынға салғанды ұнатасыз.

«1121» Сіз адамдарға тым сенесіз, мінезіңіз жұмсақ. Өнерге жақын болуыңыз мүмкін.


Ұқсас жұмыстар
Оқу нәтижелері
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда әдебиеттік оқу мен қазақ тілі пәнінің маңыздылығы
Орта мерзімді даму жоспары
Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қандай бағалау түрлерін қолдануға болады?
Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?
Мұғалімдер ойларын тыңдау
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Көшбасшы жоспары
Коучинг тақырыбы
Көшбасшы мұғалім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz