Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Египет пирамидасы
№21 орта мектеп
Тақырыбы:
<<ЕГИПЕТ пирамидасы>>
6а сынып
Орындаған математика пәні мұғалімі:
Адилова Феруза
2014\2015 оқу жылы
Тақырыбы: <<Египет пирамидасы>>
Оқушылардың математикалықбілімін байыту олардың математикаға деген сүйіспеншілігін тудыру дұрыс ұйымдастырылған жұмыстарға тікелей байланысты екені белгілі. Олардың сабақ үлгерімін көтеріп қана қоймай, олардың шығармашылық қабілетін дамытып, ой өрісін кеңейтеді.
Жаңаша египет пирамидасы тақырыбын таңдап, онда негізіне 4 қақпасы арқылы ойын ұйымдастырдық.
Жүргізуші/Бүгін Мысыр еліне саяхатқа барамыз. Өздерің білетін Египеттегі пирамидалар сырын ашу.
Египеттегі ең үлкен пирамида Хеопс перғауынға арналып салынған .Б.з.д. 200 жыл шамасында. Биіктігі 150м, қазіргі 50 қабат үйдің биіктігіндей. Жер бетіндегі периметірі 1000м, салуға 200жыл уақыт кеткен. Осы құрылыста 100мың адам бір мезгілде үздіксіз жұмыс істеген.
-Міне осы тарих пирамидаға бару үшін мына қақпалардан өту қажет.
1.Тақырыптың көпірі. Сұрақтарға беру арқылы ойынға қатысушыларды таңдау.
Ойынға қатысушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады. Кім бірінші қол көтерсе сол оқушы ортаға шақырылады, 4-оқушы тандап алынады.
Викториялық сұрақтар,
1.4 пен 5-тің арасына қандай таңба қойғанда 4-тен үлкен 5-тен кіші сан шығады? (үтір)
2. Қандай екі санның көбейтіндісі олардың қосындысынан кіші болады?
3.Қандай екі санның көбейтіндісі мен айырымының нәтижесі өзара тең болады?
4. Кітапқа 100теңге және оның бағасының жартысын төлеген, кітап қанша теңге тұрады? (200теңге)
5. Торғайлар бір-бірден бұтаққа отырса бір торғай, ал олар екіден отырса бір бұтақ артық қалады. Бұтақ пен торғайдың саны қанша болады? (4торғай,3бұтақ)
6. Қандай үш санның көбейтіндісі олардың қосындысына тең? (1,2,3)
7. Оқушы кешкі сағат 8де ұйықтауға жатадыда, сағатты 9ға шырылдауға қояды. Оқушы қанша сағат ұйықтайды? (1сағат)
8. Бұрыш өлшейтін құрал? (транспортир)
9. 9 дан 100ге дейінгі сандар да қанша 9 саны кездеседі? (20 рет)
10. Сызғыштың төрт бұрышы, егер бір бұрышын кесіп тастасаң оның қанша бұрышы қалады? (бес бұрышы)
1. АРИФМЕТИКА ҚАҚПАСЫ
2. ВИЕТ ҚАҚПАСЫ
3. ПИФАГОР ҚАҚПАСЫ
4. ЕГИПЕТ ҚАҚПАСЫ
Біреуінің жүрегінің түгң бар
Біреуінің арқалап жүрген қоғамдық жүгі бар
Біреуінің күмбірлеген күйі бар
Енді біреуінің қатты істейтін миы бар- деп ойыншыларды ортаға шақырамыз.
Әр қақпашаның сұрақтары дайындалып қойылған. Ойынның шарты бойынша ортаға оқушы тандаған сұрағына жауап берсе ұпайы өзіне қосылады, жауап бере алмаса қасындағы оқушылар жауап беруге болады. Ұпайы сол оқушыға қосылады. Сұрақты 1қақпада №1 оқушы таңдайды. 2қақпада 2оқушы таңдайды солай етіп жалғаса береді.
1.Арифматика қақпасы.
1) Екі санның қосындысы 8ге тең айырмасы 2ге тең көбейтіндісі 15ке тең. Олар қандай сандар.(5пен3)
2) Жылқыға жем беру туралы есеп:
Біреу алты жылқысына күн сайын он қадақ сұлы беріп жүреді екен. Жем жылқының жасына қарай бөлінеді. 3қадақ-биеге,2қадақ-құнандарға, 1қадақтай басына беріледі. Сонда бие нешеу,құнан нешеу, тай нешеу болғаны?(бие-1,құнан-2,тай-3)
3) 8 күнтізбе 72 теңге тұрады. осындай 12 күнтізбе қанша тұрады? (108теңге)
4) Ешқандай арифметикалық амал қолданбай 666 санын бір жарым есе арттыр.( 999)
2.Виет қақпасы (жұмбақ шешу керек және жауабын үш тілде айту керек.)
1. Жоқ-өзінде бас та қас та мойын да ұзындығы жазулы тұр бойында.(сызғыш.линейка.aruller)
2. Қабат-қабат қаптама ақылың болса аттама.(кітап.книга.book)
3. Жиырма төрт батыр бірін бірі жеп жатыр.(дойбы.шашкы.a srip)
4. Нәрселерді санағанда керек ол бізге ауадай. Айтындаршы бұл қандай сан Жан жағына қарамай (натурал сан.натуралное число.real)
3.Пифагор қақпасы.
1. Екі сегіз он алты, және сегіз, және алты жанап жүрген бір алты, қосындысы неше алты?(ш:2х8=16+8+6+6=36=6*6)
2. Оңынан да солынан да жазғанда өзгермитін цифрлар бар. Ол қандай цифрлар? (1961.1881)
3. 188санды әр бөлігінде 100болатындай етіп 2бөлікке бөлің.(ж.
4. 3мысық, 3тышқанды жеуге 1,5сағат уақыт жібереді, 10мысық 20 тышқанды неше сағат жейді.(3 сағат)
4.Египет қақпасы
1. Жүз мүйізі бар,
Үстінде киізі бар. (киіз үй)
2. Қос құлақты жүз тісті,
Жүзінен бірақ із түсті. (ара)
3. Доп емес, дөңгелек емес
Ұқсас бірақ достарым.
Фигура ол негізгі
Дәл жауапты қостадым. (шеңбер)
4. Бүтін сан,бөлшек сандар
Барлығы да бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы.
Оң теріс сан бәрі осында. (рационал сан)
ҚОРЫТЫНДЫ/Кім көп ұпай жинаса сол оқушы ЕГИПЕТ ПИРАМИДАСЫНЫҢ сырын ашады. МАРАПАТТАУ/ұпай санына қарай.
Тақырыбы:
<<ЕГИПЕТ пирамидасы>>
6а сынып
Орындаған математика пәні мұғалімі:
Адилова Феруза
2014\2015 оқу жылы
Тақырыбы: <<Египет пирамидасы>>
Оқушылардың математикалықбілімін байыту олардың математикаға деген сүйіспеншілігін тудыру дұрыс ұйымдастырылған жұмыстарға тікелей байланысты екені белгілі. Олардың сабақ үлгерімін көтеріп қана қоймай, олардың шығармашылық қабілетін дамытып, ой өрісін кеңейтеді.
Жаңаша египет пирамидасы тақырыбын таңдап, онда негізіне 4 қақпасы арқылы ойын ұйымдастырдық.
Жүргізуші/Бүгін Мысыр еліне саяхатқа барамыз. Өздерің білетін Египеттегі пирамидалар сырын ашу.
Египеттегі ең үлкен пирамида Хеопс перғауынға арналып салынған .Б.з.д. 200 жыл шамасында. Биіктігі 150м, қазіргі 50 қабат үйдің биіктігіндей. Жер бетіндегі периметірі 1000м, салуға 200жыл уақыт кеткен. Осы құрылыста 100мың адам бір мезгілде үздіксіз жұмыс істеген.
-Міне осы тарих пирамидаға бару үшін мына қақпалардан өту қажет.
1.Тақырыптың көпірі. Сұрақтарға беру арқылы ойынға қатысушыларды таңдау.
Ойынға қатысушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады. Кім бірінші қол көтерсе сол оқушы ортаға шақырылады, 4-оқушы тандап алынады.
Викториялық сұрақтар,
1.4 пен 5-тің арасына қандай таңба қойғанда 4-тен үлкен 5-тен кіші сан шығады? (үтір)
2. Қандай екі санның көбейтіндісі олардың қосындысынан кіші болады?
3.Қандай екі санның көбейтіндісі мен айырымының нәтижесі өзара тең болады?
4. Кітапқа 100теңге және оның бағасының жартысын төлеген, кітап қанша теңге тұрады? (200теңге)
5. Торғайлар бір-бірден бұтаққа отырса бір торғай, ал олар екіден отырса бір бұтақ артық қалады. Бұтақ пен торғайдың саны қанша болады? (4торғай,3бұтақ)
6. Қандай үш санның көбейтіндісі олардың қосындысына тең? (1,2,3)
7. Оқушы кешкі сағат 8де ұйықтауға жатадыда, сағатты 9ға шырылдауға қояды. Оқушы қанша сағат ұйықтайды? (1сағат)
8. Бұрыш өлшейтін құрал? (транспортир)
9. 9 дан 100ге дейінгі сандар да қанша 9 саны кездеседі? (20 рет)
10. Сызғыштың төрт бұрышы, егер бір бұрышын кесіп тастасаң оның қанша бұрышы қалады? (бес бұрышы)
1. АРИФМЕТИКА ҚАҚПАСЫ
2. ВИЕТ ҚАҚПАСЫ
3. ПИФАГОР ҚАҚПАСЫ
4. ЕГИПЕТ ҚАҚПАСЫ
Біреуінің жүрегінің түгң бар
Біреуінің арқалап жүрген қоғамдық жүгі бар
Біреуінің күмбірлеген күйі бар
Енді біреуінің қатты істейтін миы бар- деп ойыншыларды ортаға шақырамыз.
Әр қақпашаның сұрақтары дайындалып қойылған. Ойынның шарты бойынша ортаға оқушы тандаған сұрағына жауап берсе ұпайы өзіне қосылады, жауап бере алмаса қасындағы оқушылар жауап беруге болады. Ұпайы сол оқушыға қосылады. Сұрақты 1қақпада №1 оқушы таңдайды. 2қақпада 2оқушы таңдайды солай етіп жалғаса береді.
1.Арифматика қақпасы.
1) Екі санның қосындысы 8ге тең айырмасы 2ге тең көбейтіндісі 15ке тең. Олар қандай сандар.(5пен3)
2) Жылқыға жем беру туралы есеп:
Біреу алты жылқысына күн сайын он қадақ сұлы беріп жүреді екен. Жем жылқының жасына қарай бөлінеді. 3қадақ-биеге,2қадақ-құнандарға, 1қадақтай басына беріледі. Сонда бие нешеу,құнан нешеу, тай нешеу болғаны?(бие-1,құнан-2,тай-3)
3) 8 күнтізбе 72 теңге тұрады. осындай 12 күнтізбе қанша тұрады? (108теңге)
4) Ешқандай арифметикалық амал қолданбай 666 санын бір жарым есе арттыр.( 999)
2.Виет қақпасы (жұмбақ шешу керек және жауабын үш тілде айту керек.)
1. Жоқ-өзінде бас та қас та мойын да ұзындығы жазулы тұр бойында.(сызғыш.линейка.aruller)
2. Қабат-қабат қаптама ақылың болса аттама.(кітап.книга.book)
3. Жиырма төрт батыр бірін бірі жеп жатыр.(дойбы.шашкы.a srip)
4. Нәрселерді санағанда керек ол бізге ауадай. Айтындаршы бұл қандай сан Жан жағына қарамай (натурал сан.натуралное число.real)
3.Пифагор қақпасы.
1. Екі сегіз он алты, және сегіз, және алты жанап жүрген бір алты, қосындысы неше алты?(ш:2х8=16+8+6+6=36=6*6)
2. Оңынан да солынан да жазғанда өзгермитін цифрлар бар. Ол қандай цифрлар? (1961.1881)
3. 188санды әр бөлігінде 100болатындай етіп 2бөлікке бөлің.(ж.
4. 3мысық, 3тышқанды жеуге 1,5сағат уақыт жібереді, 10мысық 20 тышқанды неше сағат жейді.(3 сағат)
4.Египет қақпасы
1. Жүз мүйізі бар,
Үстінде киізі бар. (киіз үй)
2. Қос құлақты жүз тісті,
Жүзінен бірақ із түсті. (ара)
3. Доп емес, дөңгелек емес
Ұқсас бірақ достарым.
Фигура ол негізгі
Дәл жауапты қостадым. (шеңбер)
4. Бүтін сан,бөлшек сандар
Барлығы да бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы.
Оң теріс сан бәрі осында. (рационал сан)
ҚОРЫТЫНДЫ/Кім көп ұпай жинаса сол оқушы ЕГИПЕТ ПИРАМИДАСЫНЫҢ сырын ашады. МАРАПАТТАУ/ұпай санына қарай.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz