Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару
№21 ОРТА МЕКТЕП
Ашық сабақ
Тақырыбы:Ондық бөлшектерді көбейтуге
есептер шығару.
Дайындаған:Әділова Ф
2014/2015 оқу жыл
Маңғыстау облысы,
Жаңаөзен қаласы
№21 орта мектептің
Математика пәнінің мұғалімі
Оқушылырдың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін сабағымда В.Шаталов П.Эруднев т.б озық іс-тәжірбиелерін, оқытудың озық технологияларының элементтерін жиі қолданамын. Жаңа заман талаптарына сай сабақтарды <<Түймедақ>>,>>Балықтар>>, т.б. ойындарды өткізсе, сабақ барысында жақсы нәтижеге жетуге болады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін сабақта әр түрлі дидактикалық ойындар өткіздім. Сыныптағы оқушыларды тегіс қамту үшін, әр оқушыға ойынға қатысуға мүмкіндік жасау мақсатында ойындарды деңгейлік тапсырмалар негізінде жасадым. Енді 5 сыныпта ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығаруды <<Математикалық ралли>> түрінде жасақтадым.
ІІ.Сабақтың мақсаты:
ІІ. Білімлік. Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың алған білімдерін тексеру. Оқушылар ережелерді айта білулері, есептер шығару барысында қолдана білулері тиіс.
2.Тәбиелік. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
3.Дамытушылық. Оқушылардың іскерліктерін өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
ІІІ. Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы.
ІҮ.Оқыту әдістері: Деңгейлік тапсырмалар арқылы құрастырылған дидактикалық ойындар.
Ү. Көрнекілігі: Карточкалар,>>балықтар>>,>>түймедақ>> гүлі.
ҮІ. Ұйымдастыру кезеңі:Балаларды түгендеу сабаққа дайындығын тексеру. Ойынды өткізу үшін оларды 4 топқа бөлу. Әр үстелде 6 оқушыдан. Әр топқа әр түрлі деңгейлік тапсырмалар беріледі. Мысалы; 1 үстелге А тобының есептері, 4-ге ғана С тобының есептері беріледі.
ҮІІ. <<Раллиға>> дайындық жүргізу, теориялық материалды қайталауға арналған бірінші кезең:
Мектеп ауласын тексеру:
1.Ережелер турнирі. Соңғы өтілген ережені оқушылар кезекпен бәрі қайталайды. Тәртіп мынадай бірінші 4-і топ,3 - і ,2-і ,1-і.
2. Ойын <<Ойлан, тап!>>(тақтада)
І. Бөлшек сандардың ондық жазылуы: 1.2.3.
ІІ. Ондық бөлшектерді салыстыру: 1.2.3.
ІІІ. Ондық бөлшектерді көбейту: 1.2.3.
ІҮ. Әр оқушы қалайтын тақырыпты таңдап, тапсырманы алады.
1-деңгей (жеңіл есептер)
2-деңгей(орташа деңгей)
3-деңгей( қиынырақ деңгей)
Тапсырмалар.
І.Бөлшек сандардың ондық жазылуы
1. Ондық бөлшек түрінде жаз: он төрт бүтін жүзден тоғыз
2. Ондық бөлшек түрінде жаз: 27: 100
3. Ондық бөлшек түрінде жаз: 161320
ІІ. Ондық бөлшектерді салыстыру.
* 2,7*3,6 Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қой.
* Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, салыстыр. 0,75 пен 25
* Жұлдызшаның орнына >,< белгілерін қойып жазыңдар:
а)3,52x0,5*3,52 ә)7,02x1,7*7,02
б)0,81x5,2*0,81 в)0,03x9,75*9,75
ІІІ. Ондық бөлшектерді қосу және азайту:
* Қосуды орында: 85,07+3,03
* Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып алып есептеңдер:
2 3 10 - (1,5-0,7)
3.Ондық бөлшекпен өрнектеп алып, амалдарды орындаңдар.
Сағат есебімен: 3сағ 45мин-1сағ 30мин+2сағ 15мин
ІҮ. Ондық бөлшекті көбейті.
1. 2,5x4
2. 21,3x3,04
3. 8,09x0,8
3, Карта жасау. Ол үшін қиылған картаны жинау керек.
Әр топ өзінің тапсырмасын орындағанға дейін бос орынға ортаның бөлігін қойып, суретін келтіріп, карта құрастырады.
1
2
3
4
Тапсырмалар. 1)№1127, 2)№1128, 3)№1129, 4)№1131
* Бәйге:
1.№1147 есеп
2.№1148 есеп
3.№1144 есеп
4.№114 есеп
5. Жол бөгеті. Машинаны жөндеу үшін, мына есептерде қатені тауып, түзету керек.
1)8,15x2=163,0
2)17,5-5=17
3)1,87<1807
4)52/100=2.5
Дұрыс жауаптары:
1)15,3 2)12,5 3)1,87>1,807 4)0,25
5. Аялдама. Мәренің алдында демалу үшін ұлдар балық аулайды, қыздар гүлдер жинайды. <<Түймедақ>> гүлі.
5
4
4
5
3
4
6
6
3
2
1
1
2
Тапсырмалар:
1)Есепте:0,894+89,4
2)50,1-9,323
3)Теңдеуді шеш:
Х -5,2 = 4,9
4) Бір бидонда 8,7лмай, екішісіде 1,25л май артық. Екі бидонда барлығы неше литр май бар?
5)Көбейтуді орында:
4,5x1,5=?
6)0,28x37=?
_____________________________________________________________
1)Тікбұрыштың ұзындығы 15,5 , ені 5 есе кем.S-?
2)Есепте:Ондық бөлшектерді көбейтуге келтіріп алып орындаңдар. 2310x1,1=
3)Есептеңдер: 7кг-ның 0,5-ін
4)есептеп шығарыңдар:
(3,5+5,53)x0,1=
5)Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептеңдер.
(5,1-3,5)x0,01=?
6)5,35x0,3-4,7x0,3=?
Балықтар ойыны. Балықтарды жіпке байланған магниттер арқылы аулау. Әр балықта тапсырма.
Тапсырмалар:
1.Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып алып, оларды салыстырыңдар:1425 пен 0,8
2.Астанадан 85,3км/cағ жылдамдықпен бір поезд шықты. Сол уақытта оған қарсы Көкшетаудан 76,8км/сағ жылдамдықпен екінші поезд шықты. Олардың ара қашықтығы 1 сағатта қаншаға кемиді?
3) Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте: 310 + 8,51
4) Амалдарды аралас сандарды ондық бөлшекке айналдырып алып орындаңдар: 147- 1335x4,8+ 312x6,8
5)Теңдеуді шешіңдер: х+11,6=22,56
6)Есепте(ауызша): 6,3-2,3+7,5
7)Есепте(ауызша): 8,1+1,9-3,8
8)Амалдарды орында:2,3+0,7x10
9)Есепте:(3,5-2,4)x0,001
10)Есепте:(20,1-8,7)x0,003
7.Мәре. Мәреге жету үшін мына өрнектерге есептер құрастыру керек.
1.№1140
2.№1141
3.№1142
4.№1143
8.Сабақтың қорытындысы. Оқушыларды бағалау.
Үй жұмысы:№1152,№1153.
Ашық сабақ
Тақырыбы:Ондық бөлшектерді көбейтуге
есептер шығару.
Дайындаған:Әділова Ф
2014/2015 оқу жыл
Маңғыстау облысы,
Жаңаөзен қаласы
№21 орта мектептің
Математика пәнінің мұғалімі
Оқушылырдың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін сабағымда В.Шаталов П.Эруднев т.б озық іс-тәжірбиелерін, оқытудың озық технологияларының элементтерін жиі қолданамын. Жаңа заман талаптарына сай сабақтарды <<Түймедақ>>,>>Балықтар>>, т.б. ойындарды өткізсе, сабақ барысында жақсы нәтижеге жетуге болады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін сабақта әр түрлі дидактикалық ойындар өткіздім. Сыныптағы оқушыларды тегіс қамту үшін, әр оқушыға ойынға қатысуға мүмкіндік жасау мақсатында ойындарды деңгейлік тапсырмалар негізінде жасадым. Енді 5 сыныпта ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығаруды <<Математикалық ралли>> түрінде жасақтадым.
ІІ.Сабақтың мақсаты:
ІІ. Білімлік. Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың алған білімдерін тексеру. Оқушылар ережелерді айта білулері, есептер шығару барысында қолдана білулері тиіс.
2.Тәбиелік. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
3.Дамытушылық. Оқушылардың іскерліктерін өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
ІІІ. Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы.
ІҮ.Оқыту әдістері: Деңгейлік тапсырмалар арқылы құрастырылған дидактикалық ойындар.
Ү. Көрнекілігі: Карточкалар,>>балықтар>>,>>түймедақ>> гүлі.
ҮІ. Ұйымдастыру кезеңі:Балаларды түгендеу сабаққа дайындығын тексеру. Ойынды өткізу үшін оларды 4 топқа бөлу. Әр үстелде 6 оқушыдан. Әр топқа әр түрлі деңгейлік тапсырмалар беріледі. Мысалы; 1 үстелге А тобының есептері, 4-ге ғана С тобының есептері беріледі.
ҮІІ. <<Раллиға>> дайындық жүргізу, теориялық материалды қайталауға арналған бірінші кезең:
Мектеп ауласын тексеру:
1.Ережелер турнирі. Соңғы өтілген ережені оқушылар кезекпен бәрі қайталайды. Тәртіп мынадай бірінші 4-і топ,3 - і ,2-і ,1-і.
2. Ойын <<Ойлан, тап!>>(тақтада)
І. Бөлшек сандардың ондық жазылуы: 1.2.3.
ІІ. Ондық бөлшектерді салыстыру: 1.2.3.
ІІІ. Ондық бөлшектерді көбейту: 1.2.3.
ІҮ. Әр оқушы қалайтын тақырыпты таңдап, тапсырманы алады.
1-деңгей (жеңіл есептер)
2-деңгей(орташа деңгей)
3-деңгей( қиынырақ деңгей)
Тапсырмалар.
І.Бөлшек сандардың ондық жазылуы
1. Ондық бөлшек түрінде жаз: он төрт бүтін жүзден тоғыз
2. Ондық бөлшек түрінде жаз: 27: 100
3. Ондық бөлшек түрінде жаз: 161320
ІІ. Ондық бөлшектерді салыстыру.
* 2,7*3,6 Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қой.
* Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, салыстыр. 0,75 пен 25
* Жұлдызшаның орнына >,< белгілерін қойып жазыңдар:
а)3,52x0,5*3,52 ә)7,02x1,7*7,02
б)0,81x5,2*0,81 в)0,03x9,75*9,75
ІІІ. Ондық бөлшектерді қосу және азайту:
* Қосуды орында: 85,07+3,03
* Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып алып есептеңдер:
2 3 10 - (1,5-0,7)
3.Ондық бөлшекпен өрнектеп алып, амалдарды орындаңдар.
Сағат есебімен: 3сағ 45мин-1сағ 30мин+2сағ 15мин
ІҮ. Ондық бөлшекті көбейті.
1. 2,5x4
2. 21,3x3,04
3. 8,09x0,8
3, Карта жасау. Ол үшін қиылған картаны жинау керек.
Әр топ өзінің тапсырмасын орындағанға дейін бос орынға ортаның бөлігін қойып, суретін келтіріп, карта құрастырады.
1
2
3
4
Тапсырмалар. 1)№1127, 2)№1128, 3)№1129, 4)№1131
* Бәйге:
1.№1147 есеп
2.№1148 есеп
3.№1144 есеп
4.№114 есеп
5. Жол бөгеті. Машинаны жөндеу үшін, мына есептерде қатені тауып, түзету керек.
1)8,15x2=163,0
2)17,5-5=17
3)1,87<1807
4)52/100=2.5
Дұрыс жауаптары:
1)15,3 2)12,5 3)1,87>1,807 4)0,25
5. Аялдама. Мәренің алдында демалу үшін ұлдар балық аулайды, қыздар гүлдер жинайды. <<Түймедақ>> гүлі.
5
4
4
5
3
4
6
6
3
2
1
1
2
Тапсырмалар:
1)Есепте:0,894+89,4
2)50,1-9,323
3)Теңдеуді шеш:
Х -5,2 = 4,9
4) Бір бидонда 8,7лмай, екішісіде 1,25л май артық. Екі бидонда барлығы неше литр май бар?
5)Көбейтуді орында:
4,5x1,5=?
6)0,28x37=?
_____________________________________________________________
1)Тікбұрыштың ұзындығы 15,5 , ені 5 есе кем.S-?
2)Есепте:Ондық бөлшектерді көбейтуге келтіріп алып орындаңдар. 2310x1,1=
3)Есептеңдер: 7кг-ның 0,5-ін
4)есептеп шығарыңдар:
(3,5+5,53)x0,1=
5)Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептеңдер.
(5,1-3,5)x0,01=?
6)5,35x0,3-4,7x0,3=?
Балықтар ойыны. Балықтарды жіпке байланған магниттер арқылы аулау. Әр балықта тапсырма.
Тапсырмалар:
1.Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып алып, оларды салыстырыңдар:1425 пен 0,8
2.Астанадан 85,3км/cағ жылдамдықпен бір поезд шықты. Сол уақытта оған қарсы Көкшетаудан 76,8км/сағ жылдамдықпен екінші поезд шықты. Олардың ара қашықтығы 1 сағатта қаншаға кемиді?
3) Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте: 310 + 8,51
4) Амалдарды аралас сандарды ондық бөлшекке айналдырып алып орындаңдар: 147- 1335x4,8+ 312x6,8
5)Теңдеуді шешіңдер: х+11,6=22,56
6)Есепте(ауызша): 6,3-2,3+7,5
7)Есепте(ауызша): 8,1+1,9-3,8
8)Амалдарды орында:2,3+0,7x10
9)Есепте:(3,5-2,4)x0,001
10)Есепте:(20,1-8,7)x0,003
7.Мәре. Мәреге жету үшін мына өрнектерге есептер құрастыру керек.
1.№1140
2.№1141
3.№1142
4.№1143
8.Сабақтың қорытындысы. Оқушыларды бағалау.
Үй жұмысы:№1152,№1153.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz