Пирамида. Геометрия

Жайылғанова Ұлмаш Шатайқызы
-
оқу-тәрбие үрдісінің барлық қырларын меңгерген математика пәнінің тәжірибелі жоғарғы санатты мұғалімі, кеңесші ұстаз.
Математика пәнінен оқушыларды облыстық олимпиадаларға және байқауларға сапалы дайындайды. Өз қызметін шығармашылық пен ғылыми ізденіс негізінде ұйымдастыра білетін білікті маман. Ұстаздық өтілі: 30 жыл.
Геометрия 11 сынып «Мектеп» 2011, оқушы анықтамасы
Күнтізбелік жоспар, геометрия оқулығы В. Гусев, Ж. Қайдасов, нұсқаулық
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.
- оқушылар еркін ойлауға қалыптасады.
1. Сәлемдесу 2 мин.
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
Үй тапсырмасы
4 мин
Сыни тұрғыдан ойлау
«Жуан, жіңішке сұрақтар» стратегиясы.
- Өткен сабақта қандай тақырыпты қарастырып едік. Кәне кім есіме салады екен?
- Пирамида деген не?
- Пирамиданың элементтерін ата?
- Апофема деген не?
- Қиық пирамида деген не?
- Қиық пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
- Пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
- Дүрыс пирамида деген не?
Жаңа тақырып
7 мин.
- Пирамида; Төртбұрыш +4үшбұрыш
Үшбұрыш +3 үшбұрыш
Алтыбұрыш +6 үшбұрыш
Nбұрыш + n үшбұрыш
Анықтамаларды еске түсіреді
1. Пирамида - көпбұрыштан тұратын бір ғана табаны бар, бұйір жақтары төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын геометриялық фигура
S=(Pl/2)
Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның бүйір бетінің ауданы мен табанының ауданының қосындысын айтады.Sт. б. =Sб. б. +Sтаб.
Сергіту сәті
2 мин.
Білімді бекіту
10 мин.
Есеп шығару:
1. Хеопс пирамидасының қазіргі биіктігі жуық шамамен 139 м, табан қабырғасы 230 м. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар.
2. Пирамиданың табаны - қабырғасы 4 см-ге тең квадрат, бүйір жақтары биіктігі 5 см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын табыңдар.
3. Астанадағы «Бейбітшілік және келісім» сарайының жер бетіндегі биіктігі 62 м, табаны - қабырғасы 52 м болатын квадрат.
Сарайдың толық бетінің ауданын табыңдар.
Жауабы:
- Sб. б=460√32546 (м²)
- Sт. б. =56 (см²)
- Sт. б. ≈\approx9568 (м²)
1. Келесі сабақта істейтін
әрекетіңіз немесе сұрағыңыз
2. Сізге әсер еткен екі сөз
3. Бүгінгі сабақтың маңызды
үш сөз
§ 3 оқу, №222, 224
Қосымша тапсырма: қағаздан фигуралар қиып жасау, презентациялар әзірлеп келу
Түсіндіре сараптай отырып бағалау
0-4 балл - «2» Модель жасау
5-6 балл - «3» Шартын жаза білу
7-8 балл - «4» Есептеулер жүргізу
9-10 балл - «5» Қосымша есептеулер жүргізу
Өзін-өзі бағалау, Критерийлері:
1. Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz