Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Пирамида. Геометрия
3222625-61595Жайылғанова Ұлмаш Шатайқызы -
оқу-тәрбие үрдісінің барлық қырларын меңгерген математика пәнінің тәжірибелі жоғарғы санатты мұғалімі, кеңесші ұстаз.
Математика пәнінен оқушыларды облыстық олимпиадаларға және байқауларға сапалы дайындайды. Өз қызметін шығармашылық пен ғылыми ізденіс негізінде ұйымдастыра білетін білікті маман. Ұстаздық өтілі: 30 жыл.
Пән: геометрия
Күні: 16.10.2014
Сынып 11
Сабақтың тақырыбы
Пирамида
Сілтеме
Геометрия 11 сынып <<Мектеп>> 2011, оқушы анықтамасы
Күнтізбелік жоспар, геометрия оқулығы В.Гусев, Ж.Қайдасов, нұсқаулық
Жалпы мақсаты
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту;логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Оқу нәтижесі
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.
- оқушылар еркін ойлауға қалыптасады.
Туындайтын идеялар
Пирамида, оның түрлері ажырата білуге, құрылымын үйрену, өмірмен байланыстар іздеу.
Сабақ барысы
Мұғалім іс әрекеті
Оқушы іс әрекеті
1. Сәлемдесу 2 мин.
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
<<Шаттық шеңбері>> тренинг көрші тұрған оқушының есімінің басты әріпінен басталатын ізгі тілек айтады
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Үй тапсырмасы
4 мин
Сыни тұрғыдан ойлау
<<Жуан, жіңішке сұрақтар>> стратегиясы.
* Өткен сабақта қандай тақырыпты қарастырып едік. Кәне кім есіме салады екен?
* Пирамида деген не?
* Пирамиданың элементтерін ата?
* Апофема деген не?
* Қиық пирамида деген не?
* Қиық пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
* Пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
* Дүрыс пирамида деген не?
өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың білімдері тексеріледі.
Жаңа тақырып
7 мин.
Слайд арқылы әлемдегі пирамидаларды көрсету
<<Пирамида>> сөзіне байланысты пікірлерін айту
Интерактивті тақтада слайд көрсетіледі
* Пирамида;Төртбұрыш +4үшбұрыш
Үшбұрыш +3 үшбұрыш
Алтыбұрыш +6 үшбұрыш
Nбұрыш + n үшбұрыш
Анықтамаларды еске түсіреді
1.Пирамида - көпбұрыштан тұратын бір ғана табаны бар, бұйір жақтары төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын геометриялық фигура
2. Қиық Пирамида: ұқсас екі көпбұрыш + трапециялар
2. Қиық Пирамида - пирамиданың табаны мен табан жазықтығына параллель қима жазықтық арасындағы бөлігі
Пирамиданың табанын, бүйір қырларын, биіктігін, апофемасын көрсету . формуласы:
Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы
оның табаны периметрінің жартысын
пирамиданың апофемасына көбейткенге тең
S=(Pl/2)
S=(Pl/2)
Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның бүйір бетінің ауданы мен табанының ауданының қосындысын айтады.
Sт.б.=Sб.б.+Sтаб.
Sт.б.=Sб.б.+Sтаб.
Тақтадағы слайдтан пирамида элементтерін табады, бүйір бетінің ауданын табу, толық бетінің ауданын табу формулаларын талқылай отырып шығарады.
2 мин.
Жаңа тақырып бойынша постермен жұмыс. Көпбұрышты пирамидалар салып, элементтерін атаңдар
Пирамида түрін таңдайды. Топтар арасында бір-бірінің пирамидаларын салыстырады.
Сергіту сәті
2 мин.
Сергіту жаттығулары
Оқушылар жаттығулар жасайды
Білімді бекіту
10 мин.
Есеп шығару:
1. Хеопс пирамидасының қазіргі биіктігі жуық шамамен 139 м, табан қабырғасы 230 м. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар.
2. Пирамиданың табаны - қабырғасы 4 см-ге тең квадрат, бүйір жақтары биіктігі 5 см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын табыңдар.
3. Астанадағы <<Бейбітшілік және келісім>> сарайының жер бетіндегі биіктігі 62 м, табаны - қабырғасы 52 м болатын квадрат.
Сарайдың толық бетінің ауданын табыңдар.
Жауабы:
* Sб.б=460√32546 (м²)
* Sт.б.=56 (см²)
* Sт.б. ≈ 9568 (м²)
Топ оқушылары есеп шығарады.
8 мин.
Параллелепипед, призма, пирамида фигураларын пайдаланып өз ғимараттарыңның моделдерін салыңдар. Қажетті өлшеулерді жасап бүйір бетінің, толық бетінің аудандарын есептеңдер.
Оқушылар постерге ғимараттар , мұнаралар салады
Рефлексия
1758958890000 1.Келесі сабақта істейтін
әрекетіңіз немесе сұрағыңыз
3740151460500 2.Сізге әсер еткен екі сөз
2533658064500 3.Бүгінгі сабақтың маңызды
үш сөз
Берілген парақтарғаоқушылар сабақтан алған әсерін жазады
Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин.
§ 3 оқу, №222, 224
Қосымша тапсырма: қағаздан фигуралар қиып жасау , презентациялар әзірлеп келу
Күнделікке тапсырманы жазып алады
Бағалау 2 мин.
Түсіндіре сараптай отырып бағалау
0-4 балл - <<2>> Модель жасау
5-6 балл - <<3>> Шартын жаза білу
7-8 балл - <<4>> Есептеулер жүргізу
9-10 балл - <<5>> Қосымша есептеулер жүргізу
Өзін-өзі бағалау, Критерийлері:
1.Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
оқу-тәрбие үрдісінің барлық қырларын меңгерген математика пәнінің тәжірибелі жоғарғы санатты мұғалімі, кеңесші ұстаз.
Математика пәнінен оқушыларды облыстық олимпиадаларға және байқауларға сапалы дайындайды. Өз қызметін шығармашылық пен ғылыми ізденіс негізінде ұйымдастыра білетін білікті маман. Ұстаздық өтілі: 30 жыл.
Пән: геометрия
Күні: 16.10.2014
Сынып 11
Сабақтың тақырыбы
Пирамида
Сілтеме
Геометрия 11 сынып <<Мектеп>> 2011, оқушы анықтамасы
Күнтізбелік жоспар, геометрия оқулығы В.Гусев, Ж.Қайдасов, нұсқаулық
Жалпы мақсаты
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту;логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Оқу нәтижесі
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.
- оқушылар еркін ойлауға қалыптасады.
Туындайтын идеялар
Пирамида, оның түрлері ажырата білуге, құрылымын үйрену, өмірмен байланыстар іздеу.
Сабақ барысы
Мұғалім іс әрекеті
Оқушы іс әрекеті
1. Сәлемдесу 2 мин.
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
<<Шаттық шеңбері>> тренинг көрші тұрған оқушының есімінің басты әріпінен басталатын ізгі тілек айтады
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Үй тапсырмасы
4 мин
Сыни тұрғыдан ойлау
<<Жуан, жіңішке сұрақтар>> стратегиясы.
* Өткен сабақта қандай тақырыпты қарастырып едік. Кәне кім есіме салады екен?
* Пирамида деген не?
* Пирамиданың элементтерін ата?
* Апофема деген не?
* Қиық пирамида деген не?
* Қиық пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
* Пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
* Дүрыс пирамида деген не?
өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың білімдері тексеріледі.
Жаңа тақырып
7 мин.
Слайд арқылы әлемдегі пирамидаларды көрсету
<<Пирамида>> сөзіне байланысты пікірлерін айту
Интерактивті тақтада слайд көрсетіледі
* Пирамида;Төртбұрыш +4үшбұрыш
Үшбұрыш +3 үшбұрыш
Алтыбұрыш +6 үшбұрыш
Nбұрыш + n үшбұрыш
Анықтамаларды еске түсіреді
1.Пирамида - көпбұрыштан тұратын бір ғана табаны бар, бұйір жақтары төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын геометриялық фигура
2. Қиық Пирамида: ұқсас екі көпбұрыш + трапециялар
2. Қиық Пирамида - пирамиданың табаны мен табан жазықтығына параллель қима жазықтық арасындағы бөлігі
Пирамиданың табанын, бүйір қырларын, биіктігін, апофемасын көрсету . формуласы:
Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы
оның табаны периметрінің жартысын
пирамиданың апофемасына көбейткенге тең
S=(Pl/2)
S=(Pl/2)
Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның бүйір бетінің ауданы мен табанының ауданының қосындысын айтады.
Sт.б.=Sб.б.+Sтаб.
Sт.б.=Sб.б.+Sтаб.
Тақтадағы слайдтан пирамида элементтерін табады, бүйір бетінің ауданын табу, толық бетінің ауданын табу формулаларын талқылай отырып шығарады.
2 мин.
Жаңа тақырып бойынша постермен жұмыс. Көпбұрышты пирамидалар салып, элементтерін атаңдар
Пирамида түрін таңдайды. Топтар арасында бір-бірінің пирамидаларын салыстырады.
Сергіту сәті
2 мин.
Сергіту жаттығулары
Оқушылар жаттығулар жасайды
Білімді бекіту
10 мин.
Есеп шығару:
1. Хеопс пирамидасының қазіргі биіктігі жуық шамамен 139 м, табан қабырғасы 230 м. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар.
2. Пирамиданың табаны - қабырғасы 4 см-ге тең квадрат, бүйір жақтары биіктігі 5 см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын табыңдар.
3. Астанадағы <<Бейбітшілік және келісім>> сарайының жер бетіндегі биіктігі 62 м, табаны - қабырғасы 52 м болатын квадрат.
Сарайдың толық бетінің ауданын табыңдар.
Жауабы:
* Sб.б=460√32546 (м²)
* Sт.б.=56 (см²)
* Sт.б. ≈ 9568 (м²)
Топ оқушылары есеп шығарады.
8 мин.
Параллелепипед, призма, пирамида фигураларын пайдаланып өз ғимараттарыңның моделдерін салыңдар. Қажетті өлшеулерді жасап бүйір бетінің, толық бетінің аудандарын есептеңдер.
Оқушылар постерге ғимараттар , мұнаралар салады
Рефлексия
1758958890000 1.Келесі сабақта істейтін
әрекетіңіз немесе сұрағыңыз
3740151460500 2.Сізге әсер еткен екі сөз
2533658064500 3.Бүгінгі сабақтың маңызды
үш сөз
Берілген парақтарғаоқушылар сабақтан алған әсерін жазады
Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин.
§ 3 оқу, №222, 224
Қосымша тапсырма: қағаздан фигуралар қиып жасау , презентациялар әзірлеп келу
Күнделікке тапсырманы жазып алады
Бағалау 2 мин.
Түсіндіре сараптай отырып бағалау
0-4 балл - <<2>> Модель жасау
5-6 балл - <<3>> Шартын жаза білу
7-8 балл - <<4>> Есептеулер жүргізу
9-10 балл - <<5>> Қосымша есептеулер жүргізу
Өзін-өзі бағалау, Критерийлері:
1.Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz