Пирамида. Геометрия

Жайылғанова Ұлмаш Шатайқызы -

оқу-тәрбие үрдісінің барлық қырларын меңгерген математика пәнінің тәжірибелі жоғарғы санатты мұғалімі, кеңесші ұстаз.

Математика пәнінен оқушыларды облыстық олимпиадаларға және байқауларға сапалы дайындайды. Өз қызметін шығармашылық пен ғылыми ізденіс негізінде ұйымдастыра білетін білікті маман. Ұстаздық өтілі: 30 жыл.

Пән: геометрия
Күні: 16. 10. 2014
Сынып 11
Пән: геометрия: Сабақтың тақырыбы
Күні: 16. 10. 2014: Пирамида
Пән: геометрия: Сілтеме
Күні: 16. 10. 2014:

Геометрия 11 сынып «Мектеп» 2011, оқушы анықтамасы

Күнтізбелік жоспар, геометрия оқулығы В. Гусев, Ж. Қайдасов, нұсқаулық

Пән: геометрия: Жалпы мақсаты
Күні: 16. 10. 2014: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Пән: геометрия: Оқу нәтижесі
Күні: 16. 10. 2014:

-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.

- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.

- оқушылар еркін ойлауға қалыптасады.

Пән: геометрия: Туындайтын идеялар
Күні: 16. 10. 2014: Пирамида, оның түрлері ажырата білуге, құрылымын үйрену, өмірмен байланыстар іздеу.
Пән: геометрия: Сабақ барысы
Күні: 16. 10. 2014: Мұғалім іс әрекеті
Сынып 11: Оқушы іс әрекеті
Пән: геометрия:

1. Сәлемдесу 2 мин.

Сыныпта психологиялық ахуал туғызу

Күні: 16. 10. 2014: «Шаттық шеңбері» тренинг көрші тұрған оқушының есімінің басты әріпінен басталатын ізгі тілек айтады
Сынып 11: Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Пән: геометрия:

Үй тапсырмасы

4 мин

Сыни тұрғыдан ойлау

Күні: 16. 10. 2014:

«Жуан, жіңішке сұрақтар» стратегиясы.

  • Өткен сабақта қандай тақырыпты қарастырып едік. Кәне кім есіме салады екен?
  1. Пирамида деген не?
  2. Пирамиданың элементтерін ата?
  3. Апофема деген не?
  4. Қиық пирамида деген не?
  5. Қиық пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
  6. Пирамиданың осьтік қимасы қандай фигураны береді?
  7. Дүрыс пирамида деген не?
Сынып 11: өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың білімдері тексеріледі.
Пән: геометрия:

Жаңа тақырып

7 мин.

Күні: 16. 10. 2014: Слайд арқылы әлемдегі пирамидаларды көрсету
Сынып 11: «Пирамида» сөзіне байланысты пікірлерін айту
Пән: геометрия:
Күні: 16. 10. 2014:
Сынып 11:
Пән: геометрия: Интерактивті тақтада слайд көрсетіледі
  1. Пирамида; Төртбұрыш +4үшбұрыш

Үшбұрыш +3 үшбұрыш

Алтыбұрыш +6 үшбұрыш

Nбұрыш + n үшбұрыш

Күні: 16. 10. 2014:

Анықтамаларды еске түсіреді

1. Пирамида - көпбұрыштан тұратын бір ғана табаны бар, бұйір жақтары төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын геометриялық фигура

Пән: геометрия: 2. Қиық Пирамида: ұқсас екі көпбұрыш + трапециялар
Күні: 16. 10. 2014: 2. Қиық Пирамида - пирамиданың табаны мен табан жазықтығына параллель қима жазықтық арасындағы бөлігі
Пән: геометрия: Пирамиданың табанын, бүйір қырларын, биіктігін, апофемасын көрсету . формуласы: Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы оның табаны периметрінің жартысын пирамиданың апофемасына көбейткенге тең

S=(Pl/2)

Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның бүйір бетінің ауданы мен табанының ауданының қосындысын айтады.

Sт. б. =Sб. б. +Sтаб.

Күні: 16. 10. 2014: Тақтадағы слайдтан пирамида элементтерін табады, бүйір бетінің ауданын табу, толық бетінің ауданын табу формулаларын талқылай отырып шығарады.
Пән: геометрия: 2 мин.
Күні: 16. 10. 2014: Жаңа тақырып бойынша постермен жұмыс. Көпбұрышты пирамидалар салып, элементтерін атаңдар
Сынып 11: Пирамида түрін таңдайды. Топтар арасында бір-бірінің пирамидаларын салыстырады.
Пән: геометрия:

Сергіту сәті

2 мин.

Күні: 16. 10. 2014: Сергіту жаттығулары
Сынып 11: Оқушылар жаттығулар жасайды
Пән: геометрия:

Білімді бекіту

10 мин.

Күні: 16. 10. 2014:

Есеп шығару:

1. Хеопс пирамидасының қазіргі биіктігі жуық шамамен 139 м, табан қабырғасы 230 м. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар.

2. Пирамиданың табаны - қабырғасы 4 см-ге тең квадрат, бүйір жақтары биіктігі 5 см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын табыңдар.

3. Астанадағы «Бейбітшілік және келісім» сарайының жер бетіндегі биіктігі 62 м, табаны - қабырғасы 52 м болатын квадрат.

Сарайдың толық бетінің ауданын табыңдар.

Жауабы:

  1. Sб. б=460√32546 (м²)
  2. Sт. б. =56 (см²)
  3. Sт. б. ≈\approx9568 (м²)
Сынып 11: Топ оқушылары есеп шығарады.
Пән: геометрия: 8 мин.
Күні: 16. 10. 2014: Параллелепипед, призма, пирамида фигураларын пайдаланып өз ғимараттарыңның моделдерін салыңдар. Қажетті өлшеулерді жасап бүйір бетінің, толық бетінің аудандарын есептеңдер.
Сынып 11: Оқушылар постерге ғимараттар, мұнаралар салады
Пән: геометрия: Рефлексия
Күні: 16. 10. 2014:

1. Келесі сабақта істейтін

әрекетіңіз немесе сұрағыңыз

2. Сізге әсер еткен екі сөз

3. Бүгінгі сабақтың маңызды

үш сөз

Сынып 11: Берілген парақтарғаоқушылар сабақтан алған әсерін жазады
Пән: геометрия: Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин.
Күні: 16. 10. 2014:

§ 3 оқу, №222, 224

Қосымша тапсырма: қағаздан фигуралар қиып жасау, презентациялар әзірлеп келу

Сынып 11: Күнделікке тапсырманы жазып алады
Пән: геометрия: Бағалау 2 мин.
Күні: 16. 10. 2014:

Түсіндіре сараптай отырып бағалау

0-4 балл - «2» Модель жасау

5-6 балл - «3» Шартын жаза білу

7-8 балл - «4» Есептеулер жүргізу

9-10 балл - «5» Қосымша есептеулер жүргізу

Сынып 11:

Өзін-өзі бағалау, Критерийлері:

1. Теориялық білімді және ережелерді қолдану

2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.

3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы

4. Жеке тапсырмаларды орындауы


Ұқсас жұмыстар
Пирамида
Пирамиданың элементтерін анықтауды үйрену
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Пирамиданың бүйір жағы
Ежелгі египеттің әдебиеті мен өнері
Ортақ нүктесі бар түзулер
Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Пирамида немесе конус
Геометриялық денелерді графикалық редакторда кескіндеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz