Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

" Бекітемін" " Келісемін" " Келісемін"

Мектеп директоры м. а. : Оқу ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің

орынбасары:

Каиржанова М. Н. Мукушева Г. Р. Кусаинова С. З

« » 2014ж « » 2014ж « » 2014ж

Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты

Lesson study - зерттеу сабағы №2

Тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

Сынып: 9 «А»

Пән: химия

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.

Шығармашыл топ мүшелері: Нурсеитова Б. К., Курманова К. Н., Жеңісхан Е., Жұматай Ж. Б.

Күні: 09 қазан 2014

Уақыты: 11 55

Табыс критерийлері

Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері
Бақылаудағы А оқушы
Бақылаудағы В оқушы
Бақылаудағы С оқушы
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы: 1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдар, негіздер, тұздар жайлы білімі кеңейіп, анықтама бере біледі.
Бақылаудағы В оқушы: 1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдарға, негіздерге, тұздарға анықтама бере біледі.
Бақылаудағы С оқушы: 1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің, тұздардың ерекшелігін түсінеді, анықтама беруге тырысады.
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы:

2. Электролиттік диссоциация лану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін толық түсінеді, барлық реакцияларды сауатты жаза алады.

Бақылаудағы В оқушы:

2. Электролиттік диссоциация лану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін түсінеді, реакцияларды сауатты жазуға талпынады.

Бақылаудағы С оқушы: 2. Достарының тарапынан көмек болған жағдайда электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін түсінуге, реакцияларды сауатты жазуға талпынады.
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы: 3. Есептер мен жаттығуларды, танымдық тапсырмаларды орындауда белсенділік танытады, көшбасшы бола біледі.
Бақылаудағы В оқушы: 3. Есептер мен жаттығуларды, танымдық тапсырмаларды орындауда белсенді болуға тырысады, химиялық сауаттылығы артады.
Бақылаудағы С оқушы: 3. Достарының тарапынан көмек болған жағдайда есептер мен жаттығуларды, танымдық тапсырмаларды орындауда қызығушылық танытады

Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

Бақылау жасаудың мақсаты: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру.

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.

Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:

Сабақ кезеңдері
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Сабақ кезеңдері: Білу
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Үй тапсырмасы бойынша қойылған барлық ойлы сұрақтарға нақты жауап беруде белсенділік танытады.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Үй тапсырмасы бойынша қойылған ойлы сұрақтарға нақты жауап беруге тырысады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Үй тапсырмасы бойынша қойылған ойлы сұрақтарға мүмкіндігінше жауап береді.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Мәтінмен топтық жұмыс жүргізуде топта көшбасшылық жасай отырып, талдау жасап, негізгі мәліметтерді топтастыру арқылы оқулықтағы мәтінді толық игереді.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Мәтінмен топтық жұмыс жүргізуде топта белсенділік көрсете отырып, талдау жасап, мәліметтерді топтастыру арқылы оқулықтағы мәтінді игереді.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Мәтінді түсініп оқуға тырысады, жолдастары демеу беріп, қолдау жасаса талдау жасап, топтастыруға, өз ойын айтуға қадам жасайды.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімін толығымен тиімді пайдалана алады, жоғарғы деңгейдің де тапсырмасын қиналмай орындай алады.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімін пайдалана алады, жоғарғы деңгейдің де тапсырмасын орындауға жан-жақты тырысады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімін пайдалануға тырысады, достарынан көмек болған жағдайда орта деңгейдің де тапсырмасын орындайды.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Талдау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Теориялық білімін практикаға толық ұштастыра алады, практикалық дағдысы жоғары қалыптасқан .
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Теориялық білімін практикаға ұштастыра алады, практикалық дағдысы қалыптасқан.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Зертханалық жұмысқа жоғары қызығушылық танытады, өзі белсенділік көрсетіп зертханалық жұмысты орындайды, кейбір жағдайларға нақты көз жеткізеді.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Берілген мәліметтерді белсенді түрде саралап, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдайды.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Берілген мәліметтер бойынша саралауға ат салысып, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдай алады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Берілген мәліметтерді саралауға қатысады, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдауға тырысады.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Ойды түйіндеу шеберлігі жоғары.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Ойын креативті білдіруге тырысады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Ойын түсінікті жеткізу қабілетін қалыпты деңгейден көрсетуге тырысады.
Нәтиже:

9 сынып

Химия
Күні 09 қазан 2014
Сабақ №11
Химия: Сабақтың тақырыбы
Күні09 қазан 2014: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Химия: Мақсаты
Күні09 қазан 2014: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері жайлы білім қорларын кеңейту, тәжірибеде қолдана алуымен байланыстыру.
Химия: Жұмыс нәтижесі
Күні09 қазан 2014: Танымдық тапсырмалар, жаттығулар және есептер шығару барысында білім-біліктерін пайдалана алады.
Химия: Сілтеме
Күні09 қазан 2014:
  1. Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық /Н. Н. Нұрахметов, К. А. Сарманова, К. М. Жексембина, Н. А. Заграничная, Ә. Е. Темірболатова - Алматы: «Мектеп» 2013.
  2. Химия. Әдістемелік нұсқау/И. Нұғыманов, Р. Жұмаділова, Р. Қаржасбай. - Алматы: «Мектеп», 2103.
Химия: Негізгі идеясы
Күні09 қазан 2014: Электролиттік диссоциация тұрғысынан қышқылдардың, негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттерін түсінуі.
Химия: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Күні09 қазан 2014:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: топтастыру, деңгейлік тапсырмалар, зертханалық жұмыс.

Оқуды және оқыту үшін бағалау: қол шапалақтау, смайликтер;

АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау, электронды оқулық.

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Химия: Ресурстар
Күні09 қазан 2014: компьютер, проектор, интерактивті тақта, зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар, реактивтер, флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Химия: Сабақтың өтілетін уақыты
Күні09 қазан 2014: 45 минут
Химия: Сабақ жоспары
Күні09 қазан 2014:
  1. Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу, мақсат қою, бөлінген көшбасшылықты сайлау
  2. Сабақ барысы:Блум таксономиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Химия: Үйге тапсырма
Күні09 қазан 2014: ОК § 10 Е. Ж бойынша қосымша тапсырмалар

Ұқсас жұмыстар
Тұнба түзе жүретін реакция
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан негіздердің химиялық қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану теориясытұрғысынан қышқылдардың химиялық қасиеттері
Химиялық реакциялар белгілері
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Атом құрылысындағы ерекшелік
Негіздердің қасиеттерін түсіндіру
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері жайлы ақпарат
Негіздердің химиялық қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану теориясы. 9 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz