Электролиттік диссоциация теориясы тұрғысынан қышқылдар, негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттері - 9 сынып зерттеу сабағы

" Бекітемін" " Келісемін" " Келісемін"

Мектеп директоры м. а. : Оқу ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің

орынбасары:

Каиржанова М. Н. Мукушева Г. Р. Кусаинова С. З

« » 2014ж « » 2014ж « » 2014ж

Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты

Lesson study - зерттеу сабағы №2

Тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

Сынып: 9 «А»

Пән: химия

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.

Шығармашыл топ мүшелері: Нурсеитова Б. К., Курманова К. Н., Жеңісхан Е., Жұматай Ж. Б.

Күні: 09 қазан 2014

Уақыты: 11 55

Табыс критерийлері

Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері
Бақылаудағы А оқушы
Бақылаудағы В оқушы
Бақылаудағы С оқушы
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы: 1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдар, негіздер, тұздар жайлы білімі кеңейіп, анықтама бере біледі.
Бақылаудағы В оқушы: 1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдарға, негіздерге, тұздарға анықтама бере біледі.
Бақылаудағы С оқушы: 1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің, тұздардың ерекшелігін түсінеді, анықтама беруге тырысады.
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы:

2. Электролиттік диссоциация лану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін толық түсінеді, барлық реакцияларды сауатты жаза алады.

Бақылаудағы В оқушы:

2. Электролиттік диссоциация лану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін түсінеді, реакцияларды сауатты жазуға талпынады.

Бақылаудағы С оқушы: 2. Достарының тарапынан көмек болған жағдайда электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін түсінуге, реакцияларды сауатты жазуға талпынады.
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы: 3. Есептер мен жаттығуларды, танымдық тапсырмаларды орындауда белсенділік танытады, көшбасшы бола біледі.
Бақылаудағы В оқушы: 3. Есептер мен жаттығуларды, танымдық тапсырмаларды орындауда белсенді болуға тырысады, химиялық сауаттылығы артады.
Бақылаудағы С оқушы: 3. Достарының тарапынан көмек болған жағдайда есептер мен жаттығуларды, танымдық тапсырмаларды орындауда қызығушылық танытады

Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан

қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

Бақылау жасаудың мақсаты: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру.

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.

Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:

Сабақ кезеңдері
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Сабақ кезеңдері: Білу
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Үй тапсырмасы бойынша қойылған барлық ойлы сұрақтарға нақты жауап беруде белсенділік танытады.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Үй тапсырмасы бойынша қойылған ойлы сұрақтарға нақты жауап беруге тырысады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Үй тапсырмасы бойынша қойылған ойлы сұрақтарға мүмкіндігінше жауап береді.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Мәтінмен топтық жұмыс жүргізуде топта көшбасшылық жасай отырып, талдау жасап, негізгі мәліметтерді топтастыру арқылы оқулықтағы мәтінді толық игереді.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Мәтінмен топтық жұмыс жүргізуде топта белсенділік көрсете отырып, талдау жасап, мәліметтерді топтастыру арқылы оқулықтағы мәтінді игереді.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Мәтінді түсініп оқуға тырысады, жолдастары демеу беріп, қолдау жасаса талдау жасап, топтастыруға, өз ойын айтуға қадам жасайды.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімін толығымен тиімді пайдалана алады, жоғарғы деңгейдің де тапсырмасын қиналмай орындай алады.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімін пайдалана алады, жоғарғы деңгейдің де тапсырмасын орындауға жан-жақты тырысады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімін пайдалануға тырысады, достарынан көмек болған жағдайда орта деңгейдің де тапсырмасын орындайды.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Талдау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Теориялық білімін практикаға толық ұштастыра алады, практикалық дағдысы жоғары қалыптасқан .
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Теориялық білімін практикаға ұштастыра алады, практикалық дағдысы қалыптасқан.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Зертханалық жұмысқа жоғары қызығушылық танытады, өзі белсенділік көрсетіп зертханалық жұмысты орындайды, кейбір жағдайларға нақты көз жеткізеді.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Берілген мәліметтерді белсенді түрде саралап, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдайды.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Берілген мәліметтер бойынша саралауға ат салысып, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдай алады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Берілген мәліметтерді саралауға қатысады, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдауға тырысады.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Ойды түйіндеу шеберлігі жоғары.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Ойын креативті білдіруге тырысады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Ойын түсінікті жеткізу қабілетін қалыпты деңгейден көрсетуге тырысады.
Нәтиже:

9 сынып

Химия
Күні 09 қазан 2014
Сабақ №11
Химия: Сабақтың тақырыбы
Күні09 қазан 2014: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Химия: Мақсаты
Күні09 қазан 2014: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері жайлы білім қорларын кеңейту, тәжірибеде қолдана алуымен байланыстыру.
Химия: Жұмыс нәтижесі
Күні09 қазан 2014: Танымдық тапсырмалар, жаттығулар және есептер шығару барысында білім-біліктерін пайдалана алады.
Химия: Сілтеме
Күні09 қазан 2014:
  1. Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық /Н. Н. Нұрахметов, К. А. Сарманова, К. М. Жексембина, Н. А. Заграничная, Ә. Е. Темірболатова - Алматы: «Мектеп» 2013.
  2. Химия. Әдістемелік нұсқау/И. Нұғыманов, Р. Жұмаділова, Р. Қаржасбай. - Алматы: «Мектеп», 2103.
Химия: Негізгі идеясы
Күні09 қазан 2014: Электролиттік диссоциация тұрғысынан қышқылдардың, негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттерін түсінуі.
Химия: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Күні09 қазан 2014:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: топтастыру, деңгейлік тапсырмалар, зертханалық жұмыс.

Оқуды және оқыту үшін бағалау: қол шапалақтау, смайликтер;

АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау, электронды оқулық.

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Химия: Ресурстар
Күні09 қазан 2014: компьютер, проектор, интерактивті тақта, зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар, реактивтер, флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Химия: Сабақтың өтілетін уақыты
Күні09 қазан 2014: 45 минут
Химия: Сабақ жоспары
Күні09 қазан 2014:
  1. Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу, мақсат қою, бөлінген көшбасшылықты сайлау
  2. Сабақ барысы:Блум таксономиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Химия: Үйге тапсырма
Күні09 қазан 2014: ОК § 10 Е. Ж бойынша қосымша тапсырмалар

Ұқсас жұмыстар
Электролиттік диссоциация тұрғысынан қышқылдардың химиялық қасиеттері
9-сынып химиясы: электролиттік диссоциация тұрғысынан негіздердің химиялық қасиеттері және иондық теңдеулерді құрастыру
9-сынып химиясы: Электролиттік диссоциация тақырыбы бойынша сабақ жоспары
9-сынып химиясы: Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тұздардың химиялық құрамы, алыну әдістері және қасиеттері
Электролиттік диссоциацияны қайталау және бекіту: 9-сынып химиядан ашық сабақ жоспары
9-сынып химиясының қысқа мерзімді жоспары: Электролиттік диссоциация дәрежесі және күшті мен әлсіз электролиттер
Тұздардың жіктелуі, алынуы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
Электролиттік диссоциация бойынша станциялық қайталау сабағы
9-сынып химиясының орта мерзімді сабақ жоспары: электролиттер, көмірсутектер, қышқылдар және химиялық элементтер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz