Файл қосу

Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері


" Бекітемін"
" Келісемін" "
Келісемін"
Мектеп директоры м.а.: Оқу
ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің

орынбасары:
Каиржанова М.Н.
Мукушева Г.Р. Кусаинова
С.З
« » 2014ж « »
2014ж « »
2014ж

Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3
облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты

Lesson study – зерттеу сабағы №2

Тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

Сынып: 9 «А»

Пән: химия

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.

Шығармашыл топ мүшелері: Нурсеитова Б. К.,
Курманова К. Н., Жеңісхан Е., Жұматай Ж. Б.

Күні: 09 қазан 2014

Уақыты: 1155

Табыс критерийлері

|Ағымдағы жетістіктер мен |Бақылаудағы А оқушы |Бақылаудағы В оқушы |Бақылаудағы С оқушы |
|табыс критерийлері | | | |
| |1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдар,|1. ЭДТ тұрғысынан |1. ЭДТ тұрғысынан |
| |негіздер, тұздар жайлы |қышқылдарға, негіздерге, |қышқылдардың, негіздердің, |
| |білімі кеңейіп, анықтама |тұздарға анықтама бере |тұздардың ерекшелігін |
| |бере біледі. |біледі. |түсінеді, анықтама беруге |
| | | |тырысады. |
| |2. Электролиттік диссоциация|2. Электролиттік диссоциация|2. Достарының тарапынан |
| |лану теориясы тұрғысынан |лану теориясы тұрғысынан |көмек болған жағдайда |
| |қышқылдардың, негіздердің |қышқылдардың, негіздердің |электролиттік |
| |және тұздардың ортақ |және тұздардың ортақ |диссоциациялану теориясы |
| |қасиеттерін толық түсінеді, |қасиеттерін түсінеді, |тұрғысынан қышқылдардың, |
| |барлық реакцияларды сауатты |реакцияларды сауатты жазуға |негіздердің және тұздардың |
| |жаза алады. |талпынады. |ортақ қасиеттерін түсінуге,|
| | | |реакцияларды сауатты жазуға |
| | | |талпынады. |
| |3. Есептер мен жаттығуларды,|3. Есептер мен жаттығуларды,|3. Достарының тарапынан |
| |танымдық тапсырмаларды |танымдық тапсырмаларды |көмек болған жағдайда |
| |орындауда белсенділік |орындауда белсенді болуға |есептер мен жаттығуларды, |
| |танытады, көшбасшы бола |тырысады, химиялық |танымдық тапсырмаларды |
| |біледі. |сауаттылығы артады. |орындауда қызығушылық |
| | | |танытады |

Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы
тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Бақылау жасаудың мақсаты: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану
арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру.

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.

Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:

|Сабақ |Әр бөлімде А |Нәтиже |Әр бөлімде В |Нәтиже |Әр бөлімде С |Нәтиже |
|кезеңдері |оқушыдан не | |оқушыдан не | |оқушыдан не | |
| |күтемін? | |күтемін? | |күтемін? | |
|Білу |Үй тапсырмасы | |Үй тапсырмасы | |Үй тапсырмасы | |
| |бойынша қойылған | |бойынша қойылған| |бойынша қойылған| |
| |барлық ойлы | |ойлы сұрақтарға | |ойлы сұрақтарға | |
| |сұрақтарға нақты | |нақты жауап | |мүмкіндігінше | |
| |жауап беруде | |беруге | |жауап береді. | |
| |белсенділік | |тырысады. | | | |
| |танытады. | | | | | |
|Түсіну |Мәтінмен топтық | |Мәтінмен топтық | |Мәтінді түсініп | |
| |жұмыс жүргізуде | |жұмыс жүргізуде | |оқуға тырысады, | |
| |топта көшбасшылық| |топта | |жолдастары демеу| |
| |жасай отырып, | |белсенділік | |беріп, қолдау | |
| |талдау жасап, | |көрсете отырып, | |жасаса талдау | |
| |негізгі | |талдау жасап, | |жасап, | |
| |мәліметтерді | |мәліметтерді | |топтастыруға, өз| |
| |топтастыру арқылы| |топтастыру | |ойын айтуға | |
| |оқулықтағы | |арқылы | |қадам жасайды. | |
| |мәтінді толық | |оқулықтағы | | | |
| |игереді. | |мәтінді | | | |
| | | |игереді. | | | |
|Қолдану |Деңгейлік | | Деңгейлік | |Деңгейлік | |
| |жаттығулар | |жаттығулар | |жаттығулар | |
| |орындау барысында| |орындау | |орындау | |
| |игерген білімін | |барысында | |барысында | |
| |толығымен тиімді | |игерген білімін | |игерген білімін | |
| |пайдалана алады, | |пайдалана алады,| |пайдалануға | |
| |жоғарғы деңгейдің| |жоғарғы | |тырысады, | |
| |де тапсырмасын | |деңгейдің де | |достарынан көмек| |
| |қиналмай орындай | |тапсырмасын | |болған жағдайда | |
| |алады. | |орындауға | |орта деңгейдің | |
| | | |жан-жақты | |де тапсырмасын | |
| | | |тырысады. | |орындайды. | |
|Талдау |Теориялық білімін| |Теориялық | |Зертханалық | |
| |практикаға толық | |білімін | |жұмысқа жоғары | |
| |ұштастыра алады, | |практикаға | |қызығушылық | |
| |практикалық | |ұштастыра алады,| |танытады, өзі | |
| |дағдысы жоғары | |практикалық | |белсенділік | |
| |қалыптасқан . | |дағдысы | |көрсетіп | |
| | | |қалыптасқан. | |зертханалық | |
| | | | | |жұмысты | |
| | | | | |орындайды, | |
| | | | | |кейбір | |
| | | | | |жағдайларға | |
| | | | | |нақты көз | |
| | | | | |жеткізеді. | |
|Жинақтау |Берілген | |Берілген | |Берілген | |
| |мәліметтерді | |мәліметтер | |мәліметтерді | |
| |белсенді түрде | |бойынша | |саралауға | |
| |саралап, көзбен | |саралауға ат | |қатысады, көзбен| |
| |көретін айғақтар | |салысып, көзбен | |көретін айғақтар| |
| |негізінде ой | |көретін айғақтар| |негізінде ой | |
| |тұжырымдайды. | |негізінде ой | |тұжырымдауға | |
| | | |тұжырымдай | |тырысады. | |
| | | |алады. | | | |
|Бағалау |Ойды түйіндеу | |Ойын креативті | |Ойын түсінікті | |
| |шеберлігі жоғары.| |білдіруге | |жеткізу | |
| | | |тырысады. | |қабілетін | |
| | | | | |қалыпты | |
| | | | | |деңгейден | |
| | | | | |көрсетуге | |
| | | | | |тырысады. | |

9 сынып
|Химия |Күні 09 қазан 2014 |Сабақ №11 |
|Сабақтың тақырыбы|Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың |
| |қасиеттері |
|Мақсаты |Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың |
| |қасиеттері жайлы білім қорларын кеңейту, тәжірибеде қолдана алуымен байланыстыру. |
|Жұмыс нәтижесі |Танымдық тапсырмалар, жаттығулар және есептер шығару барысында білім-біліктерін пайдалана алады. |
|Сілтеме |Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық /Н.Н. Нұрахметов , К.А. Сарманова, |
| |К.М. Жексембина, Н.А.Заграничная, Ә.Е.Темірболатова - Алматы: «Мектеп» 2013. |
| |Химия. Әдістемелік нұсқау/И.Нұғыманов, Р.Жұмаділова, Р.Қаржасбай. - Алматы: «Мектеп»,2103. |
|Негізгі идеясы |Электролиттік диссоциация тұрғысынан қышқылдардың, негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттерін |
| |түсінуі. |
|Қолданылған |Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; |
|әдістері мен |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: топтастыру , деңгейлік тапсырмалар, зертханалық жұмыс. |
|тәсілдері |Оқуды және оқыту үшін бағалау: қол шапалақтау, смайликтер; |
| |АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау, электронды оқулық. |
| |Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; |
|Ресурстар |компьютер, проектор, интерактивті тақта, зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар, реактивтер, |
| |флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы |
|Сабақтың өтілетін|45 минут |
|уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу, мақсат қою, бөлінген |
| |көшбасшылықты сайлау |
| |Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |ОК § 10 Е.Ж бойынша қосымша тапсырмалар |

|Ойлауды Блум |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|бойынша жіктеу | |Түрткілер. | | |

| | | |Критерий лер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу

5 минут |Үй тапсырмасы бойынша «Кім жылдам?» ойлы сұрақтарына жауап табу.
|1.Иондар арасында жүретін реакция?
2.Қандай жағдайларды ион алмасу реакциялары аяғына дейін жүреді ?
3. BaCI2 + H2SO4
ион алмасу реакциясы аяғына дейін жүре ме, жүрсе себебі неге?
4.Na2CO3 + HCI ион алмасу реакциясы аяғына дейін жүре ме, жүрсе себебі
неге?
|Өткен сабақ бойынша білімдерін нақты көрсете отырып, ойлы сұрақтарға
ұтқыр жауаптар табу арқылы білімді нақтылау. |Білімді зерделеу
|Нақты қалыптас қан |3 | | | | | | | |Қалыптасқан |2 | | | | | | |
|Қалыптаспа ған |1 | | |Түсіну

15 минут |Оқулық мәтінін игерту | Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен
жұмыс. Топтастыру
«Қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ химиялық қасиеттері».
|Мәтінмен топтық жұмыс жүргізе отырып, талдау жасап, негізгі мәліметтерді
топтатсыру арқылы оқулықтағы мәтінді игереді. |Топтық жұмыстың ұйымдасты
рылуы |Топтық жұмыс толық ұйымдасты рылды |3 | | | | | | | |Топтық жұмыс
ұйымдасты рылды |2 | | | | | | | |Топтық жұмыс толық ұйымдасты рылмады |1 |
| |Қолдану

10 минут | Игерген білімдерін тиімді қолдану |Топтық тапсырмалар
Деңгейлік жаттығулар.
1. № 5 (б)
2. №8
3. №41(а,в). | Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімдерін
тиімді пайдалана алады. |Ойларын жүйелеу мүмкіндігі |Жоғары |3 | | | | | |
| |Қалыпты |2 | | | | | | | |Төмен |1 | | |Талдау

5 минут |«Мың рет естігенше, бір рет көрген жақсы».
Тәжірибеден өткізу |Зертханалық жұмыс жүргізу
Zn + H2SO4
Na2CO3 + H2SO4
AgNO3 + HCI NaOH + FeSO4 |Теориялық білімдерін практикаға ұштастыра
алады. |Практика лық дағдысы |Жоғары қалыптасқан |3 | | | | | | |
|Қалыптасқан |2 | | | | | | | |Төмен |1 | | |Жинақтау

5 минут |Көзбен көретін айғақтар негізінде тұжырымдау
|ЭДТ тұрғысынан таратпа материалда берілген қышқылдарды, негіздерді және
тұздарды химиялық қасиеттеріне қарай топтастыр. |Қышқылдарды, негіздерді
және тұздарды электролиттік диссоциация тұрғысынан химиялық қасиеттеріне
қарай алынған мәліметтерді саралап, топтастыра алады. |Тапсырма ны орындау
мүмкіндіктерін қадағалау |Тапсырманы толық орындады |3 | | | | | | |
|Қателіктері болды |2 | | | | | | | |Мүлдем орындай алмады |1 | | |Бағалау

5 минут

| Түсінік қорын анықтау |- Сабақтан не ала алдыңыз, не ұнады?
- Сіз үшін әлі де игерілмеген тұстары...
- Сіз үшін мүлдем пайдасыз
мәліметтер... |Ойын еркін, нақты білдіре біледі |Ойды түйіндеу шеберлігі
|Түсінікті жеткізу қабілеті жоғары |3 | | | | | | | |Түсінікті жеткізу
қабілеті қалыпты |2 | | | | | | | |Түсінікті жеткізу қабілеті төмен |1 | |
|


Ұқсас жұмыстар
Тұнба түзе жүретін реакция
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан негіздердің химиялық қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану теориясытұрғысынан қышқылдардың химиялық қасиеттері
Химиялық реакциялар белгілері
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Атом құрылысындағы ерекшелік
Негіздердің қасиеттерін түсіндіру
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері жайлы ақпарат
Негіздердің химиялық қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану теориясы. 9 сынып
Пәндер