Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
" Бекітемін"
" Келісемін" "
Келісемін"
Мектеп директоры м.а.: Оқу
ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің
орынбасары:
Каиржанова М.Н.
Мукушева Г.Р. Кусаинова
С.З
« » 2014ж « »
2014ж « »
2014ж
Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3
облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты
Lesson study – зерттеу сабағы №2
Тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Сынып: 9 «А»
Пән: химия
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.
Шығармашыл топ мүшелері: Нурсеитова Б. К.,
Курманова К. Н., Жеңісхан Е., Жұматай Ж. Б.
Күні: 09 қазан 2014
Уақыты: 1155
Табыс критерийлері
|Ағымдағы жетістіктер мен |Бақылаудағы А оқушы |Бақылаудағы В оқушы |Бақылаудағы С оқушы |
|табыс критерийлері | | | |
| |1. ЭДТ тұрғысынан қышқылдар,|1. ЭДТ тұрғысынан |1. ЭДТ тұрғысынан |
| |негіздер, тұздар жайлы |қышқылдарға, негіздерге, |қышқылдардың, негіздердің, |
| |білімі кеңейіп, анықтама |тұздарға анықтама бере |тұздардың ерекшелігін |
| |бере біледі. |біледі. |түсінеді, анықтама беруге |
| | | |тырысады. |
| |2. Электролиттік диссоциация|2. Электролиттік диссоциация|2. Достарының тарапынан |
| |лану теориясы тұрғысынан |лану теориясы тұрғысынан |көмек болған жағдайда |
| |қышқылдардың, негіздердің |қышқылдардың, негіздердің |электролиттік |
| |және тұздардың ортақ |және тұздардың ортақ |диссоциациялану теориясы |
| |қасиеттерін толық түсінеді, |қасиеттерін түсінеді, |тұрғысынан қышқылдардың, |
| |барлық реакцияларды сауатты |реакцияларды сауатты жазуға |негіздердің және тұздардың |
| |жаза алады. |талпынады. |ортақ қасиеттерін түсінуге,|
| | | |реакцияларды сауатты жазуға |
| | | |талпынады. |
| |3. Есептер мен жаттығуларды,|3. Есептер мен жаттығуларды,|3. Достарының тарапынан |
| |танымдық тапсырмаларды |танымдық тапсырмаларды |көмек болған жағдайда |
| |орындауда белсенділік |орындауда белсенді болуға |есептер мен жаттығуларды, |
| |танытады, көшбасшы бола |тырысады, химиялық |танымдық тапсырмаларды |
| |біледі. |сауаттылығы артады. |орындауда қызығушылық |
| | | |танытады |
Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы
тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Бақылау жасаудың мақсаты: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану
арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру.
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.
Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:
|Сабақ |Әр бөлімде А |Нәтиже |Әр бөлімде В |Нәтиже |Әр бөлімде С |Нәтиже |
|кезеңдері |оқушыдан не | |оқушыдан не | |оқушыдан не | |
| |күтемін? | |күтемін? | |күтемін? | |
|Білу |Үй тапсырмасы | |Үй тапсырмасы | |Үй тапсырмасы | |
| |бойынша қойылған | |бойынша қойылған| |бойынша қойылған| |
| |барлық ойлы | |ойлы сұрақтарға | |ойлы сұрақтарға | |
| |сұрақтарға нақты | |нақты жауап | |мүмкіндігінше | |
| |жауап беруде | |беруге | |жауап береді. | |
| |белсенділік | |тырысады. | | | |
| |танытады. | | | | | |
|Түсіну |Мәтінмен топтық | |Мәтінмен топтық | |Мәтінді түсініп | |
| |жұмыс жүргізуде | |жұмыс жүргізуде | |оқуға тырысады, | |
| |топта көшбасшылық| |топта | |жолдастары демеу| |
| |жасай отырып, | |белсенділік | |беріп, қолдау | |
| |талдау жасап, | |көрсете отырып, | |жасаса талдау | |
| |негізгі | |талдау жасап, | |жасап, | |
| |мәліметтерді | |мәліметтерді | |топтастыруға, өз| |
| |топтастыру арқылы| |топтастыру | |ойын айтуға | |
| |оқулықтағы | |арқылы | |қадам жасайды. | |
| |мәтінді толық | |оқулықтағы | | | |
| |игереді. | |мәтінді | | | |
| | | |игереді. | | | |
|Қолдану |Деңгейлік | | Деңгейлік | |Деңгейлік | |
| |жаттығулар | |жаттығулар | |жаттығулар | |
| |орындау барысында| |орындау | |орындау | |
| |игерген білімін | |барысында | |барысында | |
| |толығымен тиімді | |игерген білімін | |игерген білімін | |
| |пайдалана алады, | |пайдалана алады,| |пайдалануға | |
| |жоғарғы деңгейдің| |жоғарғы | |тырысады, | |
| |де тапсырмасын | |деңгейдің де | |достарынан көмек| |
| |қиналмай орындай | |тапсырмасын | |болған жағдайда | |
| |алады. | |орындауға | |орта деңгейдің | |
| | | |жан-жақты | |де тапсырмасын | |
| | | |тырысады. | |орындайды. | |
|Талдау |Теориялық білімін| |Теориялық | |Зертханалық | |
| |практикаға толық | |білімін | |жұмысқа жоғары | |
| |ұштастыра алады, | |практикаға | |қызығушылық | |
| |практикалық | |ұштастыра алады,| |танытады, өзі | |
| |дағдысы жоғары | |практикалық | |белсенділік | |
| |қалыптасқан . | |дағдысы | |көрсетіп | |
| | | |қалыптасқан. | |зертханалық | |
| | | | | |жұмысты | |
| | | | | |орындайды, | |
| | | | | |кейбір | |
| | | | | |жағдайларға | |
| | | | | |нақты көз | |
| | | | | |жеткізеді. | |
|Жинақтау |Берілген | |Берілген | |Берілген | |
| |мәліметтерді | |мәліметтер | |мәліметтерді | |
| |белсенді түрде | |бойынша | |саралауға | |
| |саралап, көзбен | |саралауға ат | |қатысады, көзбен| |
| |көретін айғақтар | |салысып, көзбен | |көретін айғақтар| |
| |негізінде ой | |көретін айғақтар| |негізінде ой | |
| |тұжырымдайды. | |негізінде ой | |тұжырымдауға | |
| | | |тұжырымдай | |тырысады. | |
| | | |алады. | | | |
|Бағалау |Ойды түйіндеу | |Ойын креативті | |Ойын түсінікті | |
| |шеберлігі жоғары.| |білдіруге | |жеткізу | |
| | | |тырысады. | |қабілетін | |
| | | | | |қалыпты | |
| | | | | |деңгейден | |
| | | | | |көрсетуге | |
| | | | | |тырысады. | |
9 сынып
|Химия |Күні 09 қазан 2014 |Сабақ №11 |
|Сабақтың тақырыбы|Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың |
| |қасиеттері |
|Мақсаты |Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың |
| |қасиеттері жайлы білім қорларын кеңейту, тәжірибеде қолдана алуымен байланыстыру. |
|Жұмыс нәтижесі |Танымдық тапсырмалар, жаттығулар және есептер шығару барысында білім-біліктерін пайдалана алады. |
|Сілтеме |Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық /Н.Н. Нұрахметов , К.А. Сарманова, |
| |К.М. Жексембина, Н.А.Заграничная, Ә.Е.Темірболатова - Алматы: «Мектеп» 2013. |
| |Химия. Әдістемелік нұсқау/И.Нұғыманов, Р.Жұмаділова, Р.Қаржасбай. - Алматы: «Мектеп»,2103. |
|Негізгі идеясы |Электролиттік диссоциация тұрғысынан қышқылдардың, негіздер мен тұздардың химиялық қасиеттерін |
| |түсінуі. |
|Қолданылған |Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; |
|әдістері мен |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: топтастыру , деңгейлік тапсырмалар, зертханалық жұмыс. |
|тәсілдері |Оқуды және оқыту үшін бағалау: қол шапалақтау, смайликтер; |
| |АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау, электронды оқулық. |
| |Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; |
|Ресурстар |компьютер, проектор, интерактивті тақта, зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар, реактивтер, |
| |флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы |
|Сабақтың өтілетін|45 минут |
|уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу, мақсат қою, бөлінген |
| |көшбасшылықты сайлау |
| |Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |ОК § 10 Е.Ж бойынша қосымша тапсырмалар |
|Ойлауды Блум |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|бойынша жіктеу | |Түрткілер. | | |
| | | |Критерий лер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу
5 минут |Үй тапсырмасы бойынша «Кім жылдам?» ойлы сұрақтарына жауап табу.
|1.Иондар арасында жүретін реакция?
2.Қандай жағдайларды ион алмасу реакциялары аяғына дейін жүреді ?
3. BaCI2 + H2SO4
ион алмасу реакциясы аяғына дейін жүре ме, жүрсе себебі неге?
4.Na2CO3 + HCI ион алмасу реакциясы аяғына дейін жүре ме, жүрсе себебі
неге?
|Өткен сабақ бойынша білімдерін нақты көрсете отырып, ойлы сұрақтарға
ұтқыр жауаптар табу арқылы білімді нақтылау. |Білімді зерделеу
|Нақты қалыптас қан |3 | | | | | | | |Қалыптасқан |2 | | | | | | |
|Қалыптаспа ған |1 | | |Түсіну
15 минут |Оқулық мәтінін игерту | Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен
жұмыс. Топтастыру
«Қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ химиялық қасиеттері».
|Мәтінмен топтық жұмыс жүргізе отырып, талдау жасап, негізгі мәліметтерді
топтатсыру арқылы оқулықтағы мәтінді игереді. |Топтық жұмыстың ұйымдасты
рылуы |Топтық жұмыс толық ұйымдасты рылды |3 | | | | | | | |Топтық жұмыс
ұйымдасты рылды |2 | | | | | | | |Топтық жұмыс толық ұйымдасты рылмады |1 |
| |Қолдану
10 минут | Игерген білімдерін тиімді қолдану |Топтық тапсырмалар
Деңгейлік жаттығулар.
1. № 5 (б)
2. №8
3. №41(а,в). | Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімдерін
тиімді пайдалана алады. |Ойларын жүйелеу мүмкіндігі |Жоғары |3 | | | | | |
| |Қалыпты |2 | | | | | | | |Төмен |1 | | |Талдау
5 минут |«Мың рет естігенше, бір рет көрген жақсы».
Тәжірибеден өткізу |Зертханалық жұмыс жүргізу
Zn + H2SO4
Na2CO3 + H2SO4
AgNO3 + HCI NaOH + FeSO4 |Теориялық білімдерін практикаға ұштастыра
алады. |Практика лық дағдысы |Жоғары қалыптасқан |3 | | | | | | |
|Қалыптасқан |2 | | | | | | | |Төмен |1 | | |Жинақтау
5 минут |Көзбен көретін айғақтар негізінде тұжырымдау
|ЭДТ тұрғысынан таратпа материалда берілген қышқылдарды, негіздерді және
тұздарды химиялық қасиеттеріне қарай топтастыр. |Қышқылдарды, негіздерді
және тұздарды электролиттік диссоциация тұрғысынан химиялық қасиеттеріне
қарай алынған мәліметтерді саралап, топтастыра алады. |Тапсырма ны орындау
мүмкіндіктерін қадағалау |Тапсырманы толық орындады |3 | | | | | | |
|Қателіктері болды |2 | | | | | | | |Мүлдем орындай алмады |1 | | |Бағалау
5 минут
| Түсінік қорын анықтау |- Сабақтан не ала алдыңыз, не ұнады?
- Сіз үшін әлі де игерілмеген тұстары...
- Сіз үшін мүлдем пайдасыз
мәліметтер... |Ойын еркін, нақты білдіре біледі |Ойды түйіндеу шеберлігі
|Түсінікті жеткізу қабілеті жоғары |3 | | | | | | | |Түсінікті жеткізу
қабілеті қалыпты |2 | | | | | | | |Түсінікті жеткізу қабілеті төмен |1 | |
|
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz