Зерттеу сабағы №2. электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

" Бекітемін" " Келісемін" " Келісемін"
Мектеп директоры м. а. : Оқу ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің
орынбасары:
Каиржанова М. Н. Мукушева Г. Р. Кусаинова С. З
« » 2014ж « » 2014ж « » 2014ж
Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты
Lesson study - зерттеу сабағы №2
Тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Сынып: 9 «А»
Пән: химия
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.
Шығармашыл топ мүшелері: Нурсеитова Б. К., Курманова К. Н., Жеңісхан Е., Жұматай Ж. Б.
Күні: 09 қазан 2014
Уақыты: 11 55
Табыс критерийлері
2. Электролиттік диссоциация лану теориясы тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін толық түсінеді, барлық реакцияларды сауатты жаза алады.
2. Электролиттік диссоциация лану теориясы тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың ортақ қасиеттерін түсінеді, реакцияларды сауатты жазуға талпынады.
Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан
қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері
Бақылау жасаудың мақсаты: Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру.
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.
Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:
9 сынып
- Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық /Н. Н. Нұрахметов, К. А. Сарманова, К. М. Жексембина, Н. А. Заграничная, Ә. Е. Темірболатова - Алматы: «Мектеп» 2013.
- Химия. Әдістемелік нұсқау/И. Нұғыманов, Р. Жұмаділова, Р. Қаржасбай. - Алматы: «Мектеп», 2103.
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: топтастыру, деңгейлік тапсырмалар, зертханалық жұмыс.
Оқуды және оқыту үшін бағалау: қол шапалақтау, смайликтер;
АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау, электронды оқулық.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
- Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу, мақсат қою, бөлінген көшбасшылықты сайлау
- Сабақ барысы:Блум таксономиясы бойынша
- Рефлексия
- Үйге тапсырма
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz