Қазақтардың е.пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуы 8 сынып

Пәні Қазақстан тарихы
Сыныбы 8 «б» сыныбы
Күні 09. 10. 2014
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы
Сыныбы8 «б» сыныбы: Қазақтардың Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуы
ПәніҚазақстан тарихы: Жалпы мақсаты
Сыныбы8 «б» сыныбы: Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қазақтардың қатысу себептері, тарихы маңызы мен патша үкіметінің отарлау саясаты туралы білім беру
ПәніҚазақстан тарихы: Күтілетін нәтиже
Сыныбы8 «б» сыныбы:

А- Көтеріліске қазақ халқының қатысу себебі, жүру барысы мен тарихи маңызы туралы түсінеді;

В- Көтерілістің жеңілу себептері мен салдарларын анықтай алады;

С- Көтеріліс барысында және күшпен басылғаннан кейінгі Патша үкіметінің отарлау саясаты туралы қорытынды жасайды

ПәніҚазақстан тарихы: Тапсырмалар
Сыныбы8 «б» сыныбы: «Сәттілік тілеймін» тренингі арқылы жұмыстануға әзірлеу, «Бір шапалақ» әдісі, мәтінмен жұмыс, жеке жұмыс: маршруттық картаны толтыру арқылы өткен сабақты актуалдау, «Сиқырлы стикер» әдісін пайдаланып «тарихи мінездеме» беру, топтық жұмыс:флипчарт қорғау арқылы жаңа сабақты түсіну, «Екі жұлдыс, бір ұсыныс» әдісі көмегімен өзара бағалау, «Бармақ көрсету» әдісі арқылы түсіну дәрежесін бағалау, жұптық жұмыс:«Оқиға. Себеп. Нәтиже» кестесін толтыру арқылы білімдерін қолдану, «3 жаңа сөзге анықтама бер» әдісі арқылы рефлексия жасау, «Сұрақ қойу» әдісі арқылы білімдерін пысықтау, «топтардың өзін-өзі бағалау» стратегиясы арқылы рефлексия жасап, өзін-өзі бағалату
ПәніҚазақстан тарихы: Қажетті жабдықтар
Сыныбы8 «б» сыныбы: Проектор, постер, фламастер, ақ парақ, бор, қалам, оқулық, сызғыш, қаламсап, «Е. Пугачев мұражайына саяхат» презентациясы, «16-18 ғ Қазақ хандығы» презентациясы
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ барысы:
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ кезеңдері
Сыныбы8 «б» сыныбы: Мұғалім әрекеті
Күні09. 10. 2014: Оқушы әрекеті
ПәніҚазақстан тарихы:

Кіріспе

(15 мин)

2 мин

1 мин

12 мин

Сыныбы8 «б» сыныбы:

Оқушылармен амандасып, түгендейді

«Сәттілік тілеймін» тренингін өткізіп, 5 топқа шеңберде тұру ретімен бөледі.

«Өткен сабақты 3 сөзбен қалай қорытуға болады?»

Үй тапсырмасын қаншалықты меңгергендігін анықтау үшін, оқушыларға «Маршруттық карта» беріледі

«Сиқырлы стикер» әдісін пайдаланып «тарихи мінездеме» беру

«Оқушылар қалай жұмыстану керек екендігі түсінікті ме?»

Күні09. 10. 2014:

Сәлемдесіп, сабақта жоқ оқушыларды айтады

Тренингке белсенді қатысып, қызығушылығы оянады. Сапта тұру ретімен 5 топқа бөлінеді

Сұрақтарға ойланып жауап береді

Маршруттық картамен өз бетінше жұмыстанып, өзін өзі реттеуге дағдыланады

Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.

ПәніҚазақстан тарихы:

Тұсаукесер

(4-5 мин)

2-3 мин

1-2 мин

Сыныбы8 «б» сыныбы:

«3 жаңа сөзге анықтама бер» әдісін қолданады: «Көтеріліс», «Отарлау», «Қозғалыс»

«Осы аталған ұғымдарға қандай анықтама бере аласыңдар?»

«Көтеріліс, «отарлау», «қозғалыс» ұғымдарының бүгінгі сабақпен қандай байланысы болуы мүмкін?»

«Е. Пугачев мұражайына саяхат» презентациясын ұсынады

Күні09. 10. 2014:

Оқушылар аталған сөздерге бар білгені бойынша анықтама береді

Оқушылар жауап береді, жаңа сабақ тақырыбына көңіл бұрады

Оқушылар Пугачев мұражайына барған кездегі эмоцияларын еске түсіріп, сабаққа қызығушылығы оянады

ПәніҚазақстан тарихы:

Негізгі бөлім

(20 мин)

1 мин

2 мин

10 мин

7 мин

Сыныбы8 «б» сыныбы: Сабақтың тақырыбын жариялайды: Қазақтардың Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуы Сабақтың мақсатымен таныстырады: Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қазақтардың қатысу себептері, тарихы маңызы мен патша үкіметінің отарлау саясаты туралы білім беру Сабақ бойынша табыс критерийлерін құруды ұсынады «Оқушылар табыс критерийлері түсінікті ме?» «16-18 ғ Қазақ хандығы» презентациясын пайдаланып, көтерілістін өткен жерлерін көрсетеді Топтық жұмысты ұйымдастырады: 1 топ Е. Пугачев бастаған көтеріліске қазақтардың қатысу себептері 2 топ Қазақтардың көтеріліске қатысу барысы 3 топ Қазақ жасақтарының көтеріліс жеңілгеннен кейінгі соғыс қимылдары 4 топ Көтерілістің жеңілу себептері 5 топ Қазақтардың көтеріліске қатысуының тарихи маңызы Флипчарт толтырудың табыс критерийлерін жасақтайды, әрі қарай жұмыстануын қадағалайды «Оқушылар тапсырма түсінікті ме?» Әр топ кезек-кезегімен флипчарттарын қорғап, өзге топтар «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалайтынын айтады.
Күні09. 10. 2014:

Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысып, табыс критерийлерін жасақтайды

Өз топтарында сәйкесінше тақырыпша бойынша жұмыстанып, табыс критерийлеріне сәйкес флипчарт толтырады

Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.

Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.

Топтар өз флипчарттарын қорғап, өзара бірін-бірі бағалайды

Оқушылар жұпта кестені толтырып, сабақтың негізгі мақсатына қол жеткізеді

Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.

ПәніҚазақстан тарихы:

Қорытынды

(5 мин)

1 мин

2 мин

1 мин

1 мин

Сыныбы8 «б» сыныбы:

«3 жаңа сөзге анықтама бер» әдісін қолданып, «Оқушылар, енді «Көтеріліс», «Отарлау», «Қозғалыс» сөздеріне қандай анықтама бересіз?» деп сұрайды, сабақтың басындағы жауаптарымен салыстырғызады

«Күрделенген сұрақ қойу» әдісін пайдаланады

-«1773-1775 ж өмір сүрсен, Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысар ма едің?Неге?»

-«Сіздің ойынызша, көтеріліс кезінде жеңіске жету үшін, не істеу керек?»

- « Неге бұл көтеріліске орыс, башқұрт, қазақ, қалмақ ұлттары қатысты?»

-«Көтерілісті, күш көрсетпей, қалай басуға болады?»

«Топтар, табыс критерийлеріне сәйкес бүгінгі сабақтағы жұмысыңызды қалай бағалайсыз?»

Үй тапсырмасы: Тақырыпты мұқият оқу. «Оқиға. Себеп. Нәтиже» кестесін толтыру:

:
:
:
:
:
:

Орал қаласындағы «Е. Пугачев» атындағы музейге барғандағы әсеріңіз туралы эссе жазып келу

«Оқушылар үй тапсырмасы түсінікті ме?»

Күні09. 10. 2014: Оқиға
Себеп
Нәтиже
Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі
Көктемірдің «көзге көрінбейтін қозғалысы»

Оқушылар өздерінің жауаптарын салыстырып, бағалайды

Сұрақтарға ойланып жауап береді

Әр топ көшбасшысы өз тобының жұмысына баға береді

Үй тапсырмасын түсініп, табысты орындайды

Тақырыпты өмірмен байланыстырып, эссе жазады.

Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.

ПәніҚазақстан тарихы:
Сыныбы8 «б» сыныбы:
Күні09. 10. 2014:
ПәніҚазақстан тарихы:
Сыныбы8 «б» сыныбы:
Күні09. 10. 2014:
ПәніҚазақстан тарихы:
Сыныбы8 «б» сыныбы:
Күні09. 10. 2014:
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақтың өзіндік талдауы
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ бойынша өзгертулер
Сабақ кезеңі
Сауалдың мақсаттары
Сабақ кезеңі: Кіріспе
Сауалдың мақсаттары:

Тұлға аралық байланысты орнату

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау

Сабақ кезеңі: Тұсаукесер
Сауалдың мақсаттары:

Қызығушылық пен назарға қол жеткізу

Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу

Оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау

Сабақ кезеңі: Негізгі бөлім
Сауалдың мақсаттары:

Назар аудару және түсіндіру

Балаларды бақылауды жүргізуге мен қорытынды шығаруға жетелеу

Қиындықты, түсінбеушілікті анықтап, жеке оқушыларға көмек көрсетуге қатысу

Сабақ кезеңі: Қорытынды
Сауалдың мақсаттары:

Сабақтың басты сәттерін анықтау

Сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін, меңгеруін бағалау

Қосымша проблемалар туралы әңгімелесу

Сабақ кезеңі:
Сауалдың мақсаттары:

Маршруттық карта «Үй тапсырмасын қайталау»

  • §8. Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығы тақырыбы бойынша біліміңді тексер
  • Тапсырмаларды ұқыпты әрі нақты орында
  • Өз ойында жинақтап, толық жауап беруге ұмтыл

І тапсырма. Жеке жұмыс «Дискуссиялық өрнек толтыру»: оқиғалардың дұрыс-бұрыстығына сай, қажетті бағанға (+) белгісін қой

(орындау уақыты - 2 мин)

Оқиғалар атауы
Келісемін
Келіспеймін
Оқиғалар атауы: Абылай хан 1711-1781 жж өмір сүрді
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: Абылай ханның азан шақырып қойған шын есімі «Әбілмәмбет»
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: 1772 ж Абылай хан қазақтың бүкіл Үш Жүзінің ханы болып жарияланды
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: Абылай хан халықты неғұрлым жақсы басқару үшін, Үш Жүздің әр қайсысына өзінің ұлдары мен жақын туыстарын билеуші етіп қойды
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: Бұқар жырау Абылай ханның кеңесші жырау болды
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: 1758 жылы Ресей армиясы Жоңғарияны толықтай басып алды
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: Жоңғария мемлекеті жойылып, оның орнына Қытай империясы Шыңжан аймағын құрды
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: 1756 ж Абылай хан Қытай империясымен дипломатиялық қарым-қатынас орнатады
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: Абылай хан билігі тұсында қазақ-қырғыз қатынастары бейбіт түрде өрбіді
Келісемін:
Келіспеймін:
Оқиғалар атауы: XVIII ғасырдың аяқ кезінде Орта Жүз бен Ұлы Жүз қазақтарының бір бөлігі Қытайдың қоластына өтті
Келісемін:
Келіспеймін:

Ұқсас жұмыстар
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт азаттық көтерілісі. 8 сынып
Көтерілістің барысы
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт-азаттық көтерілісі жайлы ақпарат
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Қазақстан ХVIII ғасырдағы саяси - әлеуметтік, экономикалық дамуы
8-сынып. Қазақстан тарихы
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт-азаттық көтерілісі
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілісі (1783-1797 ж.ж.)
7-сынып бойынша қайталау жұмыстары
Қазақстанның XYIII ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz