Қазақтардың е.пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысуы 8 сынып

А- Көтеріліске қазақ халқының қатысу себебі, жүру барысы мен тарихи маңызы туралы түсінеді;
В- Көтерілістің жеңілу себептері мен салдарларын анықтай алады;
С- Көтеріліс барысында және күшпен басылғаннан кейінгі Патша үкіметінің отарлау саясаты туралы қорытынды жасайды
Кіріспе
(15 мин)
2 мин
1 мин
12 мин
Оқушылармен амандасып, түгендейді
«Сәттілік тілеймін» тренингін өткізіп, 5 топқа шеңберде тұру ретімен бөледі.
«Өткен сабақты 3 сөзбен қалай қорытуға болады?»
Үй тапсырмасын қаншалықты меңгергендігін анықтау үшін, оқушыларға «Маршруттық карта» беріледі
«Сиқырлы стикер» әдісін пайдаланып «тарихи мінездеме» беру
«Оқушылар қалай жұмыстану керек екендігі түсінікті ме?»
Сәлемдесіп, сабақта жоқ оқушыларды айтады
Тренингке белсенді қатысып, қызығушылығы оянады. Сапта тұру ретімен 5 топқа бөлінеді
Сұрақтарға ойланып жауап береді
Маршруттық картамен өз бетінше жұмыстанып, өзін өзі реттеуге дағдыланады
Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.
Тұсаукесер
(4-5 мин)
2-3 мин
1-2 мин
«3 жаңа сөзге анықтама бер» әдісін қолданады: «Көтеріліс», «Отарлау», «Қозғалыс»
«Осы аталған ұғымдарға қандай анықтама бере аласыңдар?»
«Көтеріліс, «отарлау», «қозғалыс» ұғымдарының бүгінгі сабақпен қандай байланысы болуы мүмкін?»
«Е. Пугачев мұражайына саяхат» презентациясын ұсынады
Оқушылар аталған сөздерге бар білгені бойынша анықтама береді
Оқушылар жауап береді, жаңа сабақ тақырыбына көңіл бұрады
Оқушылар Пугачев мұражайына барған кездегі эмоцияларын еске түсіріп, сабаққа қызығушылығы оянады
Негізгі бөлім
(20 мин)
1 мин
2 мин
10 мин
7 мин
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысып, табыс критерийлерін жасақтайды
Өз топтарында сәйкесінше тақырыпша бойынша жұмыстанып, табыс критерийлеріне сәйкес флипчарт толтырады
Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.
Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.
Топтар өз флипчарттарын қорғап, өзара бірін-бірі бағалайды
Оқушылар жұпта кестені толтырып, сабақтың негізгі мақсатына қол жеткізеді
Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.
Қорытынды
(5 мин)
1 мин
2 мин
1 мин
1 мин
«3 жаңа сөзге анықтама бер» әдісін қолданып, «Оқушылар, енді «Көтеріліс», «Отарлау», «Қозғалыс» сөздеріне қандай анықтама бересіз?» деп сұрайды, сабақтың басындағы жауаптарымен салыстырғызады
«Күрделенген сұрақ қойу» әдісін пайдаланады
-«1773-1775 ж өмір сүрсен, Е. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қатысар ма едің?Неге?»
-«Сіздің ойынызша, көтеріліс кезінде жеңіске жету үшін, не істеу керек?»
- « Неге бұл көтеріліске орыс, башқұрт, қазақ, қалмақ ұлттары қатысты?»
-«Көтерілісті, күш көрсетпей, қалай басуға болады?»
«Топтар, табыс критерийлеріне сәйкес бүгінгі сабақтағы жұмысыңызды қалай бағалайсыз?»
Үй тапсырмасы: Тақырыпты мұқият оқу. «Оқиға. Себеп. Нәтиже» кестесін толтыру:
Орал қаласындағы «Е. Пугачев» атындағы музейге барғандағы әсеріңіз туралы эссе жазып келу
«Оқушылар үй тапсырмасы түсінікті ме?»
Оқушылар өздерінің жауаптарын салыстырып, бағалайды
Сұрақтарға ойланып жауап береді
Әр топ көшбасшысы өз тобының жұмысына баға береді
Үй тапсырмасын түсініп, табысты орындайды
Тақырыпты өмірмен байланыстырып, эссе жазады.
Түсіну дәрежесін «Бармақ көрсету» арқылы көрсетеді.
Тұлға аралық байланысты орнату
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау
Қызығушылық пен назарға қол жеткізу
Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу
Оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау
Назар аудару және түсіндіру
Балаларды бақылауды жүргізуге мен қорытынды шығаруға жетелеу
Қиындықты, түсінбеушілікті анықтап, жеке оқушыларға көмек көрсетуге қатысу
Сабақтың басты сәттерін анықтау
Сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін, меңгеруін бағалау
Қосымша проблемалар туралы әңгімелесу
Маршруттық карта «Үй тапсырмасын қайталау»
- §8. Абылай хан тұсындағы Қазақ хандығы тақырыбы бойынша біліміңді тексер
- Тапсырмаларды ұқыпты әрі нақты орында
- Өз ойында жинақтап, толық жауап беруге ұмтыл
І тапсырма. Жеке жұмыс «Дискуссиялық өрнек толтыру»: оқиғалардың дұрыс-бұрыстығына сай, қажетті бағанға (+) белгісін қой
(орындау уақыты - 2 мин)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz