Қазақстанның хvііі ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті. 8 сынып

А- ХVІІІ ғ Ресей ғалымдарының Қазақстан территориясын зерттеуін және қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттай алады;
В- ХVІІІ ғ Патша үкіметінің Қазақстан тарихын, этнографиясын, географиясын зерттеудегі мақсатын айқын тұжырымдайды;
С- ХVІІІ ғ қазақ халқының мәдениетінде ақын, жырау және билер шығармашылығының көрнекті орын алғанын талдап, себептерін болжайды.
Оқушылар амандасып, түгендейді
«Кемеде» атты тренинг өткізеді
Оқушыларды төрт топқа, төрт көшбасшылар таңдауы бойынша бөледі.
«Сырым Датұлы бастаған ұлт-азатттық көтерілісі» тақырыбы бойынша «Тарихи теннис» ойынын өткізеді
Сәлемдесіп, жоқ оқушыларды айтады.
Оқушылар белсене қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі.
Қызыға қатысып, өткен тақырып бойынша білімдерін ортаға салады.
«Джигсо» әдісін қолданады.
Алдымен әдістің негізгі мәні мен ережелер таныстырады.
Әр топ оқушыларына «Төраға», «Хатшы», «Баяндамашы», «Таймкипер», «Бақылаушы» рөлдерін өзара бөлісуді сұрайды, 3 минут уақыт береді.
«Оқушылар өзара рөл бөлістік пе?»
Әдістің негізгі мәні мен ережелерін түсінеді.
Топта өзара рөл бөліседі.
«Бармақ көрсету» әдісі арқылы тапсырма орындағанын көрсетеді.
Топтық жұмыстың бірінші кезеңі:
Әр топқа 4 тақырыпша бойынша жұмыстануды айтады: «Ресей ғалымдарының зерттеулері», «Қазақ әдебиеті: ақындар мен жыраулар», «Музыка өнері және айтыс», «XVIII ғ соңында ашылған мектептер».
Топтық жұмыстың екінші кезеңі:
4 тақырыпша ішінен сәйкес мәселе бойынша оқушылар 4 топқа жиналып, өзара талдайды.
Топтық жұмыстың үшінші кезеңі:
Оқушылар қайтадан бастапқы топтарына жиналып, жаңа мағлұматтармен өзара бөліседі.
Топтық жұмыстың төртінші кезеңі:
Әр топтың «Төраға», «Хатшы», «Баяндамашы», «Таймкипер», «Бақылаушы» рөлін атқарған оқушылар өзін-өзі және өзара бағалайды.
Оқушылар топ ішінде өзінің рөлдерін орындай отырып, тақырыпшаларды өзара талқылайды, түсінеді.
Нақты бір мәселе бойынша ой бөліседі, пікір алмасады, бірін-бірі оқытады.
Оқушылар жаңа ақпаратпен бөлісіп, бірін-бірі толықтырып, тақырыпты толықтай дерлік меңгереді.
Оқушылар бүгінгі сабақта өздерінің жұмысына және өзге оқушының жұмысына баға береді.
«6 ойлау қалпақтары» әдісін пайдаланып, 4 топқа «ақ», «қызыл», «қара», «көк» түсті қалпақтарды бөліп береді. Әдістің негізгі мәнімен және ережелерімен таныстырады.
Әр топ берілген қалпақтын түсіне сәйкес әрекет етеді.
Үй тапсырмасы: http://www. zkolib. kz сайтына кіріп, Батыс Қазақстан облысының мәдени және қоғам қайраткерлері туралы ақпарат ізденіп келу.
Тұлға аралық байланысты орнату
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау
Қызығушылық пен назарға қол жеткізу
Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу
Оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау
Назар аудару және түсіндіру
Балаларды бақылауды жүргізуге мен қорытынды шығаруға жетелеу
Қиындықты, түсінбеушілікті анықтап, жеке оқушыларға көмек көрсетуге қатысу
Сабақтың басты сәттерін анықтау
Сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін, меңгеруін бағалау
Қосымша проблемалар туралы әңгімелесу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz