XVIII ғасырдағы Қазақстанның ғылымы, білімі және мәдениеті

Пәні Қазақстан тарихы
Сыныбы 8 «б» сыныбы
Күні 16. 10. 2014
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы
Сыныбы8 «б» сыныбы: Қазақстанның ХVІІІ ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті
ПәніҚазақстан тарихы: Жалпы мақсаты
Сыныбы8 «б» сыныбы: Қазақстанның ХVІІІ ғ ғылымы мен білімі және мәдениетінің дамуы туралы түсінік қалыптастыру
ПәніҚазақстан тарихы: Күтілетін нәтиже
Сыныбы8 «б» сыныбы:

А- ХVІІІ ғ Ресей ғалымдарының Қазақстан территориясын зерттеуін және қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттай алады;

В- ХVІІІ ғ Патша үкіметінің Қазақстан тарихын, этнографиясын, географиясын зерттеудегі мақсатын айқын тұжырымдайды;

С- ХVІІІ ғ қазақ халқының мәдениетінде ақын, жырау және билер шығармашылығының көрнекті орын алғанын талдап, себептерін болжайды.

ПәніҚазақстан тарихы: Тапсырмалар
Сыныбы8 «б» сыныбы: «Кемеде» тренингі, мәтінмен жұмыс, «Тарихи теннис» ойыны, «Бір шапалақ» әдісі, «Бармақ көрсету» әдісі, «Джигсо» әдісі, «6 ойлау қалпақтары» әдісі.
ПәніҚазақстан тарихы: Қажетті жабдықтар
Сыныбы8 «б» сыныбы: Тақта, фламастер, ақ парақ, бор, қалам, оқулық, сызғыш, қаламсап, ақ, қызыл, қара, көк түсті қалпақтар.
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ барысы:
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ кезеңдері
Сыныбы8 «б» сыныбы: Мұғалім әрекеті
Күні16. 10. 2014: Оқушы әрекеті
ПәніҚазақстан тарихы: Кіріспе
Сыныбы8 «б» сыныбы:

Оқушылар амандасып, түгендейді

«Кемеде» атты тренинг өткізеді

Оқушыларды төрт топқа, төрт көшбасшылар таңдауы бойынша бөледі.

«Сырым Датұлы бастаған ұлт-азатттық көтерілісі» тақырыбы бойынша «Тарихи теннис» ойынын өткізеді

Күні16. 10. 2014:

Сәлемдесіп, жоқ оқушыларды айтады.

Оқушылар белсене қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі.

Қызыға қатысып, өткен тақырып бойынша білімдерін ортаға салады.

ПәніҚазақстан тарихы: Тұсаукесер
Сыныбы8 «б» сыныбы:

«Джигсо» әдісін қолданады.

Алдымен әдістің негізгі мәні мен ережелер таныстырады.

Әр топ оқушыларына «Төраға», «Хатшы», «Баяндамашы», «Таймкипер», «Бақылаушы» рөлдерін өзара бөлісуді сұрайды, 3 минут уақыт береді.

«Оқушылар өзара рөл бөлістік пе?»

Күні16. 10. 2014:

Әдістің негізгі мәні мен ережелерін түсінеді.

Топта өзара рөл бөліседі.

«Бармақ көрсету» әдісі арқылы тапсырма орындағанын көрсетеді.

ПәніҚазақстан тарихы: Негізгі бөлім
Сыныбы8 «б» сыныбы:

Топтық жұмыстың бірінші кезеңі:

Әр топқа 4 тақырыпша бойынша жұмыстануды айтады: «Ресей ғалымдарының зерттеулері», «Қазақ әдебиеті: ақындар мен жыраулар», «Музыка өнері және айтыс», «XVIII ғ соңында ашылған мектептер».

Топтық жұмыстың екінші кезеңі:

4 тақырыпша ішінен сәйкес мәселе бойынша оқушылар 4 топқа жиналып, өзара талдайды.

Топтық жұмыстың үшінші кезеңі:

Оқушылар қайтадан бастапқы топтарына жиналып, жаңа мағлұматтармен өзара бөліседі.

Топтық жұмыстың төртінші кезеңі:

Әр топтың «Төраға», «Хатшы», «Баяндамашы», «Таймкипер», «Бақылаушы» рөлін атқарған оқушылар өзін-өзі және өзара бағалайды.

Күні16. 10. 2014:

Оқушылар топ ішінде өзінің рөлдерін орындай отырып, тақырыпшаларды өзара талқылайды, түсінеді.

Нақты бір мәселе бойынша ой бөліседі, пікір алмасады, бірін-бірі оқытады.

Оқушылар жаңа ақпаратпен бөлісіп, бірін-бірі толықтырып, тақырыпты толықтай дерлік меңгереді.

Оқушылар бүгінгі сабақта өздерінің жұмысына және өзге оқушының жұмысына баға береді.

ПәніҚазақстан тарихы: Қорытынды
Сыныбы8 «б» сыныбы:

«6 ойлау қалпақтары» әдісін пайдаланып, 4 топқа «ақ», «қызыл», «қара», «көк» түсті қалпақтарды бөліп береді. Әдістің негізгі мәнімен және ережелерімен таныстырады.

Әр топ берілген қалпақтын түсіне сәйкес әрекет етеді.

Үй тапсырмасы: http://www. zkolib. kz сайтына кіріп, Батыс Қазақстан облысының мәдени және қоғам қайраткерлері туралы ақпарат ізденіп келу.

Күні16. 10. 2014: Әр топ оқушылары қалпақ түсіне байланысты жұмыстанып, бүгінгі сабақты қорытындылап, рефлексия жасайды.
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақтың өзіндік талдауы
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ бойынша өзгертулер
Сабақ кезеңі
Сауалдың мақсаттары
Сабақ кезеңі: Кіріспе
Сауалдың мақсаттары:

Тұлға аралық байланысты орнату

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау

Сабақ кезеңі: Тұсаукесер
Сауалдың мақсаттары:

Қызығушылық пен назарға қол жеткізу

Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу

Оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау

Сабақ кезеңі: Негізгі бөлім
Сауалдың мақсаттары:

Назар аудару және түсіндіру

Балаларды бақылауды жүргізуге мен қорытынды шығаруға жетелеу

Қиындықты, түсінбеушілікті анықтап, жеке оқушыларға көмек көрсетуге қатысу

Сабақ кезеңі: Қорытынды
Сауалдың мақсаттары:

Сабақтың басты сәттерін анықтау

Сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін, меңгеруін бағалау

Қосымша проблемалар туралы әңгімелесу


Ұқсас жұмыстар
8-9 сыныпқа арналған сабақ жоспарлары: Қазақстанның XVIII ғасырдағы ғылымы, білімі мен мәдениеті және тәуелсіздік жылдары
XVIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті: тарих пәнінің сабақ жоспары
Қазақстанның XVIII ғасырдағы саяси, әлеуметтік және экономикалық дамуы: қайталау-жинақтау сабағы
XVIII ғасырдағы қазақ қоғамының этноәлеуметтік құрылымы: сабақ жоспары
XVIII ғасырдағы музыка өнері: веналық классика және Гайдн, Моцарт, Бетховен шығармашылығы
Ежелгі Грекияның мәдениеті, ғылымы және білім беру жүйесі
XVIII ғасырдағы сауданың дамуы және қазақтардың көрші мемлекеттермен сауда қатынастары
ХҮІІ ғасырдағы Ресей: ішкі және халықаралық жағдайы, билік ауысуы және мәдениеті
Абылай ханның хандығы: XVIII ғасырдағы саяси жағдай және тарих сабағының жоспары
XVIII ғасырдағы Қазақ халқының жоңғар басқыншыларына қарсы азаттық күресі: себептері, маңызды шайқастар мен салдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz