Файл қосу

Қазақстанның хvііі ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті. 8 сынып

Пәні Қазақстан тарихы
Сыныбы 8 <<б>> сыныбы
Күні 16.10.2014
Сабақтың тақырыбы
Қазақстанның ХVІІІ ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті
Жалпы мақсаты

Қазақстанның ХVІІІ ғ ғылымы мен білімі және мәдениетінің дамуы туралы түсінік қалыптастыру
Күтілетін нәтиже

А- ХVІІІ ғ Ресей ғалымдарының Қазақстан территориясын зерттеуін және қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттай алады;
В- ХVІІІ ғ Патша үкіметінің Қазақстан тарихын, этнографиясын, географиясын зерттеудегі мақсатын айқын тұжырымдайды;
С- ХVІІІ ғ қазақ халқының мәдениетінде ақын, жырау және билер шығармашылығының көрнекті орын алғанын талдап, себептерін болжайды.
Тапсырмалар

<<Кемеде>> тренингі, мәтінмен жұмыс, <<Тарихи теннис>> ойыны, <<Бір шапалақ>> әдісі, <<Бармақ көрсету>> әдісі, <<Джигсо>> әдісі, <<6 ойлау қалпақтары>> әдісі.
Қажетті жабдықтар

Тақта,фламастер, ақ парақ, бор, қалам, оқулық, сызғыш, қаламсап, ақ, қызыл, қара, көк түсті қалпақтар.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе

Оқушылар амандасып, түгендейді
<<Кемеде>> атты тренинг өткізеді
Оқушыларды төрт топқа, төрт көшбасшылар таңдауы бойынша бөледі.

<<Сырым Датұлы бастаған ұлт-азатттық көтерілісі>> тақырыбы бойынша <<Тарихи теннис>> ойынын өткізеді
Сәлемдесіп, жоқ оқушыларды айтады.
Оқушылар белсене қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі.

Қызыға қатысып, өткен тақырып бойынша білімдерін ортаға салады.
Тұсаукесер

<<Джигсо>> әдісін қолданады.
Алдымен әдістің негізгі мәні мен ережелер таныстырады.
Әр топ оқушыларына <<Төраға>>, <<Хатшы>>, <<Баяндамашы>>, <<Таймкипер>>, <<Бақылаушы>> рөлдерін өзара бөлісуді сұрайды, 3 минут уақыт береді.
<<Оқушылар өзара рөл бөлістік пе?>>
Әдістің негізгі мәні мен ережелерін түсінеді.

Топта өзара рөл бөліседі.

<<Бармақ көрсету>> әдісі арқылы тапсырма орындағанын көрсетеді.
Негізгі бөлім

Топтық жұмыстың бірінші кезеңі:
Әр топқа 4 тақырыпша бойынша жұмыстануды айтады: <<Ресей ғалымдарының зерттеулері>>, <<Қазақ әдебиеті: ақындар мен жыраулар>>, <<Музыка өнері және айтыс>>, <>.

Топтық жұмыстың екінші кезеңі:
4 тақырыпша ішінен сәйкес мәселе бойынша оқушылар 4 топқа жиналып, өзара талдайды.

Топтық жұмыстың үшінші кезеңі:
Оқушылар қайтадан бастапқы топтарына жиналып, жаңа мағлұматтармен өзара бөліседі.

Топтық жұмыстың төртінші кезеңі:
Әр топтың <<Төраға>>, <<Хатшы>>, <<Баяндамашы>>, <<Таймкипер>>, <<Бақылаушы>> рөлін атқарған оқушылар өзін-өзі және өзара бағалайды.
Оқушылар топ ішінде өзінің рөлдерін орындай отырып, тақырыпшаларды өзара талқылайды, түсінеді.

Нақты бір мәселе бойынша ой бөліседі, пікір алмасады, бірін-бірі оқытады.

Оқушылар жаңа ақпаратпен бөлісіп, бірін-бірі толықтырып, тақырыпты толықтай дерлік меңгереді.

Оқушылар бүгінгі сабақта өздерінің жұмысына және өзге оқушының жұмысына баға береді.
Қорытынды

<<6 ойлау қалпақтары>> әдісін пайдаланып, 4 топқа <<ақ>>, <<қызыл>>, <<қара>>, <<көк>> түсті қалпақтарды бөліп береді. Әдістің негізгі мәнімен және ережелерімен таныстырады.
Әр топ берілген қалпақтын түсіне сәйкес әрекет етеді.

Үй тапсырмасы: http://www.zkolib.kz сайтына кіріп, Батыс Қазақстан облысының мәдени және қоғам қайраткерлері туралы ақпарат ізденіп келу.
Әр топ оқушылары қалпақ түсіне байланысты жұмыстанып, бүгінгі сабақты қорытындылап, рефлексия жасайды.

Сабақтың өзіндік талдауы

Сабақ бойынша өзгертулер

Сабақ кезеңі
Сауалдың мақсаттары
Кіріспе
Тұлға аралық байланысты орнату
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау
Тұсаукесер
Қызығушылық пен назарға қол жеткізу
Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу
Оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау
Негізгі бөлім
Назар аудару және түсіндіру
Балаларды бақылауды жүргізуге мен қорытынды шығаруға жетелеу
Қиындықты, түсінбеушілікті анықтап, жеке оқушыларға көмек көрсетуге қатысу
Қорытынды
Сабақтың басты сәттерін анықтау
Сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін ,меңгеруін бағалау
Қосымша проблемалар туралы әңгімелесу


Ұқсас жұмыстар
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Білім Қазақ аумағындағы ғылыми зерттеулер мен қазақ әдебиеті жайлы білу
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт азаттық көтерілісі. 8 сынып
Үнді мемлекетінің құрылуы
Қазақстан тарихынан ҰБТ- ге сараптама жасау парағы
7-сынып бойынша қайталау жұмыстары
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Солтүстік Қазақстан
Пәндер