Қазақстанның хvііі ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті. 8 сынып

Пәні Қазақстан тарихы
Сыныбы 8 «б» сыныбы
Күні 16. 10. 2014
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы
Сыныбы8 «б» сыныбы: Қазақстанның ХVІІІ ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті
ПәніҚазақстан тарихы: Жалпы мақсаты
Сыныбы8 «б» сыныбы: Қазақстанның ХVІІІ ғ ғылымы мен білімі және мәдениетінің дамуы туралы түсінік қалыптастыру
ПәніҚазақстан тарихы: Күтілетін нәтиже
Сыныбы8 «б» сыныбы:

А- ХVІІІ ғ Ресей ғалымдарының Қазақстан территориясын зерттеуін және қазақ халқының рухани мәдениетін сипаттай алады;

В- ХVІІІ ғ Патша үкіметінің Қазақстан тарихын, этнографиясын, географиясын зерттеудегі мақсатын айқын тұжырымдайды;

С- ХVІІІ ғ қазақ халқының мәдениетінде ақын, жырау және билер шығармашылығының көрнекті орын алғанын талдап, себептерін болжайды.

ПәніҚазақстан тарихы: Тапсырмалар
Сыныбы8 «б» сыныбы: «Кемеде» тренингі, мәтінмен жұмыс, «Тарихи теннис» ойыны, «Бір шапалақ» әдісі, «Бармақ көрсету» әдісі, «Джигсо» әдісі, «6 ойлау қалпақтары» әдісі.
ПәніҚазақстан тарихы: Қажетті жабдықтар
Сыныбы8 «б» сыныбы: Тақта, фламастер, ақ парақ, бор, қалам, оқулық, сызғыш, қаламсап, ақ, қызыл, қара, көк түсті қалпақтар.
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ барысы:
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ кезеңдері
Сыныбы8 «б» сыныбы: Мұғалім әрекеті
Күні16. 10. 2014: Оқушы әрекеті
ПәніҚазақстан тарихы: Кіріспе
Сыныбы8 «б» сыныбы:

Оқушылар амандасып, түгендейді

«Кемеде» атты тренинг өткізеді

Оқушыларды төрт топқа, төрт көшбасшылар таңдауы бойынша бөледі.

«Сырым Датұлы бастаған ұлт-азатттық көтерілісі» тақырыбы бойынша «Тарихи теннис» ойынын өткізеді

Күні16. 10. 2014:

Сәлемдесіп, жоқ оқушыларды айтады.

Оқушылар белсене қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі.

Қызыға қатысып, өткен тақырып бойынша білімдерін ортаға салады.

ПәніҚазақстан тарихы: Тұсаукесер
Сыныбы8 «б» сыныбы:

«Джигсо» әдісін қолданады.

Алдымен әдістің негізгі мәні мен ережелер таныстырады.

Әр топ оқушыларына «Төраға», «Хатшы», «Баяндамашы», «Таймкипер», «Бақылаушы» рөлдерін өзара бөлісуді сұрайды, 3 минут уақыт береді.

«Оқушылар өзара рөл бөлістік пе?»

Күні16. 10. 2014:

Әдістің негізгі мәні мен ережелерін түсінеді.

Топта өзара рөл бөліседі.

«Бармақ көрсету» әдісі арқылы тапсырма орындағанын көрсетеді.

ПәніҚазақстан тарихы: Негізгі бөлім
Сыныбы8 «б» сыныбы:

Топтық жұмыстың бірінші кезеңі:

Әр топқа 4 тақырыпша бойынша жұмыстануды айтады: «Ресей ғалымдарының зерттеулері», «Қазақ әдебиеті: ақындар мен жыраулар», «Музыка өнері және айтыс», «XVIII ғ соңында ашылған мектептер».

Топтық жұмыстың екінші кезеңі:

4 тақырыпша ішінен сәйкес мәселе бойынша оқушылар 4 топқа жиналып, өзара талдайды.

Топтық жұмыстың үшінші кезеңі:

Оқушылар қайтадан бастапқы топтарына жиналып, жаңа мағлұматтармен өзара бөліседі.

Топтық жұмыстың төртінші кезеңі:

Әр топтың «Төраға», «Хатшы», «Баяндамашы», «Таймкипер», «Бақылаушы» рөлін атқарған оқушылар өзін-өзі және өзара бағалайды.

Күні16. 10. 2014:

Оқушылар топ ішінде өзінің рөлдерін орындай отырып, тақырыпшаларды өзара талқылайды, түсінеді.

Нақты бір мәселе бойынша ой бөліседі, пікір алмасады, бірін-бірі оқытады.

Оқушылар жаңа ақпаратпен бөлісіп, бірін-бірі толықтырып, тақырыпты толықтай дерлік меңгереді.

Оқушылар бүгінгі сабақта өздерінің жұмысына және өзге оқушының жұмысына баға береді.

ПәніҚазақстан тарихы: Қорытынды
Сыныбы8 «б» сыныбы:

«6 ойлау қалпақтары» әдісін пайдаланып, 4 топқа «ақ», «қызыл», «қара», «көк» түсті қалпақтарды бөліп береді. Әдістің негізгі мәнімен және ережелерімен таныстырады.

Әр топ берілген қалпақтын түсіне сәйкес әрекет етеді.

Үй тапсырмасы: http://www. zkolib. kz сайтына кіріп, Батыс Қазақстан облысының мәдени және қоғам қайраткерлері туралы ақпарат ізденіп келу.

Күні16. 10. 2014: Әр топ оқушылары қалпақ түсіне байланысты жұмыстанып, бүгінгі сабақты қорытындылап, рефлексия жасайды.
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақтың өзіндік талдауы
ПәніҚазақстан тарихы: Сабақ бойынша өзгертулер
Сабақ кезеңі
Сауалдың мақсаттары
Сабақ кезеңі: Кіріспе
Сауалдың мақсаттары:

Тұлға аралық байланысты орнату

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау

Сабақ кезеңі: Тұсаукесер
Сауалдың мақсаттары:

Қызығушылық пен назарға қол жеткізу

Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу

Оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау

Сабақ кезеңі: Негізгі бөлім
Сауалдың мақсаттары:

Назар аудару және түсіндіру

Балаларды бақылауды жүргізуге мен қорытынды шығаруға жетелеу

Қиындықты, түсінбеушілікті анықтап, жеке оқушыларға көмек көрсетуге қатысу

Сабақ кезеңі: Қорытынды
Сауалдың мақсаттары:

Сабақтың басты сәттерін анықтау

Сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін, меңгеруін бағалау

Қосымша проблемалар туралы әңгімелесу


Ұқсас жұмыстар
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Білім Қазақ аумағындағы ғылыми зерттеулер мен қазақ әдебиеті жайлы білу
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт азаттық көтерілісі. 8 сынып
Үнді мемлекетінің құрылуы
Қазақстан тарихынан ҰБТ- ге сараптама жасау парағы
7-сынып бойынша қайталау жұмыстары
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Солтүстік Қазақстан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz