Омж әдебиет. 6-сынып

«Бекітемін» «Келісемін»

2014 жыл 2014 ж

Қазақ әдебиеті 6- сынып ( барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағаттан) Оқулық авторлары: Қ. Әбдезұлы, Г. Д Рыскелдиева, С. Ч. Тұрсынғалиева

«Арман- ПВ» баспасы, 2010 жыл І тоқсан - 18 сағат « Халық ауыз әдебиеті » тарауы (6 сағат) бойынша орта мерзімді жоспар

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.

Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру

Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)

Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану

Оқыту үшін бағалауды қолдану

Сыныптағы

барлық оқушыларды қатыстыру

(талантты,

дарынды)

Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау
№: Негізгі мақсат: тараудың мақсаты . «Батырлар жырын» оқыту арқылы оқушылардың мәнерлеп оқу, диалогтік оқу қабілеттерін қалыптастыру.
№:

1 - сабақ 02. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы: Кіріспе. Көркем әдебиет туралы түсінік. Мақсаты: Көркем әдебиеттің адам өмірінде алатын орны. Әдебиеттің өнердің басқа түрлерімен байланысын меңгерту. Күтілетін нәтиже: Оқулық құрылымымен таныса отырып, қосымша әдебиет жинақтайды.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Бірлескен топтық жұмыстар. Бейнежазба бойынша сергіту.
Оқыту үшін бағалауды қолдану:

Табыс критерийле

рін анықтай отырып бағалау.

Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Жұмысқа барлық оқушыны тарта білу.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Оқушыларға анықтату.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Бармақ бағытымен бағалау.
№:

2 - сабақ 06. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы: Батырлар жыры Мақсаты: Батырлар жырының тақырыбы мен идеясы. Елдік идея мен ерлік сипатын анықтау. Күтілетін нәтиже: Жырау және жыршы ұғымын айырады. Батырлар жырының ерекшеліктерін меңгереді.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: «Миға шабуыл» әдісі, топтық жұмыстар. Топ ережесін құру.
Оқыту үшін бағалауды қолдану: Бағдаршам арқылы анықтау.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Топтың ролдерін түсіндіру.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Керекті мәліметтерді түртіп алу.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Смаиликтер арқылы анықтау.
№:

3 - сабақ 09. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:

Тақырыбы: «Қобыланды батыр» жыры.

Мақсаты: Жырдың тақырыбы мен мазмұны. Қобыланды бейнесі, ерлік істері мен адамгершілік тұлғасы. Күтілетін нәтиже: жырды оқу мақамы, жоспар құру.

Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары. Электронды оқулықты пайдалану.
Оқыту үшін бағалауды қолдану: Соңғы бес минут.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): «Сыншы», «Сарапшы», «Кеңесші», «Қорғаушы», «Бағалаушы»
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Түсіндірме сөздікті пайдалану.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Талап парағы.
№:

4 -сабақ 13. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы: Жырдың кейіпкерлері Мақсаты: Құртқа бейнесі, Тайбурыл образы. Күтілетін нәтиже: баяндау, кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме беру.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Сын тұрғысынан ойлау: « Ойлау бутерброды». Топтық жұмыстар.
Оқыту үшін бағалауды қолдану: Оқушыларды баға қоюға тарту: табыс критерийлері.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Жас ерекшеліктеріне сай шығармашылық тапсырмалар беру.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Әңгімеден диалект сөздерді табу.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Кубизм әдісі бойынша қорыту.
№:

5- сабақ 16. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:

Тақырыбы: «Алпамыс батыр» жыры. Мақсаты:

Жыр тақырыбының ел бірлігін, тынышытығын, елді сыртқы жаудан қорғау, халық қамын ойлайтын батырды армандау мүддесінен туғандығы. Күтілетін нәтиже: мәнерлеп оқу, жатқа оқуды меңгереді.

Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:

Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Бейнежазба арқылы ой түрткі.

Оқыту үшін бағалауды қолдану: Бағдаршам арқылы бағалау.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Тренинг арқылы көшбасшыны анықтау.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Түсіндірме сөздікпен жұмыс.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Смаиликтер арқылы.
№:

6- сабақ 20. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы: Жырдағы асыл жар бейнесі Мақсаты: Жырдағы әйел образдары. Гүлбаршын бейнесінің ерекшелігі. Күтілетін нәтиже: толық және қысқаша мазмұндайды. Пікірін еркін айтады.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Зерттеушілік әңгіме, “Сенімділік» тренингі
Оқыту үшін бағалауды қолдану: Табыс критерийлері арқылы бағалау
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Жеке қабілеті бар оқушыларға мүмкіндігін көрсете алатындай тапсырмалар беру
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Көркем сөз кестелерін табу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Талап парағын толтырту
№:

7- сабақ 23. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы : Қарагөзайымның айнымас достығы, Байшұбар тұлпардың иесіне адалдығы. Мақсаты: интербелсенді әдістерді пайдалана отырып, кейіпкер бейнесін ашу. Күтілетін нәтиже: Екі жыр бойынша салыстыруды айқындайды.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Жадыны дамытуға арналған тапсырмалар
Оқыту үшін бағалауды қолдану: Өздеріне критерий құрғызу
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Көшбасшылардың өз тобын ұйымдастыра алуын қадағалау
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Әдебиет теориясы: гипербола, шендестіру
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы
№:

8сабақ 27. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы: тест тапсырмалары Мақсаты: «Батырлар жыры» тарауы бойынша білім, біліктерін анықтау Күтілетін нәтиже: білімдерін толық көрсету
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Жекелей жұмыстар. Әуен арқылы сергіту
Оқыту үшін бағалауды қолдану: Бірін- бірі бағалау
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): «Қара жәшік » ішіндегі жұмысты ашу
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Диалектлерді табу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Смаиликтермен анықтау
№:

9-сабақ 30. 09

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы: Шығарма. «Туады ерлер ел үшін» Мақсаты: алған білімін өз ойымен, дүниетанымдық көзқарасымен еркін ұштастыра отырып баяндату. Күтілетін нәтиже: шығарма көлемі мен құрылысын сақтап жазу.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Шығармашылық төл еңбек
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Өз мүмкіндіктерін тиімді пайдалану
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Көркем сөз кестелерін пайдаланып жазу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Топ басшыларына анықтатып, жұмысты жинату
№:

10-сабақ 06. 10

Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру: Тақырыбы: Шығарма талдау Мақсаты: тақырыпты ашу, шығарманың жоспарға сай жазылуы, грамматикалық сауттылық тұрғысынан талдау. Күтілетін нәтиже: бір- бірінің жұмысын талдай алу
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану: Топтық жұмыстар, ойбөлісу
Оқыту үшін бағалауды қолдану: Төрт критерий бойынша бағалау
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды): Бір бірінің жұмысына пікір айту
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу: Терминдерді ретімен қолдану
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау: Бармақ бағытымен бағалау

« ХІХ ғасыр әдебиеті үлгілері » тарауы (6 сағат) бойынша орта мерзімді жоспар

Негізгі мақсат: тараудың мақсаты . Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

1 - сабақ 07. 10

Тақырыбы: Д. Бабатайұлы. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» Мақсаты: ақынның қазақ поэзиясындағы орны, өлеңнң жеке адамға арнау үлгісінде айтылуын меңгерту. Шығармашылық жұмыс- ата- әже, ата- аналарының тілек- баталарын жазғызу. Күтілетін нәтиже: өлеңді мәнерлеп оқиды, көркемдік ерекшелігіне талдайды.
Бірлескен топтық жұмыстар, сұрақ түрлерін қоя білуі. Демеуші тілдік тапсырмалар. Бейне жазба бойынша сергіту.
«Өз жартыңды тап», табыс критерийлерін анықтай отырып бағалау.
Жұмысқа барлық оқушыны тарта білу. Жеке қабілеті бар оқушыларға мүмкіндігін көрсете алатындай тапсырмалар беру.
Сөздік жұмысын жазу
Талап парағын толтырту.
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

2 - сабақ11. 10

Тақырыбы: Сүйінбай Аронұлы «Жақсы мен жаманның айырмасы» Мақсаты: Өлеңде адам бойындағы қайшылықты қасиеттерді суреттеуі, адамгершілік ізгі қасиеттерді жоғары бағалауы. Күтілетін нәтиже: риторикакалық сөйлем түрін меңгереді. Ақтан жасқа бағыт береді.
«Балық сүйегі» әдісі. Электронды оқулық.
Топта және өзін- өзі бағалау
Көшбасшыларды анықтау
Сөзмаржан жұмысын жазу
«Соңғы бес минут» әдісі
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

3 - сабақ 14. 10

Тақырыбы: Абай Құнанбайұлы. «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» Мақсаты: өлеңдегі жүйрік аттың портреті, ақынның жылқы малын ұлттық таным тұрғысынан бағалауын меңгерту. Күтілетін нәтиже: аттың мүсінін өлең жолдарымен салыстыра отырып, ауызша суреттеп береді.
Топтық жұмыстар. Тапсырмаларда жас ерекшеліктерін ескеру.
Өзін- өзі, топты бағалау
Жекелей қабілеті бар оқушыларға күрделі тпасырмалар ұсыну.
Түсіндірме сөздікті пайдалану.
ББТЗО кестесі
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

4 -сабақ 18. 10

Тақырыбы: «Құлақтан кіріп бойды алар» Мақсаты: Абайдың ән мен күй, жалпы өнер құдіреті туралы толғанысы. Өлеңнің көркемдік, философиялық ерекшелігін таныту. Күтілетін нәтиже: өлеңді мәнерлеп оқиды, шығармашылық жұмыстарды орындайды.
Электронды оқулық, «Ойлау туралы ойлану»
Критерийлермен бағалау
Топта жұмыс жасап, бір- бірін жетелеу
Түсіндірме сөздікпен жұмыс
Кубизм әдісі бойынша қорыту.
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

5- сабақ 21. 10

Тақырыбы: «Әсемпаз болма әрнеге» Мақсаты: өлеңнің жастарды өнер, білімге үйрену арқылы өмірден өз орнын табуға үндеуі. Күтілетін нәтиже: түсініктеме күнделігін жүргізеді, өлеңге постер құрайды.
Өлең талабын ескере отырып, өздеріне құрату. Әуенмен сергу.

Табыс критерийле

рі

Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма түрлерін орындау
Сөзмаржан
« Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

6- сабақ 25. 10

Тақырыбы: Абайдың отыз бірінші қарасөзі Мақсаты: ақынның прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсінік. Қарасөздеріндегі философиялық ой. Күтілетін нәтиже: мәнерлеп жатқа айтады, топ болып қорғайды.

Топта рөлдерге бөлу

( хатшы, таймер, баяндамашы, суретші) . Электронды оқулық

Критерий

лер бойынша бағалау

Топ ережесіне мән беру. Жекелей оқушылармен жұмыс
Түсіндірме сөздік
Талап парағын толтыру
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

7- сабақ 28. 10

Тақырыбы: Өзіндік ізденіс жұмыстары: «Күз», «Интернатта оқып жүр» өлеңдері Мақсаты: өлеңдердің тақырыбы мен идеясын анықтау. Күтілетін нәтиже: өлеңді мәнерлеп оқиды, өз ойын жүйелі баяндайды
Бірлескен топтық жұмыс, оқытуды басқару және көшбасшылық
Стикерлер арқылы бағалау
Сабаққа барлық оқушылардың қатысуын қадағалау.
Диалект сөздерді табу
Бармақпен бағалау
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Әдебиет өкілдерінің шығармаларын оқыта отырып, оқушыларды шығармашылыққа баулу.:

8- сабақ 01. 11

Тақырыбы: Сынақ тапсырмалар Мақсаты: оқушылардың тараудан алған білімдерін бекіту Күтілетін нәтиже: шығармалар бойынша тапсырмаларды орындайды, көркем тілмен баяндайды
Топқа деңгейлік тапсырмалар беру, АКТ пайдалану

Критериал

ды бағалау

Топтағы қызметтерін бөлу арқылы толық қатысуын қадағалау
Бір- біріне сұрақтар қоя білуі
Талап парағын толтыру

ІІ тоқсан - 14 сағат « ХХ ғасыр әдебиеті» тарауы ( 38 сағат) бойынша орта мерзімді жоспар

Негізгі мақсат: тараудың мақсаты . Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

1 - сабақ 15. 11

Тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы. «Адамдық борышың» өлеңі Мақсаты: ақынның өлең арқылы шын бақыттың сырын ұғындыруы, Абай шығармаларымен үндестігі, өлең құрылысындағы ерекшелік Күтілетін нәтиже: мәнерлеп оқу, түсінгенін әңгімелеу, елі мен ата- ана алдындағы міндет пен борыш туралы эссе жазу.
Демеуші тілдік тапсырмалар. Бейне жазба бойынша сергіту.
Табыс критерийлерін анықтай отырып бағалау.
«Менің адам бойындағы бағалайтын қасиетім» тренингі
Борыш, тұл, мансап, нәпсі, ғибрат
Кесте бойынша бағалау
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

2 - сабақ 18. 11

Тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров. «Шығамын тірі болсам адам болып», «Мен қазақ» Мақсаты: өлеңге арқау болған ақын арманы, өмірлік мұраты. Шығармаларында надандық пен қараңғылықты сынауы. Күтілетін нәтиже: өлеңді жатқа оқу, туған жерге деген сезімді шағын ойтолғау арқылы беру.

Жадыны дамытуға арналған тапсырмалар.

« Мен қазақпын» сергітуі

«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
Жұмысқа барлық оқушыны тарта білу.
Сөзмаржан
« Бір сурет, бес сөз» жаттығуы
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

3 - сабақ 22. 11

Тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Қара бұлт», «Анама хат» өлеңдері Мақсаты: өлеңнің аллегориялық сипаты, мақсатсыз, қайырымсыз еңбектің пайдасыз екендігін түсіндіру. Күтілетін нәтиже: мәнерлеп оқу, ата- ана алдындағы міндетін түсіндіре алу.
Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары. «Ойлаудың алты қалпағы» стратегиясы
Соңғы бес минут
Топтағы бірлескен жұмыстар
Сөзмаржан
ББТЗО кестесі
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

4 -сабақ 25. 11

Тақырыбы: Мағжан Жұмабаев. «Мен кім?», «Қазақ тілі» өлеңдері Мақсаты: өлеңдегі алаш ұлының сөзбен сомдалған портреті, жыр жолдарындағы метафоралық қолданыстар. Ақынның тіл тағдырының ел тағдырымен біртұтас бірлікте екендігін меңзеуі. Күтілетін нәтиже: өз ойларын көркем тілмен дәлеледей алуы.
Әңгіме- дебат, электронды оқулық, әуенмен сергу жаттығуы
Өздеріне критерий құрғызу
Дарынды оқушылардың рөлін бақылау
Түсіндірме сөздікпен жұмыс
Кубизм әдісі бойынша қорыту.
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру: 5- сабақ 29. 11
Тақырыбы: Шығарма. «Тіл - тірегім» Мақсаты: алған білімін өз ойымен, дүниетанымдық көзқарасымен еркін ұштастыра отырып баяндату. Күтілетін нәтиже: оқылған шығармалар негізінде білім, біліктерін бекіту
Шығармашылық төл еңбек
Өз мүмкіндіктерін тиімді пайдалану
Көркем сөз кестелерін пайдаланып жазу
Топ басшыларына анықтатып, жұмысты жинату
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

6-сабақ 02. 12

6- сабақ

Тақырыбы: С. Дөнентаев «Заман кімдікі?» фельетоны Мақсаты: ақын өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын анықтау Күтілетін нәтиже: шағын шығарма жазу
Зерттеушілік әңгіме, сыни ойлау
Стикерлер арқылы бағалау
Жас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар беру
Сөзмаржан
Бармақ бағытымен бағалау
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

7- сабақ 04. 12

Тақырыбы: «Бозторғай», «Ой» фельетоны Мақсаты: ақын шығармаларындағы аллегория мен астарлаудың мәнін ұғыну Күтілетін нәтиже: өлеңдерді мәнерлеп оқиды, теориялық ұғымдарды меңгереді
Интербелсенді тәсілдер: «сыншы», «қорғаушы», «талдаушы»
SVOD талдау
« Рөлдік» оқыта үйрету ойыны
Диалектлерді табу
Талап парағы
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

8- сабақ 06. 12

Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин «Далада» өлеңі Мақсаты: ақынның кең далаға, бабалар салған ерлік дәстүріне деген мақтаныш сезімі, жастарды еркіндік, әділдік үшін күреске шақыруы Күтілетін нәтиже: ақынға еліктей отырып, өз елінің бүгіні мен болашағы туралы ойтолғау жазу
Оқытуды басқару және көшбасшылық, «Аяқталмаған сөйлем» жаттығуы

Критариал

ды бағалау

Жеке қабілеті бар оқушыларға мүмкіндігін көрсете алатындай тапсырмалар беру
Сөзмаржан
Кестемен түйіндеу
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

9-сабақ 09. 12

Тақырыбы: Б. Майлин. «Түйебай» әңгімесі Мақсаты: әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтау, тәрбиелік мәні. Қаламгердің ескіше оқуды сынауы Күтілетін нәтиже: түсініп оқып, жоспар құру, жоспар бойынша мазмұндау
Топтық жұмыстар, постер құру
«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
Топтағы барлық оқушының қатынасуын бақылау
Диалектлерді анықтау
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

10- сабақ 13. 12

Тақырыбы: Әңгімедегі кейіпкер бейнесі. Мақсаты: Түйебай образы, әңгіменің реалистік сипаты, көркемдік ерекшелігі Күтілетін нәтиже:

талқылауға арналған сұрақтар әзірлейді

« Ойлаудың алты қалпағы» стратегиясы
Смаиликтер арқылы бағалау
Топтағы бірлескен жұмыс
Сөзмаржан
Соңғы бес минут
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

11- сабақ 20. 12

Тақырыбы: Ілияс Жансүгіров. «Анам тілі», «Домбыра» өлеңдері Мақсаты: ана тілінің адамның дүниені танып, азамат болып қалыптасу жолындағы рөлі. Күй құдіретінің поэзия тілінде бейнеленуі. Күтілетін нәтиже: мәнерлеп оқу, ана тілі/ домбыра/ күй өнері туралы өзіндік пікірі бар ойтолғау жазу

АКТ- ны қолдану,

Постермен жұмыс

«Бағдаршам» бағалауы
Жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар беру

Фразеологизм

дерді табу

Талап парағы
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

12- сабақ 23. 12

Тақырыбы: М. Әуезов «Біржан сал Абай ауылында» Мақсаты: қазақтың екі ұлы өнерпазының кездесуі, шығармадағы өнер тақырыбы Күтілетін нәтиже: жоспар құру, жоспар бойынша мазмұндау

«Рөлдік» оқыта үйрету ойыны

( 5- нұсқа)

Түрлі түстер

(стакан) ар-қылы бағалау

Оқыта үйретуге сынып түгел тартылады
Сөзмаржан
Таңдалған рөліне сай қорытындылау
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

13- сабақ 25. 12

Тақырыбы: Типтік образ. Мақсаты: Өнердің адам өмірінде алатын орны, жазушы сомдаған образдар жүйесі. Күтілетін нәтиже: берілген мәселені топта талдап, ортақ пікірге келеді.

Көшбасшылық, сыни ойлау

4- нұсқа

Свод талдау
1-мәселе: Абай образы 2- Біржан 3- Әмір 4- Әйгерім
Фразеологизмді табу
Бағалау парағы
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты. Көркем шығармаларды оқыта отырып, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыру:

14- сабақ 27. 12

Тақырыбы: Сынақ сабақ. Тест Мақсаты: тарау бойынша білімдерін түйіндеу Күтілетін нәтиже: деңгейлік тапсырмалар мен тесте өз білімдерін көрсете алады
АКТ, сергіту
Чемодан, мясорубка, адам, лампа
Барлық оқушы өз бетімен жұмыс жасайды
Диалектлерді табу
Жұптық бағалау

ІІІ тоқсан - 20 сағат


Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Сабақ жоспарларының түрлері
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Келтіру формулалары туралы
Қола дәуірінің қоғамдық құрылысы, жеке меншіктің пайда болуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz