№
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.
Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)
Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану
Оқыту үшін бағалауды қолдану
Сыныптағы
барлық оқушыларды қатыстыру
(талантты,
дарынды)
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау
№:
Негізгі мақсат: тараудың мақсаты
. «Батырлар жырын» оқыту арқылы оқушылардың мәнерлеп оқу, диалогтік оқу қабілеттерін қалыптастыру.
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
Кіріспе. Көркем әдебиет туралы түсінік.
Мақсаты:
Көркем әдебиеттің адам өмірінде алатын орны. Әдебиеттің өнердің басқа түрлерімен байланысын меңгерту.
Күтілетін нәтиже:
Оқулық құрылымымен таныса отырып, қосымша әдебиет жинақтайды.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Бірлескен топтық жұмыстар.
Бейнежазба бойынша сергіту.
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Табыс критерийле
рін анықтай отырып бағалау.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Жұмысқа барлық оқушыны тарта білу.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Оқушыларға анықтату.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Бармақ бағытымен бағалау.
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
Батырлар жыры
Мақсаты:
Батырлар жырының тақырыбы мен идеясы. Елдік идея мен ерлік сипатын анықтау.
Күтілетін нәтиже:
Жырау және жыршы ұғымын айырады. Батырлар жырының ерекшеліктерін меңгереді.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
«Миға шабуыл» әдісі, топтық жұмыстар. Топ ережесін құру.
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Бағдаршам арқылы анықтау.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Топтың ролдерін түсіндіру.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Керекті мәліметтерді түртіп алу.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Смаиликтер арқылы анықтау.
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
«Қобыланды батыр» жыры.
Мақсаты:
Жырдың тақырыбы мен мазмұны. Қобыланды бейнесі, ерлік істері мен адамгершілік тұлғасы.
Күтілетін нәтиже:
жырды оқу мақамы, жоспар құру.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары. Электронды оқулықты пайдалану.
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Соңғы бес минут.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
«Сыншы», «Сарапшы», «Кеңесші», «Қорғаушы», «Бағалаушы»
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Түсіндірме сөздікті пайдалану.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Талап парағы.
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
Жырдың кейіпкерлері
Мақсаты:
Құртқа бейнесі, Тайбурыл образы.
Күтілетін нәтиже:
баяндау, кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме беру.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Сын тұрғысынан ойлау: « Ойлау бутерброды». Топтық жұмыстар.
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Оқушыларды баға қоюға тарту: табыс критерийлері.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Жас ерекшеліктеріне сай шығармашылық тапсырмалар беру.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Әңгімеден диалект сөздерді табу.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Кубизм әдісі бойынша қорыту.
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
«Алпамыс батыр» жыры.
Мақсаты:
Жыр тақырыбының ел бірлігін, тынышытығын, елді сыртқы жаудан қорғау, халық қамын ойлайтын батырды армандау мүддесінен туғандығы.
Күтілетін нәтиже:
мәнерлеп оқу, жатқа оқуды меңгереді.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Бейнежазба арқылы ой түрткі.
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Бағдаршам арқылы бағалау.
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Тренинг арқылы көшбасшыны анықтау.
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Түсіндірме сөздікпен жұмыс.
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Смаиликтер арқылы.
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
Жырдағы асыл жар бейнесі
Мақсаты:
Жырдағы әйел образдары. Гүлбаршын бейнесінің ерекшелігі.
Күтілетін нәтиже:
толық және қысқаша мазмұндайды. Пікірін еркін айтады.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Зерттеушілік әңгіме, “Сенімділік» тренингі
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Табыс критерийлері арқылы бағалау
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Жеке қабілеті бар оқушыларға мүмкіндігін көрсете алатындай тапсырмалар беру
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Көркем сөз кестелерін табу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Талап парағын толтырту
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы
: Қарагөзайымның айнымас достығы, Байшұбар тұлпардың иесіне адалдығы.
Мақсаты:
интербелсенді әдістерді пайдалана отырып, кейіпкер бейнесін ашу.
Күтілетін нәтиже:
Екі жыр бойынша салыстыруды айқындайды.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Жадыны дамытуға арналған тапсырмалар
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Өздеріне критерий құрғызу
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Көшбасшылардың өз тобын ұйымдастыра алуын қадағалау
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Әдебиет теориясы: гипербола, шендестіру
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
«Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
тест тапсырмалары
Мақсаты:
«Батырлар жыры» тарауы бойынша білім, біліктерін анықтау
Күтілетін нәтиже:
білімдерін толық көрсету
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Жекелей жұмыстар. Әуен арқылы сергіту
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Бірін- бірі бағалау
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
«Қара жәшік » ішіндегі жұмысты ашу
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Диалектлерді табу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Смаиликтермен анықтау
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
Шығарма. «Туады ерлер ел үшін» Мақсаты:
алған білімін өз ойымен, дүниетанымдық көзқарасымен еркін ұштастыра отырып баяндату.
Күтілетін нәтиже:
шығарма көлемі мен құрылысын сақтап жазу.
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Шығармашылық төл еңбек
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Өз мүмкіндіктерін тиімді пайдалану
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Көркем сөз кестелерін пайдаланып жазу
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Топ басшыларына анықтатып, жұмысты жинату
Тақырыптар мен негізгі мақсаттар және оқыту нәтижелері.Осы сабақ жүйесінің соңында оқушының қандай түсінігін қалыптастыру:
Тақырыбы:
Шығарма талдау
Мақсаты:
тақырыпты ашу, шығарманың жоспарға сай жазылуы, грамматикалық сауттылық тұрғысынан талдау.
Күтілетін нәтиже:
бір- бірінің жұмысын талдай алу
Белсенді жұмыс түрлері (ТЖ, ЖЖ, ЖЖ)Оқытуды жақсартуда АКТ - ны қолдану:
Топтық жұмыстар, ойбөлісу
Оқыту үшін бағалауды қолдану:
Төрт критерий бойынша бағалау
Сыныптағыбарлық оқушыларды қатыстыру(талантты,дарынды):
Бір бірінің жұмысына пікір айту
Қазақ әдебиеті пәнінде диалектикалық қиындықтардың алдын алу:
Терминдерді ретімен қолдану
Жоспарланған және күтілген нәтижеге барлық оқушылардың жеткенін анықтау:
Бармақ бағытымен бағалау