Арықбаева Асылкүл: Сын тұрғысынан ойлауға және талантты балаларды оқытуға арналған коучинг жоспары

« Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы

Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары

3 апта
4-күн
:

Коучинг сессияның

тақырыбы:

3 апта:

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

«Ой өзгермей, адам өзгермейді» . Вольтер

: Жалпы мақсатым:
3 апта: Мұғалімдерге сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы ойлау туралы ойлануға ықпал жасау.
: Сілтеме:
3 апта:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-б

Үлестірмелі нұсқаулық

: Оқу нәтижесі
3 апта: Мұғалім оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтауына, сын тұрғысынан ойлауына, бір-бірінен үйренуіне бағыттаушы рөлінде оқытудағы кедергі келтіретін түсініспестіктер мен қиындықтарды жеңуге жетелейді. «Ой өзгермей, адам өзгермейді. » ұстанымына жетелеу.
: Түйінді идеялар:
3 апта: Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушымен байланыс орнату, мұғалім оқушылардың жауаптары мен түсініктемелеріне қарай әрекет етуі, жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы.
: Сабақта қолданылатын материалдар:
3 апта: А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, жұлдызшалар, смайликтер.
: Оқыту әдістері:
3 апта:

Топтық жұмыс

АКТ

4-күн:

1. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

2. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.

: Дерек көздері:
3 апта: МАН . үлестірме материалдар, портал материалдары. АКТ.
: Тапсырмалар:
3 апта: Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Кезеңдері:

Психологиялық ахуал

І. Топқа бөлу

«Ой қозғау»

ІІ. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Топтық жұмыс

(7 мин)

(15 мин)

Мұғалімдер

«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» туралы ақпарат алу

Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары

«Мағынаны тану»

Кері байланыс «Өрмекші» тәсілі

(2 минут)

Коучтің іс-әрекеті:

Аутотренинг: «Тұлғаның өзіне сенімділігі»

Түстер арқылы бөлу.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топқа бөлініп өз орындарына отырады.
Кезеңдері:

«Сен өзгерсең, сенің әлемің де өзгереді» слайд көрсету. РАФТ

РАФТ - әдісі.

Рөл, аудитория, формат, тақырып.

«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» мәтінін 3-топқа бөліп беру, тақырыпты бірлесе талқылау.

Коучтің іс-әрекеті:

Не үшін өзгеру қажет екенін түсінеді.

Ой- толғаныс сатысы.

  1. Қандай аудиторияға арнайды?
  2. Қандай қалыпта( формада) жазылуы тиіс?

Жазулар қандай тақырыптарды қамту керек.

Әр топ өз пікірлерін дәлелдер арқылы қорғайды

Мұғалімдер талқыланған пікірлерін постерге түсіреді.

Мұғалімдер сыни ойлау және сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы алдындағы оқушының шамшырағын жағуына мүмкіндік алады, өз ойларының ойлау арқылы сыни ойлануын қалыптастырады; өз идеяларын дәлелдеуге көмектеседі; мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында ой өзгермей, адам өзгермейтініне көз жеткізеді.

Кезеңдері:

Видео - ролик көрсету.

«дзен» «Ойлау туралы ойлану»

Осы видео арқылы мұғалімдерге сұрақ қою:

Осы көрсетілім арқылы сіздер қандай ой түйдіңіздер ?

Ойлау туралы ойлану дегенді қалай түсінесіңдер?

Коучтің іс-әрекеті: «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» арқылы және сыни ойлау туралы түсінік қалыптастыру, әркім ойларын талқылау.
Кезеңдері: Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.
Коучтің іс-әрекеті:

Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін «Өрмек құру» арқылы білдіреді, тілек тілейді.

« Талантты және дарынды балаларды оқыту» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы

Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары

3 апта
4-күн
:

Коучинг сессияның

тақырыбы:

3 апта: Талантты және дарынды балаларды оқыту.
: Жалпы мақсатым:
3 апта: Дарынды және талантты балаларды оқыту барысында қолайлы орта жасай отырып, олардың кең өрісті қабілетінің дамуына мүмкіндік туғызу аса маңызды мәселе екендігін дәлелдейтіндей тәлімгерлік ету.
: Сілтеме:
3 апта:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет

Үлестірмелі нұсқаулық

: Оқу нәтижесі
3 апта:

Мұғалімдерге талантты және дарынды балаларды оқыту арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткізеді.

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін жұмыстар жүргізу арқылы ойлау арқылы ойлануға жетелейді.

: Түйінді идеялар:
3 апта: Талантты және дарынды балаларды оқыту жұмыстарын ұйымдастыру арқылы оқудың сапасын одан ары арттыру
: Сабақта қолданылатын материалдар:
3 апта: А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, жұлдызшалар, смайликтер.
: Оқыту әдістері:
3 апта:

Топтық жұмыс

АКТ

Жеке жұмыс

4-күн:

1. Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.

2. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.

: Дерек көздері:
3 апта: МАН . үлестірме материалдар, портал материалдары. АКТ.
: Тапсырмалар:
3 апта: Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Ұқсас жұмыстар
Талантты және дарынды балаларды анықтау мен дамытуға арналған коучинг сессиясының жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтауға арналған қысқа мерзімді коучинг жоспары
Сын тұрғысынан ойлау модулі бойынша коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау тақырыбындағы коучинг сессиясының рефлексивтік есебі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен инклюзивтік оқытуға арналған коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған Сын тұрғысынан ойлау технологиясы бойынша коучинг жоспары (Қазан 2014)
Талантты және дарынды оқушыларды диалогтық оқыту: қысқа мерзімді коучинг жоспары
Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың тиімділігін арттыруға арналған коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды оқытудағы әдіс-тәсілдер: шеберлік-сынып жоспары
Сын тұрғысынан ойлауды қолдану арқылы оқытудың тиімділігін арттыру: мұғалімдерге арналған коучинг
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz