Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары

<<Сын тұрғысынан ойлауға үйрету>> тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары


3 апта
4-күн
Коучинг сессияның
тақырыбы:
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
<<Ой өзгермей, адам өзгермейді>> . Вольтер
Жалпы мақсатым:
Мұғалімдерге сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы ойлау туралы ойлануға ықпал жасау.
Сілтеме:
* Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-б
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу нәтижесі
Мұғалім оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтауына,сын тұрғысынан ойлауына , бір-бірінен үйренуіне бағыттаушы рөлінде оқытудағы кедергі келтіретін түсініспестіктер мен қиындықтарды жеңуге жетелейді. <<Ой өзгермей, адам өзгермейді.>> ұстанымына жетелеу.

Түйінді идеялар:
Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушымен байланыс орнату, мұғалім оқушылардың жауаптары мен түсініктемелеріне қарай әрекет етуі, жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы.
Сабақта қолданылатын материалдар:
А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам,жұлдызшалар,смайликтер.
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс
АКТ

1.Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
2.Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Дерек көздері:
МАН .үлестірме материалдар, портал материалдары.АКТ.
Тапсырмалар:
Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия


Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялық ахуал
І.Топқа бөлу

<<Ой қозғау>>

ІІ.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Топтық жұмыс
(7 мин)



(15 мин)
Мұғалімдер
<<Сын тұрғысынан ойлауға үйрету>> туралы ақпарат алу











Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары
<<Мағынаны тану>>



Кері байланыс <<Өрмекші>> тәсілі
(2 минут)

Аутотренинг: <<Тұлғаның өзіне сенімділігі>>

Түстер арқылы бөлу.

Топқа бөлініп өз орындарына отырады.

<<Сен өзгерсең, сенің әлемің де өзгереді>> слайд көрсету. РАФТ

РАФТ - әдісі.
Рөл, аудитория, формат, тақырып.

<<Сын тұрғысынан ойлауға үйрету>> мәтінін 3-топқа бөліп беру, тақырыпты бірлесе талқылау.

Не үшін өзгеру қажет екенін түсінеді.

Ой- толғаныс сатысы.
* Қандай аудиторияға арнайды?
* Қандай қалыпта( формада) жазылуы тиіс?
Жазулар қандай тақырыптарды қамту керек.

Әр топ өз пікірлерін дәлелдер арқылы қорғайды

Мұғалімдер талқыланған пікірлерін постерге түсіреді.

Мұғалімдер сыни ойлау және сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы алдындағы оқушының шамшырағын жағуына мүмкіндік алады, өз ойларының ойлау арқылы сыни ойлануын қалыптастырады; өз идеяларын дәлелдеуге көмектеседі; мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында ой өзгермей, адам өзгермейтініне көз жеткізеді.

Видео - ролик көрсету.
<<дзен>> <<Ойлау туралы ойлану>>

Осы видео арқылы мұғалімдерге сұрақ қою:
Осы көрсетілім арқылы сіздер қандай ой түйдіңіздер ?
Ойлау туралы ойлану дегенді қалай түсінесіңдер?
<<Сын тұрғысынан ойлауға үйрету>> арқылы және сыни ойлау туралы түсінік қалыптастыру , әркім ойларын талқылау.

Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.

Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін <<Өрмек құру>> арқылы білдіреді, тілек тілейді.

<<Талантты және дарынды балаларды оқыту>> тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары


3 апта
4-күн
Коучинг сессияның
тақырыбы:
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Жалпы мақсатым:
Дарынды және талантты балаларды оқыту барысында қолайлы орта жасай отырып, олардың кең өрісті қабілетінің дамуына мүмкіндік туғызу аса маңызды мәселе екендігін дәлелдейтіндей тәлімгерлік ету.

Сілтеме:
* Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу нәтижесі
Мұғалімдерге талантты және дарынды балаларды оқыту арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткізеді.
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін жұмыстар жүргізу арқылы ойлау арқылы ойлануға жетелейді.
Түйінді идеялар:
Талантты және дарынды балаларды оқыту жұмыстарын ұйымдастыру арқылы оқудың сапасын одан ары арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар:
А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам,жұлдызшалар,смайликтер.
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс
АКТ
Жеке жұмыс
1.Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.
2.Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Дерек көздері:
МАН .үлестірме материалдар, портал материалдары.АКТ.
Тапсырмалар:
Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті

Психологиялық
ахуал

І.Топқа бөлу


<<Ой қозғау>>

ІІ.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Топтық жұмыс
(7 мин)





(15 мин)
Мұғалімдердің
<< Талантты және дарынды балаларды оқыту>> туралы ақпарат алу

Дарындылық пен таланттылыққа жаттығу жұмыстары

Рефлексия

Кері байланыс <<Бағдаршам>> тәсілі
(2 минут)
СІЗДІҢ
өмірлік істеріңізге
күш - қуат және сәттілік тілеймін!

Топқа бөлу / әншілер, оқымыстылар, шахматшылар
Коучингке деген қызығушылығын ояту

Бейнекөріністер: <<Жансая>>, <<Жамбыл>>

Осыдан тағы талантты және дарынды балалар туралы қандай ой-пікір туындады? Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады?
Класстер жасау.
/Әр адам өз ойын А4 бетіне түсіріп, топпен талқылап, ортақ ойды тұжырымдап, А3 бетіне көрсетеді, ортаға салады. Тұсаукесердегі тұжырыммен салыстырады/.
Бейнекөріністерді терең түсіну.
Жеке жұмыс.
Топпен жұмыс.

МАН- дағы талантты және дарынды балаларды оқыту мәтінін беріп, ойларын тұжырымдау.

Топпен жұмыс жасату.
Постер қорғату.

3 - топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.
1-тапсырма:
Кез-келген тақпақ айту
2-тапсырма:
Сол тақпақты әнге салып айту.
3-тапсырма:
Сол тақпақты репп бағытында айту.

<<Менің атым - Қожа>> фильмінен үзінді көрсету.
Осы кинодағы Қожа қандай бала?
Талантты ма, әлде дарынды ма?

Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.
Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады.

Мұғалімдердің пікірлерін тыңдау.

Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады
Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін <<Бағдаршам>> арқылы білдіреді


Ұқсас жұмыстар
Коучинг жоспарлары сто, акт, оқуды және оқытуды бағалау
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сын тұрғысынан ойлау сабақта қолдану
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Тақырып Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Бірінші деңгей бағдарламасы идеясы
Білімді, саналы ұрпақ – болашаққа негіз болмақ . қалай нәтижеге жетеміз?
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі
Пәндер