"сын тұрғысынан ойлауға үйрету" коучинг жоспары

« Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары
Коучинг сессияның
тақырыбы:
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
«Ой өзгермей, адам өзгермейді» . Вольтер
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49-б
Үлестірмелі нұсқаулық
Топтық жұмыс
АКТ
1. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
2. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
Психологиялық ахуал
І. Топқа бөлу
«Ой қозғау»
ІІ. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Топтық жұмыс
(7 мин)
(15 мин)
Мұғалімдер
«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» туралы ақпарат алу
Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары
«Мағынаны тану»
Кері байланыс «Өрмекші» тәсілі
(2 минут)
Аутотренинг: «Тұлғаның өзіне сенімділігі»
Түстер арқылы бөлу.
«Сен өзгерсең, сенің әлемің де өзгереді» слайд көрсету. РАФТ
РАФТ - әдісі.
Рөл, аудитория, формат, тақырып.
«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету» мәтінін 3-топқа бөліп беру, тақырыпты бірлесе талқылау.
Не үшін өзгеру қажет екенін түсінеді.
Ой- толғаныс сатысы.
- Қандай аудиторияға арнайды?
- Қандай қалыпта( формада) жазылуы тиіс?
Жазулар қандай тақырыптарды қамту керек.
Әр топ өз пікірлерін дәлелдер арқылы қорғайды
Мұғалімдер талқыланған пікірлерін постерге түсіреді.
Мұғалімдер сыни ойлау және сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы алдындағы оқушының шамшырағын жағуына мүмкіндік алады, өз ойларының ойлау арқылы сыни ойлануын қалыптастырады; өз идеяларын дәлелдеуге көмектеседі; мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында ой өзгермей, адам өзгермейтініне көз жеткізеді.
Видео - ролик көрсету.
«дзен» «Ойлау туралы ойлану»
Осы видео арқылы мұғалімдерге сұрақ қою:
Осы көрсетілім арқылы сіздер қандай ой түйдіңіздер ?
Ойлау туралы ойлану дегенді қалай түсінесіңдер?
Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін «Өрмек құру» арқылы білдіреді, тілек тілейді.
« Талантты және дарынды балаларды оқыту» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары
Коучинг сессияның
тақырыбы:
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Мұғалімдерге талантты және дарынды балаларды оқыту арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткізеді.
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін жұмыстар жүргізу арқылы ойлау арқылы ойлануға жетелейді.
Топтық жұмыс
АКТ
Жеке жұмыс
1. Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.
2. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz