Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
«талантты және дарынды балаларды оқыту» коучинг жоспары
<<Талантты және дарынды балаларды оқыту>> тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары
3 апта
5-күн
Коучинг сессияның
тақырыбы:
Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
Жалпы мақсатым:
Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға , талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
Сілтеме:
* Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Күтілетін нәтиже:
Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтайды.
Сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылары үнемі ізденіс үстінде болады.
Түйінді идеялар:
Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру
Ресурстар:
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам,жұлдызшалар,смайликтер.
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс
АКТ
Жеке жұмыс
1.Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.
2.Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Тапсырмалар:
Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялық
ахуал
І.Топқа бөлу
<<Ой қозғау>>
ІІ. Топтық жұмыс
(15 мин)
ІІІ. Жаттығу жұмыстары
ІҮ. Презентация көрсету
Кері байланыс <<Өрмекші>> тәсілі
(2 минут)
СІЗДІҢ
өмірлік істеріңізге
күш - қуат және сәттілік тілеймін!
Топқа бөлу / әншілер, оқымыстылар, шахматшылар
Коучингке деген қызығушылығын ояту
Бейнекөріністер: <<Жансая>>, <<Жамбыл>>
Топтарға сұрақ қойылады:
1 топ. <<Дарынды>> балалар қандай болуы керек?
2топ. <<Талантты>> балалар қандай болуы керек ?
3 топ Дарынды және талантты балаларды анықтау мақсатында не жасау керек?
Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады?
Бейнекөріністерді терең түсіну.
Жеке жұмыс.
Топпен жұмыс.
МАН- дағы талантты және дарынды балаларды оқыту мәтінін беріп, ойларын тұжырымдау.
Топпен жұмыс жасату.
Постер қорғату.
Коуч мұғалімдерге жаттығулар орындатады.
3 - топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.
1-тапсырма:
Кез-келген тақпақ айту
2-тапсырма:
Сол тақпақты әнге салып айту.
3-тапсырма:
Сол тақпақты репп бағытында айту.
Мюнстенберг әдістемесі
Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған.
ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген бірнеше заттардың бейнесін еске сақтап қалу. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, қанша зат көргенін және қандай заттар бар екенін жазып шығу. 5 минут
Жас ерекшеліктері бойынша сабақ беретін пән мұғалімдерін топтастыру.
Бастауыш сынып балалары, орта буын сынып балалары, жоғарғы сынып балаларының дарындылық қасиетін қалай анықтайсыздар?
Дарынды балаларды жас ерекшеліктеріне сәйкес анықтаудың мативациясы туралы түсінік беру.
Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.
Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады.
Мұғалімдердің пікірлерін тыңдау.
Тапқан заттардың санын шығарып және қалай есте сақтағанын айту.
Ассоциация жасау, әр буын сынып балаларының дарындылық қасиеттерін сипаттау.
Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.
Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін <<Өрмек құру>> арқылы білдіреді, тілек тілейді.
Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары
3 апта
5-күн
Коучинг сессияның
тақырыбы:
Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
Жалпы мақсатым:
Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға , талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
Сілтеме:
* Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Күтілетін нәтиже:
Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтайды.
Сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылары үнемі ізденіс үстінде болады.
Түйінді идеялар:
Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру
Ресурстар:
А- 4 парақтары,стикер, интерактивтітақта,флипчарт, маркер, қалам,жұлдызшалар,смайликтер.
Оқыту әдістері:
Топтық жұмыс
АКТ
Жеке жұмыс
1.Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.
2.Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Тапсырмалар:
Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялық
ахуал
І.Топқа бөлу
<<Ой қозғау>>
ІІ. Топтық жұмыс
(15 мин)
ІІІ. Жаттығу жұмыстары
ІҮ. Презентация көрсету
Кері байланыс <<Өрмекші>> тәсілі
(2 минут)
СІЗДІҢ
өмірлік істеріңізге
күш - қуат және сәттілік тілеймін!
Топқа бөлу / әншілер, оқымыстылар, шахматшылар
Коучингке деген қызығушылығын ояту
Бейнекөріністер: <<Жансая>>, <<Жамбыл>>
Топтарға сұрақ қойылады:
1 топ. <<Дарынды>> балалар қандай болуы керек?
2топ. <<Талантты>> балалар қандай болуы керек ?
3 топ Дарынды және талантты балаларды анықтау мақсатында не жасау керек?
Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады?
Бейнекөріністерді терең түсіну.
Жеке жұмыс.
Топпен жұмыс.
МАН- дағы талантты және дарынды балаларды оқыту мәтінін беріп, ойларын тұжырымдау.
Топпен жұмыс жасату.
Постер қорғату.
Коуч мұғалімдерге жаттығулар орындатады.
3 - топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.
1-тапсырма:
Кез-келген тақпақ айту
2-тапсырма:
Сол тақпақты әнге салып айту.
3-тапсырма:
Сол тақпақты репп бағытында айту.
Мюнстенберг әдістемесі
Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған.
ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген бірнеше заттардың бейнесін еске сақтап қалу. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, қанша зат көргенін және қандай заттар бар екенін жазып шығу. 5 минут
Жас ерекшеліктері бойынша сабақ беретін пән мұғалімдерін топтастыру.
Бастауыш сынып балалары, орта буын сынып балалары, жоғарғы сынып балаларының дарындылық қасиетін қалай анықтайсыздар?
Дарынды балаларды жас ерекшеліктеріне сәйкес анықтаудың мативациясы туралы түсінік беру.
Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.
Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады.
Мұғалімдердің пікірлерін тыңдау.
Тапқан заттардың санын шығарып және қалай есте сақтағанын айту.
Ассоциация жасау, әр буын сынып балаларының дарындылық қасиеттерін сипаттау.
Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.
Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін <<Өрмек құру>> арқылы білдіреді, тілек тілейді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz