«талантты және дарынды балаларды оқыту» коучинг жоспары

« Талантты және дарынды балаларды оқыту» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы
Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары
Коучинг сессияның
тақырыбы:
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтайды.
Сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылары үнемі ізденіс үстінде болады.
Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру
Топтық жұмыс
АКТ
Жеке жұмыс
1. Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.
2. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.
Психологиялық
ахуал
І. Топқа бөлу
«Ой қозғау»
ІІ. Топтық жұмыс
(15 мин)
ІІІ. Жаттығу жұмыстары
ІҮ. Презентация көрсету
Кері байланыс «Өрмекші» тәсілі
(2 минут)
СІЗДІҢ
өмірлік істеріңізге
күш - қуат және сәттілік тілеймін!
Бейнекөріністер: «Жансая», «Жамбыл»
Топтарға сұрақ қойылады:
1 топ. «Дарынды» балалар қандай болуы керек?
2топ. «Талантты» балалар қандай болуы керек ?
3 топ Дарынды және талантты балаларды анықтау мақсатында не жасау керек?
Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады?
Бейнекөріністерді терең түсіну.
Жеке жұмыс.
Топпен жұмыс.
Топпен жұмыс жасату.
Постер қорғату.
Коуч мұғалімдерге жаттығулар орындатады.
3 - топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.
1-тапсырма:
Кез-келген тақпақ айту
2-тапсырма:
Сол тақпақты әнге салып айту.
3-тапсырма:
Сол тақпақты репп бағытында айту.
Мюнстенберг әдістемесі
Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған.
ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген бірнеше заттардың бейнесін еске сақтап қалу. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, қанша зат көргенін және қандай заттар бар екенін жазып шығу. 5 минут
Жас ерекшеліктері бойынша сабақ беретін пән мұғалімдерін топтастыру.
Бастауыш сынып балалары, орта буын сынып балалары, жоғарғы сынып балаларының дарындылық қасиетін қалай анықтайсыздар?
Дарынды балаларды жас ерекшеліктеріне сәйкес анықтаудың мативациясы туралы түсінік беру.
Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.
Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады.
Мұғалімдердің пікірлерін тыңдау.
Тапқан заттардың санын шығарып және қалай есте сақтағанын айту.
Ассоциация жасау, әр буын сынып балаларының дарындылық қасиеттерін сипаттау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz