Талантты және дарынды балаларды анықтау мен дамытуға арналған коучинг сессиясының жоспары

« Талантты және дарынды балаларды оқыту» тақырыбы бойынша ІІ деңгей тыңдаушысы

Арықбаева Асылкүлдің коучинг сессиясының жоспары

3 апта
5-күн
:

Коучинг сессияның

тақырыбы:

3 апта: Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз?
: Жалпы мақсатым:
3 апта: Дарынды және талантты балаларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамытуға, талантты және дарынды балаларды анықтауға мұғалімдерге бағыт-бағдар беру.
: Сілтеме:
3 апта:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 50-57 бет

Үлестірмелі нұсқаулық

: Күтілетін нәтиже:
3 апта:

Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтайды.

Сабақ беру әдісі өзгереді.

Оқушылары үнемі ізденіс үстінде болады.

: Түйінді идеялар:
3 апта:

Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады

Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру

: Ресурстар:
3 апта: А- 4 парақтары, стикер, интерактивтітақта, флипчарт, маркер, қалам, жұлдызшалар, смайликтер.
: Оқыту әдістері:
3 апта:

Топтық жұмыс

АКТ

Жеке жұмыс

5-күн:

1. Талантты және дарынды оқушылардың әлеуетін дамыту.

2. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауы.

: Тапсырмалар:
3 апта: Әңгіменің түрлерін жағдаятта көрсету; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия
Кезеңдері
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Кезеңдері:

Психологиялық

ахуал

І. Топқа бөлу

«Ой қозғау»

ІІ. Топтық жұмыс

(15 мин)

ІІІ. Жаттығу жұмыстары

ІҮ. Презентация көрсету

Кері байланыс «Өрмекші» тәсілі

(2 минут)

Коучтің іс-әрекеті:

СІЗДІҢ

өмірлік істеріңізге

күш - қуат және сәттілік тілеймін!

Мұғалімдердің іс-әрекеті:
Кезеңдері: Топқа бөлу / әншілер, оқымыстылар, шахматшылар
Коучтің іс-әрекеті: Коучингке деген қызығушылығын ояту
Кезеңдері:

Бейнекөріністер: «Жансая», «Жамбыл»

Топтарға сұрақ қойылады:

1 топ. «Дарынды» балалар қандай болуы керек?

2топ. «Талантты» балалар қандай болуы керек ?

3 топ Дарынды және талантты балаларды анықтау мақсатында не жасау керек?

Оларды Сіздердің ойларыңызша қалай дамытуға болады?

Коучтің іс-әрекеті:

Бейнекөріністерді терең түсіну.

Жеке жұмыс.

Топпен жұмыс.

Кезеңдері: МАН- дағы талантты және дарынды балаларды оқыту мәтінін беріп, ойларын тұжырымдау.
Коучтің іс-әрекеті:

Топпен жұмыс жасату.

Постер қорғату.

Кезеңдері:

Коуч мұғалімдерге жаттығулар орындатады.

3 - топтан мұғалімдерді шығарып тосын тапсырмалар беру.

1-тапсырма:

Кез-келген тақпақ айту

2-тапсырма:

Сол тақпақты әнге салып айту.

3-тапсырма:

Сол тақпақты репп бағытында айту.

Мюнстенберг әдістемесі

Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған.

ҚҰРЛЫМЫ: Көрсетілген бірнеше заттардың бейнесін еске сақтап қалу. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, қанша зат көргенін және қандай заттар бар екенін жазып шығу. 5 минут

Жас ерекшеліктері бойынша сабақ беретін пән мұғалімдерін топтастыру.

Бастауыш сынып балалары, орта буын сынып балалары, жоғарғы сынып балаларының дарындылық қасиетін қалай анықтайсыздар?

Дарынды балаларды жас ерекшеліктеріне сәйкес анықтаудың мативациясы туралы түсінік беру.

Коучтің іс-әрекеті:

Мұғалімдер өздері білетін тақпақты түрлі бағытта айтып шығады.

Тосыннан берілген тапсырмаларды мұғалімдер орындау барысында олардың арасынан да дарындылық пен таланттылық қасиеттер айқындалады.

Мұғалімдердің пікірлерін тыңдау.

Тапқан заттардың санын шығарып және қалай есте сақтағанын айту.

Ассоциация жасау, әр буын сынып балаларының дарындылық қасиеттерін сипаттау.

Кезеңдері: Мұғалімдер мен коуч арасында коучинг сессиядан алған мәліметтер туралы кері байланыс орнатады.
Коучтің іс-әрекеті: Мұғалімдер коучинг сессиядан алған әсерлерін «Өрмек құру» арқылы білдіреді, тілек тілейді.

Ұқсас жұмыстар
Талантты және дарынды балаларды анықтау тақырыбындағы коучинг сессиясының рефлексивтік есебі
Талантты және дарынды балаларды анықтауға арналған қысқа мерзімді коучинг жоспары
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен саралау: мұғалімдерге арналған коучинг
Оқытуда дарынды балаларды анықтау: әдістемелік коучинг жоспары
Талантты және дарынды оқушыларды анықтау мен оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг сабағы
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен инклюзивтік оқытуға арналған коучинг жоспары
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау және дамыту: оқыту әдістері мен коучинг тәжірибесі
Арықбаева Асылкүл: Сын тұрғысынан ойлауға және талантты балаларды оқытуға арналған коучинг жоспары
Дарынды және талантты оқушылар - мектеп айнасы: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды оқытудағы әдіс-тәсілдер: шеберлік-сынып жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz