Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Амалдарды орындаудың рет-тәртібі. жақшалар



[pic]
Атырау облысы Құрманғазы ауданы Б.Бегалиев атындағы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Пәні: Математика 2 сынып 21 қазан 2010 жыл
Тақырыбы: «Амалдарды орындаудың рет-тәртібі. Жақшалар»
Мақсаты: а) білімділігі:. Жақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін пысықтау,
жақшалы өрнектер алдымен орындалады
ережесін бекіту, топтық, жұптық және жекелеген
тапсырмалар орындау;
ә)дамытушылығы:. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және
ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау
қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын
арттырып, ой-өрісін кеңейту.
б) тәрбиелілігі. Оқушыларды адамгершілікке,
тапқырлыққа,жылдам ойлауға, өз ойын қорыта айта
білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың типі: интеграциялық, ертегі сабақ, ОҮӨӘЖПТ
Пәнаралық байланыс: ана тілі,
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, интерактивті тақта (слайд), ойын
тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Психологиялық дайындық.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
2. «Көпір» аялдамасы . Өткенді қайталау
Сұрақтарға жауап беру 1. Қосудың компоненттерін ата?
2.Азайтудың компоненттерін ата?
3. Бір таңбалы сандарды ата?
4. Толық ондықтарды ата?
5. 1 сағатта неше минут бар?
6. 1 тәулікте неше сағат бар?
7. 1 ғасырда неше жыл бар?
8. Үй тапсырмасы №6 тапсырма тексеру
3. Көркем жазу жолы.
Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, көркем жазу жолын толтырайық.
Сабағымыз «Бауырсақ» ертегісі желісі бойынша өтеді. Біз бауырсаққа
көмектесуіміз қажет
ІІ. Негізгі кезең. Тірек білімді еске түсіру.
1. Математикалық диктант. Әжеге бауырсақ илеуге көмектесеміз
90 мен 50-дің айырмасына 8-ді қос.
80мен 30-дың айырмасына 7-ні қос.
60 пен 50 – дің айырмасына 40-ты қос.
70 пен 40-тың айырмасынан 20-ны азайт.
50-ге 90мен 80-нің айырмасын қос
60-қа 50мен 30-дың айырмасын қос.

2.Өздік жұмысы. Қоянның тапсырмасы
6 сағ + (3сағ + 1сағ) * (6сағ + 3сағ) + 1сағ
(3тәул + 7 тәул) – 2тәул * 3тәул + (7тәул – 2тәул)
(10мин – 6мин) +1 1мин * 10мин – (6мин + 1мин)
3.Жеке оқушылармен жұмыс Қасқырдың тапсырмасы 3 тапсырма Теңдеулерді шешу
4.Аюдың тапсырмасы Сергіту сәті.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық
5 тапсырма 27 мен 32-нің арасындағы сандарды өсу ретімен жазу.
Әр санда неше ондық және бірлік барын көрсет
[pic]
5.Түлкінің тапсырмасы:
№4 52 бет (Есепті оқушылар оқиды, шартын құрады)
1-ыдыста – 2л ?
2 л
2-ыдыста – 5л 5 л
?
Барлығы - ? 7 л
7 л

Шешуі: 2+5=7(л) – шырын 7-5=2
7-2=5
Жауабы: екі ыдыста 7литр шырын Ж: 1 ыдыста 2 литр
Ж: 2 ыдыста 5 л
8. Бауырсақты ата мен әжеге жеткізіп салайық. Кел,ойнайық. Әр машинаны
уйіне жеткізейік.

[pic] [pic] [pic]
9. Ата мен әженің тапсырмасы. Шығармашылық тапсырма
[pic]

ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар. І деңгей
Теңдіктер тура болатындай жақшалар қой.
8-2+3=3 40+60-30=70 6+4-
3=7
6-2+3=7 50+80-60=70 9-
4+2=3
ІІ деңгей. Салыстыр. 4+ (6-2 ) * (6-2) +4
(5 тәул. + 4 тәул) – 3 тәул *
5 тәул.+ (4 тәул.- 3 тәул.)
(10-6) +3 * 10-(6+3)
3 сағ + (5 сағ – 2 сағ) * (3
сағ+5 сағ) - 2сағ
ІІІ- деңгей Есеп құрастыр және шығар
Болғаны -? Болғаны – 50 л
Болғаны - 50 л
Сатылғаны – 20 л Сатылғаны - ?
Сатылғаны – 20 л
Қалғаны – 30 л Қалғаны – 30 л
Қалғаны - ?
Шешуі:
Жауабы:
ІV деңгей Теңдеулерді шеш.
Х + 7 = 10 10 – Х = 3 Х – 3 = 7
ІV. Сабақты қорытындылау. Бағалау. Уйге тапсырма Жалгастыр.
10+7=17 17-7=10 17-10 =7
7+10= 17



|ОАЖ |І деңгей |ІІ деңгей |ІІІ деңгей |ІV – деңгей |Сын.
жина |Үй жұм. |Барл.балы |баға | | | |1 |2 |3 |1 |2 |1 |2 |3 |1 |2 |3 | | |
| | |1 |Әлібек |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |21 |1 |22 |5 | |2 |Ахмад
|+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | |18 |1 |19 |4 | |3 |Мадина |+ |+ |+ |+ |+ |+
|+ |+ | | | |14 |1 |15 |3 | |4 |Бауырбек |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+
|21 |1 |22 |5 | |5 |Фархад |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |21 |1 |22 |5 |
|6 |Наурыз |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | |18 |1 |19 |4 | |7 |Дана М |+ |+
|+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | |18 |1 |19 |4 | |8 |Алмаз |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+
|+ |+ |+ |21 |1 |22 |5 | |9 |Асан |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | | | | |12 |1 |13 |3
| |10 |Нигмет |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |21 |1 |22 |5 | |11
|Жандарбек |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | | |14 |1 |15 |3 | |12 |Еркебұлан |+
|+ |+ |+ |+ |+ | | | | | |12 |1 |13 |3 | |13 |Әсет |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+
| | | |14 |1 |15 |3 | |14 |Ұлжан |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | |18 |1 |19
|4 | |15 |Сымбат |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | | |14 |1 |15 |3 | |16 |Жансая
|+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |21 |1 |22 |5 | |17 |Нұртілек |+ |+ |+ |+
|+ |+ |+ |+ |+ |+ | |20 |1 |21 |4 | |18 |Махамбет |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+
|+ | | |18 |1 |19 |4 | |19 |Сабина |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ | | | |14 |1 |15
|3 | |20 |Дана Ш |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |21 |1 |22 |5 | | |«5» |7
| | | | | | | | | | | | | | | | |«4» |6 | | | | | | | | | | | | | | | |
|«3» |7 | | | | | | | | | | | | | | | | |сапа |70% | | | | | | | | | | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Ата мен әженің тапсырмасы
Түлкінің тапсырмасы
Амалдарды орындау тәртібінін ережеге сүйеніп орындау
КОМПЬЮТЕРДІҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТІ
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері. 9-сынып
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
Қорғай білейік жаттығуы
Шығару операторы
Үй тапсырмасы-оқу процесінің құрамдас бөлігі
Тыңдаушыларды топқа бөлу
Пәндер