Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Сабақ жоспары



Нұрамбаев Жанат Жұмашұлы
Есік гуманитарлық-экономикалық колледжінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы.












Пәннің аты:
Мәнерлеп оқу

Сабақтың тақырыбы
Мәтінмен танысу және мәнерлеп оқу. Халық поэзиясын оқу.
1
Сілтеме
Оқулықтан, интернеттен
2
Мақсаты:
Оқушыларға тақырып туралы мәлімет бере отырып, практикалық тұрғыдан меңгерту. Мәнерлеп оқыту.
3
Сабақтың міндеті:
1. Тақырып туралы мәлімет бере отырып, мәтінмен жұмыс істеу барысындағы мәнерлеп оқудың маңыздылығын түсіндіру.
2. Әдеби шығармаларды мәнерлеп оқыта отырып, тіл байлықтарын, әдебиетке деген қызығушылықтарын арттыру. Іздену қабілеттерін дамыту.
3. Халық поэзиясын мәнерлеп оқи отырып оқушыларға жүйелі түсіндіруге баулу. Мәнерлеп оқуға тәрбиелеу.
4
Сабақ қадамдары:
1. Жаңа сабақты меңгерту
2. Тақырыпқа байлнысты өлеңдерді мәнерлеп оқыту.
3. Өз ойын, пікірін, жұжырымын қалыптастыру.
5
Күтілетін нәтиже:
1. Кез-келген халық поэзиясын нақышына келтіріп оқу;
2. Мәнерлеп оқуды практикада оқушыларға түсінікті етіп жеткізу;
3. Оқушылардың түсінігін анықтау.
6
Негізгі идея:
Өзара пікірлерді бағалай білуге бейімдеу; тақырып бойынша түсініктерін қалыптастыру ерекшеліктері айыра білу.
7
Сабақтың көрнекілігі
Интерактивті тақта, <<Қазақ ертегілері>> кітабы, О.Қожахметова <<Мәнерлеп оқу>>
8
Сабақтың түрі:
Аралас
9
Сабақтың типі:
Дәстүрлі емес
10
Сабақтың әдісі:
Жеке жұмыс жүргізу, сұрақ-жауап, лекция оқу, <<Қарлы кесек>> әдісі
11
Сабақтың барысы:
Аудиторияға психологиялық ахуал туғызу;
Сұрақ-жауап:

Практикамен байланыстыру;

<<Оқушы мұғалім>> іскерлік ойыны.

Интерактивті тақтамен жұмыс

Топпен жұмыс.

Практикамен байланыстыру
І. Ұйымдастыру кезеңі (оқытушының сөзі)
-сәлемдесу, -түгендеу,
-сабаққа дайындықтарын тексеру;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Мәнерлеп оқу мен әңгімелеп берудің дағдылары.
* Көркемсөз оқу барысында тәрбиешілер мен ұстаздарға қойылатын талаптар қандай?
* Оқу үдерісінде үздіксіз қатысып отыратын негізгі төрт компоненттерді ата?
* Оқу дегеніміз не?
ІІІ. Білімін жан-жақты тексеру
1. Мәнерлеп оқу дегеніміз не?
2. Өлең жолдарын мәнерлеп оқыту.
(Екпін, кідіріс, интонация, дикцияны басты назарда ұстай отырып, оқушы өлеңдерді оқып береді. Нәтижесінде оқушылар ой-пікірлерін білдіреді).
ІV. Жаңа сабаққа мақсат қою
(Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын <<Жайлауда>> өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын әңгімелеп беруде негізгі дағдыларды ерекшелеп түсіндіріп өтемін).
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Мәтінмен танысу және мәнерлеп оқу. Халық поэзиясын оқу.
Тақырып туралы оқушыларға мысал келтіре отырып, толық мәлімет беріледі.
VІ. Түсінігін тексеру.
1. Нақышты сөйлеудің тәсілі дегеніміз не?
2. Халық поэзиясына нелер жатады?
<<Маймыл мен бұршақ>> шығармасын оқыту. Оқушыларға мәтін бойынша бір-біріне сұрақтар жасырту арқылы сын пікірлерін қалыптастыру.
VІІ. Қорытынды.
<<Мен не білдім?>>, <<Не білемін?>> сұрақтары арқылы лекцияда берілген мәліметтер бойынша ойларын қорытындылау;
-Жаңылтпаш пен жұмбақтар жаздырып, оқыту;
VІІІ. Үйге тапсырма беру. Бағалау.
-Әр топтың бағалаушыларымен пікірлесу;
Халық поэзиясын оқытудағы негізгі амал-тәсілдер.

Есік гуманитарлық - экономикалық колледжі



Үлгілі сабақ



Тақырыбы: <<Мәтінмен танысу және мәнерлеп оқу. Халық поэзиясын оқу>>






Оқытушы: Нұрамбаев Ж.Ж.

2014-2015 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі сабағында
Формулаларды еңгізу
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Сынып жетекшінің сынып оқушыларымен жұмыс жоспары
Күнделікті сабақ жоспары
Мінездеме үлгісі
Сабақ жоспарлары
Д.ж. мұхит
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Химиялық реакция бағыты
Пәндер