Жүйке жүйесінің бөлімдері. жұлынның құрылысы мен қызметі

Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі

Орындағандар: Жакудина Ә. Е. .

Класс: 8
Пәні: биология
Класс: 8: Сабақтың тақырыбы:
: Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Класс: 8: Жалпы мақсаттар:
:
  • Білімділік:Жүйке жүйесінің бөлімдерін таныстыру. Жұлынның маңызы, құрылысы мен қызметі, шартсыз рефлекстің рөлі туралы оқушыларға білім беру
  • Дамытушылық:Оқушылардың логикалық ойлауын талап ететін тапсырмаларды пайдалана отырып интелектуалды қабілеттеріндамыту; Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, танымдық белсенділігін, өз бетінше білім алу, саралау, қорытынды жасау дағдыларын дамыту
  • Тәрбиелік:Салауатты өмір сүруге, денсаулықты күтуге, спортпен шұғылдануға тәрбиелеу;
Класс: 8: Ресурстар:
: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар
Класс: 8: Әдіс-тәсілдер:
: Тәсіл: жеке, жұппен, топпен жұмыс
Пәні: биология: Әдісі: АКТ, СТО
Класс: 8: Оқыту нәтижесі:
: Оқушылар топпен, жұппен жұмыс жасайды, тақырыптың мазмұнын бір біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып, идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.
Класс: 8: Түйінді идеялар
: Сомалы жүйке жүйесі,, вегетативті жүйке жүйесі, Жұлын, Орталық жүйке жүйесі, шеткі жүйке жүйесі, жұлынның орталық өзегі, аралас жүйкелер, жүйке түйіндері, ж. үлгелер, менингит.
Класс: 8: Дерек көздер
: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, электронды оқулық
Класс: 8: Сабақтың барысы:
: Уақыты
Пәні: биология: Мұғалімнің әс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Класс: 8: Ұйымдастыру кезеңі
: 2мин
Пәні: биология: Көңіл-күйін анықтау, мұғалім оқушылармен амандасады, тренинг өткізіп, жақсы көңіл-күй сыйлайды.
«Өзіңді және басқаларды тану» тренингіне қатысу.
Класс: 8: 2мин
: Топқа бөлу
Пәні: биология: Оқушылар бірігіп топ құрайды, топ ережесін сақтайды.
Класс: 8: Ой жинау
: 5 мин
Пәні: биология:

І. Қызығушылықты ояту.

Термин сөздерге анықтама беру:нейрон, аксон, дендрит, рецептор, рефлекс.

ІІ. Биологиялық диктант орындау.

Оқушылар жеке жұмыс жасайды, жұппен ақылдасады, топпен бірігіп, ортақ шешім шығарылады.
Класс: 8: Жаңа тақырып: Мағынаны ажырату.
: 20мин
Пәні: биология:

Топтарға тапсырма беру:

І топ. Сілтеме табушылар. «Жұлынның құрылысы мен қызметі» (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды табыңыздар) ІІ топ. Баяндаушы топ. «Жұлынның қызметі» (оқулықтан мәтінді оқып, топпен талқылап, әр оқушы өз ойын ортаға сала отырып, постермен ортаға қорғау) ІІІ топ. Ізденуші топ. «Жұлынның құрылысы» (оқулықтағы 27-26 суретті талдау, қосымша мәліметтермен жұмыс)

Ортаға шығып, өз ойларымен бөліседі, өздеріне берілген тақырыпты дәлелдеп, қорғап шығады.
Класс: 8:

«Ойланып жауап беріңдер»

Логикалық сұрақтар қойылады:

:

6мин

5мин

Пәні: биология:

Жаңа материалдағы білімді түсінгенін анықтау үшін, диалогтық байланыс жасау. Оқушылардан ойларын өзгеше сұрау:

Сұрақ: (Топтық тапсырма)

1) Асқар басы ауырып, құсып, есінен айырылып дәрігерге көрінсе, дәрігерлер «менингит» деген диагноз қойды. Асқар бұл аурудың сипаттамасы жайлы интернет көздерінен іздеп, мынадай тоқтамға келді:

1. Ми мен жұлын жұмсақ қабығының қабынуынан пайда болады. (иә, жоқ)

2. Бактериялар мен вирустардан пайда болып, ауа арқылы жұғады. (иә, жоқ)

3. Вирусты менингит өте кең таралған, бактериалды менингитке қарағанда өмірге қауіт төнгізбейді(иә, жоқ)

4. Тез арада дәрігерлік көмекке жүгінбесе, өлімге соқтыратын ауру. (иә, жоқ)

2) Сәбидің алғаш тісі шыққан кезде қиындықтар туғызса, жұлған тістің орны қабынып, қатты суық тисе не инфекция түссе, сондай-ақ пульпит (тіс тінінің қабынуы) және периодонтиттің (тіс түбінің сыртқы қабығының қабынуы) асқынуынан болады. Бұл кезде беттің бұлшық еті тітіркеніп, адамның аузын ашуы, жұтынуы, жөтелуі қиындайды, ауру ұстамасы кенеттен болып, бірнеше минуттан бірер сағатқа созылуы мүмкін.

Бұл қандай ауру туралы айтылып отыр?

3) Жұлын жарақатының салдары қандай?

(Топтасып сұрақтың жауабын іздеп, талқылау, дәлелдеу)

ІІ. »Теннис» ойыны. Өзара сұрақ құрастырған екі топ бір бірімен теннис ойынын ойнайды.

1-4-ия

Невралгия

тітіркенгіштік, әлсіздік, тез шаршау, бас ауруы, бас айналуы басым болады. Олар ыстықты, транспортты көтере алмайды, қызметтің бір түрінен екінші түріне ауысқандақиындықтар туындайды.

Класс: 8: Бағалау
: 2мин
Пәні: биология: Топтар өз жұмыстарын бағалау парағына қояды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Класс: 8: Кері байланыс
: 2мин
Пәні: биология: Оқушылар сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып жапсырады.
Класс: 8: Үйге тапсырма
: 1мин
Пәні: биология:

§15 Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы

оқып-білу, сұрақтарға жауап беру

Терминдерге анықтама жазу, жаттау

Шығармашылық жұмыс «Жұлынның зақымдануының адам өміріне қауіптілігі» тақырыбында презентация жасап келу немесе реферат дайындау

«Жұлынның адам ағзасы үшін маңызы» (эссе жазу)

Іскерлік -зерттеу тапсырмасы

Дәптерге кестені толтыру;


Ұқсас жұмыстар
Жүйке жүйесі. 8-сынып
Аралас жұлын жүйкелері
Білім алушыларды топқа бөлу
Жүректің құрылысы
Жүйке жүйесінің құрылысы, маңызы. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Мидың құрлысы, мишық. 8 сынып
Қаназдық ауруы
Жүйке жүйесінің жасушасы
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі
Сиыр цепені - жалпақ таспа құрттардың өкілі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz