Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Сабақтың түрлері, құрылысы. сабақтың қызметі мен сабақтың ішкі құрылысы

Қостанай облысы
Жангелдин ауданы
Ақшығанақ ауылы
Қ.Топаев атындағы орта мектебі
Ақпанова Шолпан Бақбергенқызы
Биология пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: 6 сынып

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сабақтың түрлері,құрылысы атқаратын қызыметі мен таныстыра отырып тапсырманы толық меңгеруіне жағдай жасау
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін артыра отырып өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру
Тәрбиелік : Оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу

II-кезең
".Мағынаны тану":
1.Жаңа тапсырманы түсіндіру
2..№7.Зертханалық жұмыс

III-кезең
" Ой толғау"
1.Сатылай кешенді талдау

IV-кезең
1.Қорытындылау
2.Тест
3.Бағалау
1-кезең
" Бәйге"
1. Кім көп біледі
2.Өркендер менбүршіктер:
3.Сөйлемді аяқта
Сабақ жүргізу технологиясы

I-кезең:
Кім көп біледі?
1-тапсырма: Суретке қарап оқушылар Өркендер мен бүршіктер туралы айтады


2-тапсырма: Өркендер мен бүршіктер./ сөйлемді аяқта/
1.Өркен деп------------------------
2.Буын деп-------------------------
3.Буынаралығы деп--------------------
4.Төбе бүршіктің қалыптасуы----------------------
5.Төбе бүршіктен------------------
6.Қосалқы бүршік-----------------
7Бұйыққан бүршік-------------------
II-кезең

/Жаңа тапсырманы түсіндіру/

Психологиялық дайындық
Табиғаттағы барлық жылу - күннен,
Өмірдегі барлық жылу-адамнан.
/М.Пришвин/
Сабақтың түрлері

1.Сабаққа бүршік, жапырақ,гүл жеміс

гүлжеміс бекінеді
жеміс бекінеді

4.Көбеюге қатысады
2.Органикалық зат-тар қорға жиналады

Сабақтың ішкі құрылысы: 3-қабаттан
Сыртқы- қабық қабаты, Сарғыштау т үсті қатты қабат -- сүрек, дәл ортасында кеуекті-өзек
Дәл ортасында кеуекті-өзек

3.Қоректік заттар сабақ арқылы қоз-ы

Қабықұрылысы күрделі

Өзек құрылысы:өзек жасушаларының қабықшаларының құрылысы жұқа болады

Камбий:Сабақтың жуандап өсуі камбий қабатына байланысты


Сүрек:ағаштанып кеткен тығыз қабықшалары бар өлі жасушалардан тұрада

III-кезең:
Сатылай кешенді талдау

Анықтама
Өсімдіктің жер асты мүшелері мен жер үсті мүшелерін жалғастырыптұратын орталық тірек
Сабақтың түрлері: Тік , жабысқақ
Жатаған,қысқарған
Шырмалағыш
Өрмелегіш
Тік сабақты өсімдіктерге Жүгері,бидай,терек,емен
Қызметі Қайың т/б жатады
1.Сабаққа
бүршік , жапырақ Жатаған сабақтар
гүлжеміс Асқабақ ,қияр қауын,қарбыз
2.Қоректік заттар Шырмалағыш сабақтар
3.Көбеюге қатысады Шырмауық,құлма
3.Органикалық заттар Өрмелегіш және жабысқақ сабақтар
Қысқарған сабақтар
Бақбақ ,жолжелкен,пияз,қырыққабат


N=7. зертханалық жұмыс
Сабақтың ішкі құрылысымен танысу
Көрнекілігі: қарағаш,емен,терекағаштарының
20смұзындықтағы жас өркендері.
Ұлғайтқыш қол әйнегі ағаштың
жуандау діңінің көлденең кесіндісі
Орындалатын тапсырмалар.
Әр түрлі ағаштардың /емен ,қайың,тал т/б/жас бұтақтарынан ұзындығы 20см сыртқы қабығының түсіне, қабығын жарып бұртиып шыққан жасымықшаларына,оның пішініне көңіл аударып ,лупамен қарап суретін салыңдар.
2.Кез келген ағаштың көлденең кесіндісінен сабақтың ішкі құрылысының қабаттарын ажырату
2.Кез келген ағаштың көлденең кесіндісінен сабақтың ішкі құрылысының қабаттарын ажырату.

Сабақтың ішкі құрылысы

3.Оқулықтағы суретпен салыстырып толтыру

.

4-кезең

1.Қияр 6.Бақбақ
2.Жабайы бұршақ 7.Үрме бұршақ
3.Құлмақ 8.Күріш
4.Пияз 9.Шырмауық
5.Қайың 10.Асқабақ
Халық шаруашылығына аса қажетті,сиреп бара жатқан,аулауға тыйым салынған балық не құсты және ағашты өз пайдасы үшін жасырын аулап,кесіп сатып зиян келтіретін адамды қалай атаймыз
Тест жұмысы
1-нұсқа
Сабақтың қызметі
а/қоректік заттар қозғалады б/заттар қорға жиналады
ә/көбеюге қатысады. в/бәріде дұрыс
2.Жылдық сақиналар түзеді
а/қабық ә/камбий б/сүрек в/өзек
3.Сабақтың бойлап өсуі неге байланысты
а/төбе бүршік ә/жанама бүршік б/қолтық бүршік в/бұйыққан бүршік
4.Сабақтың түр өзгерістері
а/тамырсабақ ә/пиязшық б/түйнек в/бәрі дұрыс
Толықтырып жазыңыз
5.Жерасты мүшелерімен жер үсті мүшелерін жалғастыратын-------------------------------------
6.Сабақтың ең сыртқы қабаты-------------------------
7.Органикалық заттар қорға жиналатын сабақтың бөлімі----------------------------------деп аталады
8.Сәйкестендіріп құрастырыңыз
1.тік сабақ а/жолжелкен
2.жатаған сабақ ә/асқабақ
3.қысқарған сабақ б/бидай
2-нұсқа
1. Жолжелкен өсімдігінің сабағы
а/тік ә/қысқарған б/өрмелегіш в/шырмалағыш
2.Тыныс алуға қатысатын жасымықша жасушалары орналасады
а/камбий ә/сүрек б/қабық в/өзек
3.Сабақты жуандатып өсіреді
а/камбий ә/сүрек б/қабық в/өзек
4.Асқабақтың сабағы жатаған сабақ
а/иә ә/жоқ
5.Түйнекке жарық түссе ол түсін дереу жасыл түске айналдырады
а/иә ә/жоқ
6.Толықтырып жазыңыз
1.-------------бүршік,гүл,жеміс бекінеді
2.------------сабақтың ортаңғы қабаты
3.------------------қысқарған сабақ дейді
7.Сәйкестендіріп құрастырыңыз
1Тік сабақ а/бидай
2.Жатаған сабақ ә/жолжелкен
3.Қысқарған сабақ б/қауын
Жауаптары:
1-нұсқа
1.в,2ә,3а,4в,5Орталық тірек, 6қабық, 7камбий
2-нұсқа1ә,2б,3ә,4а,5а, 6сабақ,7өзек
Бағалау
Үйге тапсырма:
§12 Сабақтың түрлері мен құрылысы
Сабақтың қызметі мен сабақтың ішкі құрылысы


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың түрлері, құрылысы
Жапырақтың құрылысы. жапырақтың алуантүрлілігі, олардың өсімдік тіршілігіндегі рөлі. 6 сынып
Жапырақтың ішкі құрылысы
Өсімдіктің вегетивтік мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы
Ұлпалар. Эпителий ұлпасы мен дәнекер ұлпасының құрылысы мен қызметі
Аралас жұлын жүйкелері
Жүйке жүйесі. 8-сынып
Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің бөлімдері. жұлынның құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің құрылысы, маңызы. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Пәндер