Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Адамдағы тұқым қаулайтын аурулары. генетикалық әлеуметтік мәселе
Адамдағы тұқым қаулайтын аурулары. Генетикалық әлеуметтік мәселе.
Атырау мұнай және газ технологиялық колледжінің химия және биология пәнінің оқытушысы
Далеуова Алмагуль Асауовна
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларда медицина мен денсаулық сақтау үшін
генетиканың маңызы туралы білім жүйесін
қалыптастыру. Тұқым қуалайтын аурулар, олардың
түрлері мен алдын алу жұмыстары туралы білім беру.
Дамытушылық: Денсаулықтың генетикалық негіздері туралы
білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Тұқым қуалайтын ауруларды зерттеу тәсілдерін және
олардың маңызын түсіндіре отырып салауатты өмір
салтын қалыптастыруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Топтастыру стратегиясы, сұрақ - жауап, венн
диограммасы, сурет бойынша әңгіме, рефераттар т.б
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру (2-3 минут)
ІІ . Үй тапсырмасын сұрау
Сәйкестікті көрсет
Генеалогиялық әдіс
Адам кариотипіне цитологиялық анализ жасау
Цитогенетикалық әдіс
Шежірелік карта құру арқылы зерттеу
Онтогенетикалық әдіс
ДНК - ның құрамын зерттеу
Популяциялық әдіс
Адам онтогенезіне тұқым қуалайтын өзгерістің бар - жоғының анықталуы
Биохимиялық әдіс
Тұқым қуалайтын ауруларға себеп болатын гендердің таралу жиелігін зерттеу
Дұрыс жауабы:
Генеалогиялық әдіс
Шежірелік карта құру арқылы зерттеу
Цитогенетикалық әдіс
Адам кариотипіне цитологиялық анализ жасау
Онтогенетикалық әдіс
Адам онтогенезіне тұқым қуалайтын өзгерістің бар - жоғының анықталуы
Популяциялық әдіс
Тұқым қуалайтын ауруларға себеп болатын гендердің таралу жиелігін зерттеу
Биохимиялық әдіс
ДНК - ның құрамын зерттеу
2.Венн диограммасы
Шаш түсі
Көз түсі
Ерін пішіні
Шаш бұйралығы
Көз мөлшері
Қай қолы оңтайлы
Кірпік ұзындығы
Ашық
Көгілдір немесе сұр
Жұқа
Түзу
Кішкене
Сол қолы
Қысқа
Қошқыл
Қоңыр немесе қара
Қалың
Бұйра
Үлкен
Оң қолы
Ұзын
Басым белгі Белгі Басылыңқы белгі
* Суреттер сөйлейді
948690-636270
Суреттер бойынша әңгіме құрастыр
* Кім жылдам? ( сұрақ - жауап )
А) Генетика дегеніміз не?5187315-532765
Ә) суретте көрсетілген ғалым кім? (Грегор Мендель)
Б) Басым түс - ................., басымырақ түс - ..................... .
( Доминантты, Рецессивті )
В) Пеннет тор көзі нені білдіреді.
Г) Сәйкес қатардың авторы кім?
( Н. И. Вавилов )
Д) Адам генетикасының қанша әдісі бар?
( 6 әдісі бар )
Ж) Қай әдіс ескілеу?
З) Қай әдіс заман талабына сай?
Е) Мутация деген не?
ІІІ. Жаңа сабақ
Генетиканың маңызы. Денсаулық сақтаудың генетикалық проблемалары.
Жоспары:
* Генетика және эволюция теориясы.
* Генетиканың табиғатты қорғау ісіне қатысы.
* Қазіргі сұрыптауды генетикалық заңдылықтардың жәрдемінсіз іске асыру мүмкін емес.
* Медециналық генетика.
* Денсаулықтың генетикалық көрінісі.
* Генетикалық әлеуметтік проблеммалар.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту сұрақтары
* Осы параграфтан не білдіңдер?
* Генетикалық дамудың қандай бағыттары ең маңызды?
* Медицинада, табиғатты қорғау, ауыл шаруашылығында генетика қандай міндеттердің шешімін табады?
* Медициналық генетиканың мүмкін болатын даму жолдарын атаңдар.
* Негізгі генетикалық заңдылықтармен танысу өз өміріңе қалай әсер етуі мүмкін?
Ү. Қорытынды. Оқушылар шығармашылығы (Рефераттарды қорғау)
ҮІ. Үй тапсырмасы. 209 - беттегі сынақөтем сұрақтарын орындау.
ҮІІ. Бағалау.
Атырау мұнай және газ технологиялық колледжінің химия және биология пәнінің оқытушысы
Далеуова Алмагуль Асауовна
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларда медицина мен денсаулық сақтау үшін
генетиканың маңызы туралы білім жүйесін
қалыптастыру. Тұқым қуалайтын аурулар, олардың
түрлері мен алдын алу жұмыстары туралы білім беру.
Дамытушылық: Денсаулықтың генетикалық негіздері туралы
білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Тұқым қуалайтын ауруларды зерттеу тәсілдерін және
олардың маңызын түсіндіре отырып салауатты өмір
салтын қалыптастыруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Топтастыру стратегиясы, сұрақ - жауап, венн
диограммасы, сурет бойынша әңгіме, рефераттар т.б
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру (2-3 минут)
ІІ . Үй тапсырмасын сұрау
Сәйкестікті көрсет
Генеалогиялық әдіс
Адам кариотипіне цитологиялық анализ жасау
Цитогенетикалық әдіс
Шежірелік карта құру арқылы зерттеу
Онтогенетикалық әдіс
ДНК - ның құрамын зерттеу
Популяциялық әдіс
Адам онтогенезіне тұқым қуалайтын өзгерістің бар - жоғының анықталуы
Биохимиялық әдіс
Тұқым қуалайтын ауруларға себеп болатын гендердің таралу жиелігін зерттеу
Дұрыс жауабы:
Генеалогиялық әдіс
Шежірелік карта құру арқылы зерттеу
Цитогенетикалық әдіс
Адам кариотипіне цитологиялық анализ жасау
Онтогенетикалық әдіс
Адам онтогенезіне тұқым қуалайтын өзгерістің бар - жоғының анықталуы
Популяциялық әдіс
Тұқым қуалайтын ауруларға себеп болатын гендердің таралу жиелігін зерттеу
Биохимиялық әдіс
ДНК - ның құрамын зерттеу
2.Венн диограммасы
Шаш түсі
Көз түсі
Ерін пішіні
Шаш бұйралығы
Көз мөлшері
Қай қолы оңтайлы
Кірпік ұзындығы
Ашық
Көгілдір немесе сұр
Жұқа
Түзу
Кішкене
Сол қолы
Қысқа
Қошқыл
Қоңыр немесе қара
Қалың
Бұйра
Үлкен
Оң қолы
Ұзын
Басым белгі Белгі Басылыңқы белгі
* Суреттер сөйлейді
948690-636270
Суреттер бойынша әңгіме құрастыр
* Кім жылдам? ( сұрақ - жауап )
А) Генетика дегеніміз не?5187315-532765
Ә) суретте көрсетілген ғалым кім? (Грегор Мендель)
Б) Басым түс - ................., басымырақ түс - ..................... .
( Доминантты, Рецессивті )
В) Пеннет тор көзі нені білдіреді.
Г) Сәйкес қатардың авторы кім?
( Н. И. Вавилов )
Д) Адам генетикасының қанша әдісі бар?
( 6 әдісі бар )
Ж) Қай әдіс ескілеу?
З) Қай әдіс заман талабына сай?
Е) Мутация деген не?
ІІІ. Жаңа сабақ
Генетиканың маңызы. Денсаулық сақтаудың генетикалық проблемалары.
Жоспары:
* Генетика және эволюция теориясы.
* Генетиканың табиғатты қорғау ісіне қатысы.
* Қазіргі сұрыптауды генетикалық заңдылықтардың жәрдемінсіз іске асыру мүмкін емес.
* Медециналық генетика.
* Денсаулықтың генетикалық көрінісі.
* Генетикалық әлеуметтік проблеммалар.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту сұрақтары
* Осы параграфтан не білдіңдер?
* Генетикалық дамудың қандай бағыттары ең маңызды?
* Медицинада, табиғатты қорғау, ауыл шаруашылығында генетика қандай міндеттердің шешімін табады?
* Медициналық генетиканың мүмкін болатын даму жолдарын атаңдар.
* Негізгі генетикалық заңдылықтармен танысу өз өміріңе қалай әсер етуі мүмкін?
Ү. Қорытынды. Оқушылар шығармашылығы (Рефераттарды қорғау)
ҮІ. Үй тапсырмасы. 209 - беттегі сынақөтем сұрақтарын орындау.
ҮІІ. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz