Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ақпарттық технологияны пайдалану
Жоспар:
* Кіріспе сөз. Жоспармен таныстыру.
Бірлестік жетекшісі Р.С.Тлекқабылова
2.Ақпараттық технологияны пайдалану. /Компьютер туралы түсінік/
Информатика пәнінің мұғалімі Р.Н.Мусин
3.Ақпараттық технологияның адам денсаулығына зияны
Мектеп дәрігері А. Кабдушева
4. Ақпараттық технологияны сабақта пайдалану
Мұғалімдердің сабақ жоспарын құруы
5. Қорытындылау:
Әдістемелік күннен алған әсер
Ұсыныс-пікірлер
І кезең Теориялық кезең
Ақпарттық технологияны пайдалану.
Сабақта жаңа әдістер мен техникалық жетістіктерді, оның ішінде интерактивті тақтаны, компьютерді пайдалану - сабақ тиімділігін арттырып, оқушы білімін тексеру жолын жеңілдететін, білім-білік дағдыларын дамытуда таптырмайтын құралдардың бірі болып саналады. Сабақ білімділік, дамытушылық және тәрбиелік мақсаттарына жету үшін оқушының ынта-жігерін жақсы қалыптастырып, белсенділікті арттырады.
Компьютермен әр түрлі бағытта оқытуды және сабақ беруде таптырмайтын құрал болып табылады.
Компьютермен сабақтан тыс уақыты жоспарлауға, сондай-ақ сабаққа дайындалуға, оқушылардың зейінін аударуға және ынталандыруға, ақпараттарды көрсетуге , уақытты тиімді пайдалануға өте қолайлы. Оқушылар материалдарды жақсы түсінеді және жете толық игере алады. Қиын мәселелерді жеңіл түсіндіріп, сызбаларды беруде өте ыңғайлы. Компьютерде логикалық байланыстарды туғыза отырып, обьектілерді қозғалтуға және ақпараттарды жеңіл ауыстыруға болады. Оқушылардың ойларын экранның өзіне жаздырып және бірте-бірте оқушылардың зейінін аудара отырып, тақтада мұғалімдер өз іс-әрекеттерін түсіндіре, дауыстап талқылай алады. Сондай-ақ суреттерді немесе графиктерді, мәтіндерді жасыруға болады, содан кейін қажетті уақытта көрсетуге болады
98679032385
Компьютер деген не?
Ақпарат өзінен-өзі пайда болмайды. Ол іздестірудің, жинақтаудың, сақаудың, жеткізу мен өңдеудің және пайдаланудың барысында пайда болған.
Ақпараттық процестерді зерттейтін ғылым информатика деп аталса, оны жүзеге асыратын негізгі құралды компьютер деп атайды. Компьютеге мәліметтерді жинақтау барысында мынадай түрлерге бөліп қарастыруға болады.
* Мәтіндік ақпарат: оқулықтағы мәтін, дәптердегі шығарма, ауа
райын болжау, радио арқылы хабар.
* Сандық ақпарат: көбейту кестесі, арифметикалық мысал,
хоккей ойындарындағы есеп.
* Графикалық ақпарат: суреттер, схемалар, сызбалар, фото- суреттер.
* Музыкалық ақпарат: дыбыстар, музыка, сөз.
* Бейнеақпарат: түрлі түсті графика, дыбыс, фильмдер.
426720233680
Компьютердің түрлері.
* Тасымал компьютерлер-жеңіл, ықшам, жұқа экранды. Оны ноутбук деп те атайды.
* Қалта компьютерлер-оны жиі жеке сандық көмекші деп атайды. Оған телефон нөмірлерін, мекенжайды, ойындарды сақтау үшін қолданады.
* Планшеттік-бұл тасымал және қалта компьютерлерінің қасиеттерін жинақтаған тасымал.
Компьтердің құрылысы.
Кез келген компьтер бірнеше құрылымдардан тұрады.
Олар: жүйелік блок;
монитор;
пернетақта;
принтер;
тышқан;
модем;
мультимедиа колонкасы;
Жүйелік блоққа дербес компьтердің неізгі құрылғылары жинақталған, олар деректерді өңдеуді, блоктың ток көзіне қосылуын, қосымша құрылғыларды қосуды қамтамасыз етеді. Жүйелік блоктың алдыңғы тақтасында: компьютерді қосу/өшіру батырмасы, дискжетек, компакт-дискіден оқитын СD-ROM орналасқан.
Монитор-компьютердің программасы жұмыс істеген кезде шығаратын ақпараттарды бейнелеуге арналған негізгі құрылғы.
Пернетақта-компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы. Ол әріптің және цифр пернелерінің көмегімен компьютерге кез келген ақпаратты беруге мүмкіндік жасайды.
Принтер- ақпараттарды қағазға басып шығаратын құрылғы. Ол дисплейге не шығарылса, соның бәрін қағазға басып шығаруға мүмкіндік береді.
Тышқан-компьютерге <<оңға-солға>>, және <<жоғары-төмен>> жылжыту арқылы экландағы орны өзгереді, яғни тышқан нұсқағышты экранда жылжиды.
Компьютерді пайдалану ережесі
* Компьютерге өмір үшін қауіпті кернеу қосылған. Сондықтан ашық электр құрылғыларын қолмен ұстауға, желілерді тартуға, ашық жүйелік блокпен жұмыс істеуге тыйым салынады.
* Компьютерге ылғал тигізбеу керек.
* Компьютердің электр көзі сымы мен оған қосылған құрылғылар жерге қосылған розеткаға қосылуы қажет.
* Жүйелік блок пен монитордың әлсін-әлсін шаңнан тазартып отыруы керек.
* Электр аспаптарына әсіресе өшірілу үзілістер кезінде мейілінше күш түскендіктен, жұмыс барысындағы қысқа мерзімді үзілістер кезінде компьютерді тоқтан ажыратпаған жөн.
* Компьютерде жұмыс істеп отырып тағам мен сусындар қабылдауға болмайды.
89217532385
Жұмыс орнын ұйымдастыру.
Компьютерлік техника қолданатын барлық ұйымдар компьютерлік жұмыс орнын ұйымдастыру бойынша белгіленген нормативтерді сақтауға міндетті. Нормативтерге сәйкес, жұмыс орны екі бөлек жұмыс тегістігінен тұратын арнайы бір орындық үстелмен орны екі бөлек жұмыс тегістігінен тұратын арнайы бір орындық үстелмен жабдықталуы керек:
* Жүйелік блок пен мониторға арналған,
* Пернетақтаға арналған жылжымалы бөлігі.
Көзіңді сақта!
Балалар, қазір өмірімізді компьютерсіз елестету мүмкін емес. Сендерде көпшіліктерің компьютерге бауыр басып кеттіңдер. Одан қалса, теледидардың алдыннан шықпайсыңдар. Бірақ монитордың алдында көп отыруда денсаулыққа зиян екенін ескере бермейсіңдер. Оның әсіресе көзге көп әсер ететінің дәрігерлер жиі айтып жүр.
Балаларға күніне компьютердің алдында 15-20 минуттан артық отыруға болмайды. Соның өзінде монитор көзден кем дегенде 60 сантиметр қашықтықта тұруы керек. Қараңғы бөлмеде компьютердің алдында отырып жұмыс істеу тіпті қауіпті. Мұндай жағдайда оның кері әсері бірнеше есе көбейіп кетеді. Сонымен қатар компьютер тұрған бөлмені күніне бір рет ылғал шүберекпен сүртіп отырған абзал. Компьютеромен жұмыс істеген кезде 15 минут сайын дәрігердің кеңесіне құлақ асып төмендегі жаттығуларды міндетті түрде орындаңдар.
-41910-3810
Көз айналдыру Төрт бағытқа қарау Саусақ Жыпылықтату
Бастарыңды қозғалтпастан Бастарыңды бұрмастан Сұқ саусақтарыңды Көздеріңді қатты
содан соң кері бағытта он реттен оңға-солға қозғалтыңдар. екі көздің арасына қойып, әрі тез-тез ашып-
айналдырыңдар. Енді осы Әр жаттығуды соған қараңдар.Содан соң жұмыңдар. Бұл
жаттығуды жұмулы көздеріңмен 10-15 рет қайталаңдар көздеріңді саусақтан айырмай, жаттығуды тез
қайталап шығыңдар. оны ақырындап және көбірек
өздеріңнен алыстата беріңдер істеген пайдалы.
ІІ кезең Практикалық кезең
1 топ
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
1
2
3
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі:
Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру бөлімі:
2.Үй тапсырмасын тексеру:
-жаңа технология әдісі бойынша;
2 топ
Жаңа сабақ туралы түсінік:
-жаңа технология элементерін пайдалану;
-оқушылармен жұмыстар;
3 топ:
Сабақты қорытындылау:
Үйге тапсырма беру:
Оқушыларды бағалау:
ІІІ кезең: Қорытындылау:
Әдістемелік күннен алған әсер
Ұсыныс-пікірлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz