Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Өткенді қайталау. Қазақ тілі
Жаңа сабақ тақырыбы:Өткенді қайталау
Мақсаты:Оқушылардың тыныс белгілерінің қойылу ережесінен алған теориялық білімін тексеру,бекіту
2.Тақырыпты жүйелі түрде,ғылыми негізде меңгере білу дағдыларын жетілдіру.
3.Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың өтілу типі:білімін бекіту
Түрі :сайыс сабақ
Әдіс- тәсілі:дәстүрлі, проблемалық әдіс,сұрақ- жауап
Қолданылатын стратегия: Сұрақты ұстап ал
Пәнаралық байланыс:әдебиет
Көрнектілік: Кесте.Үлестірмелі парақшалар
Сабақтың өту барысы:
I.Ұйымдастыру
II.Мақсат қою кезеңі
III.Алған білімін тексеру
Сыныпты топқа бөлу.
1-топ <<Тұлпар тобы>>
Тұлпармыз тұяғы асыл болаттан,
Жақсылыққа әрқашан қол артқан.
Жалғасамыз бабалардың мәңгілік,
Батыр етіп Алла өзі жаратқан.
2 топ <<Сұңқар>>тобы
Сұңқармыз самғаған құзар биікке,
Жеткізген тәуілсіздікпен биікке.
Талмайды қанатымыз самғаудан.
Көк аспанды өз еркінен иіп те.
1-деңгей. Оқушылық деңгей
Кітаппен жұмыс
1.193-жаттығуды ауызша орындау
2.Сен қалай ойлайсың? Тыныс белгілерінің қойылу ережесіне түсінік беру.
<<Тұлпар>>тобына
Әңгіме қара шелектен басталды.Айшаның атасының басындай сақтап жүрген шелегі ғой.Үшінші жыл болып барады,Айша шелексіз қалып,шелек сұраймын деп,абысын-ажынға жексұрын көрініп,ақырында Бірмағамбетті бүріп, Кәстенкенің дүкенінен алдырған шелек еді.
2. - Алақай! Енді сәл жүрсек жетеміз.
-Оны кім айтты (тыныс белгісін қойыңыз)
3. Жұмыс көп болды,сондықтан демалысқа шықпадым.
<<Тапқырлар аялдамасы>> (мақал жалғасын тауып,басыңқы мен бағыныңқы компоненттерін ажырыту)
<<Тұлпар>> тобына:
1. Ақыл қайда болса, ұлылық толады,
Білім кімде болса , сол білекті болады.
2. Бала жаман болса, көрінгеннің мазағы.
3. Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі.
<<Сұңқар>> тобына:
Өз білмегеніңді кісіден сұра. Үлкен жоқ болса, кішіден сұра.
2. Ізгілік-оң, Ессіздік-сол,жүгің-ар,
Оңың-ұжмақ, солың-тозақ, біліп ал!
3. Еңбек етпесең, елге өкпелеме. Егін екпесең,жерге өкпелеме.
II деңгей. Алгоритмдік деңгей.
<<Тұлпар тобына>>
1.Тілдің пайдасы мен зияны бірдей. (Асты сызылған сөзге фонетикалық таңдау)
2.Елбасы Жолдауының негізгі бағыттары әлеуметтік саланы қамтып отыр. (Сөйлем мүшелеріне талдау)
2. <<Сұңқар>> тобына
1. Үшеуі үйге кірген соң,шам жағылады.( Қара мен жазылған сөзге фонетикалық талдау )
2.Құр әдеппен жымиғаны болмаса, Абай оның сөзін аңғарған жоқ. (Асты сызылған сөздерге морфологиялық талдау)
ІІІ деңгей. Шығармашылық деңгей. (Бұлақ көрсең көзін,аш) Адам болып туған соң...>>Ұлылардың сөзін негізге ала отырып ой талғаңдар
Тұлпар тобы:
Адам өзінің жанын ұсақ уайым,болымсыз қам-қарекет дертімен былғанудан сақтау керек.
/М.Әуезов/
<<Сұңқар>> тобы: Адамның ең ұлы қасиеті-бақытты болуға талпыну.
/С.Торайғыров/
Сабақты бекіту:
Тыныс белгілерінің қойылу ережесіне сай Венн диаграмасын түзу.
Тыныс белгілері Ортақ Қойылу ережесі
Белгі
Сабақты қортындылау.
А)Не білдік? Нені үйрендік?
Ә)Балама тест
Сәйкестендір
1.Қарсылас бағыныңқылы сабақтас 1.Қалай? Қайтіп?
2.Себеп бағыныңқылы сабақтас 2.Қашан? Қашанға дейін?
3.Мезгіл бағыныңқылы сабақтас 3.Неліктен? Не себепті?
4.Қимыл сын бағыныңқылы сабақтас 4.Не үшін? Не мақсатпен?
5.Мақсат бағыныңқылы сабақтас 5. Қайтсе де? Не етсе де?
6. Шартты бағыныңқылы сабақтас 6.Не мақсатпен ?Не деп?
Жауабы: 1-4;2-3;3-2;4-1;5-6;6-5;
Үйге тапсырма: Өткенді қайталау. М.Әуезовтың <<Абай жолы>> роман эпопеясынан 7сөйлем жазып тыныс белгілерінің қойылуына назар аудару
Мақсаты:Оқушылардың тыныс белгілерінің қойылу ережесінен алған теориялық білімін тексеру,бекіту
2.Тақырыпты жүйелі түрде,ғылыми негізде меңгере білу дағдыларын жетілдіру.
3.Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың өтілу типі:білімін бекіту
Түрі :сайыс сабақ
Әдіс- тәсілі:дәстүрлі, проблемалық әдіс,сұрақ- жауап
Қолданылатын стратегия: Сұрақты ұстап ал
Пәнаралық байланыс:әдебиет
Көрнектілік: Кесте.Үлестірмелі парақшалар
Сабақтың өту барысы:
I.Ұйымдастыру
II.Мақсат қою кезеңі
III.Алған білімін тексеру
Сыныпты топқа бөлу.
1-топ <<Тұлпар тобы>>
Тұлпармыз тұяғы асыл болаттан,
Жақсылыққа әрқашан қол артқан.
Жалғасамыз бабалардың мәңгілік,
Батыр етіп Алла өзі жаратқан.
2 топ <<Сұңқар>>тобы
Сұңқармыз самғаған құзар биікке,
Жеткізген тәуілсіздікпен биікке.
Талмайды қанатымыз самғаудан.
Көк аспанды өз еркінен иіп те.
1-деңгей. Оқушылық деңгей
Кітаппен жұмыс
1.193-жаттығуды ауызша орындау
2.Сен қалай ойлайсың? Тыныс белгілерінің қойылу ережесіне түсінік беру.
<<Тұлпар>>тобына
Әңгіме қара шелектен басталды.Айшаның атасының басындай сақтап жүрген шелегі ғой.Үшінші жыл болып барады,Айша шелексіз қалып,шелек сұраймын деп,абысын-ажынға жексұрын көрініп,ақырында Бірмағамбетті бүріп, Кәстенкенің дүкенінен алдырған шелек еді.
2. - Алақай! Енді сәл жүрсек жетеміз.
-Оны кім айтты (тыныс белгісін қойыңыз)
3. Жұмыс көп болды,сондықтан демалысқа шықпадым.
<<Тапқырлар аялдамасы>> (мақал жалғасын тауып,басыңқы мен бағыныңқы компоненттерін ажырыту)
<<Тұлпар>> тобына:
1. Ақыл қайда болса, ұлылық толады,
Білім кімде болса , сол білекті болады.
2. Бала жаман болса, көрінгеннің мазағы.
3. Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі.
<<Сұңқар>> тобына:
Өз білмегеніңді кісіден сұра. Үлкен жоқ болса, кішіден сұра.
2. Ізгілік-оң, Ессіздік-сол,жүгің-ар,
Оңың-ұжмақ, солың-тозақ, біліп ал!
3. Еңбек етпесең, елге өкпелеме. Егін екпесең,жерге өкпелеме.
II деңгей. Алгоритмдік деңгей.
<<Тұлпар тобына>>
1.Тілдің пайдасы мен зияны бірдей. (Асты сызылған сөзге фонетикалық таңдау)
2.Елбасы Жолдауының негізгі бағыттары әлеуметтік саланы қамтып отыр. (Сөйлем мүшелеріне талдау)
2. <<Сұңқар>> тобына
1. Үшеуі үйге кірген соң,шам жағылады.( Қара мен жазылған сөзге фонетикалық талдау )
2.Құр әдеппен жымиғаны болмаса, Абай оның сөзін аңғарған жоқ. (Асты сызылған сөздерге морфологиялық талдау)
ІІІ деңгей. Шығармашылық деңгей. (Бұлақ көрсең көзін,аш) Адам болып туған соң...>>Ұлылардың сөзін негізге ала отырып ой талғаңдар
Тұлпар тобы:
Адам өзінің жанын ұсақ уайым,болымсыз қам-қарекет дертімен былғанудан сақтау керек.
/М.Әуезов/
<<Сұңқар>> тобы: Адамның ең ұлы қасиеті-бақытты болуға талпыну.
/С.Торайғыров/
Сабақты бекіту:
Тыныс белгілерінің қойылу ережесіне сай Венн диаграмасын түзу.
Тыныс белгілері Ортақ Қойылу ережесі
Белгі
Сабақты қортындылау.
А)Не білдік? Нені үйрендік?
Ә)Балама тест
Сәйкестендір
1.Қарсылас бағыныңқылы сабақтас 1.Қалай? Қайтіп?
2.Себеп бағыныңқылы сабақтас 2.Қашан? Қашанға дейін?
3.Мезгіл бағыныңқылы сабақтас 3.Неліктен? Не себепті?
4.Қимыл сын бағыныңқылы сабақтас 4.Не үшін? Не мақсатпен?
5.Мақсат бағыныңқылы сабақтас 5. Қайтсе де? Не етсе де?
6. Шартты бағыныңқылы сабақтас 6.Не мақсатпен ?Не деп?
Жауабы: 1-4;2-3;3-2;4-1;5-6;6-5;
Үйге тапсырма: Өткенді қайталау. М.Әуезовтың <<Абай жолы>> роман эпопеясынан 7сөйлем жазып тыныс белгілерінің қойылуына назар аудару
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz