Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
"бірмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығару" алгебра 7-сынып
Бекітемін:________________
ДОІЖО. С.Мажитова
Алгебра 7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Бірмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
* Оқушылардың бірмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбынан алған
білімдерін жетілдіру, бағалау.
* Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға
дағдыландыру.
* Оқушыларды жүйелі білім алуға, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білімді бекіту.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясы.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, бағалау парағы, сематикалық карта, карточкалар.
Сабақтың барысы:
І. Оқушылармен амандасу, түгендеу, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару.
Карточкалар таңдату.
Бірмүшелер, Көпмүшелер жазылған.
1-топ <<Бірмүшелер>>
2-топ <<Көпмүшелер>>
Қызығушылықты ояту
ІІ. <<Қайталау - оқу анасы>>
а) сұрақ-жауап бөлімі.
<<Бірмүшелер>> тобына:
* Қандай өрнектерді бірмүше деп атайды ?
* Бірмүшенің стандарт түрі қалай аталады ?
* Бірмүшенің дәрежесі қалай анықталады ?
* Бірмүшелер қалай көбейтіледі ?
* Бірмүшелерді дәрежеге қалай шығарамыз ?
<<Көпмүшелер>> тобына
* Көпмүше деп нені атаймыз ?
* Көпмүшенің ұқсас мүшелері деп нені атаймыз ?
* <<Ұқсас мүшелердібіріктіру>> дегенді қалай түсінесіңдер ?
* Көпмүшенің дәрежесі деп нені атаймыз ?
* Көпмүшені стандарт түрге қалай келтіреміз ?
б) Үй тапсырмасын тексеру.
Интерактивті тақтаға шығарып қоямыз, оқушылар бір-бірімен дәптер алмастыра отырып тексереді.
№ 216. 5) 6)
№218 2) 4) 6) 8)
ІІІ. Мағынаны тану.
<<Біліміңді шыңда>>
Сәйкесін тап.
3y2
7xy
5xy
C2d
aв
13kx5
2c2d
5y2
4kx5
-a3
-3a3
3ав
Ұқсас мүшелерді сәйкетендіру.
б) Оқулықпен жұмыс.
1-топ №221 1) 3) 5) 7), №222 1)
2-топ №221 2) 4) 6) 8), №222 2)
Тақтамен, флипчартпен жұмыстану. Оқушылар дәптеріне орындайды.
Сергіту сәті. <<Ерназар әулеті>>
Қызықты ертегілер балалардың жан азығы олар қаншама әлемді кезіп, теңізде жүзіп, аспанда ұшып, далада жүгіріп, небір қиял армандардың жетегінде кетеді.
<<Ерте, ерте, ертеде Ерназар деген адам өмір сүріпті. Оның тоғыз ұлы болыпты. Әкесі ұлына бір үйдің тоғыз қызын алып беріпті. Ары қарай әр келіндерінен тоғыз немере, әр немереден тоғыз шөбере, әр шөбереден тоғыз немене көріпті>>
Ерназар әулетінің саны қанша ?
Шешуі: 81 немере
81*9=729 шөбере
729*9=6561 немене
81+729+6561=7371+9(бала саны) =7380. Жауабы: 7380
IV. Толғаныс.
Сематикалық картамен жұмыс.
Жауап
4,27
128
16,9
-15
90
Тапсырма
5,27х-х2, х=4.27
Б
А
К
У
Ф
ay-a2, a=1,5;y=-85
Д
Ж
Г
І
Е
ав2+в3, а=8,7
в=1,3
Ә
З
Л
Т
Ы
-xy-x2, x=-1,28
y=101,28
Я
І
Ю
Ұ
С
x2 - x, x=10.
Қ
И
К
П
М
Жауабы: БІЛІМ
V. <<Ақылдассаң шешерсің>>
Математикалық эстафета .
Бірмүшелер
Көпмүшелер
1. (5x+3) + (3x-2)=
1. (5y+5) + (2y-4)=
2. (4m+5) + (5m+1)=
2. (5k+8) - (5k+2)=
3. (9n2 +1) - ( 3n2 +1)=
3. (5x+1) - (3x+1)=
4. (7x+2) + (4x-1)=
4. (4y+1) - (2y+1)=
VI. Тест жұмысы
VІІ. Сабақты қорытындылау.
Бағалау парағымен жұмыс.
Оқушыларды бағалау.
Тапсырма №1,№2.№3
VІІІ. Рефлексия.
Оқушылардың сабақтың соңында көңіл-күйлерін білу үшін өз көңіл-күйіне сәйкес смайликті орналастыру.
ІХ. Үйге тапсырма.
* 3. 3.1; 3.2. №222, №226.
ДОІЖО. С.Мажитова
Алгебра 7-сынып
Сабақтың тақырыбы: Бірмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
* Оқушылардың бірмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбынан алған
білімдерін жетілдіру, бағалау.
* Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға
дағдыландыру.
* Оқушыларды жүйелі білім алуға, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білімді бекіту.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясы.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, бағалау парағы, сематикалық карта, карточкалар.
Сабақтың барысы:
І. Оқушылармен амандасу, түгендеу, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару.
Карточкалар таңдату.
Бірмүшелер, Көпмүшелер жазылған.
1-топ <<Бірмүшелер>>
2-топ <<Көпмүшелер>>
Қызығушылықты ояту
ІІ. <<Қайталау - оқу анасы>>
а) сұрақ-жауап бөлімі.
<<Бірмүшелер>> тобына:
* Қандай өрнектерді бірмүше деп атайды ?
* Бірмүшенің стандарт түрі қалай аталады ?
* Бірмүшенің дәрежесі қалай анықталады ?
* Бірмүшелер қалай көбейтіледі ?
* Бірмүшелерді дәрежеге қалай шығарамыз ?
<<Көпмүшелер>> тобына
* Көпмүше деп нені атаймыз ?
* Көпмүшенің ұқсас мүшелері деп нені атаймыз ?
* <<Ұқсас мүшелердібіріктіру>> дегенді қалай түсінесіңдер ?
* Көпмүшенің дәрежесі деп нені атаймыз ?
* Көпмүшені стандарт түрге қалай келтіреміз ?
б) Үй тапсырмасын тексеру.
Интерактивті тақтаға шығарып қоямыз, оқушылар бір-бірімен дәптер алмастыра отырып тексереді.
№ 216. 5) 6)
№218 2) 4) 6) 8)
ІІІ. Мағынаны тану.
<<Біліміңді шыңда>>
Сәйкесін тап.
3y2
7xy
5xy
C2d
aв
13kx5
2c2d
5y2
4kx5
-a3
-3a3
3ав
Ұқсас мүшелерді сәйкетендіру.
б) Оқулықпен жұмыс.
1-топ №221 1) 3) 5) 7), №222 1)
2-топ №221 2) 4) 6) 8), №222 2)
Тақтамен, флипчартпен жұмыстану. Оқушылар дәптеріне орындайды.
Сергіту сәті. <<Ерназар әулеті>>
Қызықты ертегілер балалардың жан азығы олар қаншама әлемді кезіп, теңізде жүзіп, аспанда ұшып, далада жүгіріп, небір қиял армандардың жетегінде кетеді.
<<Ерте, ерте, ертеде Ерназар деген адам өмір сүріпті. Оның тоғыз ұлы болыпты. Әкесі ұлына бір үйдің тоғыз қызын алып беріпті. Ары қарай әр келіндерінен тоғыз немере, әр немереден тоғыз шөбере, әр шөбереден тоғыз немене көріпті>>
Ерназар әулетінің саны қанша ?
Шешуі: 81 немере
81*9=729 шөбере
729*9=6561 немене
81+729+6561=7371+9(бала саны) =7380. Жауабы: 7380
IV. Толғаныс.
Сематикалық картамен жұмыс.
Жауап
4,27
128
16,9
-15
90
Тапсырма
5,27х-х2, х=4.27
Б
А
К
У
Ф
ay-a2, a=1,5;y=-85
Д
Ж
Г
І
Е
ав2+в3, а=8,7
в=1,3
Ә
З
Л
Т
Ы
-xy-x2, x=-1,28
y=101,28
Я
І
Ю
Ұ
С
x2 - x, x=10.
Қ
И
К
П
М
Жауабы: БІЛІМ
V. <<Ақылдассаң шешерсің>>
Математикалық эстафета .
Бірмүшелер
Көпмүшелер
1. (5x+3) + (3x-2)=
1. (5y+5) + (2y-4)=
2. (4m+5) + (5m+1)=
2. (5k+8) - (5k+2)=
3. (9n2 +1) - ( 3n2 +1)=
3. (5x+1) - (3x+1)=
4. (7x+2) + (4x-1)=
4. (4y+1) - (2y+1)=
VI. Тест жұмысы
VІІ. Сабақты қорытындылау.
Бағалау парағымен жұмыс.
Оқушыларды бағалау.
Тапсырма №1,№2.№3
VІІІ. Рефлексия.
Оқушылардың сабақтың соңында көңіл-күйлерін білу үшін өз көңіл-күйіне сәйкес смайликті орналастыру.
ІХ. Үйге тапсырма.
* 3. 3.1; 3.2. №222, №226.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz