Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Коучинг жоспары.
Сабақ тақырыбы:
<<Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Жалпы мақсат:
Өзін-өзі бағалау және өзара бағалауға арналған негізгі ережелер барысында оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құра отырып, бағалаудың түрлі стратегияларын ұғындыру.
Сілтеме:
1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-109 бет
Оқу нәтижесі
Мұғалімдер оқу үдерісі барысында іс-әрекетті формативті бағалаудың оқушылар қызығушылығын арттыру үшін маңызды екенін түсініп, тәжірибеге енгізеді. Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында жалпы кемшіліктерді қарастыру және басты сәттерді атап өту үшін оны өткізгеннен кейін, оқушылардың өзін-өзі бағалауын және бірін-бірі бағалауын қайта қарастырып, түзету үшін түсіндіруді пайдалана алады, анықтау жолын табады
Түйінді идеялар:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту. Формативті бағалау арқылы сабақ сапасын көтеру мүмкіндігі және оқушы белсенділігінің артуы
Сабақта қолданылатын материалдар:
стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам.
Оқыту әдістері:
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
Коучинг
АКТ
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
4. Топтық жұмыс
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
2 минут
Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media <<Қызыл өрік>> биі
Интерактивті тақтадан көрсетілген <<Қызыл өрік>> биіне билейді.
І. Слайд арқылы таныстыру
2 минут
Бағалау стратегияларының мақсаты мен мазмұнын таныстыру
Бағалау, өзін өзі бағалау, топтық жұмысты бағалау парақтарымен танысады
2 мин
Түстер арқылы топқа бөлу
Топқа бөлінді
5 мин
Топ ережесін құру
Топқа жиналған ұстаздар бір бірімен талқылауға түсіп, топ ережесін құру.
ІІ тапсырма:
10 мин
1. Жұптарда өзара бағалау
2.Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау
2.Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау
4. Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Берілген төрт тапсырма қорытындысын пайдалана отырып, <<Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>> туралы мағлұмат алады
ІІІ тапсырма
15 минут
<< ХХІ ғасыр мұғалімінің киім үлгісі>> (Топта талқылау, постер) критерий құра отырып бағалау
Постер жасап, критерий құра отырып бағалау
Бағалау критерий
Кезеңдері
Өзін-өзі бағалау
Бірін-бірі бағалау
Формативті бағалау
Стилі
Эстетикалық талғамы
Авторлық идея
Ұлттық ерекшелігі
Қонымды, ыңғайлылығы
Өзіндік қолтаңбасы
ІІІ. Бекіту тапсырмасы
8мин
Сабақты
<<Формативті бағалау арқылы білім саласында қандай өзгерістерге жетуге болады?>>
Топта талқылау және мүмкіндігінше өзгеріс жолдарын көрсетеді
ІV. Ақпарлама. (5 мин)
Бір сабақтағы бағалау үлгісі . Презентация жасау
Бағалау парақшаларының үлгісін жасайды.
V. Рефлексия
(5 мин )
Екі жұлдыз бір тілек
Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз.
Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба?
Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз.
Осы коучинг сабақтағы әдістерді практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба?
Не білдіңіз?
Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды?
2-коучинг
Мерзімі
<<23>> сәуір2014жыл
Коучинг
Сабақтың тақырыбы
Блум таксономиясы бойынша түрткі сұрақтар мен тапсырмалар беру арқылы, бағалау критерийлерін құрастыру
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық 41-45б. www.cpm.kz .
Жалпы мақсаты
Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйрену.
Оқу нәтижесі
Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйренеді.
Түйінді идеялар:
<<Білім>>-таным және ойлаудың ең төменгі деңгейі. Бұл деңгей үйренушілердің құзырында болуы қажет.
Коучтың іс- әрекеті
Мұғалімдердің іс- әрекеті
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
2 мин.
Топқа бөлу: 3 топқа бөлу
Топқа бөлінеді
Слайдтар: 5 мин
Блум таксономиясыарқылы түрткі сұрақтар қою
Жеке жұмыс
5 мин.
Негізгі идеяға түсінік беру.
<<Блум>> таксономиясы бойынша сұрақтардың үлгілері мен тапсырмалар үлгілері туралы
Жеке жұмыс. Пікір алмасу
Топтық жұмыс
15 мин.
Үш топқа тапсырма беру:
І топ. <<Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтанышым>>
ІІ топ. <<Ана тілің-арың бұл>>
ІІІ топ. <<Салауатты өмір салты>> постер жасайды.
Бағалау 5 мин
Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы өзара бағалайды
Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.
Сергіту 2 мин.
Мұғалімдер дене жаттығуларын орындайды.
Кері байланыс 3 мин
Рефлексия
Өз пікірлерімен бөліседі.
Дереккөздер:
Слайдтар:Блум таксономиясы. Таратпа материалдар : Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А3), плакат, оқулық
Оқуға арналған тапсырма
Мұғалімдер өз тәжірибелеріне жарату
3 коучинг
Апта
Күні
Сабақ
Коучнигтің тақырыбы:
Диалогтік оқыту
Сілтеме:
Мұғалімге арналған нұсқаулық
www.cpm.kz
үлестірмелі материалдар
бейнесюжеттер
Мақсаты:
Мұғалімдердің іс - тәжірибесіне сүйене отырып диалогтің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру. Диалогтік тәсілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.
Оқыту нәтижесі:
Мұғалімдер:
оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;
білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастыруға;
оқу үдерісіне диалогтік әдістерді енгізуге;
сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға;
диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.
Негізгі (түйінді) идеялар:
Аудиторияға әңгімені енгізу және пайдалану
Әңгімелесу - мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі. Ойлаудың осы бағатына орай, сұрау және топтық жұмыс сияқты диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру үшін әлеуеті бар.
Коучтың іс- әрекеті
Мұғалімдердің іс- әрекеті
Тапсырмалар:
Тапсырманың сипаты
1 тапсырма:
10мин
<<Тіл-қарым-қатынас құралы
Кесте толтырады, ой толғау жазады
2 тапсырма:
5мин.
-Сабақтарыңызда әңгімелесудің қандай түрлерін қолданасыздар?
Пікірталас. Жұптық және топтық жұмыстар кезінде.
Слайд 2 мин.
а) Диалогтен мұғалім өзі үшін не алады?
ә) Оқушы өзі үшін не алады?
Слайд (Салыстыру түрінде)
2 мин
Сергіту сәті <<Қызыл өрік>>
3 тапсырма:
10 мин.
Ашық және жабық сұрақтар
Пәннен бір тақырыпқа ашық және жабық сұрақтар дайындау
4 тапсырма:
10 мин.
3.Бейнефильм көрсету (Алла тағаламен сұхбаттасу; егіздер; бастық пен қол астындағы жұмысшы)
Әңгіме түрлері
1.Түсінік беру
А)Әңгіме-дебат
Ә)Кумулятивтік әңгіме
Б)Зерттеушілік әңгіме
1. Драмалау. << Мектеп әкімшілігі мұғалімдерге Тәуелсіздік алаңында жиынға қатысуға тапсырма берді. Сіздің іс - әрекетіңі>>
Ресурстар:
Постер, маркер, түсті қағаз, желім, тақта
Келесі тапсырмалар:
Осы диалогтік оқытуды сабақта пайдалану
Келесі (қосымша) оқу:
Нұсқаулықтан қосымша материал беру
Сабақ тақырыбы:
<<Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Жалпы мақсат:
Өзін-өзі бағалау және өзара бағалауға арналған негізгі ережелер барысында оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құра отырып, бағалаудың түрлі стратегияларын ұғындыру.
Сілтеме:
1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-109 бет
Оқу нәтижесі
Мұғалімдер оқу үдерісі барысында іс-әрекетті формативті бағалаудың оқушылар қызығушылығын арттыру үшін маңызды екенін түсініп, тәжірибеге енгізеді. Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында жалпы кемшіліктерді қарастыру және басты сәттерді атап өту үшін оны өткізгеннен кейін, оқушылардың өзін-өзі бағалауын және бірін-бірі бағалауын қайта қарастырып, түзету үшін түсіндіруді пайдалана алады, анықтау жолын табады
Түйінді идеялар:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту. Формативті бағалау арқылы сабақ сапасын көтеру мүмкіндігі және оқушы белсенділігінің артуы
Сабақта қолданылатын материалдар:
стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам.
Оқыту әдістері:
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
Коучинг
АКТ
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
4. Топтық жұмыс
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
2 минут
Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media <<Қызыл өрік>> биі
Интерактивті тақтадан көрсетілген <<Қызыл өрік>> биіне билейді.
І. Слайд арқылы таныстыру
2 минут
Бағалау стратегияларының мақсаты мен мазмұнын таныстыру
Бағалау, өзін өзі бағалау, топтық жұмысты бағалау парақтарымен танысады
2 мин
Түстер арқылы топқа бөлу
Топқа бөлінді
5 мин
Топ ережесін құру
Топқа жиналған ұстаздар бір бірімен талқылауға түсіп, топ ережесін құру.
ІІ тапсырма:
10 мин
1. Жұптарда өзара бағалау
2.Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау
2.Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау
4. Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Берілген төрт тапсырма қорытындысын пайдалана отырып, <<Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>> туралы мағлұмат алады
ІІІ тапсырма
15 минут
<< ХХІ ғасыр мұғалімінің киім үлгісі>> (Топта талқылау, постер) критерий құра отырып бағалау
Постер жасап, критерий құра отырып бағалау
Бағалау критерий
Кезеңдері
Өзін-өзі бағалау
Бірін-бірі бағалау
Формативті бағалау
Стилі
Эстетикалық талғамы
Авторлық идея
Ұлттық ерекшелігі
Қонымды, ыңғайлылығы
Өзіндік қолтаңбасы
ІІІ. Бекіту тапсырмасы
8мин
Сабақты
<<Формативті бағалау арқылы білім саласында қандай өзгерістерге жетуге болады?>>
Топта талқылау және мүмкіндігінше өзгеріс жолдарын көрсетеді
ІV. Ақпарлама. (5 мин)
Бір сабақтағы бағалау үлгісі . Презентация жасау
Бағалау парақшаларының үлгісін жасайды.
V. Рефлексия
(5 мин )
Екі жұлдыз бір тілек
Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз.
Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба?
Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз.
Осы коучинг сабақтағы әдістерді практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба?
Не білдіңіз?
Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды?
2-коучинг
Мерзімі
<<23>> сәуір2014жыл
Коучинг
Сабақтың тақырыбы
Блум таксономиясы бойынша түрткі сұрақтар мен тапсырмалар беру арқылы, бағалау критерийлерін құрастыру
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық 41-45б. www.cpm.kz .
Жалпы мақсаты
Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйрену.
Оқу нәтижесі
Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйренеді.
Түйінді идеялар:
<<Білім>>-таным және ойлаудың ең төменгі деңгейі. Бұл деңгей үйренушілердің құзырында болуы қажет.
Коучтың іс- әрекеті
Мұғалімдердің іс- әрекеті
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
2 мин.
Топқа бөлу: 3 топқа бөлу
Топқа бөлінеді
Слайдтар: 5 мин
Блум таксономиясыарқылы түрткі сұрақтар қою
Жеке жұмыс
5 мин.
Негізгі идеяға түсінік беру.
<<Блум>> таксономиясы бойынша сұрақтардың үлгілері мен тапсырмалар үлгілері туралы
Жеке жұмыс. Пікір алмасу
Топтық жұмыс
15 мин.
Үш топқа тапсырма беру:
І топ. <<Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтанышым>>
ІІ топ. <<Ана тілің-арың бұл>>
ІІІ топ. <<Салауатты өмір салты>> постер жасайды.
Бағалау 5 мин
Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы өзара бағалайды
Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.
Сергіту 2 мин.
Мұғалімдер дене жаттығуларын орындайды.
Кері байланыс 3 мин
Рефлексия
Өз пікірлерімен бөліседі.
Дереккөздер:
Слайдтар:Блум таксономиясы. Таратпа материалдар : Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А3), плакат, оқулық
Оқуға арналған тапсырма
Мұғалімдер өз тәжірибелеріне жарату
3 коучинг
Апта
Күні
Сабақ
Коучнигтің тақырыбы:
Диалогтік оқыту
Сілтеме:
Мұғалімге арналған нұсқаулық
www.cpm.kz
үлестірмелі материалдар
бейнесюжеттер
Мақсаты:
Мұғалімдердің іс - тәжірибесіне сүйене отырып диалогтің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру. Диалогтік тәсілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.
Оқыту нәтижесі:
Мұғалімдер:
оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;
білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастыруға;
оқу үдерісіне диалогтік әдістерді енгізуге;
сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға;
диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.
Негізгі (түйінді) идеялар:
Аудиторияға әңгімені енгізу және пайдалану
Әңгімелесу - мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі. Ойлаудың осы бағатына орай, сұрау және топтық жұмыс сияқты диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру үшін әлеуеті бар.
Коучтың іс- әрекеті
Мұғалімдердің іс- әрекеті
Тапсырмалар:
Тапсырманың сипаты
1 тапсырма:
10мин
<<Тіл-қарым-қатынас құралы
Кесте толтырады, ой толғау жазады
2 тапсырма:
5мин.
-Сабақтарыңызда әңгімелесудің қандай түрлерін қолданасыздар?
Пікірталас. Жұптық және топтық жұмыстар кезінде.
Слайд 2 мин.
а) Диалогтен мұғалім өзі үшін не алады?
ә) Оқушы өзі үшін не алады?
Слайд (Салыстыру түрінде)
2 мин
Сергіту сәті <<Қызыл өрік>>
3 тапсырма:
10 мин.
Ашық және жабық сұрақтар
Пәннен бір тақырыпқа ашық және жабық сұрақтар дайындау
4 тапсырма:
10 мин.
3.Бейнефильм көрсету (Алла тағаламен сұхбаттасу; егіздер; бастық пен қол астындағы жұмысшы)
Әңгіме түрлері
1.Түсінік беру
А)Әңгіме-дебат
Ә)Кумулятивтік әңгіме
Б)Зерттеушілік әңгіме
1. Драмалау. << Мектеп әкімшілігі мұғалімдерге Тәуелсіздік алаңында жиынға қатысуға тапсырма берді. Сіздің іс - әрекетіңі>>
Ресурстар:
Постер, маркер, түсті қағаз, желім, тақта
Келесі тапсырмалар:
Осы диалогтік оқытуды сабақта пайдалану
Келесі (қосымша) оқу:
Нұсқаулықтан қосымша материал беру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz