<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>

Коучинг жоспары.

: Сабақ тақырыбы:
: «Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» модулі бойынша «Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері»
: Жалпы мақсат:
: Өзін-өзі бағалау және өзара бағалауға арналған негізгі ережелер барысында оқу қарқынына бейімделген әрі келісілген білім беру ортасын құра отырып, бағалаудың түрлі стратегияларын ұғындыру.
: Сілтеме:
: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-109 бет
: Оқу нәтижесі
: Мұғалімдер оқу үдерісі барысында іс-әрекетті формативті бағалаудың оқушылар қызығушылығын арттыру үшін маңызды екенін түсініп, тәжірибеге енгізеді. Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында жалпы кемшіліктерді қарастыру және басты сәттерді атап өту үшін оны өткізгеннен кейін, оқушылардың өзін-өзі бағалауын және бірін-бірі бағалауын қайта қарастырып, түзету үшін түсіндіруді пайдалана алады, анықтау жолын табады
: Түйінді идеялар:
: Сыни тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту. Формативті бағалау арқылы сабақ сапасын көтеру мүмкіндігі және оқушы белсенділігінің артуы
: Сабақта қолданылатын материалдар:
: стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам.
: Оқыту әдістері:
:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

Коучинг

АКТ

:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 2 минут
Коучтың іс-әрекеті: Сергіту сәтін өткізу . Проигрыватель Windows Media «Қызыл өрік » биі
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Интерактивті тақтадан көрсетілген «Қызыл өрік» биіне билейді.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

І. Слайд арқылы таныстыру

2 минут

Коучтың іс-әрекеті: Бағалау стратегияларының мақсаты мен мазмұнын таныстыру
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бағалау, өзін өзі бағалау, топтық жұмысты бағалау парақтарымен танысады
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 2 мин
Коучтың іс-әрекеті: Түстер арқылы топқа бөлу
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топқа бөлінді
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 5 мин
Коучтың іс-әрекеті: Топ ережесін құру
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топқа жиналған ұстаздар бір бірімен талқылауға түсіп, топ ережесін құру.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

ІІ тапсырма:

10 мин

Коучтың іс-әрекеті:

1. Жұптарда өзара бағалау

2. Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау

2. Жауап үлгілері бар жұптарда өзара бағалау

4. Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Берілген төрт тапсырма қорытындысын пайдалана отырып, «Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері» туралы мағлұмат алады
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

ІІІ тапсырма

15 минут

Коучтың іс-әрекеті: « ХХІ ғасыр мұғалімінің киім үлгісі» (Топта талқылау, постер) критерий құра отырып бағалау
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Постер жасап, критерий құра отырып бағалау

Бағалау критерий

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Кезеңдері
Өзін-өзі бағалау
Бірін-бірі бағалау
Формативті бағалау
Стилі
Эстетикалық талғамы
Авторлық идея
Ұлттық ерекшелігі
Қонымды, ыңғайлылығы
Өзіндік қолтаңбасы
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

ІІІ. Бекіту тапсырмасы

8мин

Коучтың іс-әрекеті:

Сабақты

«Формативті бағалау арқылы білім саласында қандай өзгерістерге жетуге болады?»

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топта талқылау және мүмкіндігінше өзгеріс жолдарын көрсетеді
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: ІV. Ақпарлама. (5 мин)
Коучтың іс-әрекеті: Бір сабақтағы бағалау үлгісі . Презентация жасау
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бағалау парақшаларының үлгісін жасайды.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

V. Рефлексия

(5 мин )

Коучтың іс-әрекеті: Екі жұлдыз бір тілек
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз.

Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба?

Осы сабақтың тиімді жақтарының себебін талдаңыз.

Осы коучинг сабақтағы әдістерді практикада қолдану тиімді деп ойлайсыз ба?

Не білдіңіз?

Коучингте 7 модульдің қайсысы қамтылды?

2-коучинг

Мерзімі
«23» сәуір2014жыл
Коучинг
Мерзімі: Сабақтың тақырыбы
«23» сәуір2014жыл: Блум таксономиясы бойынша түрткі сұрақтар мен тапсырмалар беру арқылы, бағалау критерийлерін құрастыру
Мерзімі: Сілтеме
«23» сәуір2014жыл: Мұғалімге арналған нұсқаулық 41-45б. www. cpm. kz .
Мерзімі: Жалпы мақсаты
«23» сәуір2014жыл: Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйрену.
Мерзімі: Оқу нәтижесі
«23» сәуір2014жыл: Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйренеді.
Мерзімі: Түйінді идеялар:
«23» сәуір2014жыл: «Білім»-таным және ойлаудың ең төменгі деңгейі. Бұл деңгей үйренушілердің құзырында болуы қажет.
Мерзімі: Коучтың іс- әрекеті
«23» сәуір2014жыл: Мұғалімдердің іс- әрекеті
Мерзімі:

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

2 мин.

«23» сәуір2014жыл: Топқа бөлу: 3 топқа бөлу
Коучинг: Топқа бөлінеді
Мерзімі: Слайдтар: 5 мин
«23» сәуір2014жыл: Блум таксономиясыарқылы түрткі сұрақтар қою
Коучинг:
Мерзімі:

Жеке жұмыс

5 мин.

«23» сәуір2014жыл:

Негізгі идеяға түсінік беру.

«Блум» таксономиясы бойынша сұрақтардың үлгілері мен тапсырмалар үлгілері туралы

Коучинг: Жеке жұмыс. Пікір алмасу
Мерзімі:

Топтық жұмыс

15 мин.

«23» сәуір2014жыл: Үш топқа тапсырма беру:
Коучинг:

І топ. «Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтанышым»

ІІ топ. «Ана тілің-арың бұл»

ІІІ топ. «Салауатты өмір салты» постер жасайды.

Мерзімі: Бағалау 5 мин
«23» сәуір2014жыл: Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы өзара бағалайды
Коучинг: Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.
Мерзімі: Сергіту 2 мин.
«23» сәуір2014жыл:
Коучинг: Мұғалімдер дене жаттығуларын орындайды.
Мерзімі: Кері байланыс 3 мин
«23» сәуір2014жыл: Рефлексия
Коучинг: Өз пікірлерімен бөліседі.
Мерзімі: Дереккөздер:
«23» сәуір2014жыл: Слайдтар:Блум таксономиясы. Таратпа материалдар : Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А3), плакат, оқулық
Коучинг:
Мерзімі: Оқуға арналған тапсырма
«23» сәуір2014жыл: Мұғалімдер өз тәжірибелеріне жарату

3 коучинг


Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында оқыту мен оқу үшін бағалаудың маңыздылығы
Болашақ мектеп
Орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Қ.жұмаділов "тағдыр"
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz