Файл қосу

Бес нәрседен қашық бол, бес нәрсеге асық бол

Пән: Әртүрлі

Тәрбие сабағының
Тақырыбы:
Тәрбе сабағының мақсаты :

Сабақтың әдісі:
Сабақтың тегі:
Сабақтың түрі:
Сабақтың көрнекілігі:

1. Ұйымдастыру
кезеңі
2. Кіріспе бөлім.

|

Бес нәрседен қашық бол,
Бес нәрсеге асық бол.
1. Оқушыларға Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі адамның жақсы
және жаман қасиеттерінің мағанасын түсіндіру
2. Оқушылардың ой - өрісі мен зейінін, дағдысы, мен іскерлігін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу, баяндау.
тәрбие сағаты
Модульдік оқыту арқылы, « Бақытты сәт» ойыны
Абайдың суреті, сабақ құрылымының кестесі,
« Бақытты сәт» ойынының өтілу түрі, таудың суреті.

Тәрбие сағатының өтілу барысы
(Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу).
| |
Тәрбие сағатының тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
(Сабақтың құрылымы)
Адамгершілік тәрбиесі

|Модуль |Сағат |Модульдің мазмұны |Уақыты |Ескертпе |
|құрылымы |саны | | | |
| | 1- |1. Модульге кіру. |5 мин. | |
|Кіріспе |сабақ |2. Ақыл жастан, |25 мин |Әңгіме сұхбат |
| | |Өнер тастан. | | |
| |2 - |Адамгершілік – асыл қасиет|30 мин.|Дөңгелек үстел|
| |сабақ | | | |
|Сөйлесу бөлімі| | | | |
| |3 |1. Бес нәрседен қашық |30мин | |
| |-сабақ |бол, | |Ойын |
| | |Бес нәрсеге асық бол. | |”Бақытты сәт“ |
| | |2. Өзін - өзі бағалау | | |
| | |әдістемесі | | |
| |4 |Жақсыдан – үйрен, жаманнан|25мин |Әдеби |
|Қорытынды |-сабақ |жирен | |монтаж |
|бөлімі | | | | |
| |5 | Иманды ұл, инабатты |25 мин |Пікір талас |
| |-сабақ |қыз- елдің көркі. | | |

Ойынның тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
(Әр топтан бір оқушыдан шығып жеребе алу арқылы топтың атын таңдау және оны
қорғау)
1-топ. Талап. Бұл ұғым –махаббаттан шығады. Ғылым –білімге махаббаттан
дарымақ . Ұлы Абай атамыз «Қашан да бір бала ғылым , білімді махаббатпен
көксерлік болса , сонда ғана оның аты адам болады» деген .
2-топ. Қанағат. Инабат сипаттарының ішінде ерекше мәнге ие «қанағат» атты
қасиеттің қалыптасуына жүректің де, ақылдың да қатынасы бар. Адам
бойындағы бұл сипат жүрек пен ақылдың үндесе жетілуінен ғана нәр алады ,
тіпті адам мінезіндегі қасиетті жүрек пен ақылдың өзіне шапағатын тигізеді
.Абай атамыздың 43 қара сөзінде «әрбір жақсы нәрсенің өлшеуі бар, өлшеуінен
асса жарамайды , өлшеуін білмек –үлкен керек іс» деген. Барға қанағаттану
керек екен .
(Тақырыппен таныстыру және тақырып бойынша сұрақ қою)
2. Мұғалім: Осы тақырыптағы сөзді қайдан естідіңдер, әлде кімнің сөзі
екенін білесіңдер ме?
Оқушы: Ақын Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде
айтылға бұл өлеңде ақын адам баласын ғылымға , өнерге , білімге тәрбиеге
шақырады.
3. Негізгі бөлім (5 геймнен тұрады)
I Гейім. Көсемдікке ұмтылу. Плакаттағы жұмысты орындау.

І топ. Талап.

ІІ топ. Қанағат.

II Гейм. «Шешендер жарысы»
1-топ. Талап. Жағымды , жағымсыз мінезді адамдарға арнап 1 шумақ өлең
жазады.
2-топ. Қанағат. Жағымды, жағымсыз мінезді адамдарға арнап ой толғау
жазады.

Ән: (Болайықшы осындай:)
Орындайтындар: Айгерім, Гүлназ

ІІІ Гейм «Бой сергіту»

Көрініс: «Қисық ағаш»

ІҮ Гейм. « Мың бір мақал» ойыны(ір топтан 5 мақал айтып жарысады)
Мысалы:
І топ. Әдепті бала арлы бала .......
ІІ топ. Жақсы сөз ....
Екі топ осылай адамның жағымды жағымсыз қасиеттері туралы мақал- мәтелден
жарысады (Әр топ үш мақал – мәтелден)
3. Қорытынды бөлім.

Ү. Гейм. Өзін - өзі бағалау әдістемесі.

а. Адам бойындағы психологиялық сезім түрлерін оқып беру.
Сезім түрлері: (Әр оқушы өзі туралы жазылған сезім түрлерін бояу түстеріне
байланысты тақтадағы тауға апарып орналастырады) осыған байланысты
оқушылардың бойындағы мінез-құлықтарын біінеді.

Адам бойындағы сезім түрлері

Холериктерде - тез пайда болатын және өте күшті
сезімдер. Көңіл – күйі өте күшті жігерлі
болады.

Сангвиниктерде - тез пайда болатын, бірақ әлсіз сезімдер.
Өзін қызықтыратын жағдайларда
сангвиник белсенділік білдіреді де, басқа
уақытта
көңілсіз, енжар болады.
Меланхоликтерде -баяу пайда болатын, өте күшті сезімдер.
Меланхоликтің көңіл – күй сезінушілігі өте
жоғары:
Кез келген жағдайда қатты қобалжиды,
ренішке бейім.
қобалжиды, ренішке бейім. Өте күшті көңіл
күй үстінде болады.
Флегматиктерде - Баяу пайда болатын әлсіз сезімдер

Мұғалімнің қорытынды сөзі: Абайдың 38 қара сөзі туралы түсінік бере отырып
сабақты аяқтау.

-----------------------
Адам бойындағы жағымды қасиеттер

Адам бойындағы жағымсыз қасиеттер




Ұқсас жұмыстар
Бес асыл қасиет
Біз - болашақ ұрпақ есірткіге қарсымыз
5 санын қосу және азайту
Мүсінші мысық
Адамгершілікке қандай қасиеттерді жатқыздық
Халықтық педагогика математика сабағында
Адам болу - арманым
Ағылшын тілі. Орыс тілі
Абай құнанбайұлы, «он жетінші қара сөз»
Зат есім жайлы
Пәндер