Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның қалыптасуы


|Күні | |
|Сыныбы |10 «Б» |
|Сабақтың тақырыбы |Ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның қалыптасуы |
|Мақсаты |Ақпараттық қоғам туралы таныстыру, ақпараттық қоғамның |
| |қалыптасуы, тарихы туралы білуге үйрету. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушыларда ақпараттық қоғам туралы түсінік қалыптасады. |
| |Ақпараттық қоғамның қалыптасуы туралы біледі. |
|Сілтеме |Интернет ресурстары, Информатика негіздері журналы. |
|Қолданылатын |СТО, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуда |
|модульдер |қолданылатын әдіс-тәсілдер |
|Әдіс-тәсілдер |Жигсо әдісі, шығу парағы, «өрмекшінің торы», жеке, жұптық, |
| |топтық. |
|Кезеңдер |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылармен амандасу. Түрлі |Мұғаліммен амандасады. |
| |түсті асықтар арқылы оқушыларды |Топқа бөлінеді. |
| |топқа бөлу. | |
|Үй тапсырмасын |«Не білемін?» |Оқушылар үй тапсырмасы |
|тексеру |Үй тапсырмасы бойынша «Ақпараттық |бойынша қаншалықты |
| |жүйелер» туралы білетініні туралы |білетінін белгілеп, әр |
| |кесте толтыру. |оқушы шығып «Ыстық |
| | |орындыққа» келіп айтып |
| | |береді. |
|Жаңа сабақ |Ақпараттық қоғам - өндіріс пен |Жаңа сабақтың |
| |ғылыми-техникалық және басқа |материалдарымен танысады,|
| |ақпаратты қолдануды қоғам дамуының |оқиды. Бір-біріне |
| |басты факторы ретінде қарастыратын |түсіндіреді. |
| |әлеуметтік және футурологиялық | |
| |тұжырымдама; өндірістің жоғары | |
| |деңгейімен және ақпарат пен | |
| |ақпаратттық қызметтер мүддесімен | |
| |сипатталатын қоғам. Әлемнін | |
| |мәдениетті елдер қатарында болған | |
| |компьютерлік революция адам жан | |
| |дүниесінің, қоғам идеологиясының, | |
| |білім мазмұнын анықтау мен жаңа | |
| |ақпаратты білім технологияларын | |
| |құрастыру жолдарының өзгеруіне | |
| |әкеліп соқтырады. | |
| |Жаңа сабақ бойынша қағазға жызылған|Баяндамашылар басқа топқа|
| |ақпарат ұсынамын. |барып, сол топқа |
| |«Аялдама әдісін» қолданамын. |түсінігін айтады, содан |
| |Тарихы |соң өз тобына барып |
| | Ақпараттық қоғам тұжырымдамасы З. |қорытындылайды. |
| |Бжезинский, Д. Белл, А. Тоффлер | |
| |негізін қалаған постиндустриалды | |
| |қоғамның бір түрі болып табылады. | |
| |«Ақпараттық қоғам» ұғымынан басқа | |
| |әртүрлі авторлар әркелкі атаулар | |
| |қолданады: «ағартылған қоғам» (К. | |
| |Флекснер), «қатер қоғамы» (У. Бек),| |
| |«посткапиталистік қоғам» (П. | |
| |Друккер), «ашық қоғам» (Дж. Сорос).| |
| |1950-1970- шы жылдары техниканың, | |
| |компьютердің қарқынды дамуы, жалпы | |
| |ҒТТ салған жол арқылы адамзат | |
| |баласының жаңа дәуірге аяқ | |
| |басқандығы айқын байқалды. Адам | |
| |баласының толық | |
| |"техникаландырылған" және | |
| |«ақпараттандырылған» әлемде өмір | |
| |сүру, тіршілік ету мәселесі | |
| |философтарды да толғандырмай | |
| |қоймады, соның әсерінен «ақпараттық| |
| |қоғам» тұжырымдамасы пайда болды | |
| |(Тоффлер). | |
|«Өрмекшінің торы » |Ақпараттық қоғам дегеніміз не? |Оқушылар сұраққа |
|(сабақты бекіту) |Ақпараттық қоғамның қалыптасуы? |кезек-кезек жауап береді.|
| |Ақпараттық қоғам мен ақпараттық | |
| |жүйенің айырмашылығы. | |
|Қорытындылау |Шығу панрағы |Оқушылар бүгінгі сабақ |
| |-Бүгін не үйрендіміз? |бойынша қорытынды |
| |-Сабақ бойынша қандай сұрақтар бар?|жасайды. |
| |-Мен қалайша жұмыс жасадым? | |
| |-Өз жұмысыма көңілім толады ма? | |
|Рефлексия |Білем, Білгім келеді, Ұнады. |Стратегиясы бойынша |
| | |кесте толтырады. |
|Үйге тапсырма |Тақырыпқа тест құрап келу. | |


Ұқсас жұмыстар
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
12 жылдық білім беру жүйесінде оқушылардың өзін-өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыру
Технология пәнін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың тиімділігі
Сабақты қазіргі заман талабына сай өткізу
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Кітапхана меңгерушісі
Сабақта ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
<<технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері.>>
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Пәндер