Ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның қалыптасуы

Күні
Күні: Сыныбы
: 10 «Б»
Күні: Сабақтың тақырыбы
: Ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның қалыптасуы
Күні: Мақсаты
: Ақпараттық қоғам туралы таныстыру, ақпараттық қоғамның қалыптасуы, тарихы туралы білуге үйрету.
Күні: Күтілетін нәтиже
:
  • Оқушыларда ақпараттық қоғам туралы түсінік қалыптасады.
  • Ақпараттық қоғамның қалыптасуы туралы біледі.
Күні: Сілтеме
: Интернет ресурстары, Информатика негіздері журналы.
Күні: Қолданылатын модульдер
: СТО, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Күні: Әдіс-тәсілдер
: Жигсо әдісі, шығу парағы, «өрмекшінің торы», жеке, жұптық, топтық.
Күні: Кезеңдер
: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күні: Ұйымдастыру кезеңі
: Оқушылармен амандасу. Түрлі түсті асықтар арқылы оқушыларды топқа бөлу.

Мұғаліммен амандасады.

Топқа бөлінеді.

Күні: Үй тапсырмасын тексеру
:

«Не білемін?»

Үй тапсырмасы бойынша «Ақпараттық жүйелер» туралы білетініні туралы кесте толтыру.

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша қаншалықты білетінін белгілеп, әр оқушы шығып «Ыстық орындыққа» келіп айтып береді.
Күні: Жаңа сабақ
:

Ақпараттық қоғам - өндіріс пен ғылыми-техникалық және басқа ақпаратты қолдануды қоғам дамуының басты факторы ретінде қарастыратын әлеуметтік және футурологиялық тұжырымдама; өндірістің жоғары деңгейімен және ақпарат пен ақпаратттық қызметтер мүддесімен сипатталатын қоғам. Әлемнін мәдениетті елдер қатарында болған компьютерлік революция адам жан дүниесінің, қоғам идеологиясының, білім мазмұнын анықтау мен жаңа ақпаратты білім технологияларын құрастыру жолдарының өзгеруіне әкеліп соқтырады.

Жаңа сабақ бойынша қағазға жызылған ақпарат ұсынамын.

«Аялдама әдісін» қолданамын.

Тарихы

Ақпараттық қоғам тұжырымдамасы З. Бжезинский, Д. Белл, А. Тоффлер негізін қалаған постиндустриалды қоғамның бір түрі болып табылады. «Ақпараттық қоғам» ұғымынан басқа әртүрлі авторлар әркелкі атаулар қолданады: «ағартылған қоғам» (К. Флекснер), «қатер қоғамы» (У. Бек), «посткапиталистік қоғам» (П. Друккер), «ашық қоғам» (Дж. Сорос) . 1950-1970- шы жылдары техниканың, компьютердің қарқынды дамуы, жалпы ҒТТ салған жол арқылы адамзат баласының жаңа дәуірге аяқ басқандығы айқын байқалды. Адам баласының толық "техникаландырылған" және «ақпараттандырылған» әлемде өмір сүру, тіршілік ету мәселесі философтарды да толғандырмай қоймады, соның әсерінен «ақпараттық қоғам» тұжырымдамасы пайда болды (Тоффлер) .

Жаңа сабақтың материалдарымен танысады, оқиды. Бір-біріне түсіндіреді.

Баяндамашылар басқа топқа барып, сол топқа түсінігін айтады, содан соң өз тобына барып қорытындылайды.

Күні:

«Өрмекшінің торы »

(сабақты бекіту)

:
  1. Ақпараттық қоғам дегеніміз не?
  2. Ақпараттық қоғамның қалыптасуы?
  3. Ақпараттық қоғам мен ақпараттық жүйенің айырмашылығы.
Оқушылар сұраққа кезек-кезек жауап береді.
Күні: Қорытындылау
:

Шығу панрағы

-Бүгін не үйрендіміз?

-Сабақ бойынша қандай сұрақтар бар?

-Мен қалайша жұмыс жасадым?

-Өз жұмысыма көңілім толады ма?

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша қорытынды жасайды.
Күні: Рефлексия
: Білем, Білгім келеді, Ұнады.
Стратегиясы бойынша кесте толтырады.
Күні: Үйге тапсырма
: Тақырыпқа тест құрап келу.

Ұқсас жұмыстар
ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
12 жылдық білім беру жүйесінде оқушылардың өзін-өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыру
Технология пәнін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың тиімділігі
Сабақты қазіргі заман талабына сай өткізу
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Кітапхана меңгерушісі
Сабақта ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
<<технология пәнінен жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері.>>
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz