Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
"диалогтік оқытудың тиімділігі", коучинг
Мұғалімдерге арналған коучинг сессиясы
Коуч мұғалімдер: Джакенова Айслу Нуркешовна, Жунусов Дархан Кажимуратович
Сабақтың тақырыбы:
Оқытуда диалогтік оқытудың тиімділігі
Сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу және сабақта әңгімелесуді пайдалану туралы мұғалімдер коучингісі.
Жалпы мақсаты:
Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып диалогтің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру. Диалогтік тәілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.
Оқу нәтижелері:
Мұғалімдер:
оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді;
оқу үдерісіне диалогтік әдістерді енгізеді;
сыныптағы диалогтік әдістерді бағалайды;
Түйінді идеялар:
1-сабақ
Әңгімелесу - мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі. Ойлаудың осы бағатына орай, сұрау және топтық жұмыс сияқты диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру үшін әлеуеті бар.
Ресурстар
Ман, бақылау парақшалары, <<Бақыт пен сәттілік>> мультфильм
* А) Топ құру
Ойын арқылы екі топқа бөлінеді <<Молекула, атом>>
Ә) деңгейлік мұғалімдерден сарапшылар тағайындалып, әр топты бақылауға алады,
* Диалог дегеніміз не?
Зерттеу дегеніміз не?
Сіз күнделікте өміріңізде зерттеудді қалай қолданасыз?
* Миға шабуыл. <<Бақыт пен сәттілік>> деген мультфильм үзіндісін тыңдайды.Диалог құрастырыңыздар. Бақыт пен Әлімнің арасында /қойылған кез келген сұрақтар мен туындаған ойларды, оған топ мүшесі тарапынан берілген жауап пен қарсы пікірді жазып алып отырыңыздар/
А) 5 минут әңгіме қандай бағытта өрбиді, қандай құндылықтарды көрсете аласыздар, тәрбиелік мәні
* Топтар өздерінің диалогтерін таныстырады.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
Проблеманы шешу жолдарын анықтау тапсырмасы
Мұғалімдерге топтық жұмыс бойынша <<Табыс критерийін>> құруға бағыт беру. /Сарапшылар/
Ресурс таратылады: диалогтің түрлері
- Мұғалімдер топта әңгіме-дебат, кумулятивтік әңгіме және зерттеушілік әңгіме белгілерімен танысады, құрастырылған мәтіндерінен белгілерді жіктеп, ойларын дәлелдейді.
- Сарапшылар пікірі тыңдалады.
2. Топтар қайтадан басқа топтарға бөлінеді:
-гуманитарлық;
- жаратылыстану;
А) тапсырма
Менің сабағымда диалогтік әңгіме түрлерін қолдану мүмкіндігі қандай? тақырыбында дәлелдемен ұсыну
В) белгілікті бір тақырып аясында диалогке тартатын тапсырма әзірлеу
Топтардың өзара ФБ жасауы <<Комплимент>> ойыны арқылы(стикер жапсыру)
Кері байланыс
2 мин
Стикердің екінші бетіне
<<Бутерброд>>
Бағалау парағы
Бағалау парағы толтырылады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz