Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Коучинг "блум таксономиясындағы түрткі сұрақтар"

Мерзімі

<< 23>> сәуір 2014жыл
Коучинг
Сабақтың тақырыбы
Блум таксономиясы бойынша түрткі сұрақтар мен тапсырмалар берумен бағалау критерийлерін құрастыру

Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық www.cpm.kz .

Жалпы мақсаты
Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйрену.
Оқу нәтижесі
Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйренеді.

Түйінді идеялар:
<<Білім>>-таным және ойлаудың ең төменгі деңгейі. Бұл деңгей үйренушілердің құзырында болуы қажет.
Коучтың іс- әрекеті
Мұғалімдердің іс- әрекеті
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

Топқа бөлу: 3 топқа бөлу

Топқа бөлінеді
Жеке жұмыс

Негізгі идеяға түсінік беру.
<<Блум>> таксономиясы бойынша сұрақтардың үлгілері мен тапсырмалар үлгілері туралы
Жеке жұмыс. Пікір алмасу
Топтық жұмыс
Үш топқа тапсырма беру:

І топ. <<Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтанышым>>
ІІ топ. <<Ана тілің-арың бұл>>
ІІІ топ. <<Салауатты өмір салты>> постер жасайды.
Бағалау
Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы өзара бағалайды
Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.
Сергіту

Мұғалімдер дене жаттығуларын орындайды.
Кері байланыс
Рефлексия
(3 мин )
Өз пікірлерімен бөліседі.
Дереккөздер:
Слайдтар: Блум таксономиясы. Таратпа материалдар : Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А3), плакат, оқулық

Оқуға арналған тапсырма
Мұғалімдер өз тәжірибелеріне жарату


Ұқсас жұмыстар
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру
География пәнінің мұғалімі
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Блум таксономиясы
Оқыту мен оқудағы Блум таксономиясын қолданудың маңызы
Топтардың өзара бағалауы
Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі
«оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау»тақырыбы бойынша коучинг сабақтары туралы рефлексивті есептер
Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
Пәндер