Мұғалімдерге арналған Блум таксономиясы негізінде түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құру

Мерзімі
« 23» сәуір 2014жыл
Коучинг
Мерзімі: Сабақтың тақырыбы
« 23» сәуір 2014жыл: Блум таксономиясы бойынша түрткі сұрақтар мен тапсырмалар берумен бағалау критерийлерін құрастыру
Мерзімі: Сілтеме
« 23» сәуір 2014жыл: Мұғалімге арналған нұсқаулық www. cpm. kz .
Мерзімі: Жалпы мақсаты
« 23» сәуір 2014жыл: Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйрену.
Мерзімі: Оқу нәтижесі
« 23» сәуір 2014жыл: Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйренеді.
Мерзімі: Түйінді идеялар:
« 23» сәуір 2014жыл: «Білім»-таным және ойлаудың ең төменгі деңгейі. Бұл деңгей үйренушілердің құзырында болуы қажет.
Мерзімі: Коучтың іс- әрекеті
« 23» сәуір 2014жыл: Мұғалімдердің іс- әрекеті
Мерзімі: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
« 23» сәуір 2014жыл: Топқа бөлу: 3 топқа бөлу
Коучинг: Топқа бөлінеді
Мерзімі: Жеке жұмыс
« 23» сәуір 2014жыл:

Негізгі идеяға түсінік беру.

«Блум» таксономиясы бойынша сұрақтардың үлгілері мен тапсырмалар үлгілері туралы

Коучинг: Жеке жұмыс. Пікір алмасу
Мерзімі: Топтық жұмыс
« 23» сәуір 2014жыл: Үш топқа тапсырма беру:
Коучинг:

І топ. «Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтанышым»

ІІ топ. «Ана тілің-арың бұл»

ІІІ топ. «Салауатты өмір салты» постер жасайды.

Мерзімі: Бағалау
« 23» сәуір 2014жыл: Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы өзара бағалайды
Коучинг: Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.
Мерзімі: Сергіту
« 23» сәуір 2014жыл:
Коучинг: Мұғалімдер дене жаттығуларын орындайды.
Мерзімі: Кері байланыс
« 23» сәуір 2014жыл:

Рефлексия

(3 мин )

Коучинг: Өз пікірлерімен бөліседі.
Мерзімі: Дереккөздер:
« 23» сәуір 2014жыл: Слайдтар: Блум таксономиясы. Таратпа материалдар : Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А3), плакат, оқулық
Коучинг:
Мерзімі: Оқуға арналған тапсырма
« 23» сәуір 2014жыл: Мұғалімдер өз тәжірибелеріне жарату

Ұқсас жұмыстар
Мұғалімдерге арналған Блум таксономиясы бойынша коучинг сабақ жоспары
Формативті бағалау, Блум таксономиясы және диалогтік оқыту: коучинг жоспары
Бағалау үшін оқыту және Блум таксономиясы негізінде деңгейлеп оқыту тәжірибесі
Блум таксономиясы негізінде 6-сыныпқа арналған Жақшаларды ашу тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Блум таксономиясы негізінде бастауыш сыныптарда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру жолдары
Блум таксономиясы негізінде қазақ тілі мен әдебиет сабақтарын ұйымдастыру: ХХІ ғасырдың инновациялық мектебінің тәжірибесі
Блум таксономиясы негізінде М. Гумеровтың Дүкенде әңгімесін оқыту: әдеп пен ұятты талдау
Блум таксономиясы негізінде биология мамандығы пәнінің күтілетін нәтижелерін құрастыру және шетелдік оқыту концепцияларын талдау
7-сыныпқа арналған Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары (ІІІ деңгей, Блум таксономиясы негізінде)
Блум таксономиясының оқыту мен оқудағы маңызы: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz