Коучинг "блум таксономиясындағы түрткі сұрақтар"

Мерзімі
« 23» сәуір 2014жыл
Коучинг
Мерзімі: Сабақтың тақырыбы
« 23» сәуір 2014жыл: Блум таксономиясы бойынша түрткі сұрақтар мен тапсырмалар берумен бағалау критерийлерін құрастыру
Мерзімі: Сілтеме
« 23» сәуір 2014жыл: Мұғалімге арналған нұсқаулық www. cpm. kz .
Мерзімі: Жалпы мақсаты
« 23» сәуір 2014жыл: Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйрену.
Мерзімі: Оқу нәтижесі
« 23» сәуір 2014жыл: Блум таксономия негізінде тақырып бойынша түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құруды үйренеді.
Мерзімі: Түйінді идеялар:
« 23» сәуір 2014жыл: «Білім»-таным және ойлаудың ең төменгі деңгейі. Бұл деңгей үйренушілердің құзырында болуы қажет.
Мерзімі: Коучтың іс- әрекеті
« 23» сәуір 2014жыл: Мұғалімдердің іс- әрекеті
Мерзімі: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
« 23» сәуір 2014жыл: Топқа бөлу: 3 топқа бөлу
Коучинг: Топқа бөлінеді
Мерзімі: Жеке жұмыс
« 23» сәуір 2014жыл:

Негізгі идеяға түсінік беру.

«Блум» таксономиясы бойынша сұрақтардың үлгілері мен тапсырмалар үлгілері туралы

Коучинг: Жеке жұмыс. Пікір алмасу
Мерзімі: Топтық жұмыс
« 23» сәуір 2014жыл: Үш топқа тапсырма беру:
Коучинг:

І топ. «Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтанышым»

ІІ топ. «Ана тілің-арың бұл»

ІІІ топ. «Салауатты өмір салты» постер жасайды.

Мерзімі: Бағалау
« 23» сәуір 2014жыл: Жұмыстарын екі жұлдыз бір тілек арқылы өзара бағалайды
Коучинг: Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды.
Мерзімі: Сергіту
« 23» сәуір 2014жыл:
Коучинг: Мұғалімдер дене жаттығуларын орындайды.
Мерзімі: Кері байланыс
« 23» сәуір 2014жыл:

Рефлексия

(3 мин )

Коучинг: Өз пікірлерімен бөліседі.
Мерзімі: Дереккөздер:
« 23» сәуір 2014жыл: Слайдтар: Блум таксономиясы. Таратпа материалдар : Интерактивті тақта, стикерлер, маркерлер, түрлі-түсті жапырақшалар, ақ қағаздар (А3), плакат, оқулық
Коучинг:
Мерзімі: Оқуға арналған тапсырма
« 23» сәуір 2014жыл: Мұғалімдер өз тәжірибелеріне жарату

Ұқсас жұмыстар
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру
География пәнінің мұғалімі
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Блум таксономиясы
Оқыту мен оқудағы Блум таксономиясын қолданудың маңызы
Топтардың өзара бағалауы
Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі
«оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау»тақырыбы бойынша коучинг сабақтары туралы рефлексивті есептер
Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz