Файл қосу

Ұбт-ге дайындық, 11-сынып

Пән: Қазақ тілі
Сабақ тақырыбы: Қазақ тілінен ҰБТ-ға дайындық
Мақсаты: Оқушылардың ҰБТ - ге дайындықтарын нақтылау, бекіту. Қазақ тілі бойынша ереже-қағидаларды тест кезінде орынды қолдана білуге дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:
* ҰБТ бойынша біліктілік деңгейлерін шыңдайды;
* Қазақ тілі бойынша білімдерін бір жүйеге келтіреді.
Сабақтың түрі: білім мен дағдыны бекіту сабағы.Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, ауызша және жазбаша жұмыс түрлері, тест
Стратегиялар: <<Ыстық орындық>>, <<Мені тап>> стратегиялары Көрнекі құралдар: мультимедиалдық жоба (техникалық жабдық) слайдтар, тақта, үлестірмелі кеспе қағаздары.Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру сәті: Сәлемдесу, оқушыларға сәттілік тілеу, сабақтың өту жоспарымен таныстыру:
* Фонетика
* Лексика
* Морфология
* Синтаксис
* Пунктуация
* Қорытынды
ІІ Негізгі бөлім:
Қызығушылықты ояту.
Әр оқушы үй тапсырмасы бойынша қазақ тілі салалары туралы өз моделдерін қорғайды.
Мағынаны тану
Фонетика
* Фонетика нені зерттейді?
* 3-нұсқаға бөлініп, фонетикалық талдау жаса.
1-өміршең
2-күнделік
3-тұңғиық

* Ойсергек: жұмбақ-әріп
Лексика
* Кесте бойынша шолу жасау:
9436106477000


* Берілген кесте бойынша кірме сөздердің қай тілден енгендерін бағандарға бөліп жазу.

Ойсергек: Сәйкестендір
Морфология
* <<Мені тап>> стратегиясы бойынша әр оқушы сандықшадан алған сөз қай сөз табына жататындығын айтады.
* Амалсыздан, бекерге - себеп-салдар үстеу
* Ойбай, әттеген - ай -көңіл-күй одағайы
* Бір-бірден, бес-бестен - топтау сан есім
* Әдейіліп, қасақана - мақсат үстеу
* Ешқашан, дәнеңе - болымсыздық есімдігі
* Қадірлі, ашушаң - қатыстық сын есім
* Бірталай, көптеген - мөлшер үстеу
* Жымың-жымың, жылт-жылт - бейнелеуіш
* Сірә, әрине, біріншіден - қыстырма сөз
* Тек, ғана, -ақ - шектік демеулік шылау
* Сарылау, қоңырқай - салыстырмалы шырай
* Оқыған, оқитын, оқыр, оқымақ, оқымас - есімше
* Жазғыз, жаздыр, оқыт - өзгелік етіс
* Бірақ, дегенмен, әйтсе де - қарсылықты жалғаулық шылау
* Арқылы, үшін, кейін, қатар - септеулік шылау
* Маңы, жаны, алды, ортасы - көмекші есім
* Барма, көрме, отырма - болымсыз етістік
Синтаксис
* <<Ыстық орындық>> стратегиясы бойынша 1 оқушы ортадағы орындыққа отырып, өзгелері синтаксис бойынша сұрақ қояды.
Пунктуация
* Алдарына таратылған кеспедегі сөйлемдердің тыныс белгілерін қояды.
* Тақтадағы дұрыс жауаппен бір-бірін тексереді, түсіндіреді.
Ой толғаныс
Тақтада берілген қазақ тілі саласы бойынша сұрақтарға жауап береді.
Кері байланыс
<<Синквейн>> стратегиясы бойынша: 1-қатар: ҰБТ, 2-қатар: Қазақ тілі




Ұқсас жұмыстар
Мұғалімнің шығармашылығын әлеуеттік дамытудың оқушылардың ҰБТ-ге дайындық сапасын арттыруға ықпал ету
Ұбт –ге дайындаудың тиімді жолдары
Технологиялық дайындауда - оқушылардың тестпен жұмыс жасау жүйесін дайындау
Оқушыларды математика пәнінен ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары
Химия пәні бойынша ұбт-ге дайындау
Ионды байланыс
Ойларыңызға көп рахмет, құрметті ата - аналар
Құрметті ата - аналар
Оқушыларды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау. (Тренинг )
Коуч сұрағы
Пәндер