Ұбт-ге дайындық, 11-сынып

Сабақ тақырыбы: Қазақ тілінен ҰБТ-ға дайындық
Мақсаты: Оқушылардың ҰБТ -ге дайындықтарын нақтылау, бекіту. Қазақ тілі бойынша ереже-қағидаларды тест кезінде орынды қолдана білуге дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:
- ҰБТ бойынша біліктілік деңгейлерін шыңдайды;
- Қазақ тілі бойынша білімдерін бір жүйеге келтіреді.
Сабақтың түрі:
білім мен дағдыны бекіту сабағы.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
сұрақ-жауап, ауызша және жазбаша жұмыс түрлері, тест
Стратегиялар:
«Ыстық орындық», «Мені тап» стратегиялары
Көрнекі құралдар:
мультимедиалдық жоба (техникалық жабдық) слайдтар, тақта, үлестірмелі кеспе қағаздары.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру сәті: Сәлемдесу, оқушыларға сәттілік тілеу, сабақтың өту жоспарымен таныстыру:
- Фонетика
- Лексика
- Морфология
- Синтаксис
- Пунктуация
- Қорытынды
ІІ Негізгі бөлім:
Қызығушылықты ояту.
Әр оқушы үй тапсырмасы бойынша қазақ тілі салалары туралы өз моделдерін қорғайды.
Мағынаны тану
Фонетика
- Фонетика нені зерттейді?
- 3-нұсқаға бөлініп, фонетикалық талдау жаса.
- Ойсергек: жұмбақ-әріп
Лексика
- Кесте бойынша шолу жасау:
- Берілген кесте бойынша кірме сөздердің қай тілден енгендерін бағандарға бөліп жазу.
Ойсергек: Сәйкестендір
Морфология
- «Мені тап» стратегиясы бойынша әр оқушы сандықшадан алған сөз қай сөз табына жататындығын айтады.
- Амалсыздан, бекерге - себеп-салдар үстеу
- Ойбай, әттеген -ай -көңіл-күй одағайы
- Бір-бірден, бес-бестен - топтау сан есім
- Әдейіліп, қасақана -мақсат үстеу
- Ешқашан, дәнеңе - болымсыздық есімдігі
- Қадірлі, ашушаң - қатыстық сын есім
- Бірталай, көптеген - мөлшер үстеу
- Жымың-жымың, жылт-жылт - бейнелеуіш
- Сірә, әрине, біріншіден - қыстырма сөз
- Тек, ғана, -ақ - шектік демеулік шылау
- Сарылау, қоңырқай - салыстырмалы шырай
- Оқыған, оқитын, оқыр, оқымақ, оқымас - есімше
- Жазғыз, жаздыр, оқыт - өзгелік етіс
- Бірақ, дегенмен, әйтсе де - қарсылықты жалғаулық шылау
- Арқылы, үшін, кейін, қатар -септеулік шылау
- Маңы, жаны, алды, ортасы - көмекші есім
- Барма, көрме, отырма - болымсыз етістік
Синтаксис
- «Ыстық орындық» стратегиясы бойынша 1 оқушы ортадағы орындыққа отырып, өзгелері синтаксис бойынша сұрақ қояды.
Пунктуация
- Алдарына таратылған кеспедегі сөйлемдердің тыныс белгілерін қояды.
- Тақтадағы дұрыс жауаппен бір-бірін тексереді, түсіндіреді.
Ой толғаныс
Тақтада берілген қазақ тілі саласы бойынша сұрақтарға жауап береді.
Кері байланыс
«Синквейн» стратегиясы бойынша: 1-қатар: ҰБТ, 2-қатар: Қазақ тілі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz