Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер. 6 сынып

6 - сынып информатика Презентация тақырыбы бойынша жалпы мәлімет ( сабақ жоспары)
№1 сабақ
Күні:
Пәні
Информатика
Мұғалім аты-жөні
Мусаева М. З
И. Таиров атындағы о/м
6 «а» - сынып
- 6-сынып оқулығы;
- Плакаттар, слайдттар
- Стендтер.
Оқушыларға тұсаукесер туралы жалпы мәліметтерді білуі тиіс
PowerPoint интерфейсі және терезе элементтерімен танысу.
Тұсаукесерге сладттар қосужәне олармен жұмыс істеу.
Шаблон бойынша тұсаукесерді құруды білу. .
- Бағдарламаны іске қосуды біледі
- Тұсаукесерге слайдттар қосу және олармен жұмыс істеуді біледі;
- Жаңа тұсаукесер және шаблон бойынша тұсаукесерлер құрып, слайдттарды қарау және жоюды біледі
- Теорияны практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады;
- Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыланады;
PowerPoint интерфейсі және онымен жұмыс істеу
Тұсаукесер құру және жұмыс істеу принциптері
- Сәлемдесу.
- Ұйымдастыру.
- Топқа бөлу.
- Сабақ барысымен таныстыру.
- Бағалау парағын таныстыру.
- Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
- Сәлемдесу
- Өздерін ретке келтіру
- Сыныпта өздеріне ұқсас оқушыларды тауып, жасалған шеңберде бір-біріне жақсы тілектер айту
- Топқа бөліну
- Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )
(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)
- Нысандармен қандай әрекеттер орындауға болады?
- Нысандарды қалай жылжытуға (көшіруге) болады?
- Бәрнеше нысандарды бір мезгілде ерекшелеуге болама?
- Нысандардың орналасу ретін не үшін өзгертеді?
- Нысандардың орналасу ретін қандай бұйрықтар баптайды?
- Нысанды қалай жоямыз?
Мағынаны тану
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )
Сыныпты гүлдің суреттері арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
6-сынып оқулығында «Тұсаукесер туралы жалпы мәлімет» тақырыбын оқыту.
Оқушылар белсене қатысады.
Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Оқушылармен бірге табыс критерийлері анықталады.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтағы әрбір оқушы тақырыптың бөлімдерін оқып, өздері оқығаны туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге түсінгендері бойынша жазады, суреттерін салады.
Бақылайды, бағалайды.
Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Информатикалық білімі
• Информатикалық терминді пайдалану
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz