Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Ғарышқа ұшу. ғарышты игеру. 4 сынып
Пәні: Дүниетану
Сынып: 4
Уақыты: 11.02.2015 ж
Сабақтың тақырыбы: Ғарышқа ұшу. Ғарышты игеру
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ғарыш, Байқоңыр, ғаламшарлар туралы мәлімет бере отырып, танымдық қабілеттерін, ой белсенділіктерін арттыру және білімдерін кеңейту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясына негіздеу, топпен жұмыс.
Көрнекілік: презентатция, плакат ББҮ, қосымша мәліметтер мен суреттер, стикерлер, смайликтер.
Модульдерді кіріктіру:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
АКТ - ны қолдану.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Күтілетін нәтижесі:
1. Оқушылар ҚР ғарышкерлері, Байқоңыр айлағы туралы мәлімет алады .
2. Ғаламшарлар туралы түсінік кеңейе түседі.
3. Жердің алғашқы серігі жасанды ұшырылғанын меңгереді.
4. Танымдық ойлаулары дамиды.
Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.
Уақыты
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйрену барысындағы бағалау
Дереккөз дер мен ресурстар
3 мин
Білу кезеңі.
психолог.тренингі,
үштікке бөлу
Бағалауға әр оқушыға смайлик беру
Білім сыры көп екен,
Меңгеруді қалайды.
Осының бәрін үйретер,
Дүниетану сабағы.
<<Капитан, кеме, құтқарушы>>ойыны арқылы үштікке бөлу
Бағалауды түсіндіру
Оқушылар айтады,
Үштікке бөлінеді
Капитан - жалғыз,
кеме - 2 бала,
құтқарушы - 3 баладан тұру.
Әр берген жауабына смайликтин айналасына сызықшалар қойып отырады
Критериалды бағалау
смайликтер
3 мин
<<Гармошка>> әдісі
Үй тапсырмасын тексеру, қорытындылау
Үйге берілген тапсырма бойынша әр оқушы бір сөйлемнен жазады
үштіктерге үлестірмелі парақ беру
1 мин
ББҮ стратегиясы: Білемін
Жер - ғарыштық дене туралы не білесіңдер
Ғарыш тақырыбы бойынша не білетіндері жазып, іледі
стикер
6 мин
Түсіну кезеңі
АКТ - ны қолдану
ББҮ стратегиясы: Білгім келеді
<<Ғаламшар>> бейне роликін көрсету
Бейне роликті коре отырып, тағы нелерді білгісі келетіндерін жазып, ілу
Интерактивті тақта
стикер
15 мин
Қолдану кезеңі.
Оқулықпен жұмыс
Постермен жұмыс
Әр үштікке тапсырма беру
Оқулықты және қосымша берілген мәліметтермен, суреттермен постерді жасау
маркер
қима суреттер
постер
қосымша мәліметтер
2 мин
Сергіту сәті
<<Табиғат мінезі>>
Табиғат құбылыстарын айтып тұрамын
Жел ақырын соқты, күшейе бастады, қатты соқты, жаңбыр жауды,т.б.
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірінің арқасына айтылған құбылыстарға байланысты іс қимыл жасайды
6 мин
Талқылау кезеңі
Жасаған постерлерін ілгізу
Жасаған постерлерін қорғайды
5 мин
Жинақтау кезеңі.
<<Келісемін, келіспеймін>> әдісі арқылы тақырыпқа сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру
Шынайы, нақты жауап беріп отырады
Сұрақтар тізбегі
2 мин
ББҮ стратегиясы: Үйрендім
Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?
Оқушылар не үйренгендерін жазып іледі
стикер
2
мин
Бағалау кезеңі.
Рефлексия
Смайликтердегі белгілерін санату арқылы бағалау
Смайликтегі белгілерін санап бағалайды, сабақтан алған әсерлерімен бөліседі
смайлик
<<Келісемін, келіспеймін>> әдісінде қойылатын сұрақтар.
* Жердің жасанды серігін алғаш рет 1961 жылы 12 сәуірінде ұшырылды. Келіспеймін.
* Ерте кезде адамдар жұлдыздарға қарап, егін егетін және оны жинайтын уақытты анықтап отырған. Келісемін.
* Ай- Күннің жалғыз серігі. Келіспеймін.
* Американдық астронавтар Нил Армстронг пен Эдвин Олдрин Айға барып қонды. Келісемін.
* Марста тіршілік жоқ. Келісемін.
* Шолпан өте суық планета. Келіспеймін.
* Байқоңыр әлемдегі ең ірі жер бетіндегі ғылыми ғарыш полигоны болып табылады. Келісемін.
* Т.Мұсабаев қазақ халқынан ғарышқа ең алғаш болып ұшқан ғарышкер. Келіспеймін.
* Тұңғыш қазақ ғарышкері Т.Әубәкіров 1991 жылы 2 қазанда "Союз Т-13" ғарыш кемесімен Байқоңырдан ғарышқа көтерілді. Келісемін.
* Ғарышқа ұшырған иттердің аты Белка мен Стрелка. Келісемін.
Қостанай ауданы әкімдігінің <<Білім бөлімі>> ММ
Н.Наушабаев атындағы Затобол орта мектебі
Қонақ сабақ
(аудандық семинар)
Тақырыбы: Ғарышқа ұшу. Ғарышты игеру.
Өткізген: Байзакова Г.Д.
2015 жыл
Сынып: 4
Уақыты: 11.02.2015 ж
Сабақтың тақырыбы: Ғарышқа ұшу. Ғарышты игеру
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ғарыш, Байқоңыр, ғаламшарлар туралы мәлімет бере отырып, танымдық қабілеттерін, ой белсенділіктерін арттыру және білімдерін кеңейту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясына негіздеу, топпен жұмыс.
Көрнекілік: презентатция, плакат ББҮ, қосымша мәліметтер мен суреттер, стикерлер, смайликтер.
Модульдерді кіріктіру:
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
АКТ - ны қолдану.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Күтілетін нәтижесі:
1. Оқушылар ҚР ғарышкерлері, Байқоңыр айлағы туралы мәлімет алады .
2. Ғаламшарлар туралы түсінік кеңейе түседі.
3. Жердің алғашқы серігі жасанды ұшырылғанын меңгереді.
4. Танымдық ойлаулары дамиды.
Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.
Уақыты
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйрену барысындағы бағалау
Дереккөз дер мен ресурстар
3 мин
Білу кезеңі.
психолог.тренингі,
үштікке бөлу
Бағалауға әр оқушыға смайлик беру
Білім сыры көп екен,
Меңгеруді қалайды.
Осының бәрін үйретер,
Дүниетану сабағы.
<<Капитан, кеме, құтқарушы>>ойыны арқылы үштікке бөлу
Бағалауды түсіндіру
Оқушылар айтады,
Үштікке бөлінеді
Капитан - жалғыз,
кеме - 2 бала,
құтқарушы - 3 баладан тұру.
Әр берген жауабына смайликтин айналасына сызықшалар қойып отырады
Критериалды бағалау
смайликтер
3 мин
<<Гармошка>> әдісі
Үй тапсырмасын тексеру, қорытындылау
Үйге берілген тапсырма бойынша әр оқушы бір сөйлемнен жазады
үштіктерге үлестірмелі парақ беру
1 мин
ББҮ стратегиясы: Білемін
Жер - ғарыштық дене туралы не білесіңдер
Ғарыш тақырыбы бойынша не білетіндері жазып, іледі
стикер
6 мин
Түсіну кезеңі
АКТ - ны қолдану
ББҮ стратегиясы: Білгім келеді
<<Ғаламшар>> бейне роликін көрсету
Бейне роликті коре отырып, тағы нелерді білгісі келетіндерін жазып, ілу
Интерактивті тақта
стикер
15 мин
Қолдану кезеңі.
Оқулықпен жұмыс
Постермен жұмыс
Әр үштікке тапсырма беру
Оқулықты және қосымша берілген мәліметтермен, суреттермен постерді жасау
маркер
қима суреттер
постер
қосымша мәліметтер
2 мин
Сергіту сәті
<<Табиғат мінезі>>
Табиғат құбылыстарын айтып тұрамын
Жел ақырын соқты, күшейе бастады, қатты соқты, жаңбыр жауды,т.б.
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірінің арқасына айтылған құбылыстарға байланысты іс қимыл жасайды
6 мин
Талқылау кезеңі
Жасаған постерлерін ілгізу
Жасаған постерлерін қорғайды
5 мин
Жинақтау кезеңі.
<<Келісемін, келіспеймін>> әдісі арқылы тақырыпқа сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру
Шынайы, нақты жауап беріп отырады
Сұрақтар тізбегі
2 мин
ББҮ стратегиясы: Үйрендім
Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?
Оқушылар не үйренгендерін жазып іледі
стикер
2
мин
Бағалау кезеңі.
Рефлексия
Смайликтердегі белгілерін санату арқылы бағалау
Смайликтегі белгілерін санап бағалайды, сабақтан алған әсерлерімен бөліседі
смайлик
<<Келісемін, келіспеймін>> әдісінде қойылатын сұрақтар.
* Жердің жасанды серігін алғаш рет 1961 жылы 12 сәуірінде ұшырылды. Келіспеймін.
* Ерте кезде адамдар жұлдыздарға қарап, егін егетін және оны жинайтын уақытты анықтап отырған. Келісемін.
* Ай- Күннің жалғыз серігі. Келіспеймін.
* Американдық астронавтар Нил Армстронг пен Эдвин Олдрин Айға барып қонды. Келісемін.
* Марста тіршілік жоқ. Келісемін.
* Шолпан өте суық планета. Келіспеймін.
* Байқоңыр әлемдегі ең ірі жер бетіндегі ғылыми ғарыш полигоны болып табылады. Келісемін.
* Т.Мұсабаев қазақ халқынан ғарышқа ең алғаш болып ұшқан ғарышкер. Келіспеймін.
* Тұңғыш қазақ ғарышкері Т.Әубәкіров 1991 жылы 2 қазанда "Союз Т-13" ғарыш кемесімен Байқоңырдан ғарышқа көтерілді. Келісемін.
* Ғарышқа ұшырған иттердің аты Белка мен Стрелка. Келісемін.
Қостанай ауданы әкімдігінің <<Білім бөлімі>> ММ
Н.Наушабаев атындағы Затобол орта мектебі
Қонақ сабақ
(аудандық семинар)
Тақырыбы: Ғарышқа ұшу. Ғарышты игеру.
Өткізген: Байзакова Г.Д.
2015 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz