4-сыныпқа арналған Дүниетану сабағы: Ғарышқа ұшу және ғарышты игеру

Пәні: Дүниетану

Сынып: 4

Уақыты: 11. 02. 2015 ж

Сабақтың тақырыбы: Ғарышқа ұшу. Ғарышты игеру

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ғарыш, Байқоңыр, ғаламшарлар туралы мәлімет бере отырып, танымдық қабілеттерін, ой белсенділіктерін арттыру және білімдерін кеңейту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясына негіздеу, топпен жұмыс.

Көрнекілік: презентатция, плакат ББҮ, қосымша мәліметтер мен суреттер, стикерлер, смайликтер.

Модульдерді кіріктіру:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ - ны қолдану.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Күтілетін нәтижесі:

1. Оқушылар ҚР ғарышкерлері, Байқоңыр айлағы туралы мәлімет алады .

2. Ғаламшарлар туралы түсінік кеңейе түседі.

3. Жердің алғашқы серігі жасанды ұшырылғанын меңгереді.

4. Танымдық ойлаулары дамиды.

Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.

Уақыты

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйрену барысындағы бағалау
Дереккөз дер мен ресурстар
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Білу кезеңі.

психолог. тренингі,

үштікке бөлу

Бағалауға әр оқушыға смайлик беру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Білім сыры көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін үйретер,

Дүниетану сабағы.

«Капитан, кеме, құтқарушы»ойыны арқылы үштікке бөлу

Бағалауды түсіндіру

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар айтады,

Үштікке бөлінеді

Капитан - жалғыз,

кеме - 2 бала,

құтқарушы - 3 баладан тұру.

Әр берген жауабына смайликтин айналасына сызықшалар қойып отырады

Үйрену барысындағы бағалау:

Критериалды бағалау

Дереккөз дер мен ресурстар: смайликтер
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): «Гармошка» әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру, қорытындылау
Оқушының іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырма бойынша әр оқушы бір сөйлемнен жазады
Үйрену барысындағы бағалау: үштіктерге үлестірмелі парақ беру
Уақыты: 1 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): ББҮ стратегиясы: Білемін
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жер -ғарыштық дене туралы не білесіңдер
Оқушының іс-әрекеті: Ғарыш тақырыбы бойынша не білетіндері жазып, іледі
Үйрену барысындағы бағалау: стикер
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Түсіну кезеңі

АКТ -ны қолдану

ББҮ стратегиясы: Білгім келеді

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Ғаламшар» бейне роликін көрсету
Оқушының іс-әрекеті: Бейне роликті коре отырып, тағы нелерді білгісі келетіндерін жазып, ілу
Үйрену барысындағы бағалау:

Интерактивті тақта

стикер

Уақыты: 15 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Қолдану кезеңі.

Оқулықпен жұмыс

Постермен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр үштікке тапсырма беру
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты және қосымша берілген мәліметтермен, суреттермен постерді жасау
Үйрену барысындағы бағалау:

маркер

қима суреттер

постер

қосымша мәліметтер

Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Сергіту сәті

«Табиғат мінезі»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Табиғат құбылыстарын айтып тұрамын

Жел ақырын соқты, күшейе бастады, қатты соқты, жаңбыр жауды, т. б.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірінің арқасына айтылған құбылыстарға байланысты іс қимыл жасайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Талқылау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жасаған постерлерін ілгізу
Оқушының іс-әрекеті: Жасаған постерлерін қорғайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 5 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Жинақтау кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Келісемін, келіспеймін» әдісі арқылы тақырыпқа сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру
Оқушының іс-әрекеті: Шынайы, нақты жауап беріп отырады
Үйрену барысындағы бағалау: Сұрақтар тізбегі
Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): ББҮ стратегиясы: Үйрендім
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар не үйренгендерін жазып іледі
Үйрену барысындағы бағалау: стикер
Уақыты:

2

мин

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Бағалау кезеңі.

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті: Смайликтердегі белгілерін санату арқылы бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Смайликтегі

Ұқсас жұмыстар
4-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары: Ғарышқа ұшу және ғарышты игеру
1-сыныпқа арналған жаратылыстану сабағы: Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттары
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ғарышты игеру
1-сынып жаратылыстану сабағы: Қазіргі заманғы ғарышты зерттеу құралдары мен ұшу аппараттары
Реактивті қозғалыс және ғарышты игеру: 10-сынып физикасының ашық сабағы
Ғарышқа ұшу тақырыбындағы сабақ жоспары: мақсаттары, мазмұны мен әдістері
12 сәуір - Ғарышкерлер күні: ғарышты игеру тарихы, Байқоңыр мен қазақ ғарышкерлері
8-сынып қазақ тілі сабағы: сөз тіркестерінің түрлері мен байланысу тәсілдері (Ғарышты игеру тақырыбы)
3-сыныпқа арналған бейнелеу өнері сабағы - Ғарышқа саяхат, аралас техникада
4-сыныпқа арналған Дүниетану сабағы: Егеменді, еркін Қазақстан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz