Ғарышқа ұшу. ғарышты игеру. 4 сынып

Пәні: Дүниетану

Сынып: 4

Уақыты: 11. 02. 2015 ж

Сабақтың тақырыбы: Ғарышқа ұшу. Ғарышты игеру

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ғарыш, Байқоңыр, ғаламшарлар туралы мәлімет бере отырып, танымдық қабілеттерін, ой белсенділіктерін арттыру және білімдерін кеңейту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясына негіздеу, топпен жұмыс.

Көрнекілік: презентатция, плакат ББҮ, қосымша мәліметтер мен суреттер, стикерлер, смайликтер.

Модульдерді кіріктіру:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ - ны қолдану.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Күтілетін нәтижесі:

1. Оқушылар ҚР ғарышкерлері, Байқоңыр айлағы туралы мәлімет алады .

2. Ғаламшарлар туралы түсінік кеңейе түседі.

3. Жердің алғашқы серігі жасанды ұшырылғанын меңгереді.

4. Танымдық ойлаулары дамиды.

Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.

Уақыты

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйрену барысындағы бағалау
Дереккөз дер мен ресурстар
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Білу кезеңі.

психолог. тренингі,

үштікке бөлу

Бағалауға әр оқушыға смайлик беру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Білім сыры көп екен,

Меңгеруді қалайды.

Осының бәрін үйретер,

Дүниетану сабағы.

«Капитан, кеме, құтқарушы»ойыны арқылы үштікке бөлу

Бағалауды түсіндіру

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар айтады,

Үштікке бөлінеді

Капитан - жалғыз,

кеме - 2 бала,

құтқарушы - 3 баладан тұру.

Әр берген жауабына смайликтин айналасына сызықшалар қойып отырады

Үйрену барысындағы бағалау:

Критериалды бағалау

Дереккөз дер мен ресурстар: смайликтер
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): «Гармошка» әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру, қорытындылау
Оқушының іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырма бойынша әр оқушы бір сөйлемнен жазады
Үйрену барысындағы бағалау: үштіктерге үлестірмелі парақ беру
Уақыты: 1 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): ББҮ стратегиясы: Білемін
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жер -ғарыштық дене туралы не білесіңдер
Оқушының іс-әрекеті: Ғарыш тақырыбы бойынша не білетіндері жазып, іледі
Үйрену барысындағы бағалау: стикер
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Түсіну кезеңі

АКТ -ны қолдану

ББҮ стратегиясы: Білгім келеді

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Ғаламшар» бейне роликін көрсету
Оқушының іс-әрекеті: Бейне роликті коре отырып, тағы нелерді білгісі келетіндерін жазып, ілу
Үйрену барысындағы бағалау:

Интерактивті тақта

стикер

Уақыты: 15 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Қолдану кезеңі.

Оқулықпен жұмыс

Постермен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр үштікке тапсырма беру
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты және қосымша берілген мәліметтермен, суреттермен постерді жасау
Үйрену барысындағы бағалау:

маркер

қима суреттер

постер

қосымша мәліметтер

Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Сергіту сәті

«Табиғат мінезі»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Табиғат құбылыстарын айтып тұрамын

Жел ақырын соқты, күшейе бастады, қатты соқты, жаңбыр жауды, т. б.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірінің арқасына айтылған құбылыстарға байланысты іс қимыл жасайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 6 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Талқылау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жасаған постерлерін ілгізу
Оқушының іс-әрекеті: Жасаған постерлерін қорғайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 5 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Жинақтау кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Келісемін, келіспеймін» әдісі арқылы тақырыпқа сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру
Оқушының іс-әрекеті: Шынайы, нақты жауап беріп отырады
Үйрену барысындағы бағалау: Сұрақтар тізбегі
Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): ББҮ стратегиясы: Үйрендім
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар не үйренгендерін жазып іледі
Үйрену барысындағы бағалау: стикер
Уақыты:

2

мин

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Бағалау кезеңі.

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті: Смайликтердегі белгілерін санату арқылы бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Смайликтегі

Ұқсас жұмыстар
Ғарышқа ұшу
Қазақтың ғарышкері
Қазір ғарышты қалай зерттейді
Құрметті ұстаздар мен оқушылар
Ғарышкерлер күні
Ғарышты игеру
Балалар ғарыш тұрғындарының көңіл күйі қандай болды деп ойлайсыңдар
Барлық оқушыларды қатыстыру
Тақырып Ғарыш әлемі
Ғарышкер болғым келеді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz