Функцияның өсу және кему белгілері: туынды арқылы аралықтарды анықтау

Арипбаева Жазира: Арипбаева Жазира

математика пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы
Функцияның өсу және кему белгілері: Функцияның өсу және кему белгілері
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Функцияның өсу және кему белгілері: Оқулық: Алгебра және Анализ бастамалары
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты
Функцияның өсу және кему белгілері:

1. Функцияның өсу және кему белгілерін білу.

2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін түсіну.

3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер шығаруды уйрену.

Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Функцияның өсу және кему белгілері:

1. Функцияның өсу және кему белгілерін біледі.

2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін түсінеді.

3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер шығаруды уйренеді.

Сабақтың тақырыбы: Негізгі идея
Функцияның өсу және кему белгілері: Функцияның өсу және кему аралықтарының жеткілікті шартын білу керек.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырма
Функцияның өсу және кему белгілері: 1. Миға шабуыл (сұрақ-жауап)
Сабақтың тақырыбы: Тапсырма
Функцияның өсу және кему белгілері: 2. Топтық жұмыс (постер қорғау)
Сабақтың тақырыбы: Тапсырма
Функцияның өсу және кему белгілері: 3. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)
Сабақтың тақырыбы:

Сабақ бойынша

мұғалім жазбалары

Функцияның өсу және кему белгілері: Уақыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы: КІРІСПЕ
Функцияның өсу және кему белгілері: 3 мин

І . Ұйымдастыру кезеңі:

Ынтымақтастық атмосферасын орнату, сыныппен амандасып, көңіл­күйлерін сұрау. Оқушыларды санның таңбалары бойынша топқа бөлу.

1 таңбалы, 2таңбалы, 3 таңбалы, 4таңбалы.

-мұғаліммен амандасып, назарын сабаққа аудара отырып, оқушылар алдағы бірлескен жұмысқа әзірленеді.

-оқушылар топқа бөлінеді.

Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасы
Функцияның өсу және кему белгілері: 3 мин

«Жұбыңызды тексер» әдісі бойынша үй жұмыстарын бағалайды. Есептің дайын үлгісін көрсету.

Критерий бойынша бағалау

Есептің дайын үлгісіне қарап, дескриптор бойынша жұптарда өзара бағалайды
Сабақтың тақырыбы: Тұсаукесер
Функцияның өсу және кему белгілері: 3 мин

ІІ. Жаңа білімді меңгерту

«Миға шабуыл»

Түрткі сұрақ:

- Оқушылар сіздер тақтадағы графиктерден не байқадыңыздар?

-Графиктердің астында тұрған аралық нені білдіреді деп ойлаймыз.

Сынама сұрақ

- Олай болса функцияның өсу және кему аралықтарын неге сүйеніп айтып отырмыз?

- Функцияның өсу және кему аралықтарын графигін салмай анықтауға бола ма?

Қайта бағыттау сұрағы

-Тағы жауап беретіндер бар ма?

- Олай болса, бүгінгі жаңа сабағымыз Функцияның өсу және кему белгілері. Туындының көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын табамыз.

Мақсатты ашуға бағытталған сұрақ:

-Қалай ойлайсыңдар бүгінгі бүгінгі сабақта біз нені білеміз, түсінеміз, қандай есеп шығара алуды үйренеміз.

Мадақтау арқылы бағалау жүргізіледі.

Оқушылар графиктерді көру арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын және мақсатын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы:
Функцияның өсу және кему белгілері: 2 мин

Жаңа сабақты мысал арқылы түсіндіру.

Мысал:

  1. Анықталу облысы
  2. Шыққан теңсіздікті интервалдар әдісімен шешеміз.

Демек, аралығында кемиді.

Жаңа сабақты зер салып түсінеді.
Сабақтың тақырыбы: НЕГІЗГІ БӨЛІМ
Функцияның өсу және кему белгілері:

5 мин

3 мин

2 мин

8 мин

4 мин

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша оқулықпен есеп шығару . №264, 265

1-топ №264 (1) ,

2- топ №264 (2),

3-топ №264 (3) ,

4 топ №264 (4),

Жеке жұмыс

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Топтардын ішінен талқылауға шығатын оқушыны қарсы топ таңдайды.

Есептің дұрыс үлгісі бойынша бағалау жүргізу

Алдымен, жеке оқушы өз бетімен

оқулықтағы есепті талдайды.

№264

Жұпта талқылайды

Топта талқылайды

Шығарған есепті тақтада түсіндіріп, талдайды.

Топтар дескриптор бойынша өзара бағалайды.

Сабақтың тақырыбы: ҚОРЫТЫНДЫ
Функцияның өсу және кему белгілері:

7 мин

3 мин

Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)

Блум таксономиясы

Оқушылардың жауаптарын «Екі жұлдыз бір ұсыныс»арқылы бағалаймын

Кері байланыс.

  • Мен нені білдім?
  • Нені білу қиын болды?

Мен нені білгім келеді?

Оқушылар

«Блум таксономиясын» толтыру арқылы өзін-өзі реттеуге үйренеді.

Табыс критерийін пайдаланып өздерін бағалау арқылы сабақ рефлексиясын жазады.

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жабдықтары
Функцияның өсу және кему белгілері:

Интерактивті тақта

Стикерлер, бақылау парақтары

Сабақтың тақырыбы: Кейінгі тапсырмалар
Функцияның өсу және кему белгілері: №262

Ұқсас жұмыстар
Туынды көмегімен функцияның өсу және кему аралықтарын анықтау
Туынды арқылы функцияның өсу және кему аралықтарын анықтау (10-сынып, ашық сабақ)
Функцияның өсуі мен кемуін туынды арқылы анықтау: сабақ жоспары мен әдістемесі
Сындық нүктелер және функцияның экстремумдерін анықтау алгоритмі
Түбір және туынды сөздер: жұрнақтың қызметін түсіндіру және түбірді анықтау
Жұрнақ: туынды сөздерді анықтау және сөз құрамына талдау
8-сынып: Квадрат теңсіздіктерді квадрат функцияның графигі арқылы шешу
Алгебра және анализ бастамалары: 11-сынып - Туынды және оның қолданылуы
10-сынып алгебрасы: Туынды тарауын қорытындылау сабағы
Сабақ жоспары: Функцияның қасиеттері мен экстремумдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz