Функцияның өсу және кему аралықтары



|Арипбаева Жазира |

математика пәні мұғалімі

|Сабақтың |Функцияның өсу және кему белгілері |
|тақырыбы | |
|Сілтеме |Оқулық: Алгебра және Анализ бастамалары |
|Сабақтың |1. Функцияның өсу және кему белгілерін білу. |
|мақсаты |2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін |
| |түсіну. |
| |3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер |
| |шығаруды уйрену. |
|Күтілетін |1. Функцияның өсу және кему белгілерін біледі. |
|нәтиже |2. Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмін |
| |түсінеді. |
| |3 Функцияның өсу және кему аралықтарын табуға есептер |
| |шығаруды уйренеді. |
|Негізгі идея | Функцияның өсу және кему аралықтарының жеткілікті шартын |
| |білу керек. |
|Тапсырма |1. Миға шабуыл (сұрақ-жауап) |
|Тапсырма |2. Топтық жұмыс (постер қорғау) |
|Тапсырма |3. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы) |
|Сабақ бойынша |Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы |
|мұғалім | | |іс-әрекеті |
|жазбалары | | | |
| | |І .Ұйымдастыру кезеңі: |-мұғаліммен |
| | |Ынтымақтастық атмосферасын |амандасып, назарын |
|КІРІСПЕ |3 мин |орнату, сыныппен амандасып, |сабаққа аудара |
| | |көңіл­күйлерін сұрау. |отырып, оқушылар |
| | |Оқушыларды санның таңбалары |алдағы бірлескен |
| | |бойынша топқа бөлу. |жұмысқа әзірленеді.|
| | |1 таңбалы, 2таңбалы, 3 | |
| | |таңбалы, 4таңбалы. |-оқушылар топқа |
| | | |бөлінеді. |
| |3 мин |«Жұбыңызды тексер» әдісі |Есептің дайын |
| | |бойынша үй жұмыстарын |үлгісіне қарап, |
|Үй тапсырмасы | |бағалайды. Есептің дайын |дескриптор бойынша |
| | |үлгісін көрсету. |жұптарда өзара |
| | |Критерий бойынша бағалау |бағалайды |
| | |ІІ.Жаңа білімді меңгерту | |
|Тұсаукесер |3 мин |«Миға шабуыл» | |
| | |Түрткі сұрақ: |Оқушылар графиктерді|
| | |- Оқушылар сіздер тақтадағы |көру арқылы жаңа |
| | |графиктерден не байқадыңыздар?|сабағымыздың |
| | |-Графиктердің астында тұрған |тақырыбын және |
| | |аралық нені білдіреді деп |мақсатын анықтайды. |
| | |ойлаймыз. | |
| | |Сынама сұрақ | |
| | |- Олай болса функцияның өсу | |
| | |және кему аралықтарын неге | |
| | |сүйеніп айтып отырмыз? | |
| | |- Функцияның өсу және кему | |
| | |аралықтарын графигін салмай | |
| | |анықтауға бола ма? | |
| | |Қайта бағыттау сұрағы | |
| | |-Тағы жауап беретіндер бар ма?| |
| | |- Олай болса, бүгінгі жаңа | |
| | |сабағымыз Функцияның өсу және | |
| | |кему белгілері. Туындының | |
| | |көмегімен функцияның өсу және | |
| | |кему аралықтарын табамыз. | |
| | |Мақсатты ашуға бағытталған | |
| | |сұрақ: | |
| | |-Қалай ойлайсыңдар бүгінгі | |
| | |бүгінгі сабақта біз нені | |
| | |білеміз, түсінеміз, қандай | |
| | |есеп шығара алуды үйренеміз. | |
| | |Мадақтау арқылы бағалау | |
| | |жүргізіледі. | |
| |2 мин |Жаңа сабақты мысал арқылы |Жаңа сабақты зер |
| | |түсіндіру. |салып түсінеді. |
| | |Мысал: | |
| | | | |
| | |Анықталу облысы | |
| | | | |
| | |Шыққан теңсіздікті интервалдар| |
| | |әдісімен шешеміз. | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | |Демек, аралығында кемиді. | |
|НЕГІЗГІ БӨЛІМ | |«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі |Алдымен, жеке оқушы |
| | |бойынша оқулықпен есеп шығару.|өз бетімен |
| | |№264,265 |оқулықтағы есепті |
| | |1-топ №264 (1) , |талдайды. |
| | |2- топ №264 (2), |№264 |
| |5 мин |3-топ №264 (3) , | |
| | |4 топ №264 (4), | |
| | |Жеке жұмыс | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | |Жұпта талқылайды |
| | | | |
| |2 мин |Жұптық жұмыс |Топта талқылайды |
| | | | |
| |8 мин |Топтық жұмыс |Шығарған есепті |
| | | |тақтада түсіндіріп, |
| | |Топтардын ішінен талқылауға |талдайды. |
| |4 мин |шығатын оқушыны қарсы топ |Топтар дескриптор |
| | |таңдайды. |бойынша өзара |
| | |Есептің дұрыс үлгісі бойынша |бағалайды. |
| | |бағалау жүргізу | |
|ҚОРЫТЫНДЫ |7 мин |Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)|Оқушылар |
| | |Блум таксономиясы |«Блум таксономиясын»|
| | | |толтыру арқылы |
| | | |өзін-өзі реттеуге |
| | |Оқушылардың жауаптарын «Екі |үйренеді. |
| | |жұлдыз бір ұсыныс»арқылы | |
| | |бағалаймын | |
| | | | |
| | |Кері байланыс. | |
| | |Мен нені білдім? | |
| | |Нені білу қиын болды? | |
| | |Мен нені білгім келеді? | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Табыс критерийін |
| | | |пайдаланып өздерін |
| | | |бағалау арқылы сабақ|
| | | |рефлексиясын жазады.|
|Сабақтың |Интерактивті тақта |
|жабдықтары |Стикерлер, бақылау парақтары |
|Кейінгі |№262 |
|тапсырмалар | |


Ұқсас жұмыстар
Дәрежелік функция
Функцияның өсу кему белгілері
Функцияның мәндерінің жиыны
Квадрат түбірі бар өрнектерді болжам ұсыну арқылы теңбе- тең түрлендіру
Функциялар және графиктер
Функция графиктері
Сабақ жоспары. Сабақтың атауы
Функцияның өсу және кему белгілері
Квадрат теңсіздік
Туынды және оның қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz