Lesson study, сабақты зерттеу әдісі

Коучинг- жоспары
Коуч : Оразалина Жария Ибраевна ағылшын тілі пәні мұғалімі, ІІ деңгейлі мұғалім
Тақырыбы: Lesson Study - сабақты зерттеу әдісі
Мұғалімдерге оқушыларды зерттеуге, қызығушылығын арттыруға, білім сапасын көтеруге, мұғалімдердің кәсіби деңгейін жоғарлатуға, бірлесіп жұмыс жасауға мүмкіндік беретін педагогикалық тәсіл туралы түсінік беру.
Мұғалімдерді болашақта мектебімізде Lesson Study-сабақтарын ұйымдастырып, өткізуге ықпал ету.
• Шығу тарихы, таралу елдері туралы мағлұмат алады.
• Бұл тәсілдің мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен оқыту сапасын көтеруге мүмкіндік беретін тиімді жақтарымен танысады.
• Өз тәжірибелерінде қолдануға бағыт- бағдар алады, сыни ойлаулары дамиды.
Әдістемелік нұсқау.
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
- Берілген материалды барлық оқушы меңгеріп, бірдей дәрежеде игеріп кетеді деп ойлайсыз ба?2. Күнделікті сабақтарыңызда барлық оқушыны қамтып, бақылау жасауға мүмкіндік бола ма?3. Берілген материал бойынша сұрақтарға барлық оқушы өз пікірлерін білдіріп, жауап беру үшін не істейсіз?4. Мұғалімге өз сабағында барлық балалармен жеке жұмыс жасауына мүмкіндік бар ма?5. Қабілет дағдысы орташа немесе әлсіз оқушыларға көмек, қолдау көрсетуде қандай әдіс-тәсілдер қолданар едіңіз?6. Сабағыңызды жоспарлауда немесе сабақты зерттеп, бақылауда басқа әріптестеріңізбен бірлесіп жұмыс жасайсыз ба?
7. Сабақ барысындағы оқушының іс-әрекетін зерттеу сапалы білім берудің -кепілі деген пікірмен келісесіз бе? Неге?
8. Сыныптағы оқушыларды зерттеу барысында сізгі қандай іс-әрекеттерді жүргізу маңызды деп ойлайсыз?
Ұйымдастыру бөлімі
5 мин.
Топқа бөлу
Тренинг « «Здравствуй друг»
Мұғалімдерге сұрақтар жазылған қағаздар жапсырылған төрт түрлі конфеттер ұсынылады.
Мұғалімдер тренингке қатыса отырып, жағымды әсер алады.
Қатысушылар конфеттердің түрлеріне қарай топтарға бөлінеді.
Түрткі сұрақтар
5 минут
Мұғалімдерге әртүрлі түрткі сұрақтары беріледі және олдардың ой-пікірлері тыңдалады.
- Берілген материалды барлық оқушы меңгеріп, бірдей дәрежеде игеріп кетеді деп ойлайсыз ба?2. Күнделікті сабақтарыңызда барлық оқушыны қамтып, бақылау жасауға мүмкіндік бола ма?3. Берілген материал бойынша сұрақтарға барлық оқушы өз пікірлерін білдіріп, жауап беру үшін не істейсіз?4. Мұғалімге өз сабағында барлық балалармен жеке жұмыс жасауына мүмкіндік бар ма?5. Қабілет дағдысы орташа немесе әлсіз оқушыларға көмек, қолдау көрсетуде қандай әдіс-тәсілдер қолданар едіңіз?6. Сабағыңызды жоспарлауда немесе сабақты зерттеп, бақылауда басқа әріптестеріңізбен бірлесіп жұмыс жасайсыз ба?
Мағынаны тану
Видеоролик көрсету
10 мин
Презентация арқылы таныстырылым
Видеороликті көріп болған соң мұғалімдерге сұрақтар беру арқылы олардың ой -пікірлерін тыңдаймын.
1. Сіздер бұл видеороликтен қандай іс -әрекеттерді байқадыңыздар?
Олай болса, әріптестер, біз оқытудағы мұндай әдісті Lesson study әдісі деп атайды екенбіз.
Арнайы дайындалған презентация арқылы «Lesson study» әдісі туралы қысқаша түсінік беремін.
Әріптестер бейнефильмге өздерінің пікірлерін, көзқарастарын білдіреді.
Презентацияны көріп, тыңдау барысында Lesson study әдісі туралы түсініктері қалыптасады.
Сергіту сәті
2 мин
Ой толғаныс
Топтық тапсырма
15 мин
Мұғалімдерге үлестірме материалдар беріледі.
1-топ: LS-дың мақсаты
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz