Бунақденелілердің отрядтары

Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Мұхит атындағы ОЖББМ Амангалиева Фарида Марксовна

Сыныбы 7 «Б»
Пәні: Биология
Сыныбы 7«Б»: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: Биология: Шала түрленіп және толық түрленіп дамитын бунақденелілердің отрядтары
Сыныбы 7«Б»: Мақсаты:
Пәні: Биология: Топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы сыни ойлауды дамыта отырып, оқушыларға бунақденелілер тақырыбын жете меңгерту, алған білімдерін бірлескен оқуда, өмірде пайдалануға үйрету.
Сыныбы 7«Б»: Күтілетін нәтижелер
Пәні: Биология:
  • Бунақденелілердің отрядтарымен таныса алады
  • Осы отряд өкілдеріне сипаттама береді.
  • Бунақденелілердің дамуы туралы білімдерін толықтыра алады.
Сыныбы 7«Б»: Сабақтың түрі
Пәні: Биология: Біріккен ізденіс сабақ
Сыныбы 7«Б»: Тапсырмалар
Пәні: Биология: өзіндік, деңгейлік тапсырмалар, нұсқаулық карта
Сыныбы 7«Б»: Керекті жабдықтар
Пәні: Биология: Оқулық, интерактивті тақта, бунақденелілер жинақтамалары, дидактикалық материалдар, суреттер, флипчарт, маркерлер
Сыныбы 7«Б»: Сабақ барысы:
Сыныбы 7«Б»: Сабақ кезеңдері
Пәні: Биология: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы 7«Б»: Кіріспе
Пәні: Биология: Тренинг өткізу, жәндіктердің суретін ажырату арқылы топқа бөлінеді. І топ «Көбелек», ІІ топ «Шегіртке», ІІІ топ «Бал ара», IV топ “Инелік». Әр топқа өз атауы бойынша ақпарат беру тапсырылады.
Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Топтық ережені қарастырып, еске түсіреді. Әр топ өз атауы жөнінде ақпарат береді
Сыныбы 7«Б»: Тұсаукесер
Пәні: Биология:

Жұмбақ сауал арқылы сыныппен жұмыс жүргізіледі.

Қонды ара, ұшты шыбын. Жүзді суда, суқандала. Түрленеді қоңыз шала, гүлге қонды, көбелек ала. Шаншып-сорғыш сары маса шағып алып, болды таса. Етті еңбек топ құмырсқа, кіріседі көп жұмысқа, Типыл қылды бар егісті, азиялық ол көкқасқа. Барлығы қанша жәндік ? Үй тапсырмасы бойынша төменгі және жоғары дәрежелі сұрақтар қойылады.

  1. Бунақденелілерді зерттейтін ғылым қалай аталады?
  2. Бунақденелілер қалай көбейеді?
  3. Шала түрленіп даму дегеніміз не?
  4. Толық түрленіп дамудың сатыларын атап, мысал келтіріңдер.
  5. Бунақденелілердің табиғатта рөлі қандай?

Жұмбақ сауалдың жауабын табады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Сыныбы 7«Б»: Негізгі бөлім
Пәні: Биология:

Бунақденелілер отрядтары туралы слайд презентация көрсетіледі, шолу жасалады

Шала түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары:
Турақанаттылар отряды
Шегіртке, шекшек, шілделік, саяқ, бұзаубас Тарақандар отряды. Тарақандар Дәуіттер отряды. Инеліктер отряды
Биттер отряды.
Шалақатқылқанаттылар немесе қанаттылар отряды
Толық түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары:
Қатқылқанаттылар немесе қоңыздар отряды
Бүргелер отряды. Қосқанаттылар отряды
Қосқанаттылар отряды. Қабыршаққанаттылар немесе көбелектер отряды
Алдымен, жеке оқушы өз бетімен мәтінмен танысу, топта талдап кластер құру және оны қорғау

Нұсқау картасы бойынша қосымша оқулық, мәліметтерді пайдаланып жұмыстану, топта талдап кластер құру және оны қорғау

Нұсқаулық карта № 1

Тақырыбы: Адамға ауру тудыратын ауру таратқыш -бунақденелілер.

Тапсырма: Интернеттен алынған қосымша материалды оқып, дәптерге кластер құру.

Ауызша сұрақтарға жауап беру.

1. Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау.

2. Бөлме шыбыны қандай ауру тудыруы мүмкін?

3. Осы бунақденелілермен қандай қарсы күрес жүргізу әдістерін білесің?

4. Қандай жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін білуіміз қажет?

Нұсқаулық карта №2

Тақырыбы: Ауылшаруашылық дақылдарының «зиянкестері», жануарлар паразиттері

Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.

Ауызша сұрақтарға жауап беру:

1. Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау;

2. Ауылшаруашылық жануарларына қандай ауру тудыруы мүмкін? 3. Паразит бунақденелілермен күресу амалдары.

Нұсқаулық карта №3

Тақырыбы: Құмырсқалар мен инеліктер

Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.

Ауызша сұрақтарға жауап беру:

1. Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау;

2. Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.

Нұсқаулық карта №4

Тақырыбы: Көбелектер мен баларалар.

Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.

Ауызша сұрақтарға жауап беру:

1. Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау.

2. Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.

Уақыттың тиімділігін ұйымдастыру

Толық және шала түрленіп дамитын бунақденелілердің отрядтары туралы мағлұмат алады.

Оқушылар нұсқау картасы бойынша жұмыстанады, топта талдап кластер құрып және оны қорғайды

Топпен жұмысты формативті бағалау

Сыныбы 7«Б»: Қорытынды
Пәні: Биология: Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары беріледі. Тапсырма: Сәйкестендіру.
1. Турақанаттылар отряды. А) дәуіт
2. Тарақандар отряды Ә

Ұқсас жұмыстар
Шала түрленіп және толық түрленіп дамитын бунақденелілер
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Оқушылар жауабы
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Бунақденелілердің ауыз мүшелерінің түрлерін ата
Бунақденелілердің көптүрлілігі және маңызы
Бунақденелілер қайда кездесетін жәндіктер
Бунақденелілер 7 сынып
Шала түрленіп дамитын бунақденелілерді сипатта
Биология. бунақденелілер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz