Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Бунақденелілердің отрядтары
Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы , Мұхит атындағы ОЖББМ Амангалиева Фарида Марксовна
Сыныбы 7 <<Б>>
Пәні: Биология
Сабақтың тақырыбы:
Шала түрленіп және толық түрленіп дамитын бунақденелілердің отрядтары
Мақсаты:
Топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы сыни ойлауды дамыта отырып, оқушыларға бунақденелілер тақырыбын жете меңгерту, алған білімдерін бірлескен оқуда, өмірде пайдалануға үйрету.
Күтілетін нәтижелер
* Бунақденелілердің отрядтарымен таныса алады
* Осы отряд өкілдеріне сипаттама береді.
* Бунақденелілердің дамуы туралы білімдерін толықтыра алады.
Сабақтың түрі
Біріккен ізденіс сабақ
Тапсырмалар
өзіндік, деңгейлік тапсырмалар, нұсқаулық карта
Керекті жабдықтар
Оқулық, интерактивті тақта, бунақденелілер жинақтамалары, дидактикалық материалдар, суреттер,флипчарт,маркерлер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Тренинг өткізу, жәндіктердің суретін ажырату арқылы топқа бөлінеді. І топ <<Көбелек>>, ІІ топ <<Шегіртке>>, ІІІ топ <<Бал ара>>, IV топ "Инелік>>. Әр топқа өз атауы бойынша ақпарат беру тапсырылады.
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.Топтық ережені қарастырып, еске түсіреді. Әр топ өз атауы жөнінде ақпарат береді
Тұсаукесер
Жұмбақ сауал арқылы сыныппен жұмыс жүргізіледі.
Қонды ара, ұшты шыбын. Жүзді суда, суқандала. Түрленеді қоңыз шала, гүлге қонды, көбелек ала. Шаншып-сорғыш сары маса шағып алып, болды таса. Етті еңбек топ құмырсқа, кіріседі көп жұмысқа, Типыл қылды бар егісті, азиялық ол көкқасқа. Барлығы қанша жәндік ? Үй тапсырмасы бойынша төменгі және жоғары дәрежелі сұрақтар қойылады.
* Бунақденелілерді зерттейтін ғылым қалай аталады?
* Бунақденелілер қалай көбейеді?
* Шала түрленіп даму дегеніміз не?
* Толық түрленіп дамудың сатыларын атап, мысал келтіріңдер.
* Бунақденелілердің табиғатта рөлі қандай?
Жұмбақ сауалдың жауабын табады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Негізгі бөлім
Бунақденелілер отрядтары туралы слайд презентация көрсетіледі, шолу жасалады
Шала түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары:Турақанаттылар отрядыШегіртке,шекшек,шілделік,саяқ,бұзаубас Тарақандар отряды. Тарақандар Дәуіттер отряды. Инеліктер отрядыБиттер отряды.Шалақатқылқанаттылар немесе қанаттылар отрядыТолық түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары:Қатқылқанаттылар немесе қоңыздар отрядыБүргелер отряды. Қосқанаттылар отрядыҚосқанаттылар отряды. Қабыршаққанаттылар немесе көбелектер отрядыАлдымен, жеке оқушы өз бетімен мәтінмен танысу,топта талдап кластер құру және оны қорғау
Нұсқау картасы бойынша қосымша оқулық, мәліметтерді пайдаланып жұмыстану,топта талдап кластер құру және оны қорғау
Нұсқаулық карта № 1
Тақырыбы: Адамға ауру тудыратын ауру таратқыш - бунақденелілер.
Тапсырма: Интернеттен алынған қосымша материалды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру.
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау.
2.Бөлме шыбыны қандай ауру тудыруы мүмкін?
3.Осы бунақденелілермен қандай қарсы күрес жүргізу әдістерін білесің?
4.Қандай жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін білуіміз қажет?
Нұсқаулық карта №2
Тақырыбы: Ауылшаруашылық дақылдарының <<зиянкестері>>, жануарлар паразиттері
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру:
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау;
2.Ауылшаруашылық жануарларына қандай ауру тудыруы мүмкін? 3.Паразит бунақденелілермен күресу амалдары.
Нұсқаулық карта №3
Тақырыбы: Құмырсқалар мен инеліктер
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру:
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау;
2. Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.
Нұсқаулық карта №4
Тақырыбы: Көбелектер мен баларалар.
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру:
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау.
2.Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.
Уақыттың тиімділігін ұйымдастыру
Толық және шала түрленіп дамитын бунақденелілердің отрядтары туралы мағлұмат алады.
Оқушылар нұсқау картасы бойынша жұмыстанады, топта талдап кластер құрып және оны қорғайды
Топпен жұмысты формативті бағалау
Қорытынды
Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары беріледі. Тапсырма: Сәйкестендіру. 1. Турақанаттылар отряды. А) дәуіт 2. Тарақандар отряды Ә) шегіртке, саяқ, шекшек, шілделік, бұзаубас. 3. Дәуіттер отряды. Б) құмырсқа, балара, шаншар. 4. Инеліктер отряды. В) қандалалар 5. Жарғаққанаттылар оряды Г) инелік 6. Шалақатқылқанаттылар отряды. Ғ) маса, құмыты, шіркей, қара шыбын, бөгелектер 7. Қатқылқанаттылар отряды. Д) көбелек 8. Қосқанаттылар отряды. Е) тарақан 9. Қабыршаққанаттылар отряды. Ж) қоңыз Жауабы: 1Ә, 2Е, 3А, 4Г, 5Б, 6В, 7Ж, 8Ғ, 9 Д. Бағалау. Бағалау өлшемдері бойынша бағалау Үйге тапсырма беру. Бунақденелілердің пайдасы мен зияны тақырыбына мәліметтер жинақтау. Рефлексия Бүгінгі сабақта ең қызықты болғаны...... Осы сабақта мен .......үйрендім. Маған қажет болғаны......
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Бағалау өлшемдері бойынша өзін-өзі және өзара бағалау
Үй тапсырмасын белгілеп алады.
Стикерге өз ойларын жазады
Бағалау парағы
Ұпайлар (егер тақырыпты аша алмасаңыз -0-ді, толық меңгерсеңіз 5-ті айналдыра сызыңыз)
1. Отрядтар бойынша жалпы сипаттама бере аласыз: 0 1 2 3 4 5
2. Отрядқа тән негізгі ерекшеліктерді білесіз: 0 1 2 3 4 5
3. Өкілдеріне сипаттама бере аласыз: 0 1 2 3 4 5
4. Пайдасы мен зияны туралы білесіз: 0 1 2 3 4 5
Барлық ұпайлар санын жазыңыз
Бағалау шкаласы:
* 18-20 ұпай <<5>>
* 14 -17 ұпай <<4>>
* 9-13 ұпай <<3>>
Сыныбы 7 <<Б>>
Пәні: Биология
Сабақтың тақырыбы:
Шала түрленіп және толық түрленіп дамитын бунақденелілердің отрядтары
Мақсаты:
Топтық жұмыс ұйымдастыру арқылы сыни ойлауды дамыта отырып, оқушыларға бунақденелілер тақырыбын жете меңгерту, алған білімдерін бірлескен оқуда, өмірде пайдалануға үйрету.
Күтілетін нәтижелер
* Бунақденелілердің отрядтарымен таныса алады
* Осы отряд өкілдеріне сипаттама береді.
* Бунақденелілердің дамуы туралы білімдерін толықтыра алады.
Сабақтың түрі
Біріккен ізденіс сабақ
Тапсырмалар
өзіндік, деңгейлік тапсырмалар, нұсқаулық карта
Керекті жабдықтар
Оқулық, интерактивті тақта, бунақденелілер жинақтамалары, дидактикалық материалдар, суреттер,флипчарт,маркерлер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Тренинг өткізу, жәндіктердің суретін ажырату арқылы топқа бөлінеді. І топ <<Көбелек>>, ІІ топ <<Шегіртке>>, ІІІ топ <<Бал ара>>, IV топ "Инелік>>. Әр топқа өз атауы бойынша ақпарат беру тапсырылады.
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.Топтық ережені қарастырып, еске түсіреді. Әр топ өз атауы жөнінде ақпарат береді
Тұсаукесер
Жұмбақ сауал арқылы сыныппен жұмыс жүргізіледі.
Қонды ара, ұшты шыбын. Жүзді суда, суқандала. Түрленеді қоңыз шала, гүлге қонды, көбелек ала. Шаншып-сорғыш сары маса шағып алып, болды таса. Етті еңбек топ құмырсқа, кіріседі көп жұмысқа, Типыл қылды бар егісті, азиялық ол көкқасқа. Барлығы қанша жәндік ? Үй тапсырмасы бойынша төменгі және жоғары дәрежелі сұрақтар қойылады.
* Бунақденелілерді зерттейтін ғылым қалай аталады?
* Бунақденелілер қалай көбейеді?
* Шала түрленіп даму дегеніміз не?
* Толық түрленіп дамудың сатыларын атап, мысал келтіріңдер.
* Бунақденелілердің табиғатта рөлі қандай?
Жұмбақ сауалдың жауабын табады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Негізгі бөлім
Бунақденелілер отрядтары туралы слайд презентация көрсетіледі, шолу жасалады
Шала түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары:Турақанаттылар отрядыШегіртке,шекшек,шілделік,саяқ,бұзаубас Тарақандар отряды. Тарақандар Дәуіттер отряды. Инеліктер отрядыБиттер отряды.Шалақатқылқанаттылар немесе қанаттылар отрядыТолық түрленіп дамитын бунақденелілер отрядтары:Қатқылқанаттылар немесе қоңыздар отрядыБүргелер отряды. Қосқанаттылар отрядыҚосқанаттылар отряды. Қабыршаққанаттылар немесе көбелектер отрядыАлдымен, жеке оқушы өз бетімен мәтінмен танысу,топта талдап кластер құру және оны қорғау
Нұсқау картасы бойынша қосымша оқулық, мәліметтерді пайдаланып жұмыстану,топта талдап кластер құру және оны қорғау
Нұсқаулық карта № 1
Тақырыбы: Адамға ауру тудыратын ауру таратқыш - бунақденелілер.
Тапсырма: Интернеттен алынған қосымша материалды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру.
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау.
2.Бөлме шыбыны қандай ауру тудыруы мүмкін?
3.Осы бунақденелілермен қандай қарсы күрес жүргізу әдістерін білесің?
4.Қандай жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін білуіміз қажет?
Нұсқаулық карта №2
Тақырыбы: Ауылшаруашылық дақылдарының <<зиянкестері>>, жануарлар паразиттері
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру:
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау;
2.Ауылшаруашылық жануарларына қандай ауру тудыруы мүмкін? 3.Паразит бунақденелілермен күресу амалдары.
Нұсқаулық карта №3
Тақырыбы: Құмырсқалар мен инеліктер
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру:
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау;
2. Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.
Нұсқаулық карта №4
Тақырыбы: Көбелектер мен баларалар.
Тапсырма: Қосымша материалдарды оқып, дәптерге кластер құру.
Ауызша сұрақтарға жауап беру:
1.Қай отряд және осы топқа жататын бунақденелілер өкілдерін анықтау.
2.Осы бунақденелілердің пайда-зиянын анықтау.
Уақыттың тиімділігін ұйымдастыру
Толық және шала түрленіп дамитын бунақденелілердің отрядтары туралы мағлұмат алады.
Оқушылар нұсқау картасы бойынша жұмыстанады, топта талдап кластер құрып және оны қорғайды
Топпен жұмысты формативті бағалау
Қорытынды
Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары беріледі. Тапсырма: Сәйкестендіру. 1. Турақанаттылар отряды. А) дәуіт 2. Тарақандар отряды Ә) шегіртке, саяқ, шекшек, шілделік, бұзаубас. 3. Дәуіттер отряды. Б) құмырсқа, балара, шаншар. 4. Инеліктер отряды. В) қандалалар 5. Жарғаққанаттылар оряды Г) инелік 6. Шалақатқылқанаттылар отряды. Ғ) маса, құмыты, шіркей, қара шыбын, бөгелектер 7. Қатқылқанаттылар отряды. Д) көбелек 8. Қосқанаттылар отряды. Е) тарақан 9. Қабыршаққанаттылар отряды. Ж) қоңыз Жауабы: 1Ә, 2Е, 3А, 4Г, 5Б, 6В, 7Ж, 8Ғ, 9 Д. Бағалау. Бағалау өлшемдері бойынша бағалау Үйге тапсырма беру. Бунақденелілердің пайдасы мен зияны тақырыбына мәліметтер жинақтау. Рефлексия Бүгінгі сабақта ең қызықты болғаны...... Осы сабақта мен .......үйрендім. Маған қажет болғаны......
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Бағалау өлшемдері бойынша өзін-өзі және өзара бағалау
Үй тапсырмасын белгілеп алады.
Стикерге өз ойларын жазады
Бағалау парағы
Ұпайлар (егер тақырыпты аша алмасаңыз -0-ді, толық меңгерсеңіз 5-ті айналдыра сызыңыз)
1. Отрядтар бойынша жалпы сипаттама бере аласыз: 0 1 2 3 4 5
2. Отрядқа тән негізгі ерекшеліктерді білесіз: 0 1 2 3 4 5
3. Өкілдеріне сипаттама бере аласыз: 0 1 2 3 4 5
4. Пайдасы мен зияны туралы білесіз: 0 1 2 3 4 5
Барлық ұпайлар санын жазыңыз
Бағалау шкаласы:
* 18-20 ұпай <<5>>
* 14 -17 ұпай <<4>>
* 9-13 ұпай <<3>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz