Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын

Сабақ жоспары
9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы
№13 модуль. Абайдың мұражай -үйі
Мақсат және қимыл- сын б.с.қ.с.
Сілтеме
9-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Жалпы
мақсаттар
Оқушылардың Мәдениет және өнер саласындағы өзгерістер жайлы түсініктерін тереңдету; сөйлесім, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамытып, өнерді сүйіп,адамгершілік жақсы қасиеттерді оқушы бойына сіңіре отырып, саяси және эстетикалық жағынан тәрбие беру.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын қарапайым тілде жеткізе алады.
Түйінді идеялар
* Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер оқушылардың білім алу сапасына ықпал ете алады.
* Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Тапсырмалар
Диалог, монолог, ойбөлісу, рефлексия
* Сабақ барысы 1-әрекет:
* Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
* Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру: - (бір- біріне жылы сөздер айту,ауа райына байланысты)
2- әрекет: Үй тапсырмасын тексеру. Синт. талдауларын тексеру. Бақылау сұрақтарына ауызша жауап беру.
2ә- әрекет: Мақсат б.қ.с.сөйлем ережесін айту,мыс.келтіру.
2а-әрекет: Тәуелсіз Қ. алғашқы жылдары қандай қиындыққа тап болды?
3- әрекет: Өткен сабаққа шолу жасаймын; өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.
3ә- Қазақ театрында алғашқы қойылымдарды атаңдар.
3а- Соңғы кездері көрген қойылымдарыңды әңгімелеңдер.
4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі
Міндеттері: грамматикалық форманы, жаңа сөздерді, жаңа материалдармен таныстыру, меңгерту.
Тілдесім: белгісіз жаңа сөздермен сөздік жұмысын жүргіземіз: 4а-әр:қаржы қиыншылығы,ұлтаралық,келісім,ұшырау,рухани,тұлға,әр алуан,ерекше,мәнерлеу амалдары.
4ә-әр. 129-бет. 1-тапс. Мәтінді оқып, сұрақтар құру.
5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі
Жазылым: Үш қатарға тапсырма:3-тапс.Сұрақтарға жауап беру.
5 ә-әрекет: 1 -тапс. Деңгейлік тапс.орындау.
6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі
Міндеті: жаңа материалды ауызекі және жазба тілде қолдана алу біліктілігін қалыптастыру
Сөйлесім: 4-тапс. Мәтінді оқып,өзара сөйлесу, жалғастыру.
7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі
Міндеті: сабақтың мақсатын ашу;жаңа материал бойынша ойын қорыту
oo Мұражайда нелер болады?
oo Театр дегеніміз не?
oo Театрдың, киноның адам өміріндегі маңызы қандай?

8- әрекет: Үй тапсырмасы
Міндеттері: 130-бет, 2-тапсырма,үй тапсырмасының мақсатын ,мазмұнын ,орындау тәсілін түсіндіру.

9-әрекет: Сабақтың бағалау кезеңі
Міндеті: өзара бақылау; оқушылардың жекелей және топтық жұмысын сынып қабілеттілігіне баға беру сынып оқушыларын әділ бағалау
(ынталандыру,мадақтау,кемшіліктерін ескерту).
10-әрекет: Рефлексия кезеңі: Мұражайдың маңызы
сол туралы ойбөлісу.

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі : 26.09.2013ж

Сабақтың тақырыбы
Менің отбасымнан алған тәрбием
Сілтеме
9-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Жалпы
мақсаттар
Өз отбасы туралы ойларын айта алуға дағдыландырамыз; сөйлесім,жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыта отырып,өз отбасы жайлы сұхбаттарға қатысу.Қазақ отбасы туралы көзқарасын айтып,пікір білдіруге дағдыландыру, отбасын қадірлеп,сүюге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді,өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Түйінді идеялар
* Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
* Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Тапсырмалар
Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
* Сабақ барысы 1-әрекет:
* Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
* Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру: - (бір- біріне жылы сөздер айту)
2- әрекет: Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою.
2а-әр. Ата анаң үшін басты бақыт деген не?
Рухани саулық дегенді қалай түсінесің?
Батаның маңызы қандай?.
3- әрекет: Өткен материалдарды пысықтап, бекіту
Ата анаң қандай нәрселерден қашық бол дейді?
Сен қандай баласың?
Сенің тірегің кім?.
3а-әр.Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.
4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі
Міндеттері:Өздерінің отбасында қалыптасқан ережелер туралы әңгімелеу.
Тілдесім:жиі қолданылатын тілдік орамдарды қайталаймыз:4а-әр: қолым бос,шынжыр, шеберхана, болашақ.
4ә-әр. 1- тапс. Нақыл сөздердің мағынасымен танысу.
5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі
Жазылым: Үш қатарға тапсырма:1-топқа,Мәтінен адам бойындағы қасиеттерді анықтау
2-топқа, Мақалдарды аяқтау
Міндеті: жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру
4-тапсырма. Мәтінен ою аттарын жазып алып,олардан сөйлемдер құрастыру.
Мыс: Мына қошқармүйіз оюы өте әдемі басылған.т.б.
6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі
Міндеті: Қарапайымдылық, инабаттылық, уәдеде тұру дегенді қалай түсіндіріңдер.
7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі
Міндеті: сабақтың мақсатын ашу;жаңа материал бойынша ойын қорыту
8- әрекет: Үй тапсырмасы
Міндеттері:үй тапс.орындалу тәсілдерін түсіндіру.

5-тапсырма . Сұрақтарға жауап беру.
9-әрекет:Сабақтың бағалау кезеңі
сынып оқушыларын қабілеттеріне қарай әділ бағалау,(ынталандыру,мақтау, ескерту)
10-әрекет: Рефлексия кезеңі:
Тәрбие отбасынан басталады дегенді қалай түсіндірер едің? -ойбөлісу.



Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ әдебиеті Мерзімі : 26.09.2013ж

Сабақтың тақырыбы
<<Қамбар батыр жыры>>
Сілтеме
9-сынып <<Қазақ әдебиеті>> оқулығы
Жалпы
мақсаттар
Батырлар жыры туралы түсінік беру,жанрлық ерекшеліктерін таныту.
<<Қамбар батыр>> жырындағы Қамбар бейнесін ашу, идеялық мазмұнын түсіндіру.
Оқушы бойына елжандылық,отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыруға , рухани қазынамызды қастерлеуге ықпал ету.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді,өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Түйінді идеялар
* Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
* Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Тапсырмалар
Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
Сабақ барысы
1-әрекет:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Сабақ мақсатымен таныстыру
* Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
* Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру: - (бір- біріне жылы сөздер айту)
* Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту
3.Жаңа сабақ:
1.Ой шақыру стратегиясы. <<Батырлар жыры>> ұғымына сай түсініктерді топтастыру:
<<Батырлар жыры>>

2. Қамбар батыр жырының мазмұнымен танысу.
3. Сөздік жұмысын ұйымдастыру.
4. Жыр мазмұны бойынша жоспар құрастыру:
-- Әзімбайдың Назымның жігіттеріне сынақ өткізуі.
-- Қамбардың Назымға көзі түсуі.
-- Ағаларының ашу шақыруы.
-- Алшыораздың ағаларын тоқтатуы.
-- Келмембеттің қызға сөз салуы.
-- Әзімбайдың Қамбарға елші жіберуі.
-- Қараманның өлімі .
-- Әзімбайдың Назымды Қамбарға қосуы.
-- Ел қамын ойлаған Қамар.

4. Сабақты бекіту:
Тапсырмаларды оқулықтағы орындау.
Кубизм әдісін пайдалану:
-- Суреттеу. БЖ жанрлық ерекшелігі.
-- Салыстыру. Басқа ж. Салыстыру
-- Зерттеу.Жырдың зерттелуі туралы айту.
-- Қолдану. Ж.үзінді оқу.
-- Талдау. Ж көркемдік ерекшелігі.
-- Талқылау.БЖ маңызы.
5. Сабақты қорытындылау:
Дәптермен жұмыс жүргізу.

Назымға тән қасиеттер
Құртқаға тән қасиеттер

6. білімін бағалау.
7. Үй тапсырмасы:
Жырдың ұнаған үзіндісін жаттау.
8.Рефлексия кезеңі:
Жыр мазмұны жайлы ойбөлісу.

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі : 201 ж

Сабақтың тақырыбы
Бала тәрбиесіне байыпты қарайық
Сілтеме
9-сынып <<Қазақ тілі>> оқулығы
Жалпы
мақсаттар
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі туралы ойларын айта алуға дағдыландыру; сөйлесім,жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыта отырып,өз отбасы жайлы сұхбаттарға қатысу.Қазақ отбасындағы тәрбиенің маңызы туралы көзқарасын айтып,пікір білдіруге дағдыландыру, отбасын, үлкендерді қадірлеп,сүюге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді,өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Түйінді идеялар
* Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
* Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Тапсырмалар
Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
* Сабақ барысы 1-әрекет:
* Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
* Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру: - (бір- біріне жылы сөздер айту)
2- әрекет: Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою.
2а-әр. Ата анаң үшін басты бақыт деген не?
Рухани саулық дегенді қалай түсінесің?
Батаның маңызы қандай?
Сенің отбасыңда өнердің қай түрі жақсы дамыған?
3- әрекет: Өткен материалдарды пысықтап, бекіту
Ата анаң қандай нәрселерден қашық бол дейді?
Сен қандай баласың?
Сенің тірегің кім?.
3а-әр.Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.
4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі
Міндеттері:Өздерінің отбасында қалыптасқан тәрбие,ережелер туралы әңгімелеу.
Тілдесім:жиі қолданылатын тілдік орамдарды қайталаймыз:4а-әр: қолым бос,шынжыр, шеберхана, болашақ.
4ә-әр. 1- тапс. Мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндіру.
5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі
Жазылым: Үш қатарға тапсырма:1-топқа, Диалогты жалғастыру
2-топқа, Мақалдарды аяқтау
Міндеті: жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру
3-тапсырма.Берілген сөздерден , сөйлемдер құрастыру.
Мыс: Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.
6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі
Міндеті: Тірек сызбаны пайдаланып, мәтін құрастыру.
7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі
Міндеті: сабақтың мақсатын ашу;жаңа материал бойынша ойын қорыту
8- әрекет: Үй тапсырмасы
7- Қажетті сөздерді қойып, сөйлемді толықтыру
Міндеттері:үй тапс.орындалу тәсілдерін түсіндіру.

5-тапсырма . Сұрақтарға жауап беру.
9-әрекет:Сабақтың бағалау кезеңі
сынып оқушыларын қабілеттеріне қарай әділ бағалау,(ынталандыру,мақтау, ескерту)
10-әрекет: Рефлексия кезеңі:
Мейірімділікті анадан,
Әдептілікті данадан үйрен. Ойбөлісу.




Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ әдебиеті Мерзімі : 26.09.2013ж

Сабақтың тақырыбы
Батырлар жыры
Сілтеме
9-сынып <<Қазақ әдебиеті>> оқулығы
Жалпы
мақсаттар
Батырлар жыры туралы түсінік беру,жанрлық ерекшеліктерін таныту.
Батырлар жырыныңт идеялық мазмұнын түсіндіру.
Оқушы бойына елжандылық,отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыруға , рухани қазынамызды қастерлеуге ықпал ету.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді,өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Түйінді идеялар
* Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
* Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Тапсырмалар
Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
Сабақ барысы
1-әрекет:
3. Ұйымдастыру кезеңі.
4. Сабақ мақсатымен таныстыру
* Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
* Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру: - (бір- біріне жылы сөздер айту)
* Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту
3.Жаңа сабақ:
1.Ой шақыру стратегиясы. <<Батырлар жыры>> ұғымына сай түсініктерді топтастыру
басты тақырыбы басты идеясы

Батырлар жыры
көркемдік эпостағы
ерекшелігі әсерлеулер

жырдың жеткізілу жырдың түрлері
жолдары
4. Сабақты бекіту: Дәптермен жұмыс жүргізу.
оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Кубизм әдісін пайдалану:
-- Суреттеу. БЖ жанрлық ерекшелігі.
-- Салыстыру. Басқа ж. Салыстыру
-- Зерттеу.Жырдың зерттелуі туралы айту.
-- Қолдану. Ж.үзінді оқу.
-- Талдау. Ж көркемдік ерекшелігі.
-- Талқылау.БЖ маңызы.
5. Сабақты қорытындылау:
Бірнеше сұрақтар құрастыру.

6. білімін бағалау.
7. Үй тапсырмасы:
Жырды мазмұндау.
8.Рефлексия кезеңі:
Қазіргі күні кімді батыр деуге болады? ойбөлісу.

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі :
Сабақтың тақырыбы
Үлкенді сыйлау-ұлылық
Сілтеме
9-сыныпқа арналған <<Қазақ тілі>> оқулығы
Жалпы
мақсаттар
Үлкенді сыйлаудың маңызы туралы,отбасындағы ата-ананың рөлі туралы өз ойларын айта алуға дағдыландыру; сөйлесім,жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыта отырып,өз отбасындағы сыйластық жайлы сұхбаттарға қатыстыру.
Отбасындағы үлкендерді қадірлеп, отбасы мүшелерін сүюге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді,өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Түйінді идеялар

* Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
* Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Көрнекілігі
Интерактивті тақта, кестелер, тірек-сызбалар
Тапсырмалар
Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия

Сабақ барысы
1-әрекет: Ұйымдастыру кезеңі
* Екі жақты сәлемдесу; оқушыларды түгендеу;
* Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру: -
( сынып оқушылары бір- біріне жағымды тіркестер айтып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру)
2- әрекет: Үй тапсырмасын тексеру
2а-әр. Ата анаң үшін басты бақыт деген не?
<<Бақытты отбасы>> тақырыбына жазған шағын шығармаларын оқытып талдау
3- әрекет: Өткен материалдарды пысықтап, бекіту
Сұрақ-жауап. (Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды)
Батаны кімдер береді?
Батаның маңызы қандай?
Сенің отбасыңда өнердің қай түрі жақсы дамыған?
Ата-анаң қандай нәрселерден қашық бол дейді?
Сен қандай баласың?
Сенің тірегің кім?.
3а-әр.Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.
Ой қозғау.
Слайдтар көрсету, оқушылардың осы көріністер жайлы ойларын сұрау.
Неліктен бір топ қыздар үлкен кісілердің алдынан өтпеді?
* Мәтіндегі таныс емес сөздермен сөздік жұмысын жүргізу
4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі
Мағынаны тану.
Көмекші есімдер - негізі сөздермен тіркесіп, олардың кеңістікке , уақытқа қатысын толықтырып, нақтылап тұратын сөздер. Оған алд, арт,аст,қас, маң, жан,іш,сырт,бас,бет,шет,бой сияқты толық лексикалық мағынасы жоқ сөздер жатады. Көмекші есімдер мекенді, заттың алыс жақындағы мысалы: ауылдың шеті,жаны, төңірегі, маңы.
Көмекші есімдер сөйлемнің дербес мүшесі бола алмайды. Негізгі сөздермен тіркесіп барып,сөйлемнің бір мүшесі болады.
Топтық тапсырмалар
4а-әр:
1-топ Көмекші сөздермен сөз тіркестерін құрастыру
2-топ 1-тапсырма, өлеңнің мазмұнын ашу
3-топ Өлең бойынша сұрақтарға жауап беру
5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі
4- тапcырма. Мәтінен көмекші есімдерді теріп жазу, орыс тіліндегі баламасын табу
Жазылым: Үш қатарға тапсырма
Міндеті: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру
3-тапсырма.Берілген сөздерден , сөйлемдер құрастыру.
Мыс: Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.
6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі
Міндеті: 4-тапсырма. Өлең жолдарындағы көмекші есімдерді табу.
7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі
Міндеті: сабақтың мақсатын ашу;жаңа материал бойынша ойын қорыту
5-тапсырма. Әңгімені рөлдерге бөліп оқу.
8- әрекет: Үй тапсырмасы
6- тапсырма. Көмекші есімдерді табу.
Міндеттері:үй тапс.орындалу тәсілдерін түсіндіру.
9-әрекет:Сабақтың бағалау кезеңі
сынып оқушыларын қабілеттеріне қарай әділ бағалау,(ынталандыру,мақтау, ескерту)
10-әрекет: Рефлексия кезеңі:
Мейірімділікті анадан,
Әдептілікті данадан үйрен. Ойбөлісу.

Ұқсас жұмыстар
Абайдың мұражай үйі
Мұра деген сөздің баламасын ата
Көнерген сөздер. Топқа бөлу
Мұражай мұраларын сыныптан тыс жұмыстарда пайдалану
Үстеудің емлесі
Сөйлем мүшелерін ата
Еліктеу сөздер
Қазақ отбасы
Қос сөздер. Сабақтың әдісі
Жуырда біз, балалар кітапханасына жиі қатысатын оқушылармен кітапхана директоры және сынып жетекшісі Ғалия Майданқызы мен Жамбыл ауданының мұражайларын аралап қайттық
Пәндер