Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын

Сабақ жоспары
9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі :
№13 модуль. Абайдың мұражай -үйі
Мақсат және қимыл- сын б. с. қ. с.
Жалпы
мақсаттар
- Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер оқушылардың білім алу сапасына ықпал ете алады.
- Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
- Сабақ барысы 1-әрекет:
- Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
- Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру: (бір- біріне жылы сөздер айту, ауа райына байланысты)
2- әрекет: Үй тапсырмасын тексеру. Синт. талдауларын тексеру. Бақылау сұрақтарына ауызша жауап беру.
2ә- әрекет: Мақсат б. қ. с. сөйлем ережесін айту, мыс. келтіру.
2а-әрекет: Тәуелсіз Қ. алғашқы жылдары қандай қиындыққа тап болды?
3- әрекет: Өткен сабаққа шолу жасаймын; өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.
3ә- Қазақ театрында алғашқы қойылымдарды атаңдар.
3а- Соңғы кездері көрген қойылымдарыңды әңгімелеңдер.
4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі
Міндеттері : грамматикалық форманы, жаңа сөздерді, жаңа материалдармен таныстыру, меңгерту.
Тілдесім : белгісіз жаңа сөздермен сөздік жұмысын жүргіземіз: 4а-әр: қаржы қиыншылығы, ұлтаралық, келісім, ұшырау, рухани , тұлға, әр алуан, ерекше, мәнерлеу амалдары.
4ә-әр. 129-бет. 1-тапс. Мәтінді оқып, сұрақтар құру.
5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі
Жазылым: Үш қатарға тапсырма:3-тапс. Сұрақтарға жауап беру.
5 ә-әрекет: 1 -тапс. Деңгейлік тапс. орындау.
6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі
Міндеті: жаңа материалды ауызекі және жазба тілде қолдана алу біліктілігін қалыптастыру
Сөйлесім: 4-тапс. Мәтінді оқып, өзара сөйлесу, жалғастыру.
7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі
Міндеті: сабақтың мақсатын ашу; жаңа материал бойынша ойын қорыту
- Мұражайда нелер болады?
- Театр дегеніміз не?
- Театрдың, киноның адам өміріндегі маңызы қандай?
8- әрекет: Үй тапсырмасы
Міндеттері: 130 -бет, 2-тапсырма, үй тапсырмасының мақсатын, мазмұнын, орындау тәсілін түсіндіру.
9-әрекет: Сабақтың бағалау кезеңі
Міндеті : өзара бақылау; оқушылардың жекелей және топтық жұмысын сынып қабілеттілігіне баға беру сынып оқушыларын әділ бағалау
(ынталандыру, мадақтау, кемшіліктерін ескерту) .
10-әрекет: Рефлексия кезеңі: Мұражайдың маңызы
сол туралы ойбөлісу.
Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі : 26. 09. 2013ж
Жалпы
мақсаттар
- Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
- Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
- Сабақ барысы 1-әрекет:
- Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
- Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:(бір- біріне жылы сөздер айту)
2- әрекет: Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою.
2а-әр. Ата анаң үшін басты бақыт деген не?
Рухани саулық дегенді қалай түсінесің?
Батаның маңызы қандай?.
3- әрекет: Өткен материалдарды пысықтап, бекіту
Ата анаң қандай нәрселерден қашық бол дейді?
Сен қандай баласың?
Сенің тірегің кім?.
3а-әр. Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.
4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі
Міндеттері:Өздерінің отбасында қалыптасқан ережелер туралы әңгімелеу.
Тілдесім :жиі қолданылатын тілдік орамдарды қайталаймыз:4а-әр: қолым бос, шынжыр, шеберхана, болашақ.
4ә-әр. 1- тапс. Нақыл сөздердің мағынасымен танысу.
5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі
Жазылым: Үш қатарға тапсырма:1-топқа, Мәтінен адам бойындағы қасиеттерді анықтау
2-топқа, Мақалдарды аяқтау
Міндеті: жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру
4-тапсырма. Мәтінен ою аттарын жазып алып, олардан сөйлемдер құрастыру.
Мыс: Мына қошқармүйіз оюы өте әдемі басылған. т. б.
6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі
Міндеті: Қарапайымдылық, инабаттылық, уәдеде тұру дегенді қалай түсіндіріңдер.
7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі
Міндеті: сабақтың мақсатын ашу; жаңа материал бойынша ойын қорыту
8- әрекет: Үй тапсырмасы
Міндеттері:үй тапс. орындалу тәсілдерін түсіндіру.
5-тапсырма . Сұрақтарға жауап беру.
9-әрекет:Сабақтың бағалау кезеңі
сынып оқушыларын қабілеттеріне қарай әділ бағалау, (ынталандыру, мақтау, ескерту)
10-әрекет: Рефлексия кезеңі:
Тәрбие отбасынан басталады дегенді қалай түсіндірер едің? -ойбөлісу.
Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ әдебиеті Мерзімі : 26. 09. 2013ж
Жалпы
мақсаттар
Батырлар жыры туралы түсінік беру, жанрлық ерекшеліктерін таныту.
«Қамбар батыр» жырындағы Қамбар бейнесін ашу, идеялық мазмұнын түсіндіру.
Оқушы бойына елжандылық, отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыруға, рухани қазынамызды қастерлеуге ықпал ету.
- Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
- Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Сабақ барысы
1-әрекет:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Сабақ мақсатымен таныстыру
- Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
- Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:(бір- біріне жылы сөздер айту)
- Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту
3. Жаңа сабақ:
1. Ой шақыру стратегиясы. «Батырлар жыры» ұғымына сай түсініктерді топтастыру:
«Батырлар жыры»
2. Қамбар батыр жырының мазмұнымен танысу.
3. Сөздік жұмысын ұйымдастыру.
4. Жыр мазмұны бойынша жоспар құрастыру:
-- Әзімбайдың Назымның жігіттеріне сынақ өткізуі.
-- Қамбардың Назымға көзі түсуі.
-- Ағаларының ашу шақыруы.
-- Алшыораздың ағаларын тоқтатуы.
-- Келмембеттің қызға сөз салуы.
-- Әзімбайдың Қамбарға елші жіберуі.
-- Қараманның өлімі .
-- Әзімбайдың Назымды Қамбарға қосуы.
-- Ел қамын ойлаған Қамар.
4. Сабақты бекіту:
Тапсырмаларды оқулықтағы орындау.
Кубизм әдісін пайдалану:
-- Суреттеу. БЖ жанрлық ерекшелігі.
-- Салыстыру. Басқа ж. Салыстыру
-- Зерттеу. Жырдың зерттелуі туралы айту.
-- Қолдану. Ж. үзінді оқу.
-- Талдау. Ж көркемдік ерекшелігі.
-- Талқылау. БЖ маңызы.
5. Сабақты қорытындылау:
Дәптермен жұмыс жүргізу.
6. білімін бағалау.
7. Үй тапсырмасы:
Жырдың ұнаған үзіндісін жаттау.
8. Рефлексия кезеңі:
Жыр мазмұны жайлы ойбөлісу.
Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі : 201 ж
Жалпы
мақсаттар
- Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
- Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
- Сабақ барысы 1-әрекет:
- Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
- Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:(бір- біріне жылы сөздер айту)
2- әрекет: Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою.
2а-әр. Ата анаң үшін басты бақыт деген не?
Рухани саулық дегенді қалай түсінесің?
Батаның маңызы қандай?
Сенің отбасыңда өнердің қай түрі жақсы дамыған?
3- әрекет: Өткен материалдарды пысықтап, бекіту
Ата анаң қандай нәрселерден қашық бол дейді?
Сен қандай баласың?
Сенің тірегің кім?.
3а-әр. Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.
4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі
Міндеттері:Өздерінің отбасында қалыптасқан тәрбие, ережелер туралы әңгімелеу.
Тілдесім :жиі қолданылатын тілдік орамдарды қайталаймыз:4а-әр: қолым бос, шынжыр, шеберхана, болашақ.
4ә-әр. 1- тапс. Мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндіру.
5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі
Жазылым: Үш қатарға тапсырма:1-топқа, Диалогты жалғастыру
2-топқа, Мақалдарды аяқтау
Міндеті: жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру
3-тапсырма. Берілген сөздерден, сөйлемдер құрастыру.
Мыс: Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.
6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі
Міндеті: Тірек сызбаны пайдаланып, мәтін құрастыру.
7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі
Міндеті: сабақтың мақсатын ашу; жаңа материал бойынша ойын қорыту
8- әрекет: Үй тапсырмасы
7- Қажетті сөздерді қойып, сөйлемді толықтыру
Міндеттері:үй тапс. орындалу тәсілдерін түсіндіру.
5-тапсырма . Сұрақтарға жауап беру.
9-әрекет:Сабақтың бағалау кезеңі
сынып оқушыларын қабілеттеріне қарай әділ бағалау, (ынталандыру, мақтау, ескерту)
10-әрекет: Рефлексия кезеңі:
Мейірімділікті анадан,
Әдептілікті данадан үйрен. Ойбөлісу.
Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ әдебиеті Мерзімі : 26. 09. 2013ж
Жалпы
мақсаттар
Батырлар жыры туралы түсінік беру, жанрлық ерекшеліктерін таныту.
Батырлар жырыныңт идеялық мазмұнын түсіндіру.
Оқушы бойына елжандылық, отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыруға, рухани қазынамызды қастерлеуге ықпал ету.
- Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
- Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Сабақ барысы
1-әрекет:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Сабақ мақсатымен таныстыру
- Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
- Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:(бір- біріне жылы сөздер айту)
- Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту
3. Жаңа сабақ:
1. Ой шақыру стратегиясы. «Батырлар жыры» ұғымына сай түсініктерді топтастыру
басты тақырыбы басты идеясы
Батырлар жыры
көркемдік эпостағы
ерекшелігі әсерлеулер
жырдың жеткізілу жырдың түрлері
жолдары
4. Сабақты бекіту: Дәптермен жұмыс жүргізу.
оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Кубизм әдісін пайдалану:
-- Суреттеу. БЖ жанрлық ерекшелігі.
-- Салыстыру. Басқа ж. Салыстыру
-- Зерттеу. Жырдың зерттелуі туралы айту.
-- Қолдану. Ж. үзінді оқу.
-- Талдау. Ж көркемдік ерекшелігі.
-- Талқылау. БЖ маңызы.
5. Сабақты қорытындылау:
Бірнеше сұрақтар құрастыру.
6. білімін бағалау.
7. Үй тапсырмасы:
Жырды мазмұндау.
8. Рефлексия кезеңі:
Қазіргі күні кімді батыр деуге болады? ойбөлісу.
Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі :
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz