9-сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарының жоспарлары: Абай мұражай-үйі, отбасылық тәрбие, Қамбар батыр жыры және үлкенді сыйлау

Сабақ жоспары

9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы

№13 модуль. Абайдың мұражай -үйі

Мақсат және қимыл- сын б. с. қ. с.

Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
№13 модуль.Абайдың мұражай -үйіМақсат және қимыл- сын б. с. қ. с.: 9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Сабақтың тақырыбы:

Жалпы

мақсаттар

№13 модуль.Абайдың мұражай -үйіМақсат және қимыл- сын б. с. қ. с.: Оқушылардың Мәдениет және өнер саласындағы өзгерістер жайлы түсініктерін тереңдету; сөйлесім, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамытып, өнерді сүйіп, адамгершілік жақсы қасиеттерді оқушы бойына сіңіре отырып, саяси және эстетикалық жағынан тәрбие беру.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижесі
№13 модуль.Абайдың мұражай -үйіМақсат және қимыл- сын б. с. қ. с.: Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын қарапайым тілде жеткізе алады.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
№13 модуль.Абайдың мұражай -үйіМақсат және қимыл- сын б. с. қ. с.:
  • Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер оқушылардың білім алу сапасына ықпал ете алады.
  • Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
№13 модуль.Абайдың мұражай -үйіМақсат және қимыл- сын б. с. қ. с.: Диалог, монолог, ойбөлісу, рефлексия
Сабақтың тақырыбы:
  • Сабақ барысы 1-әрекет:
  • Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
  • Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:­ (бір- біріне жылы сөздер айту, ауа райына байланысты)

2- әрекет: Үй тапсырмасын тексеру. Синт. талдауларын тексеру. Бақылау сұрақтарына ауызша жауап беру.

2ә- әрекет: Мақсат б. қ. с. сөйлем ережесін айту, мыс. келтіру.

2а-әрекет: Тәуелсіз Қ. алғашқы жылдары қандай қиындыққа тап болды?

3- әрекет: Өткен сабаққа шолу жасаймын; өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.

3ә- Қазақ театрында алғашқы қойылымдарды атаңдар.

3а- Соңғы кездері көрген қойылымдарыңды әңгімелеңдер.

4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі

Міндеттері : грамматикалық форманы, жаңа сөздерді, жаңа материалдармен таныстыру, меңгерту.

Тілдесім : белгісіз жаңа сөздермен сөздік жұмысын жүргіземіз: 4а-әр: қаржы қиыншылығы, ұлтаралық, келісім, ұшырау, рухани , тұлға, әр алуан, ерекше, мәнерлеу амалдары.

4ә-әр. 129-бет. 1-тапс. Мәтінді оқып, сұрақтар құру.

5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі

Жазылым: Үш қатарға тапсырма:3-тапс. Сұрақтарға жауап беру.

5 ә-әрекет: 1 -тапс. Деңгейлік тапс. орындау.

6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі

Міндеті: жаңа материалды ауызекі және жазба тілде қолдана алу біліктілігін қалыптастыру

Сөйлесім: 4-тапс. Мәтінді оқып, өзара сөйлесу, жалғастыру.

7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі

Міндеті: сабақтың мақсатын ашу; жаңа материал бойынша ойын қорыту

  • Мұражайда нелер болады?
  • Театр дегеніміз не?
  • Театрдың, киноның адам өміріндегі маңызы қандай?

8- әрекет: Үй тапсырмасы

Міндеттері: 130 -бет, 2-тапсырма, үй тапсырмасының мақсатын, мазмұнын, орындау тәсілін түсіндіру.

9-әрекет: Сабақтың бағалау кезеңі

Міндеті : өзара бақылау; оқушылардың жекелей және топтық жұмысын сынып қабілеттілігіне баға беру сынып оқушыларын әділ бағалау

(ынталандыру, мадақтау, кемшіліктерін ескерту) .

10-әрекет: Рефлексия кезеңі: Мұражайдың маңызы

сол туралы ойбөлісу.

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі : 26. 09. 2013ж

Сабақтың тақырыбы
Менің отбасымнан алған тәрбием
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Менің отбасымнан алған тәрбием: 9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Сабақтың тақырыбы:

Жалпы

мақсаттар

Менің отбасымнан алған тәрбием: Өз отбасы туралы ойларын айта алуға дағдыландырамыз; сөйлесім, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыта отырып, өз отбасы жайлы сұхбаттарға қатысу. Қазақ отбасы туралы көзқарасын айтып, пікір білдіруге дағдыландыру, отбасын қадірлеп, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижесі
Менің отбасымнан алған тәрбием: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді, өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Менің отбасымнан алған тәрбием:
  • Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
  • Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
Менің отбасымнан алған тәрбием: Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
Сабақтың тақырыбы:
  • Сабақ барысы 1-әрекет:
  • Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
  • Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:­(бір- біріне жылы сөздер айту)

2- әрекет: Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою.

2а-әр. Ата анаң үшін басты бақыт деген не?

Рухани саулық дегенді қалай түсінесің?

Батаның маңызы қандай?.

3- әрекет: Өткен материалдарды пысықтап, бекіту

Ата анаң қандай нәрселерден қашық бол дейді?

Сен қандай баласың?

Сенің тірегің кім?.

3а-әр. Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.

4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі

Міндеттері:Өздерінің отбасында қалыптасқан ережелер туралы әңгімелеу.

Тілдесім :жиі қолданылатын тілдік орамдарды қайталаймыз:4а-әр: қолым бос, шынжыр, шеберхана, болашақ.

4ә-әр. 1- тапс. Нақыл сөздердің мағынасымен танысу.

5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі

Жазылым: Үш қатарға тапсырма:1-топқа, Мәтінен адам бойындағы қасиеттерді анықтау

2-топқа, Мақалдарды аяқтау

Міндеті: жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру

4-тапсырма. Мәтінен ою аттарын жазып алып, олардан сөйлемдер құрастыру.

Мыс: Мына қошқармүйіз оюы өте әдемі басылған. т. б.

6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі

Міндеті: Қарапайымдылық, инабаттылық, уәдеде тұру дегенді қалай түсіндіріңдер.

7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі

Міндеті: сабақтың мақсатын ашу; жаңа материал бойынша ойын қорыту

8- әрекет: Үй тапсырмасы

Міндеттері:үй тапс. орындалу тәсілдерін түсіндіру.

5-тапсырма . Сұрақтарға жауап беру.

9-әрекет:Сабақтың бағалау кезеңі

сынып оқушыларын қабілеттеріне қарай әділ бағалау, (ынталандыру, мақтау, ескерту)

10-әрекет: Рефлексия кезеңі:

Тәрбие отбасынан басталады дегенді қалай түсіндірер едің? -ойбөлісу.

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ әдебиеті Мерзімі : 26. 09. 2013ж

Сабақтың тақырыбы
«Қамбар батыр жыры»
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
«Қамбар батыр жыры»: 9-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы
Сабақтың тақырыбы:

Жалпы

мақсаттар

«Қамбар батыр жыры»:

Батырлар жыры туралы түсінік беру, жанрлық ерекшеліктерін таныту.

«Қамбар батыр» жырындағы Қамбар бейнесін ашу, идеялық мазмұнын түсіндіру.

Оқушы бойына елжандылық, отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыруға, рухани қазынамызды қастерлеуге ықпал ету.

Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижесі
«Қамбар батыр жыры»: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді, өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
«Қамбар батыр жыры»:
  • Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
  • Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
«Қамбар батыр жыры»: Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
Сабақтың тақырыбы:

Сабақ барысы

1-әрекет:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Сабақ мақсатымен таныстыру
  • Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
  • Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:­(бір- біріне жылы сөздер айту)
  • Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту

3. Жаңа сабақ:

1. Ой шақыру стратегиясы. «Батырлар жыры» ұғымына сай түсініктерді топтастыру:

«Батырлар жыры»

2. Қамбар батыр жырының мазмұнымен танысу.

3. Сөздік жұмысын ұйымдастыру.

4. Жыр мазмұны бойынша жоспар құрастыру:

-- Әзімбайдың Назымның жігіттеріне сынақ өткізуі.

-- Қамбардың Назымға көзі түсуі.

-- Ағаларының ашу шақыруы.

-- Алшыораздың ағаларын тоқтатуы.

-- Келмембеттің қызға сөз салуы.

-- Әзімбайдың Қамбарға елші жіберуі.

-- Қараманның өлімі .

-- Әзімбайдың Назымды Қамбарға қосуы.

-- Ел қамын ойлаған Қамар.

4. Сабақты бекіту:

Тапсырмаларды оқулықтағы орындау.

Кубизм әдісін пайдалану:

-- Суреттеу. БЖ жанрлық ерекшелігі.

-- Салыстыру. Басқа ж. Салыстыру

-- Зерттеу. Жырдың зерттелуі туралы айту.

-- Қолдану. Ж. үзінді оқу.

-- Талдау. Ж көркемдік ерекшелігі.

-- Талқылау. БЖ маңызы.

5. Сабақты қорытындылау:

Дәптермен жұмыс жүргізу.

:
:

6. білімін бағалау.

7. Үй тапсырмасы:

Жырдың ұнаған үзіндісін жаттау.

8. Рефлексия кезеңі:

Жыр мазмұны жайлы ойбөлісу.

«Қамбар батыр жыры»: Назымға тән қасиеттер
Құртқаға тән қасиеттер
Сабақтың тақырыбы:
«Қамбар батыр жыры»:
Сабақтың тақырыбы:
«Қамбар батыр жыры»:

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі : 201 ж

Сабақтың тақырыбы
Бала тәрбиесіне байыпты қарайық
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Бала тәрбиесіне байыпты қарайық: 9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
Сабақтың тақырыбы:

Жалпы

мақсаттар

Бала тәрбиесіне байыпты қарайық: Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі туралы ойларын айта алуға дағдыландыру; сөйлесім, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыта отырып, өз отбасы жайлы сұхбаттарға қатысу. Қазақ отбасындағы тәрбиенің маңызы туралы көзқарасын айтып, пікір білдіруге дағдыландыру, отбасын, үлкендерді қадірлеп, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижесі
Бала тәрбиесіне байыпты қарайық: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді, өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Бала тәрбиесіне байыпты қарайық:
  • Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
  • Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
Бала тәрбиесіне байыпты қарайық: Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
Сабақтың тақырыбы:
  • Сабақ барысы 1-әрекет:
  • Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
  • Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:­(бір- біріне жылы сөздер айту)

2- әрекет: Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою.

2а-әр. Ата анаң үшін басты бақыт деген не?

Рухани саулық дегенді қалай түсінесің?

Батаның маңызы қандай?

Сенің отбасыңда өнердің қай түрі жақсы дамыған?

3- әрекет: Өткен материалдарды пысықтап, бекіту

Ата анаң қандай нәрселерден қашық бол дейді?

Сен қандай баласың?

Сенің тірегің кім?.

3а-әр. Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.

4- әрекет: Жаңа сабақты оқып білу кезеңі

Міндеттері:Өздерінің отбасында қалыптасқан тәрбие, ережелер туралы әңгімелеу.

Тілдесім :жиі қолданылатын тілдік орамдарды қайталаймыз:4а-әр: қолым бос, шынжыр, шеберхана, болашақ.

4ә-әр. 1- тапс. Мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндіру.

5- әрекет: Жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру кезеңі

Жазылым: Үш қатарға тапсырма:1-топқа, Диалогты жалғастыру

2-топқа, Мақалдарды аяқтау

Міндеті: жаңа материалды меңгеру дәрежесін тексеру

3-тапсырма. Берілген сөздерден, сөйлемдер құрастыру.

Мыс: Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады.

6- әрекет: Жаңа материалды бекіту кезеңі

Міндеті: Тірек сызбаны пайдаланып, мәтін құрастыру.

7- әрекет: Жаңа сабақты қорытындылау кезеңі

Міндеті: сабақтың мақсатын ашу; жаңа материал бойынша ойын қорыту

8- әрекет: Үй тапсырмасы

7- Қажетті сөздерді қойып, сөйлемді толықтыру

Міндеттері:үй тапс. орындалу тәсілдерін түсіндіру.

5-тапсырма . Сұрақтарға жауап беру.

9-әрекет:Сабақтың бағалау кезеңі

сынып оқушыларын қабілеттеріне қарай әділ бағалау, (ынталандыру, мақтау, ескерту)

10-әрекет: Рефлексия кезеңі:

Мейірімділікті анадан,

Әдептілікті данадан үйрен. Ойбөлісу.

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ әдебиеті Мерзімі : 26. 09. 2013ж

Сабақтың тақырыбы
Батырлар жыры
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Батырлар жыры: 9-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы
Сабақтың тақырыбы:

Жалпы

мақсаттар

Батырлар жыры:

Батырлар жыры туралы түсінік беру, жанрлық ерекшеліктерін таныту.

Батырлар жырыныңт идеялық мазмұнын түсіндіру.

Оқушы бойына елжандылық, отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыруға, рухани қазынамызды қастерлеуге ықпал ету.

Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижесі
Батырлар жыры: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді, өз сөздерімен ойын білдіре алады.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Батырлар жыры:
  • Диалог сұрақ. Диалог мәлімет.
  • Топтарда жұмыс істеуді ұйымдастыру балалардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
Батырлар жыры: Ойбөлісу, топтық жұмыстар, рефлексия
Сабақтың тақырыбы:

Сабақ барысы

1-әрекет:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Сабақ мақсатымен таныстыру
  • Екі жақты сәлемдесу; түгендеу;
  • Сыныпта жағымды эмоционалдық ахуал қалыптастыру:­(бір- біріне жылы сөздер айту)
  • Ауызша өтілген материалға байланысты сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту

3. Жаңа сабақ:

1. Ой шақыру стратегиясы. «Батырлар жыры» ұғымына сай түсініктерді топтастыру

басты тақырыбы басты идеясы

Батырлар жыры

көркемдік эпостағы

ерекшелігі әсерлеулер

жырдың жеткізілу жырдың түрлері

жолдары

4. Сабақты бекіту: Дәптермен жұмыс жүргізу.

оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Кубизм әдісін пайдалану:

-- Суреттеу. БЖ жанрлық ерекшелігі.

-- Салыстыру. Басқа ж. Салыстыру

-- Зерттеу. Жырдың зерттелуі туралы айту.

-- Қолдану. Ж. үзінді оқу.

-- Талдау. Ж көркемдік ерекшелігі.

-- Талқылау. БЖ маңызы.

5. Сабақты қорытындылау:

Бірнеше сұрақтар құрастыру.

6. білімін бағалау.

7. Үй тапсырмасы:

Жырды мазмұндау.

8. Рефлексия кезеңі:

Қазіргі күні кімді батыр деуге болады? ойбөлісу.

Сабақ жоспары 9 - сынып Пәні : Қазақ тілі Мерзімі :


Ұқсас жұмыстар
Қамбар батыр жыры бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәні үшін сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
Қамбар батыр жыры кейіпкерлерінің бейнесін талдауға арналған сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған сабақ: Абайдың Жидебайдағы мұражай-үйі
9-сынып қазақ тілі сабағы: Абайдың мұражай үйі және сабақтас құрмалас сөйлем
9-сыныпқа арналған қазақ тілі пәні (орыс сыныбы) бойынша жобалық сабақ: Абайдың мұражай үйі
5-сынып әдебиеті сабақ жоспары: Отбасын, ата-ананы қадірлеу және үлкенді сыйлау
5-сыныпқа арналған қазақ тілі және қазақ әдебиеті сабақтарының жоспарлары: Мен және менің досым; Түлкі мен ешкі
5-9 сыныптар үшін қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің үлгілік тақырыптық оқу жоспарлары
1-4 сыныпқа арналған көктем, табиғат, экология және ойын фольклоры тақырыптарындағы ана тілі мен тәрбие сабақтарының жоспарлары
5-сыныпқа арналған қазақ фольклоры сабақтарының тақырыптары мен оқу жоспарлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz