Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
«Құмдағы құпия» Б. Баймаханов.
Пән: Әдебиеттік оқу
Kүні: 18.02.14
Сынып: 3 «б»
Тақырып: «Құмдағы құпия» Б. Баймаханов.
Мақсаты:Тақырыпты терең меңгерту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту. Табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Білімділік: Тақырыпты терең меңгерту. таныстырып, мәнін ашу.
Б. Баймахановтың «Құмдағы құпия» туралы оқып, мағынасын ашу.
Дамытушылық:Сөздік қорын молайту, логикалық ойлау қабілетін дамыту, есте
сақтау қабілеттерін, оқу, жазу, дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Қоршаған ортаны, аялауға, ластамауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіңдіру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, дәптер, тақта, карточкалар, жанылтпаш.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!
Сәлеметсіз бе!
Көңіл күйлерің қалай?
Жақсы!
Олай болса, сабағымызды бастайық.
ІІ. Үй жұмысын тексеру:
Біріншіден, үй жұмысын сұраймыз. Үйге қандай тапсырма берілді
Үйге «Аққала – ақ бала» берілген болатын.
III. Сергіту сәті: Бейнетаспа.
ІV. Жаңа сабақ: Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Құмдағы құпия».
1. «Құмдағы құпия».
Биылғы көктем салқын, жаңбырлы болды. Темірдің шешесі экспедицияға
жылдағысынан кешігіңкіреп аттанды. Бұл жер Темірге бұрыннан таныс. Былтыр
шешесімен келген. Жалпақ сары төбенің басында сәкілі үш ағаш тұр.
Сәкілерді осы өңірді зерттеген геологтар жасаған. Көз ұшында малшылар
қыстауы. Көктем шыға көшіп кетеді. Қыстаудың қасында құдық бар. Экспедиция
суды содан алады. Ол құдықты да қазған – геологтар. Оны айтқанда Темір:
Шеше, геологтар жақсы ма ботаниктер жақсы ма? - деп сұраған.
Екеуіде жақсы, - деген шешесі, геологтар жер астындағы кең – байлықты іздеп
табады. Ал ботаниктер жер бетіндегі өсімдіктерді зерттейді. Өсімдік
болмаса, мал да, аң да, жан – жануарлар да тіршілік ете алмайды. Ботаниктер
сол өсімдіктердің қалай жақсы өсіруге болатынын зерттейді.
Өсімдіктердің малға қажет екенін Темір біледі. Тіпті тасбақалардың да
шөпте жайылатынын осы жерде көрді.
2. Карточкамен жұмыс:
1. Көктемде ауа райы қандай болды?
2. Темірдің шешесі қайда аттанды?
3. Жалпақ сары төбенің басында не орналасқан?
4. Сәкілерді кім жасаған?
5. Қыстаудың қасында не бар?
6. Құдықты кімдер қазған?
7. Геологтар нені іздеп табады?
8. Ботаниктер нені зерттейді?
9. Темір қайда бара жатқанда қызық оқиғаға тап болады?
10. Жолда Темір шешесімен нені көреді?
11. Ұяның ішінде не жатады?
12. Қауіпті сезген бозторғай не істейді?
13. Құмда таңертен ауа райы қандай болады?
14. Темір шешесіне не айтады?
15. Мақта алып келгеннен кейін қандай жағдай бой алды?
16. Темір бозторғайдың сырын ұқты ма?
17. Бозторғай нені сезді?
18. Бозторғай қауіп төнгеннен кейін не істеді?
19. Темір бұл сапардан кейін қандай сезімде болды?
20. Табиғатты, жер қойнауын зерттейтін мамандарды ата?
3. Мақал:
Жақсыдан үйрен,
Жаманнан жирен.
Жаңылтпаш:
Шымшық шып – шып,
Шоқып шық – шық,
Ұшты шымшық,
Шошып быт – шыт.
V. Бекіту:
- Темір бұл сапардан кейін қандай сезімде болды?
- Табиғатты, жер қойнауын зерттейтін мамандарды ата?
VI. Үй тапсырмасы: «Құмдағы құпия» оқу.
VI. Бағалау.
Көктемде ауа райы қандай болды?
Темірдің шешесі қайда аттанды?
Жалпақ сары төбенің басында не орналасқан?
Сәкілерді кім жасаған?
Қыстаудың қасында не бар?
Құдықты кімдер қазған?
Геологтар нені іздеп табады?
Ботаниктер нені зерттейді?
Темір қайда бара жатқанда қызық оқиғаға тап болады?
Жолда Темір шешесімен нені көреді?
Ұяның ішінде не жатады?
Қауіпті сезген бозторғай не істейді?
Құмда таңертен ауа райы қандай болады?
Темір шешесіне не айтады?
Мақта алып келгеннен кейін қандай жағдай бой алды?
Темір бозторғайдың сырын ұқты ма?
Бозторғай нені сезді?
Бозторғай қауіп төнгеннен кейін не істеді?
Темір бұл сапардан кейін қандай сезімде болды?
Табиғатты, жер қойнауын зерттейтін мамандарды ата?
Жаңылтпаш:
Шымшық шып – шып,
Шоқып шық – шық,
Ұшты шымшық,
Шошып быт – шыт.
Kүні: 18.02.14
Сынып: 3 «б»
Тақырып: «Құмдағы құпия» Б. Баймаханов.
Мақсаты:Тақырыпты терең меңгерту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту. Табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Білімділік: Тақырыпты терең меңгерту. таныстырып, мәнін ашу.
Б. Баймахановтың «Құмдағы құпия» туралы оқып, мағынасын ашу.
Дамытушылық:Сөздік қорын молайту, логикалық ойлау қабілетін дамыту, есте
сақтау қабілеттерін, оқу, жазу, дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Қоршаған ортаны, аялауға, ластамауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіңдіру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, дәптер, тақта, карточкалар, жанылтпаш.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!
Сәлеметсіз бе!
Көңіл күйлерің қалай?
Жақсы!
Олай болса, сабағымызды бастайық.
ІІ. Үй жұмысын тексеру:
Біріншіден, үй жұмысын сұраймыз. Үйге қандай тапсырма берілді
Үйге «Аққала – ақ бала» берілген болатын.
III. Сергіту сәті: Бейнетаспа.
ІV. Жаңа сабақ: Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Құмдағы құпия».
1. «Құмдағы құпия».
Биылғы көктем салқын, жаңбырлы болды. Темірдің шешесі экспедицияға
жылдағысынан кешігіңкіреп аттанды. Бұл жер Темірге бұрыннан таныс. Былтыр
шешесімен келген. Жалпақ сары төбенің басында сәкілі үш ағаш тұр.
Сәкілерді осы өңірді зерттеген геологтар жасаған. Көз ұшында малшылар
қыстауы. Көктем шыға көшіп кетеді. Қыстаудың қасында құдық бар. Экспедиция
суды содан алады. Ол құдықты да қазған – геологтар. Оны айтқанда Темір:
Шеше, геологтар жақсы ма ботаниктер жақсы ма? - деп сұраған.
Екеуіде жақсы, - деген шешесі, геологтар жер астындағы кең – байлықты іздеп
табады. Ал ботаниктер жер бетіндегі өсімдіктерді зерттейді. Өсімдік
болмаса, мал да, аң да, жан – жануарлар да тіршілік ете алмайды. Ботаниктер
сол өсімдіктердің қалай жақсы өсіруге болатынын зерттейді.
Өсімдіктердің малға қажет екенін Темір біледі. Тіпті тасбақалардың да
шөпте жайылатынын осы жерде көрді.
2. Карточкамен жұмыс:
1. Көктемде ауа райы қандай болды?
2. Темірдің шешесі қайда аттанды?
3. Жалпақ сары төбенің басында не орналасқан?
4. Сәкілерді кім жасаған?
5. Қыстаудың қасында не бар?
6. Құдықты кімдер қазған?
7. Геологтар нені іздеп табады?
8. Ботаниктер нені зерттейді?
9. Темір қайда бара жатқанда қызық оқиғаға тап болады?
10. Жолда Темір шешесімен нені көреді?
11. Ұяның ішінде не жатады?
12. Қауіпті сезген бозторғай не істейді?
13. Құмда таңертен ауа райы қандай болады?
14. Темір шешесіне не айтады?
15. Мақта алып келгеннен кейін қандай жағдай бой алды?
16. Темір бозторғайдың сырын ұқты ма?
17. Бозторғай нені сезді?
18. Бозторғай қауіп төнгеннен кейін не істеді?
19. Темір бұл сапардан кейін қандай сезімде болды?
20. Табиғатты, жер қойнауын зерттейтін мамандарды ата?
3. Мақал:
Жақсыдан үйрен,
Жаманнан жирен.
Жаңылтпаш:
Шымшық шып – шып,
Шоқып шық – шық,
Ұшты шымшық,
Шошып быт – шыт.
V. Бекіту:
- Темір бұл сапардан кейін қандай сезімде болды?
- Табиғатты, жер қойнауын зерттейтін мамандарды ата?
VI. Үй тапсырмасы: «Құмдағы құпия» оқу.
VI. Бағалау.
Көктемде ауа райы қандай болды?
Темірдің шешесі қайда аттанды?
Жалпақ сары төбенің басында не орналасқан?
Сәкілерді кім жасаған?
Қыстаудың қасында не бар?
Құдықты кімдер қазған?
Геологтар нені іздеп табады?
Ботаниктер нені зерттейді?
Темір қайда бара жатқанда қызық оқиғаға тап болады?
Жолда Темір шешесімен нені көреді?
Ұяның ішінде не жатады?
Қауіпті сезген бозторғай не істейді?
Құмда таңертен ауа райы қандай болады?
Темір шешесіне не айтады?
Мақта алып келгеннен кейін қандай жағдай бой алды?
Темір бозторғайдың сырын ұқты ма?
Бозторғай нені сезді?
Бозторғай қауіп төнгеннен кейін не істеді?
Темір бұл сапардан кейін қандай сезімде болды?
Табиғатты, жер қойнауын зерттейтін мамандарды ата?
Жаңылтпаш:
Шымшық шып – шып,
Шоқып шық – шық,
Ұшты шымшық,
Шошып быт – шыт.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz