Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Жасушаның зерттелу тарихы, жасуша теориясы

Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Жасушаның зерттелу тарихы, жасуша теориясы.
Өткізілу күні:

Өткізілу уақыты:

Өткізілу орны:

Мұғалім:
Қатысушылар:
Пәні: Биология

Сынып-11

Пәні-биология
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: жасушаның ашылуы, зерттеуші ғалымдардың ашқан
жаңалығы,оптикалық құралдардың құрылыс ерекшеліктерін ұғыну,
интернеттің мүмкіндіктерін білімді тереңдетуге пайдалану;
Дамытушылық: сандық технологияларды қолдану арқылы жасушаның
ашылуын,зерттеп ғылыми әдебиеттерден алған деректерін тәжірибе
жүзінде негіздей отырып, білімді жинақтап жүйелеу, зерттеу-ізденушілік
дағдыларын дамыту;

Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеу арқылы көпшіліктің ойымен санасуға, өз
ойын тиянақты жеткізуге, көпшілік ортада пікір алмасуға және алған
білімді практикада қолдана білуге тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Аралас сабақ

Оқыту әдісі: Проблемалық

Күтілетін нәтиже: Берілген тақырыпқа қатысты терминологиялық сөздікті
меңгеру, жасушаның ашылу тарихының негізгі ерекшеліктерін талдай алу,
интернет сайтын ұтымды пайдалану, сабаққа қажетті құрал- жабдықтарды
мақсатқа қарай дұрыс қолдана білу.
Ұйымдастыру әдісі: Зерттеу- ізденушілік

Сабаққа қолданылатын құрал-жабдықтар:ТСО: компьютер, интерактивті тақта,
презентация, микроскоп , интернет желісі.

Сабақтың жоспары:

1.Оқушылардың қызығушылығын ояту. Миға шабуыл (Жасуша тақырыбын ашу)

2.Жасушаның ашылу тарихы;(кластер құру)

3.Жасуша теориясының қалыптасуы; (семантикалық карта )

4. Сабақты қорытындылау (жазбаша тапсырма орындау).

5. Бағалау;

6. Үйге тапсырма.

7. Рефлексия.

Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, ынталандыру. Сыныпта психологиялық ахуалды
қалыптастыруда «екеу» атты тренинг өткіздім.

ІІ. Жаңа сабақ

Қызығушылықты ояту

(интерактивті тақтаға сұрақтар шығады )

1.Өсімдікке де жануарға да тән ағза.

2. Бақалшақты қарапайым.

3.Бүйректі зерттейтін ғылым

4. Ұрттың сілемейлі қабығына ашылатын без

5.Нәруыз неден тұрады?

Сұрақ Бұл сұрақтарға жауап беру арқылы не айта аласындар?

Оқушылар жауабынан кейін тақтаға сабақтың тақырыбы шығарылады.

Сабақтың мақсаты мен міндеттері анықталады.

І. Базалық білімді қайталау

Сұрақ Яғни жасуша дегеніміз не?

Жасушаның маңызы қандай?

Сұрақ Өсімдік және жануар жасушасының айырмашылығы қандай

ІІ. Жаңа сабақ
Сыныпты үш топқа бөлу.
1 топқа Жасушаның ашылу тарихы және цитология ғылымы.(кластер)
2 топқа Жасуша теориясының қалыптасуы.( семантикалық карта)
3 топқа Жасушаны зерттеу әдістері ( микроскоппен жұмыс )

Әрбір топқа 5 минуттан уақыт беріледі.

Топ өздерінің жобаларын қорғайды.

Бүгінгі сабақта өтілген жаңа глоссарийлерді үш тілде жазылу.

Глоссарийлер:

Цитология

Жасуша

Эукариот

Прокариот

Анциттер

Микроскоп

Ядро

Цитоплазма

Лейкоцит

Сабақты қорытындылау:

1 тапсырма:Әрбір топ бір жоғары сұрақтан қою.

2тапсырма; Венн диаграмма

3 тапсырма: Синквейн

Үйге тапсырма беру:

Эссе жазу. Қосымша деректер әкелу.

Бағалау.

Рефлексия.

1.Мен топтағы өз жұмысымды бағалаймын …
2. Бүгін сабақта менің қолым жеткені…
3. Маған сабақта қиын болды…
4. Мұғалімге қандай ұсыныс берер едіңдер?
5. Саған сабақ ұнады ма, «смайликпен» бағала

Сабақтың тақырыбы: Адамның шығу тегі және тарихи даму кезеңдері
Өткізілу күні:

Өткізілу уақыты:

Өткізілу орны: Саумалкөл қазақ орта мектебі

Мұғалім: Мұқашева Айнұр Болатбекқызы
Қатысушылар: 8сынып оқушылары
Пәні: Биология

Сынып-8

Пәні-биология
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: адамның шығу тегі және тарихи даму кезеңдерінің
ерекшеліктерін ұғыну, білім- білік дағдыларын қалыптастырып,
тереңдетуге бағыттау.
Дамытушылық: сандық технологияларды қолдану арқылы, адамның шығу тегі
және тарихи даму кезеңдерінің ерекшеліктерін жинақтап жүйелеу, зерттеу-
ізденушілік дағдыларын дамыту;

Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеу арқылы көпшіліктің ойымен санасуға, өз
ойын тиянақты жеткізуге, көпшілік ортада пікір алмасуға және алған
білімді практикада қолдана білуге тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Аралас сабақ

Оқыту әдісі: Проблемалық

Күтілетін нәтиже: Берілген тақырыпқа қатысты терминологиялық сөздікті
меңгеру, адамның шығу тегі және тарихи даму кезеңдерінің ерекшеліктерін
талдай алу, сабаққа қажетті құрал- жабдықтарды мақсатқа қарай дұрыс қолдана
білу.
Ұйымдастыру әдісі: Зерттеу- ізденушілік

Сабаққа қолданылатын құрал-жабдықтар: компьютер, интерактивті тақта,
презентация, , интернет желісі, электрондық оқулық.

Сабақтың жоспары:

1.Оқушылардың қызығушылығын ояту. Миға шабуыл (Тақырыпты ашуға тапсырмалар
беру

2.Видеоны көру арқылы ;(кластер құру)

3.Адамның шығу тегі семантикалық карта; (семантикалық карта )

4Адамның шығу тегі (Венн диаграмма).

5.Қорытындылау:

Синквейн

2 жоғары дәрежелі сұрақ құру

Бағалау;

6. Үйге тапсырма.

7. Рефлексия.

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Цитология және оның органоидтары
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Интерактивті тапсырма
Цитология
Моногибритді будандастырудың цитилогиялық негіздері
Жасуша органоидтары, омж, қмж. 8-сынып
Сабақ жоспарының шаблоны
Жасуша мембранасының құрылысы
Жасуша органоидтары
Жасуша - ағзалардың тіршілігі мен құрылысының ең кіші өлшем бірлігі. Өсімдік ұлпалары
Пәндер