Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Алтын күз
Күні: Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 6 «а»
Сабақтың тақырыбы: Алтын күз
Сабақтың мақсаты: а) Қоршаған ортамен таныстыру арқылы оқушыларды
табиғатты аялауға, оған жақын болуға, әрқашан қамқорлық көрсетуге
тәрбиелеу, дүниетанымын кеңейту.
ә) Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық ,қарапайымдылық қасиеттерін
қалыптастыру.
б) Сабақ барысында оқушыларды сауатты, ұқыпты жазуға дағдыландыру
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, іздену, түсіндіру, іздену, сөйлесу,АКТ,
СТО, жеке, жұптық, топтық, диалогтік.
Сабақтың көрнекілігі: кластер, кеспе қағаздар, слайд, суреттер, маркер,
фломастер.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, сурет.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа деген дайындықтарын, оқу
құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін
сабаққа аудару.
Күзгі жапырақтардың түстерін алу арқылы топтастыру. Оқушылар ортаға шығып
бір-бірімен араласып, даму сатысы бойынша топ құрайды.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау.
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Сөздерді аудармасымен жатқа
сұраймын. Оқушыларға өткен сабақты қалай меңгергенін байқау үшін бірнеше
сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру.
Суреттер көрсету арқылы «Алтын күз» көрінісін тамашалаймыз. Балаларға
сұрақтар қойылады.
Ой шақыру.
- Күзді неліктен «Алтын күз» деп атаймыз?
- Жаздан кейін қандай мезгіл келеді?
- Күзде күн қандай болады?
- Жапырақтардың түсі қандай болады?
- Құстар қайда қыстайды?
- Күзде не басталады?
Сөздікпен жұмыс: Жаңа сөздерді айтып, қайталау. Слайд арқылы
интерактивті тақтадан көрсету.
Қаптау – скучиваться, собирается
Tоп – топ – группой
Ерекше – особенный
Егін даласы – посевное поле
Қайнау - кипящий
Үздіксіз – непрерывно
Мағынаны тану:
Топтық жұмыс: Суреттердің орнына керекті сөздерді қойып, күз туралы
әңгімеле. Бастауышты бір сызықпен, баяндауышты екі сызықпен сыз.
Жаңа сабақты түсіндіру:
Сөйлемде сөздер бір - бірімен грамматикалық байланыста қолданылады. Сол
байланыстың негізінде сөйлемдегі сөздердің белгілі орын тәртібі болады.
Сөздердің орын тәртібі сөйлем мүшелері ыңғайында былай болады.
1. Бастауыш баяндауыштан бұрын тұрады.
2. Толықтауыш өзінің толықтайтын сөзінен, анықтауыш өзінің анықтайтын
сөзінен, пысықтауыш өзінің пысықтайтын сөзінен бұрын тұрады.
Мысалы: Жаңбыр жиі - жиі жауады.
АКТ қолдану:
- Күз туралы ойларын қағаз бетіне түсіреді?
- «Күз» тақырыбына байланысты слайд көрсетіледі.
Топпен жұмыс:
Топтар бойынша тапсырма
1- топ. Сөйлемдерді дұрыс құрап жаз.
2-топ. «Күз» мезгілі ұнай ма? Өз пікірлерін жазу.
3 топ. Жеміс-жидектер мен көкөністер туралы айтып беріңдер.
Әр топ жеке, жұппен және топпен орындайды.
Әр топ жеке қорғайды
Ой толғаныс:
Автор орындығы:
- Әр балаға қағаз таратып, жапырақтың суретін салу тапсырылады.
- Жапырақ салған қағаздың екінші жағына күз мезгілінде болатын табиғаттың
өзгерістері туралы өз ойларыңды жазыңдар.
- Автор орындығында жазған эсселерін әр топтан бір -екеуіне оқытқызу.
Кері байланыс:
- Топтың жұмысына өздері бір-бірін бағалау.
- Эссені мазмұнды жазғанына баға қою.
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Оқушылардың алған әсерлері
«Екі жұлдыз, бір тілек». Берілген стикерлерге өтілген сабақ бойындағы
көңіл-күйлерін жазып смайликтерге жапсырады.
Бағалау:
Алдарына берілген бағалау парақшасы бойынша,өздерін және өзара бірін –бірі
бағалайды.
|Оқушының |Топта |Белсен|Мұғалімні|
|аты-жөні |сөйлеп, |ділігі|ң |
| |идея |н |бағалауы |
| |айтқанды-ғ|бағала| |
| |ын бағала | | |
| | | | | |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
Үйге тапсырма: 4-тапсырма. 50-бет. Өлеңді жаттаңдар.
Сыныбы: 6 «а»
Сабақтың тақырыбы: Алтын күз
Сабақтың мақсаты: а) Қоршаған ортамен таныстыру арқылы оқушыларды
табиғатты аялауға, оған жақын болуға, әрқашан қамқорлық көрсетуге
тәрбиелеу, дүниетанымын кеңейту.
ә) Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық ,қарапайымдылық қасиеттерін
қалыптастыру.
б) Сабақ барысында оқушыларды сауатты, ұқыпты жазуға дағдыландыру
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, іздену, түсіндіру, іздену, сөйлесу,АКТ,
СТО, жеке, жұптық, топтық, диалогтік.
Сабақтың көрнекілігі: кластер, кеспе қағаздар, слайд, суреттер, маркер,
фломастер.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, сурет.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа деген дайындықтарын, оқу
құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін
сабаққа аудару.
Күзгі жапырақтардың түстерін алу арқылы топтастыру. Оқушылар ортаға шығып
бір-бірімен араласып, даму сатысы бойынша топ құрайды.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау.
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Сөздерді аудармасымен жатқа
сұраймын. Оқушыларға өткен сабақты қалай меңгергенін байқау үшін бірнеше
сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру.
Суреттер көрсету арқылы «Алтын күз» көрінісін тамашалаймыз. Балаларға
сұрақтар қойылады.
Ой шақыру.
- Күзді неліктен «Алтын күз» деп атаймыз?
- Жаздан кейін қандай мезгіл келеді?
- Күзде күн қандай болады?
- Жапырақтардың түсі қандай болады?
- Құстар қайда қыстайды?
- Күзде не басталады?
Сөздікпен жұмыс: Жаңа сөздерді айтып, қайталау. Слайд арқылы
интерактивті тақтадан көрсету.
Қаптау – скучиваться, собирается
Tоп – топ – группой
Ерекше – особенный
Егін даласы – посевное поле
Қайнау - кипящий
Үздіксіз – непрерывно
Мағынаны тану:
Топтық жұмыс: Суреттердің орнына керекті сөздерді қойып, күз туралы
әңгімеле. Бастауышты бір сызықпен, баяндауышты екі сызықпен сыз.
Жаңа сабақты түсіндіру:
Сөйлемде сөздер бір - бірімен грамматикалық байланыста қолданылады. Сол
байланыстың негізінде сөйлемдегі сөздердің белгілі орын тәртібі болады.
Сөздердің орын тәртібі сөйлем мүшелері ыңғайында былай болады.
1. Бастауыш баяндауыштан бұрын тұрады.
2. Толықтауыш өзінің толықтайтын сөзінен, анықтауыш өзінің анықтайтын
сөзінен, пысықтауыш өзінің пысықтайтын сөзінен бұрын тұрады.
Мысалы: Жаңбыр жиі - жиі жауады.
АКТ қолдану:
- Күз туралы ойларын қағаз бетіне түсіреді?
- «Күз» тақырыбына байланысты слайд көрсетіледі.
Топпен жұмыс:
Топтар бойынша тапсырма
1- топ. Сөйлемдерді дұрыс құрап жаз.
2-топ. «Күз» мезгілі ұнай ма? Өз пікірлерін жазу.
3 топ. Жеміс-жидектер мен көкөністер туралы айтып беріңдер.
Әр топ жеке, жұппен және топпен орындайды.
Әр топ жеке қорғайды
Ой толғаныс:
Автор орындығы:
- Әр балаға қағаз таратып, жапырақтың суретін салу тапсырылады.
- Жапырақ салған қағаздың екінші жағына күз мезгілінде болатын табиғаттың
өзгерістері туралы өз ойларыңды жазыңдар.
- Автор орындығында жазған эсселерін әр топтан бір -екеуіне оқытқызу.
Кері байланыс:
- Топтың жұмысына өздері бір-бірін бағалау.
- Эссені мазмұнды жазғанына баға қою.
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Оқушылардың алған әсерлері
«Екі жұлдыз, бір тілек». Берілген стикерлерге өтілген сабақ бойындағы
көңіл-күйлерін жазып смайликтерге жапсырады.
Бағалау:
Алдарына берілген бағалау парақшасы бойынша,өздерін және өзара бірін –бірі
бағалайды.
|Оқушының |Топта |Белсен|Мұғалімні|
|аты-жөні |сөйлеп, |ділігі|ң |
| |идея |н |бағалауы |
| |айтқанды-ғ|бағала| |
| |ын бағала | | |
| | | | | |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
Үйге тапсырма: 4-тапсырма. 50-бет. Өлеңді жаттаңдар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz