Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Шешендікке машықтану жолдары тарауы бойынша

Жамбыл облысы .Қордай ауданы.Сарыбұлақ ауылы.№31 Сарыбұлақ орта
мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кайпова Жамила
Күні: 18.03 Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 11 «а»

Сабақтың тақырыбы: Қорытынды сабақ. Шешендікке машықтану жолдары тарауы
бойынша.
Сабақтың мақсаты: шешендікке машықтану жолдары бойынша өтілген тарауды
пысықтап, еске түсіру.
Міндеттері: білімділік –оқушылардың алған теориялық білімдері н практикада
қолдана білуі; дамытушылық – оқушылардың топпен жұмыс істеу дағдыларын
дамыту, олардың өз көзқарастарын дәйектеп айта білуге дағдыландыру;
тәрбиелік – оқушыларды өзара сыйластыққа, мейірімділікке баулу.
Сабақтың типі: білім мен шеберлікті меңгерту сабағы
Сабақтың түрі: пысықтау сабақ
Сабақты өту әдісі: түсіндіру, талдау, диалогтық оқыту, жеке және топтық
жұмыс
Қолданылған модульдер: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты баланы
оқыту, АКТ пайдалану, оқуды және оқытуды бағалау.
Көрнекілігі : қима қағаздар, тірек сөздер, флипчарттар, стикерлер, таратпа
қағаздар.
Пәнаралық байланыс: тарих, әдебиет
Күтілетін нәтиже: өз ойларын еркін айтады, сабақ кезінде көшбасшы оқушы
айқындалады, сыни ойлауы қалыптасады, оқушы шығармашылығы , ізденісі
дамиды.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі. 3 - мин
- Оқушыларды түгендеу.
- Топтарға бөлу. Түрлі – түсті кәртешкелер арқылы топқа бөлемін.
Кәртешке артына «Мен шешен болсам», «Мен би болсам» жазып қоямын. Осы
ой арқылы оқушылардың пікірлерін тыңдай отырып, «Шешендер» тобы,
«Билер» тобы деп екі топқа бөлемін. 3- мин
- Психологиялық ахуал орнату.
- Мұғалім сөзі:
- Қол бастау қиын емес,
- Шабатын жерден ел табылады.
- Ел бастау қиын емес,
- Қонатын жерден көл табылады.
- Шаршы топта сөз бастаудан қиынды көргем жоқ:
- Тауып айтсаң мереке қылады,
- Таппай айтсаң келеке қылады, - деген екен сөз құдіретін қалың қазаққа
танытқан Досбол би. Ал, балалар көпщілік алдында сөйлейтін сөз
орамдары жайлы не білеміз деп,- тақырыптың мағынасын ашамын. Оқушы
сөзі: «Құрметті ұстаздар Наурыз құтты болсын!», «Ханымдар мен
мырзалар қош келіпсіздер!», « Сіздерді көргеніме өте қуаныштымын.»
ІІ Үй жұмысын сұрау. Шешендік сөз бойынша өткенді қайталау. Өткен
тақырыптар бойынша тест жұмысын жасап келу.

Блум жүйесі бойынша сабақ жоспары.

|Уақыт |Мұғалім қызметі |Оқушы қызметі |Тапсырмалар |Бағалау жүйесі |Күтілетін нәтиже |
| | | |жүйесі | | |
| | | | | | |
|Білу |А. Бүгінігі сабақта білімдері |Топтық жұмыс |Пысықтау |Оқушылардың |Өз бетінше |
|10 – |«Баспалдақ» әдісі бойынша өтетінін |А. Оқушылар топтаса |сұрақтары. |сұрақтарға берген|ізденуді |
|мпн |ескертемін. Баспалдақтың бірінші |отырып, үзбе |Бағытталған оқу. |жауаптарын топта |үйренеді.Өткен |
| |сатысында «Егер мен оқушы болсам» деп |қағаздарға тарау |Топтық және |бір –біріне |тақырыптарды |
| |аталады. Оқушыға ой тастаймын. «Егер |бойынша өтілген |жұптық талдау |бағалатамын. |есіне түсіреді; |
| |сен оқушы болсаң, сабақта қандай рөл |тақырыптар тапсырма | | |Топтық жұмыста |
| |атқарар едің?». Оқушыларға үзбе |орындау міндетін | | |талдайды, оқиды, |
| |қағаздар таратамын. |жүктеймін | | |білімдерін |
| |Б. Жауап берілген үзбе қағаздардан өз|Б. Берілген үзбе | | |салыстырады. |
| |ойларынан шыққан әдемі пішіндер жасау |қағаздардан пішіндер | | | |
| |керектігін ескертемін |құрастырады. | | | |
| | |«Шешен» тобы «Наурыз» | | | |
| | |гүлін, «Билер» тобы | | | |
| | |«Білім» пирамидасын | | | |
| | |құрастырды. | | | |
|Түсіну| Өзіндік жұмыс. | Білімді жете меңгеру |Бағытталған |Оқытушы бағасы. |Оқушының |
|7 – |Баспалдақтың екінші сатысына «Егер мен|үшін өзінің барлық |сұрақтар мен | |дербестігі өз |
|мин |мұғалім болсам» деген сөзді жазып |мүмкіндік пен |топтастыру. | |–өзіне |
| |қоямын. Оқушыларға «Егер сен мұғалім|іскерлігін |Өзбетінше жұмыс. | |сенімділігі |
| |болсаң, қандай тәлім берер едің ?» |пайдаланады. Екі | | |артады. ҰБТ |
| |деп ой тастау арқылы алға жетелеймін. |топтан бір оқушыдан | | |дайындаудың |
| |ҰБТ –ге дайындықты мұғалімнің орнына |шығып, өздерінің | | |қиыншылығын |
| |жүргізуді ескертемін. Өздерін бір сәт |мұғалімдік міндеттерін| | |сезінеді. |
| |мұғалім орнына ұстау керектігін |атқарады. | | | |
| |тапсырамын. |«Алфавит» гаухартасы | | | |
| | |ойынын ойнатады. Әр | | | |
| | |әріптің астында | | | |
| | |жасырынған сұрақтарға | | | |
| | |жауап береді. | | | |
|Қолдан|Төртінші баспалдаққа «Егер мен дәрігер| Дәрігер болған |Салыстыра отырып,|Топтың бірін – |Өз ойлары мен |
|у |болсам» деген сөзді жазып қоямын. Ал |жағдайда не істеу |ауызша сөйлеу |бірі бағалауы. |еркін пікірлеуі |
|5 – |балалар дәрігерлікті шешендікке қалай |керектігін ақылдасады.|мәдениеті | |қалыптасады. |
|мин |байланыстырсақ болады? Деген ой сала |Шешендікке байланысты|қалыптасады. | | |
| |отырып, сабақты жалғастырамын |ым – ишараларды | | | |
| | |көрсетіп, сергіту | | | |
| | |сәтін жасатады.. | | | |
|Талдау| «Егер мен журналист болсам» деген |ҰБТ туралы бейне |Сыни тұрғысынан |Белсенді оқушыны |Оқушының ойлау, |
|8- мин|баспалдақта оқушыларға «Сен қандай |көрсетілім дайындайды.|ойлау |бағалау |ауызша сөйлеу, |
| |журналист болуды армандайсың?» деген |Осы көрсетілім арқылы | | |салыстыру |
| |ой тастау арқылы жетелеймін |сыныпта пікірталас | | |мәдениеті артады.|
| | |жүргізеді. | | | |
| | |«Шешендер» тобы ҰБТ – | | | |
| | |ның үмітті жағын, | | | |
| | |«Билер» тобы ҰБТ – ның| | | |
| | |күдікті жағдайы туралы| | | |
| | |ой бөліседі. | | | |
|Жинақт|«Егер мен жазушы болсам» деген |Білімдерін жинақтай |Сыни тұрғысынан |Өз жұмысын өзіне |Өз бетінше |
|ау 2- |баспалдақта оқушыларға «Сен қандай |біледі. Оқушы өзін |ойлау |бағалатамын. |ізденеді. |
|мин |жазушы болсам деп армандайсың?» деген|жазушы орнында қойып, | | |Ойлау,саралау, |
| |ой тастау арқылы жетелеймін. |не ойтолғау, не | | |салыстыру |
| | |әңгіме, не шағын мәтін| | |қабілеттері |
| | |жазуы тиіс. | | |артады. |
|Бағала|Оқушылардың жасаған шығармашылық | |Жеке жұмыс |Оқытушы бағасы |Әділ бағалауды |
|у 3- |жұмыстарын өздеріне бағалатамын. |Өз жұмыстарын бағалай | | |үйренеді |
|мин |Бағалау қағазын баспалдаққа |біледі. | | | |
| |жабыстырады. | | | | |
|Үйге |«Мен таңдаған мамандық» тақырыбына | | | | |
|тапсыр|ойтолғау жазып келу. | | | | |
|маа | | | | | |

Кері байланысты оқушылардың өз ойлары арқылы шығарамын. Оқушылар
стикерлерден «Өмір» үйін жасап шықты. Бұл үй туралы өздерінің пікірлерін
білдірді. 2- мин

Ұқсас жұмыстар
Шешендік өнер – жалпы білім беретін мектептердегі оқу пәні ретінде
Лампаларды бөлшектеу жұмыстарын орындау
Сөзжасам тарауы
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Тірек - сызбаларын сабақта пайдалану
Қазақтың сүт және сүт тағамдарына тоқталу
Кәсіби мемлекет тарауы
Ұбт-ға дайындау
Каскадтық стильді кестелерді код жасауда қолданады Кейбір оқушы
Сабақтағы әрекетті өзгерту тапсырмасы ретінде
Пәндер