Файл қосу

Сатқын жапалақ(ертегі)

Пән: Қазақ әдебиеті
Бекітемін:

Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.

Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм

Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:

Ана тілі (4-сынып)

Сабақтың тақырыбы: Сатқын
жапалақ(ертегі)

Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі

Халидуллина Гулзира

2014-2015 оқу жылы

Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім
беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Халидуллина Гулзираның 4-
сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.

2014-2015 оқу жылы

|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |07.10.2014ж. |
|Тақырыбы |Сатқын жапалақ (ертегі) |
|Мақсаты |Ертегі мазмұнын оқу арқылы біледі,негізгі идеясын түсінеді,көркем шығармашылық және танымдық |
| |қабілеттерін дамытады. |
|Күтілетін |Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме бере алады,пікірлеседі,адалдыққа үйренеді,қорытынды жасайды, |
|нәтиже | |
|Қажетті |Ғылыми журналдар,АКТ,суреттер,маркер, стикер,плакат. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | |
|кезеңдері | | | |Бағалау |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар |3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау.Пазлы |«Аққу»,«Тоқылдақ»,«Жапалақ»,«Қарлығаш»то| |бағалау |
| |арқылы топтарға |птарына бөлінеді.Топтар топ басшысын | |парақшасы |
| |бөлемін.(аққу,тоқылдақ,жапалақ,қарлы|сайлап алады. | |үлестіріледі|
| |ғаш)Әр топ өз аттарына сәйкес не | | |. |
| |білетінін айтады.(Аққу-сұлулықтың | | | |
| |символы.Тоқылдақ-орман емшісі...) | | | |
| | | | | |
|Білу |«Қызығушылықты ояту»Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар |4-минут | |
| |сұрау.Топтарға ашық сұрақтар |сұрақтарға жауап береді,қорытындылайды. | |Бірін-бірі |
| |беріледі.(слайд) |Сұрақтарға жауап беру арқылы слайдтан | |бағалайды. |
| | |пайда болған суретті көру арқылы жаңа | | |
| | |сабақ тақырыбын табады. | | |
|Түсіну және|«Сатқын жапалақ »ертегісін ЖИГСО |Әр топ мүшелері берілген ертегі бөлігін |талдауға | |
|қолдану |әдісімен орындатамын. Әр топ |оқып,топта талқылайды,басқа топқа барып |7-минут |Бірін-бірі |
| |түсінгендері бойынша постер |түсіндіреді.Уақытты үнемдейді.Постер |Қорғауға |бағалайды. |
| |қорғайды. |қорғайды. |8-минут | |
|Сергіту | | |1-минут | |
|сәті |Сайраған құстардың дыбысын тыңдау | | | |
| |арқылы тыныштықта отыру |Оқушылар құстардың дыбыстарын тыңдайды. | | |
| | |Топ мүшелері аққу,қарлығаш ,тоқылдақ |8-минут |Бірін-бірі |
| |Топтық жұмыс.Шығармашылық |және жапалақ болып адамша | |бағалайды. |
| |тапсырма.Әр топ өз атынан адамша |сөйлейді.(үндеу,тілек т.б.) | | |
| |сөйлейді. | | | |
|Анализ |Оқушылардың алған білімін жинақтау |Тақырып бойынша оқушылар қарсы топтарға |7-минут |Бағалау |
| |мақсатында сұрақ-жауап |сұрақтар беріп,жауап алады. | |парақшасы |
| |ұйымдастырамын. | | |толтырылады.|
|Бағалау |Топтар өзін-өзі бағалайды. |Білімдері қорытындыланады.Топтар өзін |5-минут |Жиынтық баға|
|Үйге |Ертегіні түсініп оқып келеді. |және басқа топтарды бағалайды. | | |
|тапсырма | | | | |
|Рефлексия |«Бес саусақ» |Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар бес |2-минут | |
| | |саусақпен сабақ барысына сараптама | | |
| | |жасап,көңіл –күйлерін білдіреді. | | |
| | | | | |



Ұқсас жұмыстар
Шыншыл ертегілер
Сатқын жапалақ жайлы
Бес ешкі
Ертегі жайлы пікірім
ҮІІ Оқушыларды бағалау
Сусыз тіршілік жоқ. дүниетану. 3 сынып
Ж ж дыбысы мен әрпі
Бауырсақ ертегісіне саяхат
Қазақ тілі. түбірлес сөздер 52-58-жаттығулар. әдебиеттік оқу. құстар айтысы әдебиеттік оқу. б.майлин
Құстардың қоректенуі
Пәндер