Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Сатқын жапалақ(ертегі)
Бекітемін:
Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.
Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:
Ана тілі (4-сынып)
Сабақтың тақырыбы: Сатқын
жапалақ(ертегі)
Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі
Халидуллина Гулзира
2014-2015 оқу жылы
Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім
беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Халидуллина Гулзираның 4-
сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |07.10.2014ж. |
|Тақырыбы |Сатқын жапалақ (ертегі) |
|Мақсаты |Ертегі мазмұнын оқу арқылы біледі,негізгі идеясын түсінеді,көркем шығармашылық және танымдық |
| |қабілеттерін дамытады. |
|Күтілетін |Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме бере алады,пікірлеседі,адалдыққа үйренеді,қорытынды жасайды, |
|нәтиже | |
|Қажетті |Ғылыми журналдар,АКТ,суреттер,маркер, стикер,плакат. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | |
|кезеңдері | | | |Бағалау |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар |3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау.Пазлы |«Аққу»,«Тоқылдақ»,«Жапалақ»,«Қарлығаш»то| |бағалау |
| |арқылы топтарға |птарына бөлінеді.Топтар топ басшысын | |парақшасы |
| |бөлемін.(аққу,тоқылдақ,жапалақ,қарлы|сайлап алады. | |үлестіріледі|
| |ғаш)Әр топ өз аттарына сәйкес не | | |. |
| |білетінін айтады.(Аққу-сұлулықтың | | | |
| |символы.Тоқылдақ-орман емшісі...) | | | |
| | | | | |
|Білу |«Қызығушылықты ояту»Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар |4-минут | |
| |сұрау.Топтарға ашық сұрақтар |сұрақтарға жауап береді,қорытындылайды. | |Бірін-бірі |
| |беріледі.(слайд) |Сұрақтарға жауап беру арқылы слайдтан | |бағалайды. |
| | |пайда болған суретті көру арқылы жаңа | | |
| | |сабақ тақырыбын табады. | | |
|Түсіну және|«Сатқын жапалақ »ертегісін ЖИГСО |Әр топ мүшелері берілген ертегі бөлігін |талдауға | |
|қолдану |әдісімен орындатамын. Әр топ |оқып,топта талқылайды,басқа топқа барып |7-минут |Бірін-бірі |
| |түсінгендері бойынша постер |түсіндіреді.Уақытты үнемдейді.Постер |Қорғауға |бағалайды. |
| |қорғайды. |қорғайды. |8-минут | |
|Сергіту | | |1-минут | |
|сәті |Сайраған құстардың дыбысын тыңдау | | | |
| |арқылы тыныштықта отыру |Оқушылар құстардың дыбыстарын тыңдайды. | | |
| | |Топ мүшелері аққу,қарлығаш ,тоқылдақ |8-минут |Бірін-бірі |
| |Топтық жұмыс.Шығармашылық |және жапалақ болып адамша | |бағалайды. |
| |тапсырма.Әр топ өз атынан адамша |сөйлейді.(үндеу,тілек т.б.) | | |
| |сөйлейді. | | | |
|Анализ |Оқушылардың алған білімін жинақтау |Тақырып бойынша оқушылар қарсы топтарға |7-минут |Бағалау |
| |мақсатында сұрақ-жауап |сұрақтар беріп,жауап алады. | |парақшасы |
| |ұйымдастырамын. | | |толтырылады.|
|Бағалау |Топтар өзін-өзі бағалайды. |Білімдері қорытындыланады.Топтар өзін |5-минут |Жиынтық баға|
|Үйге |Ертегіні түсініп оқып келеді. |және басқа топтарды бағалайды. | | |
|тапсырма | | | | |
|Рефлексия |«Бес саусақ» |Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар бес |2-минут | |
| | |саусақпен сабақ барысына сараптама | | |
| | |жасап,көңіл –күйлерін білдіреді. | | |
| | | | | |
Мектеп директоры: Ізтұрғанова Ж.А.
Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы
«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен
гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім беру орта мектебі»мм
Қысқа мерзімді
сабақ жоспары:
Ана тілі (4-сынып)
Сабақтың тақырыбы: Сатқын
жапалақ(ертегі)
Дайындаған:Бастауыш сынып мұғалімі
Халидуллина Гулзира
2014-2015 оқу жылы
Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №8 жалпы білім
беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Халидуллина Гулзираның 4-
сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |07.10.2014ж. |
|Тақырыбы |Сатқын жапалақ (ертегі) |
|Мақсаты |Ертегі мазмұнын оқу арқылы біледі,негізгі идеясын түсінеді,көркем шығармашылық және танымдық |
| |қабілеттерін дамытады. |
|Күтілетін |Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме бере алады,пікірлеседі,адалдыққа үйренеді,қорытынды жасайды, |
|нәтиже | |
|Қажетті |Ғылыми журналдар,АКТ,суреттер,маркер, стикер,плакат. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | |
|кезеңдері | | | |Бағалау |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар |3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау.Пазлы |«Аққу»,«Тоқылдақ»,«Жапалақ»,«Қарлығаш»то| |бағалау |
| |арқылы топтарға |птарына бөлінеді.Топтар топ басшысын | |парақшасы |
| |бөлемін.(аққу,тоқылдақ,жапалақ,қарлы|сайлап алады. | |үлестіріледі|
| |ғаш)Әр топ өз аттарына сәйкес не | | |. |
| |білетінін айтады.(Аққу-сұлулықтың | | | |
| |символы.Тоқылдақ-орман емшісі...) | | | |
| | | | | |
|Білу |«Қызығушылықты ояту»Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар |4-минут | |
| |сұрау.Топтарға ашық сұрақтар |сұрақтарға жауап береді,қорытындылайды. | |Бірін-бірі |
| |беріледі.(слайд) |Сұрақтарға жауап беру арқылы слайдтан | |бағалайды. |
| | |пайда болған суретті көру арқылы жаңа | | |
| | |сабақ тақырыбын табады. | | |
|Түсіну және|«Сатқын жапалақ »ертегісін ЖИГСО |Әр топ мүшелері берілген ертегі бөлігін |талдауға | |
|қолдану |әдісімен орындатамын. Әр топ |оқып,топта талқылайды,басқа топқа барып |7-минут |Бірін-бірі |
| |түсінгендері бойынша постер |түсіндіреді.Уақытты үнемдейді.Постер |Қорғауға |бағалайды. |
| |қорғайды. |қорғайды. |8-минут | |
|Сергіту | | |1-минут | |
|сәті |Сайраған құстардың дыбысын тыңдау | | | |
| |арқылы тыныштықта отыру |Оқушылар құстардың дыбыстарын тыңдайды. | | |
| | |Топ мүшелері аққу,қарлығаш ,тоқылдақ |8-минут |Бірін-бірі |
| |Топтық жұмыс.Шығармашылық |және жапалақ болып адамша | |бағалайды. |
| |тапсырма.Әр топ өз атынан адамша |сөйлейді.(үндеу,тілек т.б.) | | |
| |сөйлейді. | | | |
|Анализ |Оқушылардың алған білімін жинақтау |Тақырып бойынша оқушылар қарсы топтарға |7-минут |Бағалау |
| |мақсатында сұрақ-жауап |сұрақтар беріп,жауап алады. | |парақшасы |
| |ұйымдастырамын. | | |толтырылады.|
|Бағалау |Топтар өзін-өзі бағалайды. |Білімдері қорытындыланады.Топтар өзін |5-минут |Жиынтық баға|
|Үйге |Ертегіні түсініп оқып келеді. |және басқа топтарды бағалайды. | | |
|тапсырма | | | | |
|Рефлексия |«Бес саусақ» |Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар бес |2-минут | |
| | |саусақпен сабақ барысына сараптама | | |
| | |жасап,көңіл –күйлерін білдіреді. | | |
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz