Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың тақырыбы: Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай
бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді уйрету, есептер шығарту
ә) Дамытушылық: Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар
есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түсу, ептілікке
үйрету.
б)Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа, өз бетінше ізденуге,
есеп шығаруға талаптануға дағдыландыру.
Көрнекіліктер: қыйма қағаз, презинтеция, үлестірме
Сабақтың типі: Қорыту сабағы.
Әдіс-тәсілдер: ой қозғау,сұрақ-жауап, көрсету,санау, есептеу.
Сабақтың түрі: Саяхат-ойын сабақ.
Сабақтың барысы:
1.Психологиялық дайындық:
- Сәлем бердік –Алтын күн,
Сәлем бердік-ашық аспан!
Сәлем бердік баршаға
Қайырлы таң достар!
Қайырлы таң қонақтар!
2.Ой-сананы арттыру
Бүгінгі күн талабы
Біле білсең бұл дәуір
Математика заманы.
Осындай көңіл күйімізбен сабағымызды бастаймыз.
Біз бүгін математика әлеміне саяхатка барамыз. Математика әлемі өте
үлкен балғандыктан біз поезбен саяхатка барамыз. Поезға міну үшін билет
сатып алуымыз керек. Билет кассада сатлады. Бірақ осы математика әлемі,
билет сатып алу үшін сендерге аузша бөлшектерді кыскарту керек. (Бір –
бірден оқушылар кассаға барым билет сатып алады)
[pic];[pic];[pic];[pic];[pic] .
Билеттер біздің колымызда. Поезға отырып саяхатка барамыз.
I. Біз сендермен балалар жай бөлшектерді оқимыз. Кім маған айтады
бөлшектін неізгі қасиеті. (қыскарту). Бірінші біздің станция ҚЫСҚАРТУ
Айналаға қарандар, мында канша көп жануарлар бар. Біз математикалык
фермаға келдік. Бірақ ұмытпандар балалар біз математика әлемінде.
1) Қарандар осы 3 жануарда оларда бәрі де дұрыс. Олар орындарында тұр
ма. Оны калай тексеруге болады. (Теңдіктер тура ма? )
[pic]; [pic]; [pic]осы жануар орында емес.
2) Ал осы жануарлар өз орынын білмейді. Біз оларға көмектесеміз. Қалай
сендер ойлайсындар не істеу керек?
[pic] (32); [pic] (9); [pic](5) ; [pic](2) .
I I. Жарайды балалар арғарай барамыз. Келесі станция КООРДИНАТАЛЫК
СӘУЛЕ. Осы жерлерді математикалық бақшалар. Математика әлемінде ешқашан
күз балмайды сол үшін ағаштан жапырақтар түспейді. Қарандар осы
жапырақтар түсіп қалды. Олардың орындарын табайқшы.
[pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic].
Өте жақсы балалар. Арғарай барайық.
I I I . Қарандар біз жаңа станцияға келдік. Ол АРАЛАС САН. Түскі ас уақыты
келді бізге тамақ ішу керек . Жолда кафе бар сонда тоқтаймыз. Бірақ осы
кафенің тамағы қарынымызға емес мыйға аналған.
Бұрыс бөлшектерді аралас санға айналдыр.
[pic]
IV. Осы станция ОРТАК БӨЛІМГЕ КЕЛТІРУ. Біз математикалық қалаға келдік
.Осы қалада көптеген құрылыс , себебі математика ешқашан орында тұрмайды
даму үстінде. Сол үшін әрбір кірпіш орында тұруы мүмкін. Әр бір есепті
дұрыс есептеу керек. Біз да өз үлестерімізді косамыз.
|1) |
|2) |
|[pic] [pic] |
| |
|3) |
|4) |
|[pic] |
|[pic] |
|V. Ең соңғы станция ҮЙ ЖҰМЫСЫ. |
|Себебі математиканы мектепте ғана емес , үй де оқу |
|керек. |
|№ 466 |
|Қорыту. Саяхат ұнады ма? Не білдік ? Не көрдік? |
| |
| |
| |
|[pic] |
| |
| |
| |
|[pic] |
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай
бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді уйрету, есептер шығарту
ә) Дамытушылық: Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар
есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түсу, ептілікке
үйрету.
б)Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа, өз бетінше ізденуге,
есеп шығаруға талаптануға дағдыландыру.
Көрнекіліктер: қыйма қағаз, презинтеция, үлестірме
Сабақтың типі: Қорыту сабағы.
Әдіс-тәсілдер: ой қозғау,сұрақ-жауап, көрсету,санау, есептеу.
Сабақтың түрі: Саяхат-ойын сабақ.
Сабақтың барысы:
1.Психологиялық дайындық:
- Сәлем бердік –Алтын күн,
Сәлем бердік-ашық аспан!
Сәлем бердік баршаға
Қайырлы таң достар!
Қайырлы таң қонақтар!
2.Ой-сананы арттыру
Бүгінгі күн талабы
Біле білсең бұл дәуір
Математика заманы.
Осындай көңіл күйімізбен сабағымызды бастаймыз.
Біз бүгін математика әлеміне саяхатка барамыз. Математика әлемі өте
үлкен балғандыктан біз поезбен саяхатка барамыз. Поезға міну үшін билет
сатып алуымыз керек. Билет кассада сатлады. Бірақ осы математика әлемі,
билет сатып алу үшін сендерге аузша бөлшектерді кыскарту керек. (Бір –
бірден оқушылар кассаға барым билет сатып алады)
[pic];[pic];[pic];[pic];[pic] .
Билеттер біздің колымызда. Поезға отырып саяхатка барамыз.
I. Біз сендермен балалар жай бөлшектерді оқимыз. Кім маған айтады
бөлшектін неізгі қасиеті. (қыскарту). Бірінші біздің станция ҚЫСҚАРТУ
Айналаға қарандар, мында канша көп жануарлар бар. Біз математикалык
фермаға келдік. Бірақ ұмытпандар балалар біз математика әлемінде.
1) Қарандар осы 3 жануарда оларда бәрі де дұрыс. Олар орындарында тұр
ма. Оны калай тексеруге болады. (Теңдіктер тура ма? )
[pic]; [pic]; [pic]осы жануар орында емес.
2) Ал осы жануарлар өз орынын білмейді. Біз оларға көмектесеміз. Қалай
сендер ойлайсындар не істеу керек?
[pic] (32); [pic] (9); [pic](5) ; [pic](2) .
I I. Жарайды балалар арғарай барамыз. Келесі станция КООРДИНАТАЛЫК
СӘУЛЕ. Осы жерлерді математикалық бақшалар. Математика әлемінде ешқашан
күз балмайды сол үшін ағаштан жапырақтар түспейді. Қарандар осы
жапырақтар түсіп қалды. Олардың орындарын табайқшы.
[pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic]; [pic].
Өте жақсы балалар. Арғарай барайық.
I I I . Қарандар біз жаңа станцияға келдік. Ол АРАЛАС САН. Түскі ас уақыты
келді бізге тамақ ішу керек . Жолда кафе бар сонда тоқтаймыз. Бірақ осы
кафенің тамағы қарынымызға емес мыйға аналған.
Бұрыс бөлшектерді аралас санға айналдыр.
[pic]
IV. Осы станция ОРТАК БӨЛІМГЕ КЕЛТІРУ. Біз математикалық қалаға келдік
.Осы қалада көптеген құрылыс , себебі математика ешқашан орында тұрмайды
даму үстінде. Сол үшін әрбір кірпіш орында тұруы мүмкін. Әр бір есепті
дұрыс есептеу керек. Біз да өз үлестерімізді косамыз.
|1) |
|2) |
|[pic] [pic] |
| |
|3) |
|4) |
|[pic] |
|[pic] |
|V. Ең соңғы станция ҮЙ ЖҰМЫСЫ. |
|Себебі математиканы мектепте ғана емес , үй де оқу |
|керек. |
|№ 466 |
|Қорыту. Саяхат ұнады ма? Не білдік ? Не көрдік? |
| |
| |
| |
|[pic] |
| |
| |
| |
|[pic] |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz