Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Тақырып Қазақ халқының мәдениеті
Қысқа мерзімді жоспар
Тарих пәнінің мұғалімі: Жумагалиева
Н.А.
|Күні: |Пәні: Қазақстан тарихы |Класы 7 |
|Тақырыбы: |Қазақ халқының мәдениеті |
|Мақсаты |Қазақ халқының мәдениеті туралы білімді өз бетімен меңгерту.Оқушылардың ойлау есте сақтау |
| |қабілетін дамыту, белсенділігін қалыптастыру. Өздігінен жұмыс істеуі мен өз білімін өзі |
| |бағалап,тексере білуге қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтиже |Қазақ халқының мәдениеті туралы біледі. Өздігінен жұмыс істеуі мен өз білімін өзара |
| |бағалап,тексере білуге қалыптасады. |
|Түйінді идеялар (кілтті|«Қадірлесең салт-дәстүр – қымбатты асыл қазына» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|Кіріспе |1.Ұйымдастыру бөлімі. Көңіл-күй смайликтері. |3 шапалақ |Смайликтер, кеспе|
| | | |қағаздары, ақ |
| |2.Амандасу. | |тақта, |
| |3.«Жылы лебіздер» тренингі |2.Үш шапалақ арқылы|интерактивті |
| |4.Топқа бөлу. |топқа бөлінуді |тақта |
| | |бағалайды. | |
| |5.Үй тапсырмасы. Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясатын |3. Бағдаршам арқылы| |
| |әңгімелеу. |бағалау | |
| |6. Жаңа сабаққа кіріспе. Балалар сіздер қазақ хандығының | | |
| |басқару ісі, хандықтың ішкі жағдайы,сыртқы саяси жағдайы,| | |
| |хандықтың алдындағы тарихи міндеттер жайында | | |
| |білетіндеріңізді аңғардым. Біздіңбүгінгі тақырыбымызда | | |
| |Қазақстанның ХУІ-ХУІІ ғасырлардағы мәдениетімен танысатын | | |
| |боламыз. Мәдениетімен таныспас бұрын мәдениет деген сөзге | | |
| |жалпы сипаттама берейік, одан кейін тақтадағы суреттер | | |
| |арқылы жұмыс жасайық. | | |
|Тұсаукесер |5.Қызығушылықты ояту. «Тірек символдар» стратегиясы |Ым ишара |Суреттер |
|Негізгі бөлім | 6. Мағынаны тану. |Постер қорғағанда |Компьютер, видое |
| |7. Ұлттық материалдық мәдениет бойынша постер қорғау. |Бандура тәсілі |роликтер, слайд. |
| |8.Топтастыру. |бойынша топтар | |
| | |бірін-бірі | |
| | |бағалайды | |
| |9.Сергіту сәті. | | |
|Қорытынды |10.Толғаныс. «Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы. |Сұраққа жауап | |
| |11. «Ақша қар жауды» әдісі арқылы сұрақтар қою. |бергенде жетон | |
| | |арқылы бағаланады. | |
| | |Сабақ соңында алған| |
| | |көңіл-күйін | |
| | |белгілейді. | |
|Қосымша оқу | «Қазақ жерінде ислам дінінің нығаюы» тақырыбын қосымша материалдардан оқу. |
|Үйге тапсырма | |
|Рефлексия |«Болжау кестесі» стратегиясы |
|Не сәтті өтті? |Өз ойларын жақсы жеткізеді, топпен жақсы жұмыс жасалды. |
|Нені дамыта аласыз? |Кейбір оқушылар жаңа тақырыпқа өз бетінше тереңірек түсінік бере алмады. |
|Не сәтсіз өтті? |Кейбір оқушылар «Ақша қар жауды» әдісінде тереңірек түсінік бере алмады.Оқушылардың өз бетімен |
|Нені өзгерткіңіз |жұмыс жасау дағдыларын дамыту. |
|келеді? | |
-----------------------
Материалдық
мәдениет
Рухани мәдениет
Тарих пәнінің мұғалімі: Жумагалиева
Н.А.
|Күні: |Пәні: Қазақстан тарихы |Класы 7 |
|Тақырыбы: |Қазақ халқының мәдениеті |
|Мақсаты |Қазақ халқының мәдениеті туралы білімді өз бетімен меңгерту.Оқушылардың ойлау есте сақтау |
| |қабілетін дамыту, белсенділігін қалыптастыру. Өздігінен жұмыс істеуі мен өз білімін өзі |
| |бағалап,тексере білуге қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтиже |Қазақ халқының мәдениеті туралы біледі. Өздігінен жұмыс істеуі мен өз білімін өзара |
| |бағалап,тексере білуге қалыптасады. |
|Түйінді идеялар (кілтті|«Қадірлесең салт-дәстүр – қымбатты асыл қазына» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|Кіріспе |1.Ұйымдастыру бөлімі. Көңіл-күй смайликтері. |3 шапалақ |Смайликтер, кеспе|
| | | |қағаздары, ақ |
| |2.Амандасу. | |тақта, |
| |3.«Жылы лебіздер» тренингі |2.Үш шапалақ арқылы|интерактивті |
| |4.Топқа бөлу. |топқа бөлінуді |тақта |
| | |бағалайды. | |
| |5.Үй тапсырмасы. Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясатын |3. Бағдаршам арқылы| |
| |әңгімелеу. |бағалау | |
| |6. Жаңа сабаққа кіріспе. Балалар сіздер қазақ хандығының | | |
| |басқару ісі, хандықтың ішкі жағдайы,сыртқы саяси жағдайы,| | |
| |хандықтың алдындағы тарихи міндеттер жайында | | |
| |білетіндеріңізді аңғардым. Біздіңбүгінгі тақырыбымызда | | |
| |Қазақстанның ХУІ-ХУІІ ғасырлардағы мәдениетімен танысатын | | |
| |боламыз. Мәдениетімен таныспас бұрын мәдениет деген сөзге | | |
| |жалпы сипаттама берейік, одан кейін тақтадағы суреттер | | |
| |арқылы жұмыс жасайық. | | |
|Тұсаукесер |5.Қызығушылықты ояту. «Тірек символдар» стратегиясы |Ым ишара |Суреттер |
|Негізгі бөлім | 6. Мағынаны тану. |Постер қорғағанда |Компьютер, видое |
| |7. Ұлттық материалдық мәдениет бойынша постер қорғау. |Бандура тәсілі |роликтер, слайд. |
| |8.Топтастыру. |бойынша топтар | |
| | |бірін-бірі | |
| | |бағалайды | |
| |9.Сергіту сәті. | | |
|Қорытынды |10.Толғаныс. «Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы. |Сұраққа жауап | |
| |11. «Ақша қар жауды» әдісі арқылы сұрақтар қою. |бергенде жетон | |
| | |арқылы бағаланады. | |
| | |Сабақ соңында алған| |
| | |көңіл-күйін | |
| | |белгілейді. | |
|Қосымша оқу | «Қазақ жерінде ислам дінінің нығаюы» тақырыбын қосымша материалдардан оқу. |
|Үйге тапсырма | |
|Рефлексия |«Болжау кестесі» стратегиясы |
|Не сәтті өтті? |Өз ойларын жақсы жеткізеді, топпен жақсы жұмыс жасалды. |
|Нені дамыта аласыз? |Кейбір оқушылар жаңа тақырыпқа өз бетінше тереңірек түсінік бере алмады. |
|Не сәтсіз өтті? |Кейбір оқушылар «Ақша қар жауды» әдісінде тереңірек түсінік бере алмады.Оқушылардың өз бетімен |
|Нені өзгерткіңіз |жұмыс жасау дағдыларын дамыту. |
|келеді? | |
-----------------------
Материалдық
мәдениет
Рухани мәдениет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz