Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Жаңа дәуірдегі зерттеулер
Сыныбы: 8
Пәні: География
Күні: ___________
Мұғалім: Даулет Сымбат
Сабақтың тақырыбы: Жаңа дәуірдегі зерттеулер
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Қазақстан аумағының физикалық географиялық
тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар,
зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.
Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеулерді карта
бойынша сипаттау, қорытынды жасау.
Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін
артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан
зерттелуінің мақсатын анықтату;
2. Қазақстан аумағын зерттеуге үлес қосқан ғалымдар жайлы мағлұмат беру;
3. Қазақстанның физикалық-географиялық тұрғыдан зерттелуін картамен жұмыс
жасау арқылы сипаттау;
4. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін
артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Әдіс-тәсілдер: «Сұрақты ұстап ал» әдісі, Бортты журнал, Синквейн әдісі
Ресурстар: слайд, Қазақстанның физикалық картасы, оқулық, атлас.
Номенклатура:
|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |Бағалау |
| |кезеңдері | | | | | |
|1 |Ұйымдастыру |3 мин. |Оқушылармен сәлемдесіп, пайдалы |Құрал-жабдықтарын |Оқушының сабаққа | |
| | | |қазбалардың суретін таңдау арқылы |дайындайды,топқа |деген ынтасы артады| |
| | | |3 топқа бөледі, жағымды орта |бөлінеді | | |
| | | |тудырады. | | | |
|2 |Үй |5 мин. |«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй|Сұраққа жауап |Бір-біріне сұрақ |Бас |
| |тапсырмасын | |тапсырмасын сұрайды. Мұғалім іші |береді. |қойып |бармақ, |
| |сұрау | |асбұршаққа толтырылған дөңгелек | |үйренеді,дәптермен |мұғалімні|
| | | |шарды сұрақ қоя отырып, бір | |жұмыс істейді |ң |
| | | |оқушыға лақтырады. Тосып алған | | |бағалауы |
| | | |оқушы жауап беріп, басқа | | | |
| | | |сыныптастарына лақтырады. Осылайша| | | |
| | | |жалғаса береді. Жауап бере алмаса,| | | |
| | | |басқа оқушы жауап берсе болады. | | | |
| | | |Сұрақтар: | | | |
| | | |Қадырғали Қосынұлы мен | | | |
| | | |С.Ремезовтың еңбегі; | | | |
| | | |18ғ. І Петрдің зерттеулерге | | | |
| | | |тигізген ықпалы; | | | |
| | | |18 ғ. әскери экспедициялар; | | | |
| | | |Семенов Тянь-Шанскийдің, зерттеу | | | |
| | | |жұмыстары мен маршруттарын ата. | | | |
| | | |және т.б. сұрақтар. | | | |
| | | |Ол кадет корпусын 1853 жылы 18 | | | |
| | | |жасында бітіріп, Батыс Сібір | | | |
| | | |генерал-губернаторлығында қызмет | | | |
| | | |етеді. | | | |
| | | |Неге І Петр қазақ жерін зерттеуге | | | |
| | | |қызығушылық білдірді? | | | |
| | | |Каспий теңізінің балық қорын | | | |
| | | |мемлекеттік қорғауға алу мәселесін| | | |
| | | |талап еткен зерттеуші | | | |
| | | |И. В. Мушкетовтың Қазақстан мен | | | |
| | | |Орта Азияның физикалық географиясы| | | |
| | | |мен геологиясына арналған еңбегі | | | |
| | | |қалай аталады? | | | |
|3 |Жаңа сабақ |25 мин. |«Бортты журнал» әдісін қолданып әр|Топ мүшелері 2 |Ақпаратты терең |Өзара |
| | | |топқа оқушыларға тапсырма береді. |бөлікті жеке |меңгереді; |бағалау. |
| | | |Болжам |толтырады. Жұмыс |Сараптайды, |Топты |
| | | |Жаңа ақпарат |нәтижесі топта |қорытады, |бағалау. |
| | | | |талқыланады. |бағалайды, | |
| | | |Тақырып бойынша бұрыннан не |Әр топ жұмыс |болжайды; | |
| | | |білемін? Бұл туралы не білуім |нәтижесін сыныпта |Жаңа ақпаратпен | |
| | | |керек? |оқиды. |ықыласты жұмыс | |
| | | |Бұл туралы енді не білдім? Қандай | |жасайды; | |
| | | |маңызды сәттерді мен енді | |Өз болжамының | |
| | | |анықтадым? | |сәйкес келуі немесе| |
| | | | | |келмеуі бойынша | |
| | | | | |рефлексия жасай | |
| | | |Маңызды жерлерін мұғалім өзі | |біледі; | |
| | | |толықтырады. | |Таным әрекеті | |
| | | | | |үдерісінде | |
| | | | | |қарым-қатынас | |
| | | | | |шеберлігі. | |
|4 |Бекіту |8 мин. |«Синквейн» әдісін қолдана отырып,|Әр топ оқушылары |Оқушы ойын жүйелі |Формальды|
| | | |жаңа тақырыпты бекітеді. |ойларын ортаға сала|түрде жеткізеді; |бағалау |
| | | |«Синквейн» бес жолды өлең |отырып, синквейн |Өз білімдерін | |
| | | |Бірінші жол- тақырыптың атауы (зат|әдісі бойынша жаңа |ұсынылған тақырып | |
| | | |есім алынады) |сабақты бекітеді. |бойынша | |
| | | |Екінші жол – тақырыпты сипаттайтын| |актуалдандырады; | |
| | | |екі сөз (сын есім алынады) | |ақпаратты сыни | |
| | | |Үшінші жол – тақырып туралы | |тыңдай алады; | |
| | | |қимылды білдіретін үш сөз | |Ақпарат мағынасын | |
| | | |(етістік). | |өз бетінше жете | |
| | | |Төртінші жол – тақырыпқа қатысты | |түсіне алады, | |
| | | |төрт сөзден тұратын сөз орамы. | |салыстырады, | |
| | | |Бесінші жол – бір сөз – тақырыптың| |қорытынды жасай | |
| | | |мәнін ашатын синоним сөз. | |алады; | |
| | | | | |Ақпаратты қысқа да | |
| | | | | |нұсқа жазбаша түрде| |
| | | | | |тұжырымдай біледі. | |
|5 |Қорытындылау|2мин |Кері байланыс |Кері байланыс |Рефлексия жасайды. |Кері |
| | | | |парағын толтырады | |байланыс |
|6 |Үйге |2 мин. |«Жаңа дәуірдегі зерттеулер» |Үй тапсырмасын | | |
| |тапсырма | |тақырыбын оқу, тақырып соңындағы |күнделіктеріне | | |
| | | |сұрақтарға жауап беру |жазады | | |
[pic]
Пәні: География
Күні: ___________
Мұғалім: Даулет Сымбат
Сабақтың тақырыбы: Жаңа дәуірдегі зерттеулер
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Қазақстан аумағының физикалық географиялық
тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар,
зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.
Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеулерді карта
бойынша сипаттау, қорытынды жасау.
Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін
артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан
зерттелуінің мақсатын анықтату;
2. Қазақстан аумағын зерттеуге үлес қосқан ғалымдар жайлы мағлұмат беру;
3. Қазақстанның физикалық-географиялық тұрғыдан зерттелуін картамен жұмыс
жасау арқылы сипаттау;
4. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін
артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Әдіс-тәсілдер: «Сұрақты ұстап ал» әдісі, Бортты журнал, Синквейн әдісі
Ресурстар: слайд, Қазақстанның физикалық картасы, оқулық, атлас.
Номенклатура:
|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |Бағалау |
| |кезеңдері | | | | | |
|1 |Ұйымдастыру |3 мин. |Оқушылармен сәлемдесіп, пайдалы |Құрал-жабдықтарын |Оқушының сабаққа | |
| | | |қазбалардың суретін таңдау арқылы |дайындайды,топқа |деген ынтасы артады| |
| | | |3 топқа бөледі, жағымды орта |бөлінеді | | |
| | | |тудырады. | | | |
|2 |Үй |5 мин. |«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй|Сұраққа жауап |Бір-біріне сұрақ |Бас |
| |тапсырмасын | |тапсырмасын сұрайды. Мұғалім іші |береді. |қойып |бармақ, |
| |сұрау | |асбұршаққа толтырылған дөңгелек | |үйренеді,дәптермен |мұғалімні|
| | | |шарды сұрақ қоя отырып, бір | |жұмыс істейді |ң |
| | | |оқушыға лақтырады. Тосып алған | | |бағалауы |
| | | |оқушы жауап беріп, басқа | | | |
| | | |сыныптастарына лақтырады. Осылайша| | | |
| | | |жалғаса береді. Жауап бере алмаса,| | | |
| | | |басқа оқушы жауап берсе болады. | | | |
| | | |Сұрақтар: | | | |
| | | |Қадырғали Қосынұлы мен | | | |
| | | |С.Ремезовтың еңбегі; | | | |
| | | |18ғ. І Петрдің зерттеулерге | | | |
| | | |тигізген ықпалы; | | | |
| | | |18 ғ. әскери экспедициялар; | | | |
| | | |Семенов Тянь-Шанскийдің, зерттеу | | | |
| | | |жұмыстары мен маршруттарын ата. | | | |
| | | |және т.б. сұрақтар. | | | |
| | | |Ол кадет корпусын 1853 жылы 18 | | | |
| | | |жасында бітіріп, Батыс Сібір | | | |
| | | |генерал-губернаторлығында қызмет | | | |
| | | |етеді. | | | |
| | | |Неге І Петр қазақ жерін зерттеуге | | | |
| | | |қызығушылық білдірді? | | | |
| | | |Каспий теңізінің балық қорын | | | |
| | | |мемлекеттік қорғауға алу мәселесін| | | |
| | | |талап еткен зерттеуші | | | |
| | | |И. В. Мушкетовтың Қазақстан мен | | | |
| | | |Орта Азияның физикалық географиясы| | | |
| | | |мен геологиясына арналған еңбегі | | | |
| | | |қалай аталады? | | | |
|3 |Жаңа сабақ |25 мин. |«Бортты журнал» әдісін қолданып әр|Топ мүшелері 2 |Ақпаратты терең |Өзара |
| | | |топқа оқушыларға тапсырма береді. |бөлікті жеке |меңгереді; |бағалау. |
| | | |Болжам |толтырады. Жұмыс |Сараптайды, |Топты |
| | | |Жаңа ақпарат |нәтижесі топта |қорытады, |бағалау. |
| | | | |талқыланады. |бағалайды, | |
| | | |Тақырып бойынша бұрыннан не |Әр топ жұмыс |болжайды; | |
| | | |білемін? Бұл туралы не білуім |нәтижесін сыныпта |Жаңа ақпаратпен | |
| | | |керек? |оқиды. |ықыласты жұмыс | |
| | | |Бұл туралы енді не білдім? Қандай | |жасайды; | |
| | | |маңызды сәттерді мен енді | |Өз болжамының | |
| | | |анықтадым? | |сәйкес келуі немесе| |
| | | | | |келмеуі бойынша | |
| | | | | |рефлексия жасай | |
| | | |Маңызды жерлерін мұғалім өзі | |біледі; | |
| | | |толықтырады. | |Таным әрекеті | |
| | | | | |үдерісінде | |
| | | | | |қарым-қатынас | |
| | | | | |шеберлігі. | |
|4 |Бекіту |8 мин. |«Синквейн» әдісін қолдана отырып,|Әр топ оқушылары |Оқушы ойын жүйелі |Формальды|
| | | |жаңа тақырыпты бекітеді. |ойларын ортаға сала|түрде жеткізеді; |бағалау |
| | | |«Синквейн» бес жолды өлең |отырып, синквейн |Өз білімдерін | |
| | | |Бірінші жол- тақырыптың атауы (зат|әдісі бойынша жаңа |ұсынылған тақырып | |
| | | |есім алынады) |сабақты бекітеді. |бойынша | |
| | | |Екінші жол – тақырыпты сипаттайтын| |актуалдандырады; | |
| | | |екі сөз (сын есім алынады) | |ақпаратты сыни | |
| | | |Үшінші жол – тақырып туралы | |тыңдай алады; | |
| | | |қимылды білдіретін үш сөз | |Ақпарат мағынасын | |
| | | |(етістік). | |өз бетінше жете | |
| | | |Төртінші жол – тақырыпқа қатысты | |түсіне алады, | |
| | | |төрт сөзден тұратын сөз орамы. | |салыстырады, | |
| | | |Бесінші жол – бір сөз – тақырыптың| |қорытынды жасай | |
| | | |мәнін ашатын синоним сөз. | |алады; | |
| | | | | |Ақпаратты қысқа да | |
| | | | | |нұсқа жазбаша түрде| |
| | | | | |тұжырымдай біледі. | |
|5 |Қорытындылау|2мин |Кері байланыс |Кері байланыс |Рефлексия жасайды. |Кері |
| | | | |парағын толтырады | |байланыс |
|6 |Үйге |2 мин. |«Жаңа дәуірдегі зерттеулер» |Үй тапсырмасын | | |
| |тапсырма | |тақырыбын оқу, тақырып соңындағы |күнделіктеріне | | |
| | | |сұрақтарға жауап беру |жазады | | |
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz