Жаңа дәуірдегі зерттеулер

Сыныбы: 8 Пәні: География Күні:

Мұғалім: Даулет Сымбат

Сабақтың тақырыбы: Жаңа дәуірдегі зерттеулер

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар, зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.

Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеулерді карта бойынша сипаттау, қорытынды жасау.

Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақтың міндеттері:

  1. Оқушыларға Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан зерттелуінің мақсатын анықтату;
  2. Қазақстан аумағын зерттеуге үлес қосқан ғалымдар жайлы мағлұмат беру;
  3. Қазақстанның физикалық-географиялық тұрғыдан зерттелуін картамен жұмыс жасау арқылы сипаттау;
  4. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Әдіс-тәсілдер: «Сұрақты ұстап ал» әдісі, Бортты журнал, Синквейн әдісі

Ресурстар: слайд, Қазақстанның физикалық картасы, оқулық, атлас.

Номенклатура:

Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау
№:

1

Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру
Уақыты: 3 мин.
Мұғалімнің әрекеті: Оқушылармен сәлемдесіп, пайдалы қазбалардың суретін таңдау арқылы 3 топқа бөледі, жағымды орта тудырады.
Оқушының әрекеті: Құрал-жабдықтарын дайындайды, топқа бөлінеді
Күтілетін нәтиже: Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
Бағалау:
№:

2

Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын сұрау
Уақыты: 5 мин.
Мұғалімнің әрекеті:
  1. «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Мұғалім іші асбұршаққа толтырылған дөңгелек шарды сұрақ қоя отырып, бір оқушыға лақтырады. Тосып алған оқушы жауап беріп, басқа сыныптастарына лақтырады. Осылайша жалғаса береді. Жауап бере алмаса, басқа оқушы жауап берсе болады.

Сұрақтар:

  • Қадырғали Қосынұлы мен С. Ремезовтың еңбегі;
  • 18ғ. І Петрдің зерттеулерге тигізген ықпалы;
  • 18 ғ. әскери экспедициялар;
  • Семенов Тянь-Шанскийдің, зерттеу жұмыстары мен маршруттарын ата. және т. б. сұрақтар.
  • Ол кадет корпусын 1853 жылы 18 жасында бітіріп, Батыс Сібір генерал-губернаторлығында қызмет етеді.
  • Неге І Петр қазақ жерін зерттеуге қызығушылық білдірді?
  • Каспий теңізінің балық қорын мемлекеттік қорғауға алу мәселесін талап еткен зерттеуші
  • И. В. Мушкетовтың Қазақстан мен Орта Азияның физикалық географиясы мен геологиясына арналған еңбегі қалай аталады?
Оқушының әрекеті: Сұраққа жауап береді.
Күтілетін нәтиже: Бір-біріне сұрақ қойып үйренеді, дәптермен жұмыс істейді
Бағалау:

Бас бармақ,

мұғалімнің бағалауы

№:

3

Сабақ кезеңдері: Жаңа сабақ
Уақыты: 25 мин.
Мұғалімнің әрекеті:
  1. «Бортты журнал» әдісін қолданып әр топқа оқушыларға тапсырма береді.
:
:
  1. Маңызды жерлерін мұғалім өзі толықтырады.
Оқушының әрекеті: Болжам
Күтілетін нәтиже: Жаңа ақпарат
Бағалау: Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы не білуім керек?
Бұл туралы енді не білдім? Қандай маңызды сәттерді мен енді анықтадым?
  • Топ мүшелері 2 бөлікті жеке толтырады. Жұмыс нәтижесі топта талқыланады.
  • Әр топ жұмыс нәтижесін сыныпта оқиды.

Ақпаратты терең меңгереді;

Сараптайды, қорытады, бағалайды, болжайды;

Жаңа ақпаратпен ықыласты жұмыс жасайды;

Өз болжамының сәйкес келуі немесе келмеуі бойынша рефлексия жасай біледі;

Таным әрекеті үдерісінде қарым-қатынас шеберлігі.

Өзара бағалау. Топты бағалау.
№:
Сабақ кезеңдері:
№:
Сабақ кезеңдері:
№:

4

Сабақ кезеңдері: Бекіту
Уақыты: 8 мин.
Мұғалімнің әрекеті:

«Синквейн» әдісін қолдана отырып, жаңа тақырыпты бекітеді.

«Синквейн» бес жолды өлең

Бірінші жол- тақырыптың атауы (зат есім алынады)

Екінші жол - тақырыпты сипаттайтын екі сөз (сын есім алынады)

Үшінші жол - тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз (етістік) .

Төртінші жол - тақырыпқа қатысты төрт сөзден тұратын сөз орамы.

Бесінші жол - бір сөз - тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз.

Оқушының әрекеті: Әр топ оқушылары ойларын ортаға сала отырып, синквейн әдісі бойынша жаңа сабақты бекітеді.
Күтілетін нәтиже:

Оқушы ойын жүйелі түрде жеткізеді;

Өз білімдерін ұсынылған тақырып бойынша актуалдандырады; ақпаратты сыни тыңдай алады;

Ақпарат мағынасын өз бетінше жете түсіне алады, салыстырады, қорытынды жасай алады;

Ақпаратты қысқа да нұсқа жазбаша түрде тұжырымдай біледі.

Бағалау: Формальды бағалау
№:

5

Сабақ кезеңдері: Қорытындылау
Уақыты: 2мин
Мұғалімнің әрекеті: Кері байланыс
Оқушының әрекеті: Кері байланыс парағын толтырады
Күтілетін нәтиже: Рефлексия жасайды.
Бағалау: Кері байланыс
№:

6

Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыты: 2 мин.
Мұғалімнің әрекеті: «Жаңа дәуірдегі зерттеулер» тақырыбын оқу, тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру
Оқушының әрекеті: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады
Күтілетін нәтиже:
Бағалау:


Ұқсас жұмыстар
Қазақ жеріндегі ойшылдар
Ғасырлар қойнауынан
Сабақтың тақырыбы. Панорамалық сабақ
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Бейнелі сөздің берені болған Қазақ тілі (әдеби танымдық кештің сценариі)
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Жаңа дәуірдегі – жаңа астана
Әдістеменің бейімделуі
Білім Қазақ аумағындағы ғылыми зерттеулер мен қазақ әдебиеті жайлы білу
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz