Жаңа дәуірдегі зерттеулер

Сыныбы: 8 Пәні: География Күні:
Мұғалім: Даулет Сымбат
Сабақтың тақырыбы: Жаңа дәуірдегі зерттеулер
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар, зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.
Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеулерді карта бойынша сипаттау, қорытынды жасау.
Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақтың міндеттері:
- Оқушыларға Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан зерттелуінің мақсатын анықтату;
- Қазақстан аумағын зерттеуге үлес қосқан ғалымдар жайлы мағлұмат беру;
- Қазақстанның физикалық-географиялық тұрғыдан зерттелуін картамен жұмыс жасау арқылы сипаттау;
- Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Әдіс-тәсілдер: «Сұрақты ұстап ал» әдісі, Бортты журнал, Синквейн әдісі
Ресурстар: слайд, Қазақстанның физикалық картасы, оқулық, атлас.
Номенклатура:
№
1
2
- «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Мұғалім іші асбұршаққа толтырылған дөңгелек шарды сұрақ қоя отырып, бір оқушыға лақтырады. Тосып алған оқушы жауап беріп, басқа сыныптастарына лақтырады. Осылайша жалғаса береді. Жауап бере алмаса, басқа оқушы жауап берсе болады.
Сұрақтар:
- Қадырғали Қосынұлы мен С. Ремезовтың еңбегі;
- 18ғ. І Петрдің зерттеулерге тигізген ықпалы;
- 18 ғ. әскери экспедициялар;
- Семенов Тянь-Шанскийдің, зерттеу жұмыстары мен маршруттарын ата. және т. б. сұрақтар.
- Ол кадет корпусын 1853 жылы 18 жасында бітіріп, Батыс Сібір генерал-губернаторлығында қызмет етеді.
- Неге І Петр қазақ жерін зерттеуге қызығушылық білдірді?
- Каспий теңізінің балық қорын мемлекеттік қорғауға алу мәселесін талап еткен зерттеуші
- И. В. Мушкетовтың Қазақстан мен Орта Азияның физикалық географиясы мен геологиясына арналған еңбегі қалай аталады?
Бас бармақ,
мұғалімнің бағалауы
3
- «Бортты журнал» әдісін қолданып әр топқа оқушыларға тапсырма береді.
- Маңызды жерлерін мұғалім өзі толықтырады.
- Топ мүшелері 2 бөлікті жеке толтырады. Жұмыс нәтижесі топта талқыланады.
- Әр топ жұмыс нәтижесін сыныпта оқиды.
Ақпаратты терең меңгереді;
Сараптайды, қорытады, бағалайды, болжайды;
Жаңа ақпаратпен ықыласты жұмыс жасайды;
Өз болжамының сәйкес келуі немесе келмеуі бойынша рефлексия жасай біледі;
Таным әрекеті үдерісінде қарым-қатынас шеберлігі.
4
«Синквейн» әдісін қолдана отырып, жаңа тақырыпты бекітеді.
«Синквейн» бес жолды өлең
Бірінші жол- тақырыптың атауы (зат есім алынады)
Екінші жол - тақырыпты сипаттайтын екі сөз (сын есім алынады)
Үшінші жол - тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз (етістік) .
Төртінші жол - тақырыпқа қатысты төрт сөзден тұратын сөз орамы.
Бесінші жол - бір сөз - тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз.
Оқушы ойын жүйелі түрде жеткізеді;
Өз білімдерін ұсынылған тақырып бойынша актуалдандырады; ақпаратты сыни тыңдай алады;
Ақпарат мағынасын өз бетінше жете түсіне алады, салыстырады, қорытынды жасай алады;
Ақпаратты қысқа да нұсқа жазбаша түрде тұжырымдай біледі.
5
6
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz