Жаңа дәуірдегі зерттеулер

Сыныбы: 8
Пәні: География
Күні: ___________
Мұғалім: Даулет Сымбат
Сабақтың тақырыбы: Жаңа дәуірдегі зерттеулер

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың Қазақстан аумағының физикалық географиялық
тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар,
зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.
Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеулерді карта
бойынша сипаттау, қорытынды жасау.
Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін
артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақтың міндеттері:

1. Оқушыларға Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан
зерттелуінің мақсатын анықтату;
2. Қазақстан аумағын зерттеуге үлес қосқан ғалымдар жайлы мағлұмат беру;
3. Қазақстанның физикалық-географиялық тұрғыдан зерттелуін картамен жұмыс
жасау арқылы сипаттау;
4. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін
артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Әдіс-тәсілдер: «Сұрақты ұстап ал» әдісі, Бортты журнал, Синквейн әдісі
Ресурстар: слайд, Қазақстанның физикалық картасы, оқулық, атлас.
Номенклатура:

|№ |Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |Бағалау |
| |кезеңдері | | | | | |
|1 |Ұйымдастыру |3 мин. |Оқушылармен сәлемдесіп, пайдалы |Құрал-жабдықтарын |Оқушының сабаққа | |
| | | |қазбалардың суретін таңдау арқылы |дайындайды,топқа |деген ынтасы артады| |
| | | |3 топқа бөледі, жағымды орта |бөлінеді | | |
| | | |тудырады. | | | |
|2 |Үй |5 мин. |«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй|Сұраққа жауап |Бір-біріне сұрақ |Бас |
| |тапсырмасын | |тапсырмасын сұрайды. Мұғалім іші |береді. |қойып |бармақ, |
| |сұрау | |асбұршаққа толтырылған дөңгелек | |үйренеді,дәптермен |мұғалімні|
| | | |шарды сұрақ қоя отырып, бір | |жұмыс істейді |ң |
| | | |оқушыға лақтырады. Тосып алған | | |бағалауы |
| | | |оқушы жауап беріп, басқа | | | |
| | | |сыныптастарына лақтырады. Осылайша| | | |
| | | |жалғаса береді. Жауап бере алмаса,| | | |
| | | |басқа оқушы жауап берсе болады. | | | |
| | | |Сұрақтар: | | | |
| | | |Қадырғали Қосынұлы мен | | | |
| | | |С.Ремезовтың еңбегі; | | | |
| | | |18ғ. І Петрдің зерттеулерге | | | |
| | | |тигізген ықпалы; | | | |
| | | |18 ғ. әскери экспедициялар; | | | |
| | | |Семенов Тянь-Шанскийдің, зерттеу | | | |
| | | |жұмыстары мен маршруттарын ата. | | | |
| | | |және т.б. сұрақтар. | | | |
| | | |Ол кадет корпусын 1853 жылы 18 | | | |
| | | |жасында бітіріп, Батыс Сібір | | | |
| | | |генерал-губернаторлығында қызмет | | | |
| | | |етеді. | | | |
| | | |Неге І Петр қазақ жерін зерттеуге | | | |
| | | |қызығушылық білдірді? | | | |
| | | |Каспий теңізінің балық қорын | | | |
| | | |мемлекеттік қорғауға алу мәселесін| | | |
| | | |талап еткен зерттеуші | | | |
| | | |И. В. Мушкетовтың Қазақстан мен | | | |
| | | |Орта Азияның физикалық географиясы| | | |
| | | |мен геологиясына арналған еңбегі | | | |
| | | |қалай аталады? | | | |
|3 |Жаңа сабақ |25 мин. |«Бортты журнал» әдісін қолданып әр|Топ мүшелері 2 |Ақпаратты терең |Өзара |
| | | |топқа оқушыларға тапсырма береді. |бөлікті жеке |меңгереді; |бағалау. |
| | | |Болжам |толтырады. Жұмыс |Сараптайды, |Топты |
| | | |Жаңа ақпарат |нәтижесі топта |қорытады, |бағалау. |
| | | | |талқыланады. |бағалайды, | |
| | | |Тақырып бойынша бұрыннан не |Әр топ жұмыс |болжайды; | |
| | | |білемін? Бұл туралы не білуім |нәтижесін сыныпта |Жаңа ақпаратпен | |
| | | |керек? |оқиды. |ықыласты жұмыс | |
| | | |Бұл туралы енді не білдім? Қандай | |жасайды; | |
| | | |маңызды сәттерді мен енді | |Өз болжамының | |
| | | |анықтадым? | |сәйкес келуі немесе| |
| | | | | |келмеуі бойынша | |
| | | | | |рефлексия жасай | |
| | | |Маңызды жерлерін мұғалім өзі | |біледі; | |
| | | |толықтырады. | |Таным әрекеті | |
| | | | | |үдерісінде | |
| | | | | |қарым-қатынас | |
| | | | | |шеберлігі. | |
|4 |Бекіту |8 мин. |«Синквейн» әдісін қолдана отырып,|Әр топ оқушылары |Оқушы ойын жүйелі |Формальды|
| | | |жаңа тақырыпты бекітеді. |ойларын ортаға сала|түрде жеткізеді; |бағалау |
| | | |«Синквейн» бес жолды өлең |отырып, синквейн |Өз білімдерін | |
| | | |Бірінші жол- тақырыптың атауы (зат|әдісі бойынша жаңа |ұсынылған тақырып | |
| | | |есім алынады) |сабақты бекітеді. |бойынша | |
| | | |Екінші жол – тақырыпты сипаттайтын| |актуалдандырады; | |
| | | |екі сөз (сын есім алынады) | |ақпаратты сыни | |
| | | |Үшінші жол – тақырып туралы | |тыңдай алады; | |
| | | |қимылды білдіретін үш сөз | |Ақпарат мағынасын | |
| | | |(етістік). | |өз бетінше жете | |
| | | |Төртінші жол – тақырыпқа қатысты | |түсіне алады, | |
| | | |төрт сөзден тұратын сөз орамы. | |салыстырады, | |
| | | |Бесінші жол – бір сөз – тақырыптың| |қорытынды жасай | |
| | | |мәнін ашатын синоним сөз. | |алады; | |
| | | | | |Ақпаратты қысқа да | |
| | | | | |нұсқа жазбаша түрде| |
| | | | | |тұжырымдай біледі. | |
|5 |Қорытындылау|2мин |Кері байланыс |Кері байланыс |Рефлексия жасайды. |Кері |
| | | | |парағын толтырады | |байланыс |
|6 |Үйге |2 мин. |«Жаңа дәуірдегі зерттеулер» |Үй тапсырмасын | | |
| |тапсырма | |тақырыбын оқу, тақырып соңындағы |күнделіктеріне | | |
| | | |сұрақтарға жауап беру |жазады | | |

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Қазақ жеріндегі ойшылдар
Ғасырлар қойнауынан
Сабақтың тақырыбы. Панорамалық сабақ
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Бейнелі сөздің берені болған Қазақ тілі (әдеби танымдық кештің сценариі)
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Жаңа дәуірдегі – жаңа астана
Әдістеменің бейімделуі
Білім Қазақ аумағындағы ғылыми зерттеулер мен қазақ әдебиеті жайлы білу
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz