Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Planning holidays
Тексерілді:
Оқу ісінің меңгерушісі: М.Сыхов.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
| |Ағылшын тілі |Planning holidays |6 «ә» |13 February |
|Жалпы мақсаты |Тақырыпқа қатысты сөздік қорды дамыта отырып, ағылшын тілінде еркін|
| |сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
|Күтілетін нәтиже | Оқушылар сөздік қорын дамытып, дұрыс, бұрыс етістіктерді ажырата |
| |алады, Present Perfect шағының қолданылуын, жасалу формасын |
| |біледі, сөйлемдерде қолдана алады, тақырыпқа қатысты диалог құрып, |
| |өз ойларын айта алады. |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, суреттер,“You tube” сайты |
|Енгізілген |СТО, АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен оқудағы жаңа |
|модульдер |тәсілдер, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, |
| |көшбасшылық |
|Әдіс-тәсілдер |«Шаттық шеңбер», «Ой қозғау», «Топтық жұмыс», «Ыстық орындық», |
| |сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Org. moment. |Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау|Оқушылар мұғаліммен амандасады. |
|(4минут) |Түгендеу |Кезекші жауап береді. |
| |Топқа бөлу, бағалау |«Шаттық шеңбері»-қасында тұрған |
| |парақшаларын тарату |оқушыға жақсы тілегін білдіреді. |
| |Қызығушылығын ояту | |
|Warm-up | Revision of last lessons: |Оқушылар дұрыс және бұрыс |
|activity. |regular and irregular verbs |етістіктерді еске түсіріп, постерге|
|(8минут) |I group: regular verbs |жазады жазады |
| |II group: irregular verbs |Оқушылар картамен, елдердің |
| |Answer the questions: |суреттерін пайдалана отырып, өткен |
| |-What countries will you travel|сабақ бойынша сұрақтарға жауaп |
| |when you are 25? |береді. |
| |--What can you say about these |Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа |
| |pictures? |тақырыпты ашу, сабақтың мақсатын |
| |[pic][pic] |бірігіп айту. |
| | | |
| | | |
|Practice |Read the text about these four |Оқушылар мәтінді оқып, аударып, |
|(17минут) |people |тапсырмалар орындайды. |
| |I group: Write out the |1 топ: болымды сөйлемдер |
| |affirmative sentences in the |2 топ: болымсыз сөйлемдер |
| |Present Perfect |Present Perfect шағының қолданылу |
| |II group: Write out the |ережесін кесте арқылы қайталап, |
| |negative sentences in the |деңгейлік тапсырмалар орындайды. |
| |Present Perfect from the text | |
| |Grammar material: The Present | |
| |Perfect Tense Lets remember | |
| |the rule! | |
| |I task: Fill in the gaps with | |
| |“have or has” | |
| |II task: Make up the | |
| |sentences. Use The Present | |
| |Perfect tense. |Жұптық жұмыс. Суреттер арқылы |
| |III task: Put the words in the |жұптарымен диалог құрады. |
| |correct order. | |
| | | |
| |Work in pars. | |
| |Describe the pictures. What has| |
| |Kate already done? | |
|Relaxation |Lets sing a song “The days of |Оқушылар “You tube” сайтынан әуенге|
|(2минут) |the week” |қосылып, ән айтады |
|Conclusion part |“Hot chair” Who wants to sit |Оқушылар шыққан оқушыға тақырыпқа |
|(10 минут) |on this “Hot chair” |байланысты сұрақтар қояды. Оқушы |
| |-Have ever been to Astana? |ойын жинақтап жауап береді. |
| |-Have ever flown by plain? | |
| |- Have you ever been to London?| |
| |- What song have you sung? | |
| |Creative work. Role play | |
| |You and your foreign friend |Саяхат туралы диалог құрау |
| |are exchanging information | |
| |about your trips abroad. | |
| |Exchange questions and answers | |
| |about your trips | |
|Assessment |How can you assess your work? |Өзін-өзі бағалау. |
|(2минут) |If you think everything was | |
| |perfect, show me red cards. If | |
| |you suppose that you have | |
| |worked not very well,- green | |
| |cards and you have worked bad, | |
| |on your point of view- yellow | |
| Feedback |- Бүгін мен не үйрендім? | Оқушылар стикерлерге сабақ туралы |
|(pupils’ |-Маған не ұнады/ұнамады? |пікірлерін жазып кетеді |
|reflection) |-Жаңа сабақ бойынша сұрақ | |
|(2минут) |немесе пікірің | |
| |[pic][pic][pic] | |
| |Маған ұнады Мен үшін жаңалық | |
| | | |
| |Маған қиын болды | |
| Hometask | Ех 1,6 p134-135 жаңа сөздер | ереже, бұрыс етістіктер жаттау |
|Сабақтың өзіндік|Оқушылар тақырыпты түсінді. Өздері грамматикалық ережені және |
|талдауы. |лексикалық бірліктердің қолданылуын топта талқылай отырып |
| |жаттығулармен жұмыстанды. Берілген тақырып бойынша деңгейлік |
| |тапсырмалар берілді, деңгейлік тапсырмаларды өз деңгейінде |
| |орындады. Мәтін бойынша топта жұмыстанды, бір-біріне көмектесті. |
| |Тақырыпқа қатысты жұпта диалог құрып, оқып аударды. Сабақ |
| |мақсатына жетті. Сабаққа қатысушы әріптестеріме оқушылардың топтық |
| |жұмыста жұмыстануы, оқушылардың белсенділігі ұнаған. |
|Сабақ бойынша |Бұрыс етістіктердің үшінші формасын жаздыру |
|өзгертулер, | |
|ұсыныстар | |
Оқу ісінің меңгерушісі: М.Сыхов.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
| |Ағылшын тілі |Planning holidays |6 «ә» |13 February |
|Жалпы мақсаты |Тақырыпқа қатысты сөздік қорды дамыта отырып, ағылшын тілінде еркін|
| |сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
|Күтілетін нәтиже | Оқушылар сөздік қорын дамытып, дұрыс, бұрыс етістіктерді ажырата |
| |алады, Present Perfect шағының қолданылуын, жасалу формасын |
| |біледі, сөйлемдерде қолдана алады, тақырыпқа қатысты диалог құрып, |
| |өз ойларын айта алады. |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, суреттер,“You tube” сайты |
|Енгізілген |СТО, АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен оқудағы жаңа |
|модульдер |тәсілдер, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, |
| |көшбасшылық |
|Әдіс-тәсілдер |«Шаттық шеңбер», «Ой қозғау», «Топтық жұмыс», «Ыстық орындық», |
| |сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| Org. moment. |Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау|Оқушылар мұғаліммен амандасады. |
|(4минут) |Түгендеу |Кезекші жауап береді. |
| |Топқа бөлу, бағалау |«Шаттық шеңбері»-қасында тұрған |
| |парақшаларын тарату |оқушыға жақсы тілегін білдіреді. |
| |Қызығушылығын ояту | |
|Warm-up | Revision of last lessons: |Оқушылар дұрыс және бұрыс |
|activity. |regular and irregular verbs |етістіктерді еске түсіріп, постерге|
|(8минут) |I group: regular verbs |жазады жазады |
| |II group: irregular verbs |Оқушылар картамен, елдердің |
| |Answer the questions: |суреттерін пайдалана отырып, өткен |
| |-What countries will you travel|сабақ бойынша сұрақтарға жауaп |
| |when you are 25? |береді. |
| |--What can you say about these |Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа |
| |pictures? |тақырыпты ашу, сабақтың мақсатын |
| |[pic][pic] |бірігіп айту. |
| | | |
| | | |
|Practice |Read the text about these four |Оқушылар мәтінді оқып, аударып, |
|(17минут) |people |тапсырмалар орындайды. |
| |I group: Write out the |1 топ: болымды сөйлемдер |
| |affirmative sentences in the |2 топ: болымсыз сөйлемдер |
| |Present Perfect |Present Perfect шағының қолданылу |
| |II group: Write out the |ережесін кесте арқылы қайталап, |
| |negative sentences in the |деңгейлік тапсырмалар орындайды. |
| |Present Perfect from the text | |
| |Grammar material: The Present | |
| |Perfect Tense Lets remember | |
| |the rule! | |
| |I task: Fill in the gaps with | |
| |“have or has” | |
| |II task: Make up the | |
| |sentences. Use The Present | |
| |Perfect tense. |Жұптық жұмыс. Суреттер арқылы |
| |III task: Put the words in the |жұптарымен диалог құрады. |
| |correct order. | |
| | | |
| |Work in pars. | |
| |Describe the pictures. What has| |
| |Kate already done? | |
|Relaxation |Lets sing a song “The days of |Оқушылар “You tube” сайтынан әуенге|
|(2минут) |the week” |қосылып, ән айтады |
|Conclusion part |“Hot chair” Who wants to sit |Оқушылар шыққан оқушыға тақырыпқа |
|(10 минут) |on this “Hot chair” |байланысты сұрақтар қояды. Оқушы |
| |-Have ever been to Astana? |ойын жинақтап жауап береді. |
| |-Have ever flown by plain? | |
| |- Have you ever been to London?| |
| |- What song have you sung? | |
| |Creative work. Role play | |
| |You and your foreign friend |Саяхат туралы диалог құрау |
| |are exchanging information | |
| |about your trips abroad. | |
| |Exchange questions and answers | |
| |about your trips | |
|Assessment |How can you assess your work? |Өзін-өзі бағалау. |
|(2минут) |If you think everything was | |
| |perfect, show me red cards. If | |
| |you suppose that you have | |
| |worked not very well,- green | |
| |cards and you have worked bad, | |
| |on your point of view- yellow | |
| Feedback |- Бүгін мен не үйрендім? | Оқушылар стикерлерге сабақ туралы |
|(pupils’ |-Маған не ұнады/ұнамады? |пікірлерін жазып кетеді |
|reflection) |-Жаңа сабақ бойынша сұрақ | |
|(2минут) |немесе пікірің | |
| |[pic][pic][pic] | |
| |Маған ұнады Мен үшін жаңалық | |
| | | |
| |Маған қиын болды | |
| Hometask | Ех 1,6 p134-135 жаңа сөздер | ереже, бұрыс етістіктер жаттау |
|Сабақтың өзіндік|Оқушылар тақырыпты түсінді. Өздері грамматикалық ережені және |
|талдауы. |лексикалық бірліктердің қолданылуын топта талқылай отырып |
| |жаттығулармен жұмыстанды. Берілген тақырып бойынша деңгейлік |
| |тапсырмалар берілді, деңгейлік тапсырмаларды өз деңгейінде |
| |орындады. Мәтін бойынша топта жұмыстанды, бір-біріне көмектесті. |
| |Тақырыпқа қатысты жұпта диалог құрып, оқып аударды. Сабақ |
| |мақсатына жетті. Сабаққа қатысушы әріптестеріме оқушылардың топтық |
| |жұмыста жұмыстануы, оқушылардың белсенділігі ұнаған. |
|Сабақ бойынша |Бұрыс етістіктердің үшінші формасын жаздыру |
|өзгертулер, | |
|ұсыныстар | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz