Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Циклдік алгоритмдерді программалау
Бекітемін
Тексерілді
Мектеп директоры:
Мектеп директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Қ.Ш.Мырзалиева
_________Л. Нұрымбетова
Пән мұғалімі: М.Т.Орынбекова
|Күні: 11.03.2015 |Пәні: Информатика |Сыныбы: 9 «Б» |
|Сабақтың тақырыбы: |Циклдік алгоритмдерді программалау |
|Жалпы мақсаты: |Алгоритм түрлерін онда қолданылатын операторлардың қызметтерін орынды қолдана білуге және |
| |күрделі есептер шығаруда операторлардың қызметтерін шатастырмай қолдана білуге үйрету. |
|Міндеттері: |- теорияны толық біліп, қолдану дағдысы қалыптасады; |
| |- операторлардың қызметтерін орынды қолданып, алфавитті толық біледі; |
| |- жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді; |
| |-ақпараттық мәдениетін қалыптастырып, күрделі есептерді шығара білуге үйрету. |
|Сілтеме: |Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал |
|Оқу нәтижесі: | Оқушылар алгортм түрлерін ажырата алады, оператор қызметтерін орынды қолданып, кез-келген |
| |алгоритм түріне бағдарлама құра отырып, күрделі есептер шығара алады. |
|Қолданылатын | АКТ, презентация, оқулық, қосымша мәліметтер |
|материалдар: | |
|Оқыту формасы, |Диалогтік оқыту, СТО, АКТ |
|технологиясы, | |
|әдістері: | |
Информатика пәнінің мұғалімі Орынбекова Меруерттің
қысқа мерзімді жоспары
| | | | | |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уа |Бағалау |
|кезеңдері | | |қыт |дың түрі |
| | | | |критерийлер |дескриптор |Ұп
ай | |Психология
лық
дайын
дық |Амандасу. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа
аудару, жұптастыру |Сабаққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
|2 минут | | | | | |І.Білу |Үй тапсырмасын сұрау.
Жұптасуда берілген информатикалық сөздерге түсініктеме сұрау
|Үйде оқығандарын еске түсіре отырып интерактивті тақтада көрсетілген
сөздерге түсініктеме береді |5 минут |Бірін-бірі бағалау |Өткен тақырып
бойынша негізгілерін еске түсіреді.
|
Тапсырма толық орындалды |3 | | | | | | | |Тапсырма жартылай орындалды |2 |
| | | | | | |Тапсырма орындалмады
|1 | |Жаңа сабаққа дайындық |Жаңа сабаққа дайындық жасау.Өтілген сабақ
бойынша материалдарды еске түсіру
|Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады. | | | | | | |ІІ.Түсіну
Жаңа тақырып |Өткен тақырыптың жалғасы ретінде оқушылар тапсырмалар
орындайды.
- Жжеке жұмыс
- Одеңгейлік тапсырмалар |Жеке жұмыстағы тапсырмаларды орындай отырып,
дұрыс жауабы бойынша жұбының жұмыстарын тексереді.
- Деңгейлік тапсырмаларды орындайды |15 минут |Бірін-бірі бағалау
|Тақырыптың негізгі идеясын табады |Барлық деңгейдегі тапсырмаларды дұрыс
орындайды |3 | | | | | | | |Есептер шығарылған бірақ, толық емес |2 | | | |
| | | |Есептер шығарылға, бірақ дұрыс емес |1 | |ІІІ. Қолдану
|Тақырып бойынша екі жұпқа екі есептер беріледі |Өздеріне берілген есепті
шығарады, дұрыс жауабы бойынша жұбының есебін тексереді |8 минут |Бірін-
бірі бағалау
|Оқушылар тақырыптың мәнін толық біледі. |Есепті толығымен дұрыс шығарған
|3 | | | | | | | |Есеп шығарылған, бірақ толық емес |2 | | | | | | | |Есеп
шығарылған, бірақ дұрыс емес |1 | |ІҮ. Талдау
|Шығарылған есепті қайталанбалы алгоритмнің қай түрін пайдаланып шығаруға
болатын сұрау
|Жұптар ойласа отырып, бұл есепті тағы басқаша шығаруға болатындығын айтып
өтеді
|4 минут |Түзетулер арқылы бағалау |Негізгі ойларды анықтай алады.
|Тапсырманы орындай алды. |3 | | | | | | | |Жартылай орындады |2 | | | | |
| | |Негізгі ұғымдар
ды жаза алмады |1 | |Ү.Жинақтау |«Венн» диаграммасын шығарылған екі есеп
бойынша толтырады |Әр жұп «Венн» диаграммасын толтырып шығады |5 минут |
|Ынтымақ
тастық орнайды.Өзара білім алмасады. |Мазмұнын аша білді |3 | | | | | | |
|Тақырып мазмұны шектеулі |2 | | | | | | | |Тапсырма орындалмады |1 |
|ҮІ.Бағалау
|Табыс критерилері бойынша бағалау |Бір жұп екінші жұптың жауаптары
бойынша бағалайды |3 минут |
Идея туралы пікірлерімен бағалау |Түйінді ой туындатады |13-15 |«5» | | |
| | | | |13-10 |«4» | | | | | | | |10-6
|«3» | | | | | | | |6-1 |«2» | |Рефлексия |Бүгінгі сабақтан қандай
әсер алдыңдар?
Сабақ туралы не айта аласыңдар? |Өз ойларын ортаға салады |2 минут | | | |
| |
Үй тапсыр
масын беру |Оқушылар үйде тақырып соңындағы сұрақтар мен тапсырмаларға
жауап дайындап келеді |Оқулықты пайдаланады. Тапсырманы жазып алады |1
минут
| | | | | |
Тексерілді
Мектеп директоры:
Мектеп директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Қ.Ш.Мырзалиева
_________Л. Нұрымбетова
Пән мұғалімі: М.Т.Орынбекова
|Күні: 11.03.2015 |Пәні: Информатика |Сыныбы: 9 «Б» |
|Сабақтың тақырыбы: |Циклдік алгоритмдерді программалау |
|Жалпы мақсаты: |Алгоритм түрлерін онда қолданылатын операторлардың қызметтерін орынды қолдана білуге және |
| |күрделі есептер шығаруда операторлардың қызметтерін шатастырмай қолдана білуге үйрету. |
|Міндеттері: |- теорияны толық біліп, қолдану дағдысы қалыптасады; |
| |- операторлардың қызметтерін орынды қолданып, алфавитті толық біледі; |
| |- жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді; |
| |-ақпараттық мәдениетін қалыптастырып, күрделі есептерді шығара білуге үйрету. |
|Сілтеме: |Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал |
|Оқу нәтижесі: | Оқушылар алгортм түрлерін ажырата алады, оператор қызметтерін орынды қолданып, кез-келген |
| |алгоритм түріне бағдарлама құра отырып, күрделі есептер шығара алады. |
|Қолданылатын | АКТ, презентация, оқулық, қосымша мәліметтер |
|материалдар: | |
|Оқыту формасы, |Диалогтік оқыту, СТО, АКТ |
|технологиясы, | |
|әдістері: | |
Информатика пәнінің мұғалімі Орынбекова Меруерттің
қысқа мерзімді жоспары
| | | | | |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уа |Бағалау |
|кезеңдері | | |қыт |дың түрі |
| | | | |критерийлер |дескриптор |Ұп
ай | |Психология
лық
дайын
дық |Амандасу. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа
аудару, жұптастыру |Сабаққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
|2 минут | | | | | |І.Білу |Үй тапсырмасын сұрау.
Жұптасуда берілген информатикалық сөздерге түсініктеме сұрау
|Үйде оқығандарын еске түсіре отырып интерактивті тақтада көрсетілген
сөздерге түсініктеме береді |5 минут |Бірін-бірі бағалау |Өткен тақырып
бойынша негізгілерін еске түсіреді.
|
Тапсырма толық орындалды |3 | | | | | | | |Тапсырма жартылай орындалды |2 |
| | | | | | |Тапсырма орындалмады
|1 | |Жаңа сабаққа дайындық |Жаңа сабаққа дайындық жасау.Өтілген сабақ
бойынша материалдарды еске түсіру
|Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады. | | | | | | |ІІ.Түсіну
Жаңа тақырып |Өткен тақырыптың жалғасы ретінде оқушылар тапсырмалар
орындайды.
- Жжеке жұмыс
- Одеңгейлік тапсырмалар |Жеке жұмыстағы тапсырмаларды орындай отырып,
дұрыс жауабы бойынша жұбының жұмыстарын тексереді.
- Деңгейлік тапсырмаларды орындайды |15 минут |Бірін-бірі бағалау
|Тақырыптың негізгі идеясын табады |Барлық деңгейдегі тапсырмаларды дұрыс
орындайды |3 | | | | | | | |Есептер шығарылған бірақ, толық емес |2 | | | |
| | | |Есептер шығарылға, бірақ дұрыс емес |1 | |ІІІ. Қолдану
|Тақырып бойынша екі жұпқа екі есептер беріледі |Өздеріне берілген есепті
шығарады, дұрыс жауабы бойынша жұбының есебін тексереді |8 минут |Бірін-
бірі бағалау
|Оқушылар тақырыптың мәнін толық біледі. |Есепті толығымен дұрыс шығарған
|3 | | | | | | | |Есеп шығарылған, бірақ толық емес |2 | | | | | | | |Есеп
шығарылған, бірақ дұрыс емес |1 | |ІҮ. Талдау
|Шығарылған есепті қайталанбалы алгоритмнің қай түрін пайдаланып шығаруға
болатын сұрау
|Жұптар ойласа отырып, бұл есепті тағы басқаша шығаруға болатындығын айтып
өтеді
|4 минут |Түзетулер арқылы бағалау |Негізгі ойларды анықтай алады.
|Тапсырманы орындай алды. |3 | | | | | | | |Жартылай орындады |2 | | | | |
| | |Негізгі ұғымдар
ды жаза алмады |1 | |Ү.Жинақтау |«Венн» диаграммасын шығарылған екі есеп
бойынша толтырады |Әр жұп «Венн» диаграммасын толтырып шығады |5 минут |
|Ынтымақ
тастық орнайды.Өзара білім алмасады. |Мазмұнын аша білді |3 | | | | | | |
|Тақырып мазмұны шектеулі |2 | | | | | | | |Тапсырма орындалмады |1 |
|ҮІ.Бағалау
|Табыс критерилері бойынша бағалау |Бір жұп екінші жұптың жауаптары
бойынша бағалайды |3 минут |
Идея туралы пікірлерімен бағалау |Түйінді ой туындатады |13-15 |«5» | | |
| | | | |13-10 |«4» | | | | | | | |10-6
|«3» | | | | | | | |6-1 |«2» | |Рефлексия |Бүгінгі сабақтан қандай
әсер алдыңдар?
Сабақ туралы не айта аласыңдар? |Өз ойларын ортаға салады |2 минут | | | |
| |
Үй тапсыр
масын беру |Оқушылар үйде тақырып соңындағы сұрақтар мен тапсырмаларға
жауап дайындап келеді |Оқулықты пайдаланады. Тапсырманы жазып алады |1
минут
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz