Циклдік алгоритмдерді программалау

Бекітемін Тексерілді

Мектеп директоры: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қ. Ш. Мырзалиева Л. Нұрымбетова Пән мұғалімі: М. Т. Орынбекова

Күні: 11. 03. 2015
Пәні: Информатика

Сыныбы: 9 «Б»

Күні: 11. 03. 2015: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: Информатика: Циклдік алгоритмдерді программалау
Күні: 11. 03. 2015: Жалпы мақсаты:
Пәні: Информатика: Алгоритм түрлерін онда қолданылатын операторлардың қызметтерін орынды қолдана білуге және күрделі есептер шығаруда операторлардың қызметтерін шатастырмай қолдана білуге үйрету.
Күні: 11. 03. 2015: Міндеттері:
Пәні: Информатика:

- теорияны толық біліп, қолдану дағдысы қалыптасады;

- операторлардың қызметтерін орынды қолданып, алфавитті толық біледі;

- жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді;

-ақпараттық мәдениетін қалыптастырып, күрделі есептерді шығара білуге үйрету.

Күні: 11. 03. 2015: Сілтеме:
Пәні: Информатика: Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал
Күні: 11. 03. 2015: Оқу нәтижесі:
Пәні: Информатика: Оқушылар алгортм түрлерін ажырата алады, оператор қызметтерін орынды қолданып, кез-келген алгоритм түріне бағдарлама құра отырып, күрделі есептер шығара алады.
Күні: 11. 03. 2015: Қолданылатын материалдар:
Пәні: Информатика: АКТ, презентация, оқулық, қосымша мәліметтер
Күні: 11. 03. 2015: Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Пәні: Информатика: Диалогтік оқыту, СТО, АКТ

Информатика пәнінің мұғалімі Орынбекова Меруерттің

қысқа мерзімді жоспары

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Уа

қыт

Бағалау

дың түрі

критерийлер
дескриптор

Ұп

ай

Сабақ кезеңдері:

Психология

лық

дайын

дық

Мұғалімнің іс-әрекеті: Амандасу. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа аудару, жұптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Сабаққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
Уақыт: 2 минут
Бағалаудың түрі:
:
:
:
Сабақ кезеңдері: І. Білу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын сұрау.

Жұптасуда берілген информатикалық сөздерге түсініктеме сұрау

Оқушының іс-әрекеті: Үйде оқығандарын еске түсіре отырып интерактивті тақтада көрсетілген сөздерге түсініктеме береді
Уақыт: 5 минут
Бағалаудың түрі: Бірін-бірі бағалау
: Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.
: Тапсырма толық орындалды
: 3
Сабақ кезеңдері: Тапсырма жартылай орындалды
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Тапсырма орындалмады
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: Жаңа сабаққа дайындық
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабаққа дайындық жасау. Өтілген сабақ бойынша материалдарды еске түсіру
Оқушының іс-әрекеті: Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады.
Уақыт:
Бағалаудың түрі:
:
:
:
Сабақ кезеңдері:

ІІ. Түсіну

Жаңа тақырып

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен тақырыптың жалғасы ретінде оқушылар тапсырмалар орындайды.

  • Жжеке жұмыс
  • Одеңгейлік тапсырмалар
Оқушының іс-әрекеті:
  • Жеке жұмыстағы тапсырмаларды орындай отырып, дұрыс жауабы бойынша жұбының жұмыстарын тексереді.
  • Деңгейлік тапсырмаларды орындайды
Уақыт: 15 минут
Бағалаудың түрі: Бірін-бірі бағалау
: Тақырыптың негізгі идеясын табады
: Барлық деңгейдегі тапсырмаларды дұрыс орындайды
: 3
Сабақ кезеңдері: Есептер шығарылған бірақ, толық емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Есептер шығарылға, бірақ дұрыс емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: ІІІ. Қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақырып бойынша екі жұпқа екі есептер беріледі
Оқушының іс-әрекеті: Өздеріне берілген есепті шығарады, дұрыс жауабы бойынша жұбының есебін тексереді
Уақыт: 8 минут
Бағалаудың түрі: Бірін-бірі бағалау
: Оқушылар тақырыптың мәнін толық біледі.
: Есепті толығымен дұрыс шығарған
: 3
Сабақ кезеңдері: Есеп шығарылған, бірақ толық емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Есеп шығарылған, бірақ дұрыс емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: ІҮ. Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Шығарылған есепті қайталанбалы алгоритмнің қай түрін пайдаланып шығаруға болатын сұрау
Оқушының іс-әрекеті: Жұптар ойласа отырып, бұл есепті тағы басқаша шығаруға болатындығын айтып өтеді
Уақыт: 4 минут
Бағалаудың түрі: Түзетулер арқылы бағалау
: Негізгі ойларды анықтай алады.
: Тапсырманы орындай алды.
: 3
Сабақ кезеңдері: Жартылай орындады
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері:

Негізгі ұғымдар

ды жаза алмады

Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: Ү. Жинақтау
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Венн» диаграммасын шығарылған екі есеп бойынша толтырады
Оқушының іс-әрекеті: Әр жұп «Венн» диаграммасын толтырып шығады
Уақыт: 5 минут
Бағалаудың түрі:
:

Ынтымақ

тастық орнайды. Өзара білім алмасады.

: Мазмұнын аша білді
: 3
Сабақ кезеңдері: Тақырып мазмұны шектеулі
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Тапсырма орындалмады
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: ҮІ. Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Табыс критерилері бойынша бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Бір жұп екінші жұптың жауаптары бойынша бағалайды
Уақыт: 3 минут
Бағалаудың түрі: Идея туралы пікірлерімен бағалау
: Түйінді ой туындатады
: 13-15
: «5»
Сабақ кезеңдері: 13-10
Мұғалімнің іс-әрекеті: «4»
Сабақ кезеңдері: 10-6
Мұғалімнің іс-әрекеті: «3»
Сабақ кезеңдері: 6-1
Мұғалімнің іс-әрекеті: «2»
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?

Сабақ туралы не айта аласыңдар?

Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын ортаға салады
Уақыт: 2 минут
Бағалаудың түрі:
:
:
:
Сабақ кезеңдері:

Үй тапсыр

масын беру

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар үйде тақырып соңындағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап дайындап келеді
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты пайдаланады. Тапсырманы жазып алады
Уақыт: 1 минут
Бағалаудың түрі:
:
:
:

Ұқсас жұмыстар
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Циклдік алгоритмдер.Циклдiк алгоритмдi программалау
Циклдің алғы шарты. Циклдің ілесу шарты
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Алгоритмнің орындалу
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Шартты операторлар
Бүтін тип
For қайталау операторы жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz