Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Циклдік алгоритмдерді программалау

Бекітемін
Тексерілді
Мектеп директоры:
Мектеп директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Қ.Ш.Мырзалиева
_________Л. Нұрымбетова

Пән мұғалімі: М.Т.Орынбекова

|Күні: 11.03.2015 |Пәні: Информатика |Сыныбы: 9 «Б» |
|Сабақтың тақырыбы: |Циклдік алгоритмдерді программалау |
|Жалпы мақсаты: |Алгоритм түрлерін онда қолданылатын операторлардың қызметтерін орынды қолдана білуге және |
| |күрделі есептер шығаруда операторлардың қызметтерін шатастырмай қолдана білуге үйрету. |
|Міндеттері: |- теорияны толық біліп, қолдану дағдысы қалыптасады; |
| |- операторлардың қызметтерін орынды қолданып, алфавитті толық біледі; |
| |- жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді; |
| |-ақпараттық мәдениетін қалыптастырып, күрделі есептерді шығара білуге үйрету. |
|Сілтеме: |Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал |
|Оқу нәтижесі: | Оқушылар алгортм түрлерін ажырата алады, оператор қызметтерін орынды қолданып, кез-келген |
| |алгоритм түріне бағдарлама құра отырып, күрделі есептер шығара алады. |
|Қолданылатын | АКТ, презентация, оқулық, қосымша мәліметтер |
|материалдар: | |
|Оқыту формасы, |Диалогтік оқыту, СТО, АКТ |
|технологиясы, | |
|әдістері: | |

Информатика пәнінің мұғалімі Орынбекова Меруерттің
қысқа мерзімді жоспары

| | | | | |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Уа |Бағалау |
|кезеңдері | | |қыт |дың түрі |

| | | | |критерийлер |дескриптор |Ұп
ай | |Психология
лық
дайын
дық |Амандасу. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа
аудару, жұптастыру |Сабаққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
|2 минут | | | | | |І.Білу |Үй тапсырмасын сұрау.
Жұптасуда берілген информатикалық сөздерге түсініктеме сұрау
|Үйде оқығандарын еске түсіре отырып интерактивті тақтада көрсетілген
сөздерге түсініктеме береді |5 минут |Бірін-бірі бағалау |Өткен тақырып
бойынша негізгілерін еске түсіреді.
|
Тапсырма толық орындалды |3 | | | | | | | |Тапсырма жартылай орындалды |2 |
| | | | | | |Тапсырма орындалмады
|1 | |Жаңа сабаққа дайындық |Жаңа сабаққа дайындық жасау.Өтілген сабақ
бойынша материалдарды еске түсіру
|Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады. | | | | | | |ІІ.Түсіну
Жаңа тақырып |Өткен тақырыптың жалғасы ретінде оқушылар тапсырмалар
орындайды.
- Жжеке жұмыс
- Одеңгейлік тапсырмалар |Жеке жұмыстағы тапсырмаларды орындай отырып,
дұрыс жауабы бойынша жұбының жұмыстарын тексереді.
- Деңгейлік тапсырмаларды орындайды |15 минут |Бірін-бірі бағалау

|Тақырыптың негізгі идеясын табады |Барлық деңгейдегі тапсырмаларды дұрыс
орындайды |3 | | | | | | | |Есептер шығарылған бірақ, толық емес |2 | | | |
| | | |Есептер шығарылға, бірақ дұрыс емес |1 | |ІІІ. Қолдану
|Тақырып бойынша екі жұпқа екі есептер беріледі |Өздеріне берілген есепті
шығарады, дұрыс жауабы бойынша жұбының есебін тексереді |8 минут |Бірін-
бірі бағалау
|Оқушылар тақырыптың мәнін толық біледі. |Есепті толығымен дұрыс шығарған
|3 | | | | | | | |Есеп шығарылған, бірақ толық емес |2 | | | | | | | |Есеп
шығарылған, бірақ дұрыс емес |1 | |ІҮ. Талдау
|Шығарылған есепті қайталанбалы алгоритмнің қай түрін пайдаланып шығаруға
болатын сұрау
|Жұптар ойласа отырып, бұл есепті тағы басқаша шығаруға болатындығын айтып
өтеді

|4 минут |Түзетулер арқылы бағалау |Негізгі ойларды анықтай алады.
|Тапсырманы орындай алды. |3 | | | | | | | |Жартылай орындады |2 | | | | |
| | |Негізгі ұғымдар
ды жаза алмады |1 | |Ү.Жинақтау |«Венн» диаграммасын шығарылған екі есеп
бойынша толтырады |Әр жұп «Венн» диаграммасын толтырып шығады |5 минут |
|Ынтымақ
тастық орнайды.Өзара білім алмасады. |Мазмұнын аша білді |3 | | | | | | |
|Тақырып мазмұны шектеулі |2 | | | | | | | |Тапсырма орындалмады |1 |
|ҮІ.Бағалау

|Табыс критерилері бойынша бағалау |Бір жұп екінші жұптың жауаптары
бойынша бағалайды |3 минут |
Идея туралы пікірлерімен бағалау |Түйінді ой туындатады |13-15 |«5» | | |
| | | | |13-10 |«4» | | | | | | | |10-6
|«3» | | | | | | | |6-1 |«2» | |Рефлексия |Бүгінгі сабақтан қандай
әсер алдыңдар?
Сабақ туралы не айта аласыңдар? |Өз ойларын ортаға салады |2 минут | | | |
| |
Үй тапсыр
масын беру |Оқушылар үйде тақырып соңындағы сұрақтар мен тапсырмаларға
жауап дайындап келеді |Оқулықты пайдаланады. Тапсырманы жазып алады |1
минут
| | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Циклдік алгоритмдер.Циклдiк алгоритмдi программалау
Циклдің алғы шарты. Циклдің ілесу шарты
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Алгоритмнің орындалу
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Шартты операторлар
Бүтін тип
For қайталау операторы жайлы ақпарат
Пәндер