Циклдік алгоритмдерді программалау: 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бекітемін Тексерілді

Мектеп директоры: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қ. Ш. Мырзалиева Л. Нұрымбетова Пән мұғалімі: М. Т. Орынбекова

Күні: 11. 03. 2015
Пәні: Информатика

Сыныбы: 9 «Б»

Күні: 11. 03. 2015: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: Информатика: Циклдік алгоритмдерді программалау
Күні: 11. 03. 2015: Жалпы мақсаты:
Пәні: Информатика: Алгоритм түрлерін онда қолданылатын операторлардың қызметтерін орынды қолдана білуге және күрделі есептер шығаруда операторлардың қызметтерін шатастырмай қолдана білуге үйрету.
Күні: 11. 03. 2015: Міндеттері:
Пәні: Информатика:

- теорияны толық біліп, қолдану дағдысы қалыптасады;

- операторлардың қызметтерін орынды қолданып, алфавитті толық біледі;

- жұптық және жеке жұмыс жасау кезінде өз ойын ашық жеткізеді;

-ақпараттық мәдениетін қалыптастырып, күрделі есептерді шығара білуге үйрету.

Күні: 11. 03. 2015: Сілтеме:
Пәні: Информатика: Оқулық, МАН, Үлестірмелі материал
Күні: 11. 03. 2015: Оқу нәтижесі:
Пәні: Информатика: Оқушылар алгортм түрлерін ажырата алады, оператор қызметтерін орынды қолданып, кез-келген алгоритм түріне бағдарлама құра отырып, күрделі есептер шығара алады.
Күні: 11. 03. 2015: Қолданылатын материалдар:
Пәні: Информатика: АКТ, презентация, оқулық, қосымша мәліметтер
Күні: 11. 03. 2015: Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Пәні: Информатика: Диалогтік оқыту, СТО, АКТ

Информатика пәнінің мұғалімі Орынбекова Меруерттің

қысқа мерзімді жоспары

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Уа

қыт

Бағалау

дың түрі

критерийлер
дескриптор

Ұп

ай

Сабақ кезеңдері:

Психология

лық

дайын

дық

Мұғалімнің іс-әрекеті: Амандасу. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа аудару, жұптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Сабаққа дайындық, назарларын сабаққа аудару.
Уақыт: 2 минут
Бағалаудың түрі:
:
:
:
Сабақ кезеңдері: І. Білу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын сұрау.

Жұптасуда берілген информатикалық сөздерге түсініктеме сұрау

Оқушының іс-әрекеті: Үйде оқығандарын еске түсіре отырып интерактивті тақтада көрсетілген сөздерге түсініктеме береді
Уақыт: 5 минут
Бағалаудың түрі: Бірін-бірі бағалау
: Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді.
: Тапсырма толық орындалды
: 3
Сабақ кезеңдері: Тапсырма жартылай орындалды
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Тапсырма орындалмады
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: Жаңа сабаққа дайындық
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабаққа дайындық жасау. Өтілген сабақ бойынша материалдарды еске түсіру
Оқушының іс-әрекеті: Балалар өз білгендерін қол көтеріп ортаға салады.
Уақыт:
Бағалаудың түрі:
:
:
:
Сабақ кезеңдері:

ІІ. Түсіну

Жаңа тақырып

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен тақырыптың жалғасы ретінде оқушылар тапсырмалар орындайды.

  • Жжеке жұмыс
  • Одеңгейлік тапсырмалар
Оқушының іс-әрекеті:
  • Жеке жұмыстағы тапсырмаларды орындай отырып, дұрыс жауабы бойынша жұбының жұмыстарын тексереді.
  • Деңгейлік тапсырмаларды орындайды
Уақыт: 15 минут
Бағалаудың түрі: Бірін-бірі бағалау
: Тақырыптың негізгі идеясын табады
: Барлық деңгейдегі тапсырмаларды дұрыс орындайды
: 3
Сабақ кезеңдері: Есептер шығарылған бірақ, толық емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Есептер шығарылға, бірақ дұрыс емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: ІІІ. Қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақырып бойынша екі жұпқа екі есептер беріледі
Оқушының іс-әрекеті: Өздеріне берілген есепті шығарады, дұрыс жауабы бойынша жұбының есебін тексереді
Уақыт: 8 минут
Бағалаудың түрі: Бірін-бірі бағалау
: Оқушылар тақырыптың мәнін толық біледі.
: Есепті толығымен дұрыс шығарған
: 3
Сабақ кезеңдері: Есеп шығарылған, бірақ толық емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Есеп шығарылған, бірақ дұрыс емес
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: ІҮ. Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Шығарылған есепті қайталанбалы алгоритмнің қай түрін пайдаланып шығаруға болатын сұрау
Оқушының іс-әрекеті: Жұптар ойласа отырып, бұл есепті тағы басқаша шығаруға болатындығын айтып өтеді
Уақыт: 4 минут
Бағалаудың түрі: Түзетулер арқылы бағалау
: Негізгі ойларды анықтай алады.
: Тапсырманы орындай алды.
: 3
Сабақ кезеңдері: Жартылай орындады
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері:

Негізгі ұғымдар

ды жаза алмады

Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: Ү. Жинақтау
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Венн» диаграммасын шығарылған екі есеп бойынша толтырады
Оқушының іс-әрекеті: Әр жұп «Венн» диаграммасын толтырып шығады
Уақыт: 5 минут
Бағалаудың түрі:
:

Ынтымақ

тастық орнайды. Өзара білім алмасады.

: Мазмұнын аша білді
: 3
Сабақ кезеңдері: Тақырып мазмұны шектеулі
Мұғалімнің іс-әрекеті: 2
Сабақ кезеңдері: Тапсырма орындалмады
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1
Сабақ кезеңдері: ҮІ. Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Табыс критерилері бойынша бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Бір жұп екінші жұптың жауаптары бойынша бағалайды
Уақыт: 3 минут
Бағалаудың түрі: Идея туралы пікірлерімен бағалау
: Түйінді ой туындатады
: 13-15
: «5»
Сабақ кезеңдері: 13-10
Мұғалімнің іс-әрекеті: «4»
Сабақ кезеңдері: 10-6
Мұғалімнің іс-әрекеті: «3»
Сабақ кезеңдері: 6-1
Мұғалімнің іс-әрекеті: «2»
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?

Сабақ туралы не айта аласыңдар?

Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын ортаға салады
Уақыт: 2 минут
Бағалаудың түрі:
:
:
:
Сабақ кезеңдері:

Үй тапсыр

масын беру

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар үйде тақырып соңындағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап дайындап келеді
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты пайдаланады. Тапсырманы жазып алады
Уақыт: 1 минут
Бағалаудың түрі:
:
:
:

Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Python тіліндегі тармақталған алгоритмдерді программалау
Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді қайталау: 9-сыныпқа қысқа мерзімді сабақ жоспары
7.3.2 Тармақталған алгоритмдерді Python тілінде программалау: 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары - 7-сынып: Python тілінде тармақталған алгоритмдерді программалау
9-сыныпқа арналған сызықтық алгоритмдерді Pascal тілінде программалау
7-сыныпқа арналған тармақты алгоритмдерді программалаудың қысқа мерзімді сабақ жоспары
Паскаль тіліндегі циклдік алгоритмдер мен For/While/Repeat операторлары - 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Python тілінде тармақталған алгоритмдерді бағдарламалау
Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау: қысқа мерзімді сабақ жоспары
Python программалау тілінде сұрыптау әдістері: 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz