Файл қосу

Конус

Пән: Математика
ӘҚЦ отырысында қаралды
«Бекітемін»

Хаттама №_____________
Директордың оқу ісі

«___»______________2013ж
жөніндгі орынбсары

Төрайымы Хасенова С.А.
Утепова А.Е.________

«Математика» пәнінен

Теориялық – ашық

сабақтың әдістемелік талдауы

Тақырыбы: «Конус»

Мамандығы: «Емдеу ісі»

Курсы: I

Семеестр: II

Өткізген: «Математика» пәнінің оқытушысы Алжаппарова А.Е.

2013ж

Пән: «Математика»

Мамандығы : «Емдеу ісі»

Тобы: 19 ФКк

Сабақтың тақырыбы: «Конус»

Сабақтың түрі: Аралас (жаңа материалды меңгеру және бекіту)

Сабақтың өтілу түрі (формасы): Халық педагогика (Ертегі сабағы)

Сабақтың әдісі: Дәстүрлі емес, ішінара ізденіс

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Оқушыларға конус анықтамасын және оның элементтері туралы
түсінік беру, конустың бүйір бетін, толық бетін, көлемінің формулаларын
табуға байланысты есептерді шығаруға жаттықтыру.

2. Дағды машығын ұйымдастыру: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін
арттыру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

3. Тәрбиелік: Мамандығына деген сүйіспіншілік сезім қалыптастыру.
Ұқыптылыққа, нақтылыққа, адалдыққа, еңбекті сүюге, математикалық мәдениетке
тәрбиелеу.

1.Нені білу керек анықтамаларын, элементтерін, моделін, формулаларын
білу.

2. Нені жасай білу керек: практикада теорияны пайдалан есептер шығару,
моделдерін жасай, сыза, медицинада пайдаланатынын білу.

Пән аралық байланыс: биология, физика. медицина, әдебиет, психология

Сабақтың жабдықталуы: компьютер, ноутбук, электрондық тақта, слайд.

ТОҚ: компьютер,электрондық тақта.

Үйлестіріліп берілетін материалдар: карточкалар, тест, модельдер,
таблица.

Әдебиеттер: «Геометрия 10 – 11 сынып» авторы Погорелов А.В.

«Геометрия 10 – 11 сынып» авторы Атанасян Л.С.

Қосымша: «Шың» оқулық тесті авторлар Ф.Шахин ; Е.М. Базаров

Сабақтың барысы:

|уақыты |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |
|1-2 мин |Сабақтың ұйымдастыру. |Оқушылармен сәлемдесу, |
| |І. Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа |кезекшінің жоқ |
| |қатысуы мен дайындықты тексеру. |оқушыларды айтуы. |
|1-2 мин |ІІ. Сабақтың маңызын,сабақтың мақсаты |Сабақтың маңызылығын |
| |мен түрімен таныстыру. |түсіну. |
|10 мин |ІІІ. Негізгі білім тереңдігін тексеру.|Берілген сұрақтарға |
| |Сөзжұмбақ «Цилиндр» |жауап береді. |
| | |Қосымша № 1 |
| | | |
|12 мин |IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Оқушылар жаңа |
| | |тақырыпты тыңдай жазып |
| |1. Конус – тарихи мағлұмат. |отырады. |
| |2. Конус элементтері, формулалар |Қосымша № 2 |
| |туралы түсінік. |(слайд) |
| |3. Конустың бүйір бетін, толық бетін, | |
| |ауданын , көлемін табуға мысалдар | |
| |келтіру. | |
|45 мин |V. Практикалық жұмыс тақырыбы: |Оқушылар берілген |
| |«Ең бақытты адам» |тапсырманы орындайды. |
| | |а) кітаппен тақтада |
| |а) «Кітап – білім бұлағы» |темперамент бойынша |
| |ә) «Сәйкестік есеп» |деңгейлік есептер |
| |б) «Сурет карточкалар есебі» |шыгарады. |
| |в) «Логикалық есеп» |ә) таблицамен жүмыс |
| | |б) интерактивті тақтада |
| | |есеп шығару. |
| | |в) сұрақ - жауап |
| | |Қосымша № 3 |
|10 мин |VI. Сабақты бекіту |Берілген тест жұмысын |
| |«Біліміңді сынап көр!» |орындарында орындайды |
| | |және тақтадан тексереді |
| | |Қосымша № 4 |
|5 мин |VII. Оқушылар ұпайларын есептейди, |Оқушылар тыңдайды. |
| |алған бағаларын кесте бойынша |Қосымша № 5 |
| |бағаланады. | |
|2 мин |VIII. Үйге тапсырма беру. |Оқушылар үй |
| |Әдебиет: «Геометрия 10 – 11 сынып» |тапсырмасын |
| |авторы Погорелов А.В. § 184 Конус |дәптерлеріне жазып |
| |335 беттегі № 20 № 22 |алады. |
|2 мин |Рефлексия |Оқушылар жауап береді, |
| |Не білдік? |смайлик таңдайды |
| |Не үйрендік? |сабақтан алған |
| |«Көңіл күйін» |әсерлеріне байланысты. |



Ұқсас жұмыстар
Топтарға берілетін есептер
Конус-айналу денесі
Тік дөңгелек конус, оның элементтері. Конустың жазықтықпен қималары
Пирамидаға іштей және сырттай сызылған конустар
Конус табанының радиусын тап
"Конусқа есептер шығару."
Конустің бүйір бетінің ауданын табыңдар
Конусқа есептер шығару жайлы ақпарат
Бейтарап бос фондағы геометриялық дене. конус
Қиық конус
Пәндер