Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Конус
ӘҚЦ отырысында қаралды
«Бекітемін»
Хаттама №_____________
Директордың оқу ісі
«___»______________2013ж
жөніндгі орынбсары
Төрайымы Хасенова С.А.
Утепова А.Е.________
«Математика» пәнінен
Теориялық – ашық
сабақтың әдістемелік талдауы
Тақырыбы: «Конус»
Мамандығы: «Емдеу ісі»
Курсы: I
Семеестр: II
Өткізген: «Математика» пәнінің оқытушысы Алжаппарова А.Е.
2013ж
Пән: «Математика»
Мамандығы : «Емдеу ісі»
Тобы: 19 ФКк
Сабақтың тақырыбы: «Конус»
Сабақтың түрі: Аралас (жаңа материалды меңгеру және бекіту)
Сабақтың өтілу түрі (формасы): Халық педагогика (Ертегі сабағы)
Сабақтың әдісі: Дәстүрлі емес, ішінара ізденіс
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Оқушыларға конус анықтамасын және оның элементтері туралы
түсінік беру, конустың бүйір бетін, толық бетін, көлемінің формулаларын
табуға байланысты есептерді шығаруға жаттықтыру.
2. Дағды машығын ұйымдастыру: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін
арттыру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Мамандығына деген сүйіспіншілік сезім қалыптастыру.
Ұқыптылыққа, нақтылыққа, адалдыққа, еңбекті сүюге, математикалық мәдениетке
тәрбиелеу.
1.Нені білу керек анықтамаларын, элементтерін, моделін, формулаларын
білу.
2. Нені жасай білу керек: практикада теорияны пайдалан есептер шығару,
моделдерін жасай, сыза, медицинада пайдаланатынын білу.
Пән аралық байланыс: биология, физика. медицина, әдебиет, психология
Сабақтың жабдықталуы: компьютер, ноутбук, электрондық тақта, слайд.
ТОҚ: компьютер,электрондық тақта.
Үйлестіріліп берілетін материалдар: карточкалар, тест, модельдер,
таблица.
Әдебиеттер: «Геометрия 10 – 11 сынып» авторы Погорелов А.В.
«Геометрия 10 – 11 сынып» авторы Атанасян Л.С.
Қосымша: «Шың» оқулық тесті авторлар Ф.Шахин ; Е.М. Базаров
Сабақтың барысы:
|уақыты |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |
|1-2 мин |Сабақтың ұйымдастыру. |Оқушылармен сәлемдесу, |
| |І. Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа |кезекшінің жоқ |
| |қатысуы мен дайындықты тексеру. |оқушыларды айтуы. |
|1-2 мин |ІІ. Сабақтың маңызын,сабақтың мақсаты |Сабақтың маңызылығын |
| |мен түрімен таныстыру. |түсіну. |
|10 мин |ІІІ. Негізгі білім тереңдігін тексеру.|Берілген сұрақтарға |
| |Сөзжұмбақ «Цилиндр» |жауап береді. |
| | |Қосымша № 1 |
| | | |
|12 мин |IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Оқушылар жаңа |
| | |тақырыпты тыңдай жазып |
| |1. Конус – тарихи мағлұмат. |отырады. |
| |2. Конус элементтері, формулалар |Қосымша № 2 |
| |туралы түсінік. |(слайд) |
| |3. Конустың бүйір бетін, толық бетін, | |
| |ауданын , көлемін табуға мысалдар | |
| |келтіру. | |
|45 мин |V. Практикалық жұмыс тақырыбы: |Оқушылар берілген |
| |«Ең бақытты адам» |тапсырманы орындайды. |
| | |а) кітаппен тақтада |
| |а) «Кітап – білім бұлағы» |темперамент бойынша |
| |ә) «Сәйкестік есеп» |деңгейлік есептер |
| |б) «Сурет карточкалар есебі» |шыгарады. |
| |в) «Логикалық есеп» |ә) таблицамен жүмыс |
| | |б) интерактивті тақтада |
| | |есеп шығару. |
| | |в) сұрақ - жауап |
| | |Қосымша № 3 |
|10 мин |VI. Сабақты бекіту |Берілген тест жұмысын |
| |«Біліміңді сынап көр!» |орындарында орындайды |
| | |және тақтадан тексереді |
| | |Қосымша № 4 |
|5 мин |VII. Оқушылар ұпайларын есептейди, |Оқушылар тыңдайды. |
| |алған бағаларын кесте бойынша |Қосымша № 5 |
| |бағаланады. | |
|2 мин |VIII. Үйге тапсырма беру. |Оқушылар үй |
| |Әдебиет: «Геометрия 10 – 11 сынып» |тапсырмасын |
| |авторы Погорелов А.В. § 184 Конус |дәптерлеріне жазып |
| |335 беттегі № 20 № 22 |алады. |
|2 мин |Рефлексия |Оқушылар жауап береді, |
| |Не білдік? |смайлик таңдайды |
| |Не үйрендік? |сабақтан алған |
| |«Көңіл күйін» |әсерлеріне байланысты. |
«Бекітемін»
Хаттама №_____________
Директордың оқу ісі
«___»______________2013ж
жөніндгі орынбсары
Төрайымы Хасенова С.А.
Утепова А.Е.________
«Математика» пәнінен
Теориялық – ашық
сабақтың әдістемелік талдауы
Тақырыбы: «Конус»
Мамандығы: «Емдеу ісі»
Курсы: I
Семеестр: II
Өткізген: «Математика» пәнінің оқытушысы Алжаппарова А.Е.
2013ж
Пән: «Математика»
Мамандығы : «Емдеу ісі»
Тобы: 19 ФКк
Сабақтың тақырыбы: «Конус»
Сабақтың түрі: Аралас (жаңа материалды меңгеру және бекіту)
Сабақтың өтілу түрі (формасы): Халық педагогика (Ертегі сабағы)
Сабақтың әдісі: Дәстүрлі емес, ішінара ізденіс
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Оқушыларға конус анықтамасын және оның элементтері туралы
түсінік беру, конустың бүйір бетін, толық бетін, көлемінің формулаларын
табуға байланысты есептерді шығаруға жаттықтыру.
2. Дағды машығын ұйымдастыру: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін
арттыру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Мамандығына деген сүйіспіншілік сезім қалыптастыру.
Ұқыптылыққа, нақтылыққа, адалдыққа, еңбекті сүюге, математикалық мәдениетке
тәрбиелеу.
1.Нені білу керек анықтамаларын, элементтерін, моделін, формулаларын
білу.
2. Нені жасай білу керек: практикада теорияны пайдалан есептер шығару,
моделдерін жасай, сыза, медицинада пайдаланатынын білу.
Пән аралық байланыс: биология, физика. медицина, әдебиет, психология
Сабақтың жабдықталуы: компьютер, ноутбук, электрондық тақта, слайд.
ТОҚ: компьютер,электрондық тақта.
Үйлестіріліп берілетін материалдар: карточкалар, тест, модельдер,
таблица.
Әдебиеттер: «Геометрия 10 – 11 сынып» авторы Погорелов А.В.
«Геометрия 10 – 11 сынып» авторы Атанасян Л.С.
Қосымша: «Шың» оқулық тесті авторлар Ф.Шахин ; Е.М. Базаров
Сабақтың барысы:
|уақыты |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |
|1-2 мин |Сабақтың ұйымдастыру. |Оқушылармен сәлемдесу, |
| |І. Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа |кезекшінің жоқ |
| |қатысуы мен дайындықты тексеру. |оқушыларды айтуы. |
|1-2 мин |ІІ. Сабақтың маңызын,сабақтың мақсаты |Сабақтың маңызылығын |
| |мен түрімен таныстыру. |түсіну. |
|10 мин |ІІІ. Негізгі білім тереңдігін тексеру.|Берілген сұрақтарға |
| |Сөзжұмбақ «Цилиндр» |жауап береді. |
| | |Қосымша № 1 |
| | | |
|12 мин |IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Оқушылар жаңа |
| | |тақырыпты тыңдай жазып |
| |1. Конус – тарихи мағлұмат. |отырады. |
| |2. Конус элементтері, формулалар |Қосымша № 2 |
| |туралы түсінік. |(слайд) |
| |3. Конустың бүйір бетін, толық бетін, | |
| |ауданын , көлемін табуға мысалдар | |
| |келтіру. | |
|45 мин |V. Практикалық жұмыс тақырыбы: |Оқушылар берілген |
| |«Ең бақытты адам» |тапсырманы орындайды. |
| | |а) кітаппен тақтада |
| |а) «Кітап – білім бұлағы» |темперамент бойынша |
| |ә) «Сәйкестік есеп» |деңгейлік есептер |
| |б) «Сурет карточкалар есебі» |шыгарады. |
| |в) «Логикалық есеп» |ә) таблицамен жүмыс |
| | |б) интерактивті тақтада |
| | |есеп шығару. |
| | |в) сұрақ - жауап |
| | |Қосымша № 3 |
|10 мин |VI. Сабақты бекіту |Берілген тест жұмысын |
| |«Біліміңді сынап көр!» |орындарында орындайды |
| | |және тақтадан тексереді |
| | |Қосымша № 4 |
|5 мин |VII. Оқушылар ұпайларын есептейди, |Оқушылар тыңдайды. |
| |алған бағаларын кесте бойынша |Қосымша № 5 |
| |бағаланады. | |
|2 мин |VIII. Үйге тапсырма беру. |Оқушылар үй |
| |Әдебиет: «Геометрия 10 – 11 сынып» |тапсырмасын |
| |авторы Погорелов А.В. § 184 Конус |дәптерлеріне жазып |
| |335 беттегі № 20 № 22 |алады. |
|2 мин |Рефлексия |Оқушылар жауап береді, |
| |Не білдік? |смайлик таңдайды |
| |Не үйрендік? |сабақтан алған |
| |«Көңіл күйін» |әсерлеріне байланысты. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz