Конус

ӘҚЦ отырысында қаралды «Бекітемін»
Хаттама № Директордың оқу ісі
«___»2013ж жөніндгі орынбсары
Төрайымы Хасенова С. А. Утепова А. Е.
«Математика» пәнінен
Теориялық - ашық
сабақтың әдістемелік талдауы
Тақырыбы: «Конус»
Мамандығы: «Емдеу ісі»
Курсы: I
Семеестр: II
Өткізген: «Математика» пәнінің оқытушысы Алжаппарова А. Е.
2013ж
Пән: «Математика»
Мамандығы : «Емдеу ісі»
Тобы: 19 ФКк
Сабақтың тақырыбы: «Конус»
Сабақтың түрі: Аралас (жаңа материалды меңгеру және бекіту)
Сабақтың өтілу түрі (формасы) : Халық педагогика ( Ертегі сабағы)
Сабақтың әдісі: Дәстүрлі емес, ішінара ізденіс
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға конус анықтамасын және оның элементтері туралы түсінік беру, конустың бүйір бетін, толық бетін, көлемінің формулаларын табуға байланысты есептерді шығаруға жаттықтыру.
2. Дағды машығын ұйымдастыру: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік : Мамандығына деген сүйіспіншілік сезім қалыптастыру. Ұқыптылыққа, нақтылыққа, адалдыққа, еңбекті сүюге, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
1. Нені білу керек анықтамаларын, элементтерін, моделін, формулаларын білу.
2. Нені жасай білу керек : практикада теорияны пайдалан есептер шығару, моделдерін жасай, сыза, медицинада пайдаланатынын білу.
Пән аралық байланыс : биология, физика. медицина, әдебиет, психология
Сабақтың жабдықталуы : компьютер, ноутбук, электрондық тақта, слайд.
ТОҚ: компьютер, электрондық тақта.
Үйлестіріліп берілетін материалдар : карточкалар, тест, модельдер, таблица.
Әдебиеттер : «Геометрия 10 - 11 сынып» авторы Погорелов А. В.
«Геометрия 10 - 11 сынып» авторы Атанасян Л. С.
Қосымша: «Шың» оқулық тесті авторлар Ф. Шахин ; Е. М. Базаров
Сабақтың барысы:
Сабақтың ұйымдастыру.
І. Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа қатысуы мен дайындықты тексеру.
ІІІ. Негізгі білім тереңдігін тексеру.
Сөзжұмбақ «Цилиндр»
Берілген сұрақтарға жауап береді.
Қосымша № 1
IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
1. Конус - тарихи мағлұмат.
2. Конус элементтері, формулалар туралы түсінік.
3. Конустың бүйір бетін, толық бетін, ауданын, көлемін табуға мысалдар келтіру.
Оқушылар жаңа тақырыпты тыңдай жазып отырады.
Қосымша № 2
(слайд)
V. Практикалық жұмыс тақырыбы: «Ең бақытты адам»
а) «Кітап - білім бұлағы»
ә) «Сәйкестік есеп»
б) «Сурет карточкалар есебі»
в) «Логикалық есеп»
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.
а) кітаппен тақтада темперамент бойынша деңгейлік есептер шыгарады.
ә) таблицамен жүмыс
б) интерактивті тақтада есеп шығару.
в) сұрақ - жауап
Қосымша № 3
VI. Сабақты бекіту
«Біліміңді сынап көр!»
Берілген тест жұмысын орындарында орындайды және тақтадан тексереді
Қосымша № 4
Оқушылар тыңдайды.
Қосымша № 5
VIII. Үйге тапсырма беру.
Әдебиет : «Геометрия 10 - 11 сынып» авторы Погорелов А. В. § 184 Конус 335 беттегі № 20 № 22
Рефлексия
Не білдік?
Не үйрендік?
«Көңіл күйін»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz