Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Табиғаттан нәр алып

Мектеп: Кулагино ұлттық гимназиясы
Мерзімі: 12.02.15ж
№ 21 - сабақ
Тақырып: Табиғаттан нәр алып
Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: жақсы көру, аялау
Мұғалімі: Р.Хасанова
Сынып: 8 Оқушы саны: 17
|Сабақтың мақсаты: |Ресурстар: |
|Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа» , «топырақ» туралы|Оқулық, үнтас |
|ұғымдарын кеңейту. |па, қосымша |
|Сабақтың міндеті: |ма- |
|*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі |териалдар,комп|
|маңыздылығы туралы түсінік беру; |ь ютер, |
|*оқушыларды табиғатты саұтап – ұорғауға, аялап – баптауға | |
|ьаулу | |
|*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу. | |
|Сабақтың барысы: | |
|І.Ұйымдастыру кезеңі. Тыныштық сәті: Баяу музыка қойылады. | |
|Балалар, ыңғайланып отырып алыңдар да, терең тыныс | |
|алыңдар. | |
|Көздеріңізді жұмыңыздар. Өзіңізге енді атып келе жатқан таңды| |
|елестетіңіз. Сіз тау жолымен келе жатырсыз. Таза ауа, | |
|сылдырлаған бұлақ суы, құстардың сайраған дауысы, сіз жеңіл | |
|демаласыз, сіз күшке толысыз. Күн шуағы сіздің теріңізге | |
|сәуле шашуда, самал жел сіздің шашыңызды тербетіп сізге көрік| |
|беруде. Бүкіл табиғат күші сізге өз махаббатын сыйлап, сізді | |
|таң нұрымен қарсы алады. Ал енді бұл күш сіздің бүкіл | |
|денеңізге сіңіріп, қуат беріп тұрғанын сезуге тырысыңыз. Бұл | |
|күшпен өзіңізге жақын адамдар мен достарыңызбен бөлісіп | |
|жатқаныңызды елестетіңіз, Бұл қуат сіздің өміріңізбен тығыз | |
|байланысты. Сіз әлемдегі ең бақытты жансыз. | |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (сұрақ – жауап) | |
|№20сабақ, 84-беттегі Қ.Толыбаев«Ақ гүл» мәтінін оқып келу. | |
|1. Гүлдер өз бойындағы қандай қасиеттерді мақтаныш етті? | |
|2. Гүлдер кімге өздерінің разылығын білдірді? | |
|3. Табиғат пен адам үйлесімділігінің сыры неде? | |
|4. Адамның табиғатқа деген сүйіспеншілігі қандай сезім | |
|тудырады? | |
|5. Сүйіспеншілік сезімі қандай қасиеттер арқылы орын алды? | |
|6. Сүйіспеншілікті күнге теңестірудің сыры неде? | |
|ІІІ. Дәйексөз Дәптерлеріне жаздырылады, жаттатылады | |
|«Қыстағы қар жерге – ырыс, | |
|Жердегі ылғал – елге ырыс» | |
|мақал | |
|ІҮ. Әңгімелесу | |
|Қызығушылықты ояту.(Ой қозғау) | |
|• Табиғат сені қандай әсерге бөлейді? | |
|• Адам мен табиғаттың арасында үйлесім бар ма? | |
|• Адамның табиғатқа, табиғаттың адамға ықпалы қандай? | |
|• Аппақ ай, жарық күн, жасыл жапырақ келбеті адамға қандай ой| |
|салады? Өздерің осыны бастан кешіріп көрдіңдер ме | |
|Ү. Мұғалімнен сыйлық | |
|«Табиғат қызықтары» бейнетаспа | |
|ҮІ. Оқулықпен жұмыс | |
|Ойланып көрейік. (топпен жұмыс) | |
|I топ. Жерді неліктен күллі тіршіліктің анасына теңейміз? | |
|II топ. Табиғат пен адам үйлесімділігінің сырын қалай түсінер| |
|едіңіз? | |
|III топ. Табиғат сұлулығын қалай сақтап қалуға болады? | |
|IV топ. Жер - Ана деген сөздің құдіретін сезініп көрдіңдер | |
|ме? | |
|Дәптермен жұмыс | |
|1 - тапсырма | |
|Табиғатқа қандай сыйлық беретініңді, неліктен ол сыйлықты | |
|тарту ететініңді түсіндіріп жаз. | |
|Жүректен жүрекке | |
|Пікірді жалғастырып айту | |
|1. «Табиғат – мен үшін қуаныш, өйткені...» | |
|2. «Табиғат – мен үшін денсаулық, өйткені...» | |
|3. «Табиғат – мен үшін шығармашылық, өйткені...» | |
|Оқушыларға таратылған алма пішініндегі қағазға жер - анаға | |
|деген ризашылықтарын жазып, оқып, сыныпта тұрған ағашқа алма | |
|іледі. (Ән ойнап тұрады). | |
|ҮІІ. Шығармашылық жұмыс | |
|Ө. Тұрманжановтың | |
|«Туған жер топырағыңнан айналайын» өлеңіне пікірталас | |
|Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін бейнелеу (сурет салу,| |
|әңгіме жазу, т. б.) | |
|Ой шақыру. | |
|Табиғат дегенде көз алдарыңа не елестейді? Көз алдарыңа | |
|елестеген заттың суретін салыңыздар немесе жазыңыздар.(Әр | |
|топтан суреттерін қорғайды, табиғат туралы ойларын оқиды). | |
|Ой - пікір. | |
|Табиғат туралы не білеміз? | |
|“Табиғат” сөзіне ассоциация құру. | |
|Табиғат → жер, ауа, су, күн, ай, топырақ, жануарлар әлемі, | |
|өсімдік, | |
|ҮІІІ. Топпен ән айту | |
|А.Қалаубаева. «Ертегілер» әні | |
|ІХ. Үй тапсырмасы | |
|А.Сейдімбек. мәтінді оқып, адам мен табиғат арасындағы | |
|жарасым туралы ой бөлісіңдер. Дәйексөзді жаттау, мағынасын | |
|ашу. | |
|Х. Қорытынды | |
|Адам табиғаттың бір бөлшегі. Жарқырап шыққан күн, таза ауа, | |
|мөлдір су, ну орман адамға қуат беріп, оның жан дүниесін | |
|мейірлендіре түседі. | |
|Адам мен табиғат арасындағы байланыс тамыры тереңде жатыр. | |
|Адам өмірі табиғатқа тәуелді. Табиғатты қорғау - өз өміріңді | |
|қорғау дейтініміз де сондықтан. | |
|ХІ.Тыныштық сәті . | |
|Тыныштық... Тыныштық бар жерде Музыка қойыла ды. Көздеріңді | |
|жұмып, манаураған қалыпқа келіңдер. | |
|Табиғаттың сұлулығы соншалықты, қараған сайын қарай бергің | |
|келеді. Ондағы сұлу да, нәзік гүлдерге, самғай ұшқан құстарға| |
|қызыға қараймыз. Сол сәтте Табиғат - анамыз естіп тұрғандай, | |
|бізді әртүрлі түстерімен әсем көрінетін кемпірқосаққа | |
|айналдырып, аспан аясына орналастырды. Қандай керемет! | |
|Биіктен сан түрлі түсті сәулелерімізге қуана қарап, мәз - | |
|мейрам болған балалар. Көктен қарағанда табиғат сұлулығы | |
|бұрынғысынан да құлпыра кеткендей! Осындай сұлулыққа шын | |
|тамсанған, қызыға қараған сезімімізден бойымыз сұлулық пен | |
|жылулыққа бөленгендей. Осы сұлулық пен жылылықты ұзақ | |
|сақтауға іштей уәде беріп, бұрынғы қалпымызға келейік. | |

Ұқсас жұмыстар
Фанфор ойналады
Табиғат-тал бесігім
Табиғатты қорғай білейік
Табиғатты аялайық. Табиғат пен адам арасындағы байланыс табиғатты қорғаудың маңыздылығы туралы
Табиғатым – тағдырым жайлы
Өзін-өзі тану және физика пәндерінің біріктірілген инновациялық курсы
Табиғат тіршілік көзі
Абай шығармаларынан үзінді
Сыр мен сымбат
Соңғы бөліміміз Табиғат - алтын бесігім
Пәндер