Табиғаттан нәр алып

Мектеп: Кулагино ұлттық гимназиясы

Мерзімі: 12. 02. 15ж

21 - сабақ

Тақырып: Табиғаттан нәр алып

Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: жақсы көру, аялау

Мұғалімі: Р. Хасанова

Сынып: 8 Оқушы саны: 17

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.

Сабақтың міндеті:

*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;

*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу

*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.

Ресурстар:

Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,

Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Тыныштық сәті: Баяу музыка қойылады.

Балалар, ыңғайланып отырып алыңдар да, терең тыныс алыңдар.

Көздеріңізді жұмыңыздар. Өзіңізге енді атып келе жатқан таңды елестетіңіз. Сіз тау жолымен келе жатырсыз. Таза ауа, сылдырлаған бұлақ суы, құстардың сайраған дауысы, сіз жеңіл демаласыз, сіз күшке толысыз. Күн шуағы сіздің теріңізге сәуле шашуда, самал жел сіздің шашыңызды тербетіп сізге көрік беруде. Бүкіл табиғат күші сізге өз махаббатын сыйлап, сізді таң нұрымен қарсы алады. Ал енді бұл күш сіздің бүкіл денеңізге сіңіріп, қуат беріп тұрғанын сезуге тырысыңыз. Бұл күшпен өзіңізге жақын адамдар мен достарыңызбен бөлісіп жатқаныңызды елестетіңіз, Бұл қуат сіздің өміріңізбен тығыз байланысты. Сіз әлемдегі ең бақытты жансыз.

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (сұрақ - жауап)

№20сабақ, 84-беттегі Қ. Толыбаев«Ақ гүл» мәтінін оқып келу.
1. Гүлдер өз бойындағы қандай қасиеттерді мақтаныш етті?
2. Гүлдер кімге өздерінің разылығын білдірді?
3. Табиғат пен адам үйлесімділігінің сыры неде?
4. Адамның табиғатқа деген сүйіспеншілігі қандай сезім тудырады?
5. Сүйіспеншілік сезімі қандай қасиеттер арқылы орын алды?
6. Сүйіспеншілікті күнге теңестірудің сыры неде?

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

ІІІ. Дәйексөз Дәптерлеріне жаздырылады, жаттатылады

«Қыстағы қар жерге - ырыс,

Жердегі ылғал - елге ырыс»

мақал

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

ІҮ. Әңгімелесу

Қызығушылықты ояту. (Ой қозғау)
• Табиғат сені қандай әсерге бөлейді?
• Адам мен табиғаттың арасында үйлесім бар ма?
• Адамның табиғатқа, табиғаттың адамға ықпалы қандай?
• Аппақ ай, жарық күн, жасыл жапырақ келбеті адамға қандай ой салады? Өздерің осыны бастан кешіріп көрдіңдер ме

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

Ү. Мұғалімнен сыйлық

«Табиғат қызықтары» бейнетаспа

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

ҮІ. Оқулықпен жұмыс

Ойланып көрейік. (топпен жұмыс)
I топ. Жерді неліктен күллі тіршіліктің анасына теңейміз?
II топ. Табиғат пен адам үйлесімділігінің сырын қалай түсінер едіңіз?
III топ. Табиғат сұлулығын қалай сақтап қалуға болады?
IV топ. Жер - Ана деген сөздің құдіретін сезініп көрдіңдер ме?

Дәптермен жұмыс

1 - тапсырма
Табиғатқа қандай сыйлық беретініңді, неліктен ол сыйлықты тарту ететініңді түсіндіріп жаз.
Жүректен жүрекке
Пікірді жалғастырып айту
1. «Табиғат - мен үшін қуаныш, өйткені . . . »
2. «Табиғат - мен үшін денсаулық, өйткені . . . »
3. «Табиғат - мен үшін шығармашылық, өйткені . . . »
Оқушыларға таратылған алма пішініндегі қағазға жер - анаға деген ризашылықтарын жазып, оқып, сыныпта тұрған ағашқа алма іледі. (Ән ойнап тұрады) .

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

ҮІІ. Шығармашылық жұмыс

Ө. Тұрманжановтың

«Туған жер топырағыңнан айналайын» өлеңіне пікірталас

Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін бейнелеу (сурет салу, әңгіме жазу, т. б. )

Ой шақыру.
Табиғат дегенде көз алдарыңа не елестейді? Көз алдарыңа елестеген заттың суретін салыңыздар немесе жазыңыздар. (Әр топтан суреттерін қорғайды, табиғат туралы ойларын оқиды) .
Ой - пікір.
Табиғат туралы не білеміз?
“Табиғат” сөзіне ассоциация құру.
Табиғат → жер, ауа, су, күн, ай, топырақ, жануарлар әлемі, өсімдік,

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

ҮІІІ. Топпен ән айту

А. Қалаубаева. «Ертегілер» әні

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.Сабақтың міндеті:*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.:

ІХ. Үй тапсырмасы

А. Сейдімбек. мәтінді оқып, адам мен табиғат арасындағы жарасым туралы ой бөлісіңдер. Дәйексөзді жаттау, мағынасын ашу.

Ресурстар:Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,:
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың «табиғат», «жер», «су

Ұқсас жұмыстар
Фанфор ойналады
Табиғат-тал бесігім
Табиғатты қорғай білейік
Табиғатты аялайық. Табиғат пен адам арасындағы байланыс табиғатты қорғаудың маңыздылығы туралы
Табиғатым – тағдырым жайлы
Өзін-өзі тану және физика пәндерінің біріктірілген инновациялық курсы
Табиғат тіршілік көзі
Абай шығармаларынан үзінді
Сыр мен сымбат
Соңғы бөліміміз Табиғат - алтын бесігім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz