Табиғаттан нәр алып

Мектеп: Кулагино ұлттық гимназиясы
Мерзімі: 12. 02. 15ж
№ 21 - сабақ
Тақырып: Табиғаттан нәр алып
Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: жақсы көру, аялау
Мұғалімі: Р. Хасанова
Сынып: 8 Оқушы саны: 17
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың «табиғат», «жер», «су», «ауа», «топырақ» туралы ұғымдарын кеңейту.
Сабақтың міндеті:
*Оқушыларға табиғат байлығының адам өміріндегі маңыздылығы туралы түсінік беру;
*оқушыларды табиғатты саұтап - ұорғауға, аялап - баптауға ьаулу
*сүйіспеншілікке, мейірімділікке, ізгіоікке тәрбиелеу.
Ресурстар:
Оқулық, үнтас па, қосымша ма- териалдар, компь ютер,
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Тыныштық сәті: Баяу музыка қойылады.
Балалар, ыңғайланып отырып алыңдар да, терең тыныс алыңдар.
Көздеріңізді жұмыңыздар. Өзіңізге енді атып келе жатқан таңды елестетіңіз. Сіз тау жолымен келе жатырсыз. Таза ауа, сылдырлаған бұлақ суы, құстардың сайраған дауысы, сіз жеңіл демаласыз, сіз күшке толысыз. Күн шуағы сіздің теріңізге сәуле шашуда, самал жел сіздің шашыңызды тербетіп сізге көрік беруде. Бүкіл табиғат күші сізге өз махаббатын сыйлап, сізді таң нұрымен қарсы алады. Ал енді бұл күш сіздің бүкіл денеңізге сіңіріп, қуат беріп тұрғанын сезуге тырысыңыз. Бұл күшпен өзіңізге жақын адамдар мен достарыңызбен бөлісіп жатқаныңызды елестетіңіз, Бұл қуат сіздің өміріңізбен тығыз байланысты. Сіз әлемдегі ең бақытты жансыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (сұрақ - жауап)
№20сабақ, 84-беттегі Қ. Толыбаев«Ақ гүл» мәтінін оқып келу.
1. Гүлдер өз бойындағы қандай қасиеттерді мақтаныш етті?
2. Гүлдер кімге өздерінің разылығын білдірді?
3. Табиғат пен адам үйлесімділігінің сыры неде?
4. Адамның табиғатқа деген сүйіспеншілігі қандай сезім тудырады?
5. Сүйіспеншілік сезімі қандай қасиеттер арқылы орын алды?
6. Сүйіспеншілікті күнге теңестірудің сыры неде?
ІІІ. Дәйексөз Дәптерлеріне жаздырылады, жаттатылады
«Қыстағы қар жерге - ырыс,
Жердегі ылғал - елге ырыс»
мақал
ІҮ. Әңгімелесу
Қызығушылықты ояту. (Ой қозғау)
• Табиғат сені қандай әсерге бөлейді?
• Адам мен табиғаттың арасында үйлесім бар ма?
• Адамның табиғатқа, табиғаттың адамға ықпалы қандай?
• Аппақ ай, жарық күн, жасыл жапырақ келбеті адамға қандай ой салады? Өздерің осыны бастан кешіріп көрдіңдер ме
Ү. Мұғалімнен сыйлық
«Табиғат қызықтары» бейнетаспа
ҮІ. Оқулықпен жұмыс
Ойланып көрейік. (топпен жұмыс)
I топ. Жерді неліктен күллі тіршіліктің анасына теңейміз?
II топ. Табиғат пен адам үйлесімділігінің сырын қалай түсінер едіңіз?
III топ. Табиғат сұлулығын қалай сақтап қалуға болады?
IV топ. Жер - Ана деген сөздің құдіретін сезініп көрдіңдер ме?
Дәптермен жұмыс
1 - тапсырма
Табиғатқа қандай сыйлық беретініңді, неліктен ол сыйлықты тарту ететініңді түсіндіріп жаз.
Жүректен жүрекке
Пікірді жалғастырып айту
1. «Табиғат - мен үшін қуаныш, өйткені . . . »
2. «Табиғат - мен үшін денсаулық, өйткені . . . »
3. «Табиғат - мен үшін шығармашылық, өйткені . . . »
Оқушыларға таратылған алма пішініндегі қағазға жер - анаға деген ризашылықтарын жазып, оқып, сыныпта тұрған ағашқа алма іледі. (Ән ойнап тұрады) .
ҮІІ. Шығармашылық жұмыс
Ө. Тұрманжановтың
«Туған жер топырағыңнан айналайын» өлеңіне пікірталас
Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін бейнелеу (сурет салу, әңгіме жазу, т. б. )
Ой шақыру.
Табиғат дегенде көз алдарыңа не елестейді? Көз алдарыңа елестеген заттың суретін салыңыздар немесе жазыңыздар. (Әр топтан суреттерін қорғайды, табиғат туралы ойларын оқиды) .
Ой - пікір.
Табиғат туралы не білеміз?
“Табиғат” сөзіне ассоциация құру.
Табиғат → жер, ауа, су, күн, ай, топырақ, жануарлар әлемі, өсімдік,
ҮІІІ. Топпен ән айту
А. Қалаубаева. «Ертегілер» әні
ІХ. Үй тапсырмасы
А. Сейдімбек. мәтінді оқып, адам мен табиғат арасындағы жарасым туралы ой бөлісіңдер. Дәйексөзді жаттау, мағынасын ашу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz