Бас киімдер.Сарамандық жұмыс Қасаба тігу

Сабақтың тақырыбы: Бас киімдер. Сарамандық жұмыс: Қасаба тігу.

Сабақтың мақсаты : а ) білімділік: оқушыларға бас киімдер туралы түсінік беру,

қасаба тігіп үйрету.

б) дамытушылық: өнерге қызығушылығын, шығармашылық

қабілеттерін, шеберлігін дамыту, теориялық білімдерін

шығармашылықпен дамыту.

в ) тәрбиелік: ұқыптылыққа, төзімділікке тәрбиелей отырып,

ұлттық қолөнерге, іскерлікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : жаңа сабақ

Сабақтың тәсілдері : ой-қозғау, топтастыру, баяндау, сұрақ-жауап, көрсету, топпен

жұмыс, сарамандық жұмыс жасау.

Сабақтың көрнекіліктері: суреттер, дайын үлгілер, ұлттық бас киімдер, нұсқау

карта, интерактивті тақта, слайдтар.

Сабақ барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі : (баяндау, топпен жұмыс) 5 минут

-өзара сәлем, оқушыларды түгендеу.

-сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау.

-оқушыларды топқа бөлу

-оқушыларды бағалау карточкамен болатынын ескерту.

ІІ Өткен сабақты қайталау: ( графикалық диктант) 3 минут

1. Кез- келген бұйымды тігер алдында оған қажет матаны таңдай білу керек.

2. Матаны таңдағанда, оның пайдалы сәндік қасиеттеріне назар аудару керек.

3. Матада көлденең жатқан жіп негізгі жіп деп аталады.

4. Табиғи маталар қыртыстанбайды.

5. Сәнді кез-келген адам жасайды.

6. Сәннің екі түрі бар.

7. Көркемдік сәндеумен инженер-конструктор айналысады.

8. Техникалық сәндеумен сәнгер айналысады. Жауабы: - ∩ - ∩ - ∩ ∩

ІІІ Жаңа сабақ: (көрсету, ой қозғау, топтастыру стратегиясы, түсіндіру, талдау)

1. «Сән-шоу» бас киімдердің үлгілерін көрсету.

2 . Ой қозғау: - бас киім не үшін қажет?

- қазіргі заман бас киімдері қандай?

- басқа ұлттарда да бас киім бар ма?

3 . Топтастыру. дәптерге жазу.

Бөрік Сәлде кимешек

Сәукеле

Қасаба

Жаулық

тақия Шылауыш

4 . Топтастыру. Бас киімдерді жіктеу.

Сәукеле

5. Әр түрлі бас киімдерге түсініктеме беру:

-бөрік

-қыздар тақиясы

-қалпақ

-қасаба

-кимешек

-сәукеле

6 . «Сурет - шоу»

Бас киімдердің суреттерін көрсету, талдау.

7. Қасаба туралы мәлімет беру. (дайын тігілген бұйымды көрсету бойынша)

а ) қасаба негізгі үш бөліктен тұрады: төбесі, жиегі,

б ) қасабаны бағалы қалыңдау матадан тігеді.

в ) қасабаны қыздар, ұзатылған қыздар киеді.

г ) үлгіні және суретін көрсету

д ) қасабаның төбесінің R-9, жиегінің ұзындығы -51 см, биіктігі-9 см

ІІІ Сарамандық жұмыс : ( нұсқау карта, көрсету)

Жұмыс басындағы инструктаж:

- қауіпсіздік ережелерін қайталау (журналға қол қою)

-екі топ нұсқау карта бойынша қасаба тігеді

Жұмыс кезіндегі инструктаж:

-жекелей көмек көрсету, қателерін түзеу

-сергіту сәті

ІҮ. Сабақты қорытындылау. (венн диаграммасы, сөзжұмбақ, сұрақ-жауап)

1. ВЕНН диаграммасы бойынша ұлттық бас киімдерді және қазіргі заман

бас киімдердін салыстыру.

:

2. «Қасаба» атты сөзжұмбақ шешу.

Қ: Қ
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Қ:
:
:
: А
:
:
:
:
:
:
:
Қ: С
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Қ:
:
: А
:
:
:
:
:
:
:
:
Қ: Б
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Қ:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
: А

1. Ұлттық оюдың аты (қошқармүйіз)

2. Ерлердің бас киімі (тымақ)

3. Ұзатылған қыздың бас киімі (сәукеле)

4. Қалың мата (драп)

5. Ұлттық бас киім (бөрік)

6. Түрлі тігіс тігетін бұйым (тігін машинасы)

V. Бағалау кезеңі:

Карточкалар, сабаққа қатысу бойынша оқушыларды бағалау:

- «қызыл» - 5

- «көк» - 4

-«сары» - 3

VІ. Үйге тапсырма -Бас киімдер туралы алъбом жасау.

-Жұмысты аяқтау

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әркеті
Қорытынды
Сабақ кезеңдері:

І. Ұйымдастыру

5минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

- өзара сәлем, оқушыларды түгендеу.

- сабақтың тақырыбын

мақсатын жариялау.

-оқушыларды топқа бөлу.

-бағалау карточкамен болатынын ескерту.

Оқушының іс-әркеті:

-сәлемдеседі.

-сабаққа қажетті заттарды әзірлейді.

-оқушылар топқа бөлініп отырады.

-көбірек қызыл карточка алуға талпынады.

Қорытынды:

Сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал.

Топқа ою-өрнектер бойынша топталып отырады.

(сұрақ-жауап, СТО элементтері)

Сабақ кезеңдері:

ІІ. Өткен сабақты

қайталау.

Мұғалімнің іс-әрекеті: -өткен сабақты пысақтау мақсатында сұрақтар оқылады.
Оқушының іс-әркеті: -сұрақтың жауаптарын бірден жазады.
Қорытынды:

Өткен сабақ бойынша білімдерін тиянақтайды.

(графикалық диктант)

Сабақ кезеңдері:

ІІІ. Жаңа сабақ

25 минут

1. «Сән-шоу»

2. Ой қозғау

3. Топтастыру.

4. Бас киімдерге түсініктеме беру.

5. «Сурет шоу»

6. Қасаба туралы

мәлімет беру.

ІV. Сарамандық

бөлім

45 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

-әр түрлі бас киімдер үлгілерін көрсету:

Оқушылар бастарына әр түрлі бас киімдер киіп, үлгі көрсетеді.

-оқушыларға бас киім туралы сұрақтар қойылады.

-интерактивті тақтаға бас киімдердің, киілуі бойынша жіктелуін сызады.

-оқушыларға сөз беру.

-интерактивті тақтадан ұлттық бас киімдермен қазіргі заман бас киімдерін көрсету.

-слайд бойынша қасаба туралы толық мағлұмат береді.

Кіріспе нұсқау:

-қауіпсіздік ережені қайталау.

-үлгі және нұсқау карта бойынша қасаба тігуді таныстыру.

Ағымдағы нұсқау:

-жекелей көмек көрсету.

Қорытынды нұсқау:

-жұмыс орындарын жинастыру, жұмысты аяқтау.

Оқушының іс-әркеті:

-бас киімдердің үлгілерін өз көздерімен көреді.

-бас киімдер туралы өз ойларын айтады.

-интерактивтік тақтаға бас киімдердің аттарын, жіктелуін жазады.

-бөрік, қыздар тақиясы, қалпақ, қасаба, кимешек, сәукеле, бөкебай, тымақ туралы түсінік береді.

-бас киімдердің үлгілерін тамашалайды.

-қасабаның үш бөліктен тұратынын, бағалы матадан тігілетінін, қыздар, киетінін біледі.

-шеберлік, іскерлікпен жұмыс жасау, техникалық қауіпсіздік ережелерін еске түсіру, журналға қол қою.

-қателерін тауып, дұрыс жұмыс істеуге үйренеді. Техникалық қауіпсіздік ережелерді үнемі назарда ұстап


Ұқсас жұмыстар
Сәукеле тігу
Қазақ әйелінің ұлттық киімі
Тері өңдеу өнері
Қазақы бас киімдер
Сәукеле тігу. 4 сынып
Сәукеле тігу. Ұлттық бас киім түрлерімен таныстыру
Түнгі көйлек тігу. 7 сынып
Шалбар тігу ерекшеліктері
Сәндік қолданбалы өнер
Белдемше түрлері, тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz