Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бас киімдер.Сарамандық жұмыс Қасаба тігу
Сабақтың тақырыбы: Бас киімдер.Сарамандық жұмыс: Қасаба тігу.
Сабақтың мақсаты: а ) білімділік: оқушыларға бас киімдер туралы
түсінік беру,
қасаба тігіп үйрету.
б) дамытушылық: өнерге
қызығушылығын, шығармашылық
қабілеттерін, шеберлігін
дамыту,теориялық білімдерін
шығармашылықпен дамыту.
в ) тәрбиелік: ұқыптылыққа,
төзімділікке тәрбиелей отырып,
ұлттық қолөнерге,
іскерлікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың тәсілдері: ой-қозғау, топтастыру, баяндау,сұрақ-
жауап,көрсету,топпен
жұмыс, сарамандық жұмыс
жасау.
Сабақтың көрнекіліктері: суреттер, дайын үлгілер, ұлттық бас
киімдер, нұсқау
карта, интерактивті
тақта, слайдтар.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: (баяндау, топпен жұмыс) 5 минут
-өзара сәлем, оқушыларды түгендеу.
-сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау.
-оқушыларды топқа бөлу
-оқушыларды бағалау карточкамен болатынын ескерту.
ІІ Өткен сабақты қайталау: (графикалық диктант) 3 минут
1.Кез- келген бұйымды тігер алдында оған қажет матаны таңдай
білу керек.
2.Матаны таңдағанда, оның пайдалы сәндік қасиеттеріне назар
аудару керек.
3.Матада көлденең жатқан жіп негізгі жіп деп аталады.
4. Табиғи маталар қыртыстанбайды.
5.Сәнді кез-келген адам жасайды.
6.Сәннің екі түрі бар.
7.Көркемдік сәндеумен инженер-конструктор айналысады.
8.Техникалық сәндеумен сәнгер айналысады. Жауабы: - - ∩ - ∩ - ∩
∩
ІІІ Жаңа сабақ: (көрсету, ой қозғау, топтастыру стратегиясы,
түсіндіру, талдау)
1. «Сән-шоу» бас киімдердің үлгілерін көрсету.
2.Ой қозғау: - бас киім не үшін қажет?
- қазіргі заман бас киімдері қандай?
- басқа ұлттарда да бас киім бар ма?
3.Топтастыру. дәптерге жазу.
Бөрік Сәлде
кимешек
Сәукеле
Қасаба
Жаулық
тақия Шылауыш
4.Топтастыру. Бас киімдерді жіктеу.
Сәукеле
5.Әр түрлі бас киімдерге түсініктеме беру:
-бөрік
-қыздар тақиясы
-қалпақ
-қасаба
-кимешек
-сәукеле
6. «Сурет – шоу»
Бас киімдердің суреттерін көрсету,талдау.
7. Қасаба туралы мәлімет беру.(дайын тігілген бұйымды көрсету бойынша)
а ) қасаба негізгі үш бөліктен тұрады: төбесі, жиегі,
б ) қасабаны бағалы қалыңдау матадан тігеді.
в ) қасабаны қыздар, ұзатылған қыздар киеді.
г ) үлгіні және суретін көрсету
д ) қасабаның төбесінің R-9, жиегінің ұзындығы -51 см, биіктігі-9 см
ІІІ Сарамандық жұмыс: ( нұсқау карта, көрсету)
Жұмыс басындағы инструктаж:
- қауіпсіздік ережелерін қайталау (журналға қол қою)
-екі топ нұсқау карта бойынша қасаба тігеді
Жұмыс кезіндегі инструктаж:
-жекелей көмек көрсету, қателерін түзеу
-сергіту сәті
ІҮ. Сабақты қорытындылау. (венн диаграммасы, сөзжұмбақ, сұрақ-
жауап)
1.ВЕНН диаграммасы бойынша ұлттық бас киімдерді және қазіргі заман
бас киімдердін салыстыру.
| |
[pic]
2. «Қасаба» атты сөзжұмбақ шешу.
|Қ | | | | |
|С | | | |
|Б | | | | |
| | | | |
|І.Ұйымдастыру |- өзара сәлем, |-сәлемдеседі. |Сабаққа дайындық. |
|5минут |оқушыларды түгендеу. |-сабаққа қажетті |Жағымды психологиялық |
| |- сабақтың тақырыбын |заттарды әзірлейді. |ахуал. |
| |мақсатын жариялау. | |Топқа ою-өрнектер |
| |-оқушыларды топқа бөлу.|-оқушылар топқа |бойынша топталып |
| |-бағалау карточкамен |бөлініп отырады. |отырады. |
| |болатынын ескерту. |-көбірек қызыл |(сұрақ-жауап, СТО |
| | |карточка алуға |элементтері) |
| | |талпынады. | |
|ІІ.Өткен сабақты |-өткен сабақты пысақтау|-сұрақтың жауаптарын |Өткен сабақ бойынша |
| |мақсатында сұрақтар |бірден жазады. |білімдерін тиянақтайды. |
|қайталау. |оқылады. | |(графикалық диктант) |
|ІІІ.Жаңа сабақ |-әр түрлі бас киімдер |-бас киімдердің |Бас киімдер туралы толық|
|25 минут |үлгілерін көрсету: |үлгілерін өз |түсінік қалыптасады. |
|1. «Сән-шоу» |Оқушылар бастарына әр |көздерімен көреді. | |
| |түрлі бас киімдер киіп,| | |
| |үлгі көрсетеді. | |Бас киімнің қажет |
|2.Ой қозғау |-оқушыларға бас киім |-бас киімдер туралы өз|кекенін, ерекшеліктерін |
| |туралы сұрақтар |ойларын айтады. |біледі. |
| |қойылады. | |Бас киімнің аттарын, көп|
|3.Топтастыру. |-интерактивті тақтаға |-интерактивтік тақтаға|түрлілігін біледі. |
| |бас киімдердің,киілуі |бас киімдердің | |
| |бойынша жіктелуін |аттарын, жіктелуін | |
| |сызады. |жазады. |Бас киімнің аттарын, көп|
|4.Бас киімдерге |-оқушыларға сөз беру. |-бөрік, қыздар |түрлілігін,киілу, тігілу|
|түсініктеме беру.| |тақиясы, қалпақ, |ерекшелігін біледі. |
| | |қасаба, кимешек, | |
| | |сәукеле, бөкебай, | |
| | |тымақ туралы түсінік | |
| | |береді. |Бас киімнің аттарын, көп|
|5. «Сурет шоу» |-интерактивті тақтадан |-бас киімдердің |түрлілігін біледі. |
| |ұлттық бас киімдермен |үлгілерін тамашалайды.| |
| |қазіргі заман бас | | |
| |киімдерін көрсету. |-қасабаның үш бөліктен|Қасаба туралы мағлұмат |
|6.Қасаба туралы |-слайд бойынша қасаба |тұратынын, бағалы |алады. |
|мәлімет беру. |туралы толық мағлұмат |матадан |(интерактивті тақтамен |
| |береді. |тігілетінін,қыздар, |жұмыс, ой қозғау, |
| | |киетінін біледі. |слайдтар, топтасытру) |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |-шеберлік, іскерлікпен|Әсемдікті, әдемілікті |
|ІV.Сарамандық |Кіріспе нұсқау: |жұмыс жасау, |сезіну, шығармашылықпен |
| |-қауіпсіздік ережені |техникалық қауіпсіздік|жұмыс істеуге тәрбиелеу.|
|бөлім |қайталау. |ережелерін еске | |
|45 минут |-үлгі және нұсқау карта|түсіру, журналға қол | |
| |бойынша қасаба тігуді |қою. | |
| |таныстыру. | |Дағды қалыптасады, |
| | |-қателерін тауып, |матамен, қайшымен жұмыс |
| | |дұрыс жұмыс істеуге |істеу, тігін тігу іс |
| |Ағымдағы нұсқау: |үйренеді.Техникалық |әрекеттері дамиды. |
| |-жекелей көмек көрсету.|қауіпсіздік ережелерді| |
| | |үнемі назарда ұстап | |
| | |отырып, бұйым жасайды.| |
| | | | |
| | | | |
| | |-жұмыстарын аяқтап, |Сарамандық жұмыс кезінде|
| | |жұмыс орындарын |жасалған жұмыстары |
| |Қорытынды нұсқау: |жинастырады. |жинақталады. (көрсету, |
| |-жұмыс орындарын | |нұсқау карта, |
| |жинастыру, жұмысты | |түсіндіру). |
| |аяқтау. | | |
|VІ.Қорытынды |-венн диаграммасы |-дәстүрлі бас |Білімдерін толықтырады. |
|кезең |бойынша ұлттық бас |киімдерді салыстырады,| |
|8 минут |киімдермен қазіргі |айырмашылығын, | |
| |заман бас киімдерін |ұқсастығын табады. | |
| |салыстыру. |-сөзжұмбақты сабақта |Сабақта меңгерген |
| |- «қасаба атты |меңгерген білімдері |білімдерін тиянақтайды. |
| |сөзжұмбақ шештіру. |бойынша шешеді. | |
|VІІ.Бағалау |-көк, қызыл, сары түсті|-оқушылар сабаққа |Оқушылар еңбекті бағалау|
|2 минут |карточкалар арқылы |қатыстары, сарамандық |дағдысына үйренеді. |
| |қорытынды баға |жұмыстары бойынша | |
| |шығару.Журналға, |бағаланады. | |
| |күнделікке баға қою. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
-----------------------
Бас киімдер
Қыз балалар
Бас киімдердің жіктелуі
ерлер
Сәлде
қалпақ
тымақ
қасаба
тақия
Кәмшат бөрік
тақия
Айыр қалпақ
қалпақ
Бөрік
малақай
тымақ
әйелдер
тымақ
Сәукеле
кимешек
байлауыш
Ұлттық бас киімдер
жаулық
Қазіргі заман бас киімдері
Сабақтың мақсаты: а ) білімділік: оқушыларға бас киімдер туралы
түсінік беру,
қасаба тігіп үйрету.
б) дамытушылық: өнерге
қызығушылығын, шығармашылық
қабілеттерін, шеберлігін
дамыту,теориялық білімдерін
шығармашылықпен дамыту.
в ) тәрбиелік: ұқыптылыққа,
төзімділікке тәрбиелей отырып,
ұлттық қолөнерге,
іскерлікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың тәсілдері: ой-қозғау, топтастыру, баяндау,сұрақ-
жауап,көрсету,топпен
жұмыс, сарамандық жұмыс
жасау.
Сабақтың көрнекіліктері: суреттер, дайын үлгілер, ұлттық бас
киімдер, нұсқау
карта, интерактивті
тақта, слайдтар.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: (баяндау, топпен жұмыс) 5 минут
-өзара сәлем, оқушыларды түгендеу.
-сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау.
-оқушыларды топқа бөлу
-оқушыларды бағалау карточкамен болатынын ескерту.
ІІ Өткен сабақты қайталау: (графикалық диктант) 3 минут
1.Кез- келген бұйымды тігер алдында оған қажет матаны таңдай
білу керек.
2.Матаны таңдағанда, оның пайдалы сәндік қасиеттеріне назар
аудару керек.
3.Матада көлденең жатқан жіп негізгі жіп деп аталады.
4. Табиғи маталар қыртыстанбайды.
5.Сәнді кез-келген адам жасайды.
6.Сәннің екі түрі бар.
7.Көркемдік сәндеумен инженер-конструктор айналысады.
8.Техникалық сәндеумен сәнгер айналысады. Жауабы: - - ∩ - ∩ - ∩
∩
ІІІ Жаңа сабақ: (көрсету, ой қозғау, топтастыру стратегиясы,
түсіндіру, талдау)
1. «Сән-шоу» бас киімдердің үлгілерін көрсету.
2.Ой қозғау: - бас киім не үшін қажет?
- қазіргі заман бас киімдері қандай?
- басқа ұлттарда да бас киім бар ма?
3.Топтастыру. дәптерге жазу.
Бөрік Сәлде
кимешек
Сәукеле
Қасаба
Жаулық
тақия Шылауыш
4.Топтастыру. Бас киімдерді жіктеу.
Сәукеле
5.Әр түрлі бас киімдерге түсініктеме беру:
-бөрік
-қыздар тақиясы
-қалпақ
-қасаба
-кимешек
-сәукеле
6. «Сурет – шоу»
Бас киімдердің суреттерін көрсету,талдау.
7. Қасаба туралы мәлімет беру.(дайын тігілген бұйымды көрсету бойынша)
а ) қасаба негізгі үш бөліктен тұрады: төбесі, жиегі,
б ) қасабаны бағалы қалыңдау матадан тігеді.
в ) қасабаны қыздар, ұзатылған қыздар киеді.
г ) үлгіні және суретін көрсету
д ) қасабаның төбесінің R-9, жиегінің ұзындығы -51 см, биіктігі-9 см
ІІІ Сарамандық жұмыс: ( нұсқау карта, көрсету)
Жұмыс басындағы инструктаж:
- қауіпсіздік ережелерін қайталау (журналға қол қою)
-екі топ нұсқау карта бойынша қасаба тігеді
Жұмыс кезіндегі инструктаж:
-жекелей көмек көрсету, қателерін түзеу
-сергіту сәті
ІҮ. Сабақты қорытындылау. (венн диаграммасы, сөзжұмбақ, сұрақ-
жауап)
1.ВЕНН диаграммасы бойынша ұлттық бас киімдерді және қазіргі заман
бас киімдердін салыстыру.
| |
[pic]
2. «Қасаба» атты сөзжұмбақ шешу.
|Қ | | | | |
|С | | | |
|Б | | | | |
| | | | |
|І.Ұйымдастыру |- өзара сәлем, |-сәлемдеседі. |Сабаққа дайындық. |
|5минут |оқушыларды түгендеу. |-сабаққа қажетті |Жағымды психологиялық |
| |- сабақтың тақырыбын |заттарды әзірлейді. |ахуал. |
| |мақсатын жариялау. | |Топқа ою-өрнектер |
| |-оқушыларды топқа бөлу.|-оқушылар топқа |бойынша топталып |
| |-бағалау карточкамен |бөлініп отырады. |отырады. |
| |болатынын ескерту. |-көбірек қызыл |(сұрақ-жауап, СТО |
| | |карточка алуға |элементтері) |
| | |талпынады. | |
|ІІ.Өткен сабақты |-өткен сабақты пысақтау|-сұрақтың жауаптарын |Өткен сабақ бойынша |
| |мақсатында сұрақтар |бірден жазады. |білімдерін тиянақтайды. |
|қайталау. |оқылады. | |(графикалық диктант) |
|ІІІ.Жаңа сабақ |-әр түрлі бас киімдер |-бас киімдердің |Бас киімдер туралы толық|
|25 минут |үлгілерін көрсету: |үлгілерін өз |түсінік қалыптасады. |
|1. «Сән-шоу» |Оқушылар бастарына әр |көздерімен көреді. | |
| |түрлі бас киімдер киіп,| | |
| |үлгі көрсетеді. | |Бас киімнің қажет |
|2.Ой қозғау |-оқушыларға бас киім |-бас киімдер туралы өз|кекенін, ерекшеліктерін |
| |туралы сұрақтар |ойларын айтады. |біледі. |
| |қойылады. | |Бас киімнің аттарын, көп|
|3.Топтастыру. |-интерактивті тақтаға |-интерактивтік тақтаға|түрлілігін біледі. |
| |бас киімдердің,киілуі |бас киімдердің | |
| |бойынша жіктелуін |аттарын, жіктелуін | |
| |сызады. |жазады. |Бас киімнің аттарын, көп|
|4.Бас киімдерге |-оқушыларға сөз беру. |-бөрік, қыздар |түрлілігін,киілу, тігілу|
|түсініктеме беру.| |тақиясы, қалпақ, |ерекшелігін біледі. |
| | |қасаба, кимешек, | |
| | |сәукеле, бөкебай, | |
| | |тымақ туралы түсінік | |
| | |береді. |Бас киімнің аттарын, көп|
|5. «Сурет шоу» |-интерактивті тақтадан |-бас киімдердің |түрлілігін біледі. |
| |ұлттық бас киімдермен |үлгілерін тамашалайды.| |
| |қазіргі заман бас | | |
| |киімдерін көрсету. |-қасабаның үш бөліктен|Қасаба туралы мағлұмат |
|6.Қасаба туралы |-слайд бойынша қасаба |тұратынын, бағалы |алады. |
|мәлімет беру. |туралы толық мағлұмат |матадан |(интерактивті тақтамен |
| |береді. |тігілетінін,қыздар, |жұмыс, ой қозғау, |
| | |киетінін біледі. |слайдтар, топтасытру) |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |-шеберлік, іскерлікпен|Әсемдікті, әдемілікті |
|ІV.Сарамандық |Кіріспе нұсқау: |жұмыс жасау, |сезіну, шығармашылықпен |
| |-қауіпсіздік ережені |техникалық қауіпсіздік|жұмыс істеуге тәрбиелеу.|
|бөлім |қайталау. |ережелерін еске | |
|45 минут |-үлгі және нұсқау карта|түсіру, журналға қол | |
| |бойынша қасаба тігуді |қою. | |
| |таныстыру. | |Дағды қалыптасады, |
| | |-қателерін тауып, |матамен, қайшымен жұмыс |
| | |дұрыс жұмыс істеуге |істеу, тігін тігу іс |
| |Ағымдағы нұсқау: |үйренеді.Техникалық |әрекеттері дамиды. |
| |-жекелей көмек көрсету.|қауіпсіздік ережелерді| |
| | |үнемі назарда ұстап | |
| | |отырып, бұйым жасайды.| |
| | | | |
| | | | |
| | |-жұмыстарын аяқтап, |Сарамандық жұмыс кезінде|
| | |жұмыс орындарын |жасалған жұмыстары |
| |Қорытынды нұсқау: |жинастырады. |жинақталады. (көрсету, |
| |-жұмыс орындарын | |нұсқау карта, |
| |жинастыру, жұмысты | |түсіндіру). |
| |аяқтау. | | |
|VІ.Қорытынды |-венн диаграммасы |-дәстүрлі бас |Білімдерін толықтырады. |
|кезең |бойынша ұлттық бас |киімдерді салыстырады,| |
|8 минут |киімдермен қазіргі |айырмашылығын, | |
| |заман бас киімдерін |ұқсастығын табады. | |
| |салыстыру. |-сөзжұмбақты сабақта |Сабақта меңгерген |
| |- «қасаба атты |меңгерген білімдері |білімдерін тиянақтайды. |
| |сөзжұмбақ шештіру. |бойынша шешеді. | |
|VІІ.Бағалау |-көк, қызыл, сары түсті|-оқушылар сабаққа |Оқушылар еңбекті бағалау|
|2 минут |карточкалар арқылы |қатыстары, сарамандық |дағдысына үйренеді. |
| |қорытынды баға |жұмыстары бойынша | |
| |шығару.Журналға, |бағаланады. | |
| |күнделікке баға қою. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
-----------------------
Бас киімдер
Қыз балалар
Бас киімдердің жіктелуі
ерлер
Сәлде
қалпақ
тымақ
қасаба
тақия
Кәмшат бөрік
тақия
Айыр қалпақ
қалпақ
Бөрік
малақай
тымақ
әйелдер
тымақ
Сәукеле
кимешек
байлауыш
Ұлттық бас киімдер
жаулық
Қазіргі заман бас киімдері
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz