Үзілген гүл

Ақтөбе облысы. Байғанан ауданы. №3 Қарауылкелді орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі. Қысқа мерзімді жоспарлар.
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
1. Оқушыларға гүлдің түрлері, гүл ерекшеліктері, мекен ету ортасы, гүлдің пайдасы туралы мағлұмат беру.
2. Гүл туралы ғылыми білімдерін кеңейту, таным қабілетін дамыту.
3. Табиғатты сүюге, әдемілікке деген құштарлықты оятып, елімізді жасыл желекке айналдырып, гүлденуіне үлес қосуға тәрбиелеу.
Айта берме, сөз біткеннің бәрінде,
Ойлап сөйле, таңдап, дәмін, нәрінде. Ж. Баласағұни
- Кіріспе
1. Тренинг. « Сиқырлы сандықша» ішінен сұрақ алып сұрақтарға жауап беру
2. Топқа бөлу. Гүл, табиғат, бөлме өсімдігі
3. топ басшысын таңдап сайлау
сандықша
суреттер / гүлдің, табиғаттың, бөлме өсімдіктерінің/
- Тұсаукесер
1. слайд арқылы табиғаттың, гүлдің, көктемнің суретін түрлерін көрсетіп, бүгінгі сабақтың тақырыбын білу.
2. Бөліктерге бөлінген әңгімені рет-ретімен орналастыру
2. 3 топқа бөлініп берілген бөліктерді өз беттерінше оқып, өзара топта талқылайды, тақтаға шығып түсіндіреді
- Негізгі бөлім
1. «Табиғатты қалай қорғаймыз?» деген тақырыпқа постер қорғайды.
2 Сергіту сәті «Көктем»
3. Гүлмінездің анасының бәшшек туралы айтқанын тауып оқып беру
4. Өзіне таныс 1 өсімдік туралы білетінін дәптерге жазып, оқушыларға оқиды
5. Суреттердің ішінен бәйшешектің суретін табу
6. Бәйшешек туралы видео көрсету.
- Қорытынды
- Сұрақ: Бәйшешек қандай гүл?
- Тақтаға сызба құру / бәйшешек сөзіне/
- Гүлмінездің қателігін жою мақсатында гүл отырғызады.
4. топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
5. Оқушыларды бағалау \мұғалім\
6. Екі жұлдыз бір тілек арқылы «Құмырадағы гүл» толтырылады. \кері байланыс\
«Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы өзара бағалайды
Үш шапалақ арқылы бағалау.
Бағалау парағы арқылы бағалау.
Қосымша оқу
Үйге тапсырма
Бәйшешектің суретін салу, « Табиғат қандай тамаша!» тақырыбында эссе
Мәтінді түсініп оқып келу.
Не сәтті өтті?
Нені дамыта аласыз?
Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы. тәжірибе жұмыстары. Оқушыларды мәселені талдауға., салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім.
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, АТҚ-ны қолдана білуді
Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
Сабақ басында оқушыларды топқа бөлуде кедергілер болды.
Тиімді сабақ үдерісін өзгерткім келеді, уақытты тиімді пайдаланғым келеді, оқушыларыма АТҚ-ны қолдана білуді үйреткім келеді.
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы.
Кенді пайдалы қазбалардың түрлерімен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Топтық, ұжымдық жұмысқа дағдылану.
- Темір кенін игеру жолдары және оларды адамдардың шаруашылықта қолданылуы туралы білімдерін толықтыру.
- Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық ойлауын жетілдіру, талдау, саралау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Ізден, талпын, ерінбе.
Шешілер сонда түйінде.
1. Кіріспе
1. Амандасу . «Мен өмірді сүйемін, себебі . . . » деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.
2. Мазайка әдісі арқылы топқа бөлінеді
3. «Кім көп біледі» ойыны . \үй тапсырмасын сұрау\
2. Тұсаукесер
- Мәтінді өз бетінше оқып, топ бойынша талқылау.
- 1топқа кенді пайдалы қазбалардың түрлері туралы . 2-топ кенді пайдалы қазбалардың қасиеті туралы. 3-топ Қазақстандағы темір кен орындары туралы баяндап, постер қорғайды.
- Мәтінің негізгі ойын білдіріп тұрған жерін тапқызып сызба құрастыру.
«Үш шапалақ»арқылы бағалау. Топ ішінде жұлдызша арқылы бағалау.
Критерий бойынша бағалау.
3. Негізгі бөлім
1. Кескін картамен жұмыс: темір кенінің кен орынын тауып, оны шартты белгімен белгілеу.
2. Жағдаят шешу. «Сөйлемді аяқта» дидактикалық ойыны Егер барлық темір жойылып кетсе не болады? Оқушылар жауапты былай бастайды: «Менің ойымша»
2. жұп болып жұмыс жасау. 1-жұп. Құбылнамамен тәжирибе жүргізеді, сонан соң темір кенін қалай қорытатындығын және адамдардың оларды қандай тәсілмен игеретіндігін айтады.
2-жұп. Темір кенін қалай балқытатынын, оны өмірде пайдалануы туралы айтады.
- Кері байланыс. Сұрақтарға жауап беру. 1. Ең үлкен темір кенінің кен орынын айт. 2. Біздің еліміздің темір кенінің қоры бойынша әлем елдерінің ішінде бірінші орында екенін білесің бе?
Үш шапалақ арқылы бағалау
Критерий бойынша бағалау.
4. Қорытынды
1. Оқушылар құрастырған сызбаны пайдаланып, сабақ қорытындылады
2. топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін бағдаршам арқылы бағалайды.
3Оқушыларды бағалау \мұғалім\
Үш шапалақ арқылы бағалау.
Бағалау парағы арқылы бағалау. 3түрлі түсті пайдалану арқылы бағалау.
Қосымша оқу
Үйге тапсырма
Шағын эссе жазып келу. Саколов- Сарыбай кен орыны туралы мағлұмат жинап келу
Мәтінді түсініп оқып келу.
Не сәтті өтті?
Нені дамыта аласыз?
Сыни тұрғыда ойлана білді. Бағалау арқылы өз білімін саралады. Жұмысты түрлендіру арқылы пәнге деген қызығушылығы артты.
Оқушылардың шығармашылық ізденісін дамыта аламын, еркін сөйлеп, пікірін ашық айтуға үйрете аламын.
Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
Оқушылардың ойларын ашық жеткізуі, кей оқушылардың ашық пікірін айта алмауы.
Оқушы қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес түбегейлі сабақтың өткізілу формасын өзгерткім келеді.
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
Оқушыларды түсті металл кендерімен, олардың қасиеттерімен таныстыру.
1. Түсті металлды қолданылуы туралы білімдерін толықтыру.
2. Оқушының ойлауын жетілдіру, талдау, саралау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
1. Кіріспе
1. сабақ басында оқушылар психологиялық тренингеке қатысады. «Мен сізді таныстырғым келеді» тренингінде оқушылар қасындағы тұрған көршісін жақсы жақтарын айтып таныстырады.
2. . Топқа бөлу. Оқушыларға пайдалы қазбалардың түрлері таратылып беріледі, сол бойынша 3 топқа бөлінеді. 1-топ жанғыш пайдалы қазбалар, 2-топ кенді пайдалы қазбалар, 3-топ кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.
2. Тұсаукесер
1. Ыстық орындық»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
- Әр топқа тірек сызба таратылады. Оқушылар тірек қағаздағы мәтінді оқып, одан соң пайдалы қазбаларды сызба бойынша саралап талдайды. Тірек қағазға жазылатын мәтін үлгісі. « Әктас ақ, сұрғылт немесе сарғыш түсті болады. Ол-ақ кеуекті, қатты, арамен оңай кесілетін және өңделетін тас. Әктастан тұратын таулар бар. Олар шаңқай аппақ болады. Таза құм мен әктасты қосып ақ кірпіш жасайды. Бұрынғы кезде одан шіркеулер мен қамалдар тұрғызған. » оқушылар мәтінді оқып төмендегі жоспар бойынша талдап саралайды.
- Аты
- Шартты белгісі.
- Қасиеті
- Игеру, өндіру жолдары.
- Маңызы мен шаруашылықта қолданылуы.
- Кен орыны.
3. Негізгі бөлім
1. Мәтінді бөліктерге бөліп оқыту. 1-топ алтын мер күміс туралы; 2-топ мыс пен алюминий туралы; 3 топ мыс, жез бен қола туралы бөліктерді оқиды. Топ ішінде талқылайды.
2. Санау арқылы топқа бөлу. Әр топтан келген оқушылар өз тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Сол түсінгендері бойынша постер қорғау.
3. сергіту сәті. Оқушыларға қоян, кенгуру, маймыл суреттерін беріп сомдатып сергіту.
4. Картамен жұмыс. Картадан алюминий, полиметалл кен орындарын тауып кескін картаға белгілету.
Слайдтар, карта.
Түсті металдар, қара металдар, алюминий.
4. Қорытынды
- «Кел ойланайық!»
- Түсті металдардың адамзатқа қандай пайдасы бар?
2. Сызба құрастыру. Түсті металдарға нелер жатады?
3. топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін бағдаршам арқылы бағалайды.
4. Оқушыларды бағалау \мұғалім\
«Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы өзара бағалайды
Үш шапалақ арқылы бағалау.
Бағалау парағы арқылы бағалау. 3түрлі түсті пайдалану арқылы бағалау.
Қосымша оқу
Үйге тапсырма
Энциклопедиядан түсті металдар туралы қосымша іздеп келу.
« Түсті металл кендері» мәтінін оқып келу
Не сәтті өтті?
Нені дамыта аласыз?
Өз пікірлерін сенімді, әрі дәлелді, тұжырымды жеткізе білуге дағдыланды. Тірек сызба бойынша жұмыс нәтижелі өтті.
Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын одан әрі жетілдіре аламын.
Не сәтсіз өтті?
Нені өзгерткіңіз келеді?
Кейбір оқушылардың топ арасында өз ойын ашық айта алмауы.
Түбегейлі оқу жоспарын өзгертіп, шығармашылықпен жұмыс жасауға оқушыларды үйреткім келеді.
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz