Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Үзілген гүл
Ақтөбе облысы.Байғанан ауданы. №3 Қарауылкелді орта мектебінің бастауыш
класс мұғалімі. Қысқа мерзімді жоспарлар.
[pic]
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
|Күні: |Пәні :әдебиеттік оқу |Класы:2 класс |
|Тақырыбы: |Үзілген гүл |
|Мақсаты |Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, |
| |дүниетанымын кеңейту. Ойлау есте сақтау және зерделеуін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру |
| |табиғатқа сүйіспеншілікке тәрбиелеу, жаратылыстың әрбір заты мен мүшесін құрметтеуге, қоршаған |
| |ортаны қорғауға, сақтауға үйрету. Сүйіспеншілік, мейірімділік қасиеттерін дамыту. |
| |1. Оқушыларға гүлдің түрлері, гүл ерекшеліктері, мекен ету ортасы, гүлдің пайдасы туралы мағлұмат |
| |беру. |
| |2. Гүл туралы ғылыми білімдерін кеңейту, таным қабілетін дамыту. |
| |3. Табиғатты сүюге, әдемілікке деген құштарлықты оятып, елімізді жасыл желекке айналдырып, |
| |гүлденуіне үлес қосуға тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже |Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады,өз ойларын ашық айта алады,топта пікірлесіп,ортақ |
| |шешімге келуге дағдыланады,қабілетін танытады,нені қалай оқу керектігін түсіне бастайды,өзін-өзі |
| |бағалайды,топта өзара бағалау жүргізеді,бағалаудың мәнін түсінеді,сын тұрғысынан ойланып,ой-пікірін|
| |айтуға үйрене бастайды |
|Түйінді идеялар (кілтті |Айта берме,сөз біткеннің бәрінде, |
|сөздер) |Ойлап сөйле,таңдап,дәмін,нәрінде. Ж.Баласағұни |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|Кіріспе |1.Тренинг. « Сиқырлы сандықша» ішінен сұрақ алып сұрақтарға | |сандықша |
| |жауап беру |«Үш шапалақ»арқылы |суреттер / |
| |2.Топқа бөлу. Гүл, табиғат, бөлме өсімдігі |топтар бірін –бірі |гүлдің, |
| |3.топ басшысын таңдап сайлау |бағалайды. |табиғаттың, бөлме|
| | | |өсімдіктерінің/ |
|Тұсаукесер |1.слайд арқылы табиғаттың, гүлдің , көктемнің суретін |«Үш шапалақ»арқылы |слайд |
| |түрлерін көрсетіп,бүгінгі сабақтың тақырыбын білу. |бағалау. Топ ішінде| |
| |2. Бөліктерге бөлінген әңгімені рет-ретімен орналастыру |гүл арқылы бағалау.| |
| | | | |
| |2. 3 топқа бөлініп берілген бөліктерді өз беттерінше оқып | | |
| |,өзара топта талқылайды, тақтаға шығып түсіндіреді | | |
| | | | |
|Негізгі бөлім |1. «Табиғатты қалай қорғаймыз?» деген тақырыпқа постер |Үш шапалақ арқылы | |
| |қорғайды. |бағалау, гүл арқылы| |
| |2 Сергіту сәті «Көктем» | | |
| |3. Гүлмінездің анасының бәшшек туралы айтқанын тауып оқып | | |
| |беру | | |
| |4. Өзіне таныс 1 өсімдік туралы білетінін дәптерге жазып , | | |
| |оқушыларға оқиды | | |
| |5.Суреттердің ішінен бәйшешектің суретін табу | | |
| |6. Бәйшешек туралы видео көрсету. | | |
|Қорытынды |Сұрақ: Бәйшешек қандай гүл? |«Екі жұлдыз,бір |«Құмырадағы гүл» |
| |Тақтаға сызба құру / бәйшешек сөзіне/ |тілек»әдісі арқылы | |
| |Гүлмінездің қателігін жою мақсатында гүл отырғызады. |өзара бағалайды | |
| |4.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. |Үш шапалақ арқылы | |
| |5.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |бағалау. | |
| |6.Екі жұлдыз бір тілек арқылы «Құмырадағы гүл» |Бағалау парағы | |
| |толтырылады.\кері байланыс\ |арқылы бағалау. | |
|Қосымша оқу |Бәйшешектің суретін салу, « Табиғат қандай тамаша!» тақырыбында эссе |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия |Кері байланыс «Құмырадағы гүл» , |
|Не сәтті өтті? |Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы.тәжірибе жұмыстары. |
| |Оқушыларды мәселені талдауға.,салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім. |
|Нені дамыта аласыз? |Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, АТҚ-ны қолдана білуді |
|Не сәтсіз өтті? |Сабақ басында оқушыларды топқа бөлуде кедергілер болды. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Тиімді сабақ үдерісін өзгерткім келеді,уақытты тиімді пайдаланғым келеді,оқушыларыма АТҚ-ны қолдана|
| |білуді үйреткім келеді. |
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы.
|Күні:24.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Кенді пайдалы қазбалар. |
|Мақсаты |Кенді пайдалы қазбалардың түрлерімен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Топтық ,ұжымдық жұмысқа|
| |дағдылану. |
| |Темір кенін игеру жолдары және оларды адамдардың шаруашылықта қолданылуы туралы білімдерін |
| |толықтыру. |
| |Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық |
| |ойлауын жетілдіру, талдау,саралау,қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Ақпаратты өз бетінше меңгере алады,мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады,кластастарын |
| |тыңдай білуге үйретеді,өзінің және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе |
| |біледі,диалог тәсілі алқылы еркін сөйлеуге дағдыланады. |
|Түйінді идеялар (кілтті |Ізден ,талпын,ерінбе. |
|сөздер) |Шешілер сонда түйінде. |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1.Амандасу . «Мен өмірді сүйемін,себебі........» деген | | |
| |аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып ,топқа |«Үш шапалақ»арқылы |Пайдалы |
| |ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету. |бірін –бірі |қазбалардың |
| |2. Мазайка әдісі арқылы топқа бөлінеді |бағалайды. |суреттері |
| |3. «Кім көп біледі» ойыны . \үй тапсырмасын сұрау\ | | |
|2.Тұсаукесер |Мәтінді өз бетінше оқып,топ бойынша талқылау. |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат,|
| | |бағалау. Топ ішінде|түрлі түсті |
| |1топқа кенді пайдалы қазбалардың түрлері туралы . 2-топ |жұлдызша арқылы |бояулар. |
| |кенді пайдалы қазбалардың қасиеті туралы. 3-топ |бағалау. | |
| |Қазақстандағы темір кен орындары туралы баяндап,постер |Критерий бойынша | |
| |қорғайды. |бағалау. | |
| |Мәтінің негізгі ойын білдіріп тұрған жерін тапқызып сызба | | |
| |құрастыру. | | |
|3.Негізгі бөлім |1.Кескін картамен жұмыс: темір кенінің кен орынын тауып , |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта, |
| |оны шартты белгімен белгілеу. |бағалау |құбылнама, кенді |
| |2. Жағдаят шешу. «Сөйлемді аяқта» |Критерий бойынша |пайдалы |
| |дидактикалық ойыны Егер барлық темір жойылып кетсе не |бағалау. |қазбалардың |
| |болады? Оқушылар жауапты былай бастайды: «Менің ойымша» | |түрлері. |
| |2. жұп болып жұмыс жасау. 1-жұп. Құбылнамамен тәжирибе | | |
| |жүргізеді, сонан соң темір кенін қалай қорытатындығын және | | |
| |адамдардың оларды қандай тәсілмен игеретіндігін айтады. | | |
| |2-жұп. Темір кенін қалай балқытатынын , оны өмірде | | |
| |пайдалануы туралы айтады. | | |
| |Кері байланыс. Сұрақтарға жауап беру. 1. Ең үлкен темір | | |
| |кенінің кен орынын айт. 2. Біздің еліміздің темір кенінің | | |
| |қоры бойынша әлем елдерінің ішінде бірінші орында екенін | | |
| |білесің бе? | | |
|4.Қорытынды |1.Оқушылар құрастырған сызбаны пайдаланып ,сабақ |Үш шапалақ арқылы |Стикерлер. |
| |қорытындылады |бағалау. | |
| |2.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Бағалау парағы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |арқылы бағалау. | |
| |3Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Шағын эссе жазып келу. Саколов- Сарыбай кен орыны туралы мағлұмат жинап келу |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия |Кері байланыс «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Сыни тұрғыда ойлана білді. Бағалау арқылы өз білімін саралады.Жұмысты түрлендіру арқылы пәнге деген|
| |қызығушылығы артты. |
|Нені дамыта аласыз? |Оқушылардың шығармашылық ізденісін дамыта аламын, еркін сөйлеп, пікірін ашық айтуға үйрете аламын. |
|Не сәтсіз өтті? |Оқушылардың ойларын ашық жеткізуі, кей оқушылардың ашық пікірін айта алмауы. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Оқушы қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес түбегейлі сабақтың өткізілу формасын өзгерткім |
| |келеді. |
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
|Күні:25.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Түсті металл кендері. |
|Мақсаты |Оқушыларды түсті металл кендерімен,олардың қасиеттерімен таныстыру. |
| |1. Түсті металлды қолданылуы туралы білімдерін толықтыру. |
| |2.Оқушының ойлауын жетілдіру, талдау,саралау,қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Мәтінді өз бетінше оқып.мазмұнын ұғына алады;өз ойларын талдай және саралай алады,ойлау логикасы |
| |дамиды;таным әрекеті үдерісінде қарым –қатынас шеберлігі қалыптасады;сұрақ қоя білу дағдылары |
| |дамиды;сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді;топтық таныстырылым құруға төселеді; ұжымдық ойлау,ұжымдық |
| |тұжырымдар жасауға белсене қатысады. |
|Түйінді идеялар (кілтті |І«Табиғат – адамзаттың өмір нәрі, қажетінің табылар содан бәрі» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1. сабақ басында оқушылар психологиялық тренингеке қатысады.| | |
| |«Мен сізді таныстырғым келеді» тренингінде оқушылар |«Үш шапалақ»арқылы |Пайдалы |
| |қасындағы тұрған көршісін жақсы жақтарын айтып таныстырады. |топтар бірін –бірі |қазбалардың |
| |2..Топқа бөлу. Оқушыларға пайдалы қазбалардың түрлері |бағалайды. Критерий|суреттері. |
| |таратылып беріледі, сол бойынша 3 топқа бөлінеді. 1-топ |бойынша бағалау | |
| |жанғыш пайдалы қазбалар,2-топ кенді пайдалы қазбалар,3-топ | | |
| |кенге жатпайтын пайдалы қазбалар. | | |
|2.Тұсаукесер |1. Ыстық орындық»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат,|
| | |бағалау. Топ ішінде|бояулар. Тірек |
| | |жұлдызша арқылы |сызбалар. |
| |Әр топқа тірек сызба таратылады. Оқушылар тірек қағаздағы |бағалау. | |
| |мәтінді оқып , одан соң пайдалы қазбаларды сызба бойынша | | |
| |саралап талдайды. Тірек қағазға жазылатын мәтін үлгісі. « | | |
| |Әктас ақ, сұрғылт немесе сарғыш түсті болады. Ол-ақ | | |
| |кеуекті,қатты, арамен оңай кесілетін және өңделетін тас. | | |
| |Әктастан тұратын таулар бар. Олар шаңқай аппақ болады. Таза | | |
| |құм мен әктасты қосып ақ кірпіш жасайды. Бұрынғы кезде одан | | |
| |шіркеулер мен қамалдар тұрғызған.» оқушылар мәтінді оқып | | |
| |төмендегі жоспар бойынша талдап саралайды. | | |
| |Аты | | |
| |Шартты белгісі. | | |
| |Қасиеті | | |
| |Игеру , өндіру жолдары. | | |
| |Маңызы мен шаруашылықта қолданылуы. | | |
| |Кен орыны. | | |
| | | | |
|3.Негізгі бөлім |1. Мәтінді бөліктерге бөліп оқыту.1-топ алтын мер күміс |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта. |
| |туралы; 2-топ мыс пен алюминий туралы; 3 топ мыс, жез бен |бағалау,критерий |Түсті металдар, |
| |қола туралы бөліктерді оқиды. Топ ішінде талқылайды. |бойынша бағалау. |қара металдар, |
| |2. Санау арқылы топқа бөлу. Әр топтан келген оқушылар өз | |алюминий. |
| |тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Сол түсінгендері | | |
| |бойынша постер қорғау. | | |
| |3.сергіту сәті. Оқушыларға қоян, кенгуру, маймыл суреттерін | | |
| |беріп сомдатып сергіту. | | |
| |4.Картамен жұмыс.Картадан алюминий, полиметалл кен | | |
| |орындарын тауып кескін картаға белгілету. | | |
|4.Қорытынды |«Кел ойланайық!» |«Екі жұлдыз,бір | |
| |- Түсті металдардың адамзатқа қандай пайдасы бар? |тілек»әдісі арқылы | |
| |2.Сызба құрастыру. Түсті металдарға нелер жатады? |өзара бағалайды | |
| |3.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Үш шапалақ арқылы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |бағалау. | |
| |4.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |Бағалау парағы | |
| | |арқылы бағалау. | |
| | |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Энциклопедиядан түсті металдар туралы қосымша іздеп келу. |
|Үйге тапсырма |« Түсті металл кендері» мәтінін оқып келу |
|Рефлексия |Кері байланыс «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Өз пікірлерін сенімді, әрі дәлелді , тұжырымды жеткізе білуге дағдыланды. Тірек сызба бойынша жұмыс|
| |нәтижелі өтті. |
|Нені дамыта аласыз? | |
| |Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын одан әрі жетілдіре аламын. |
|Не сәтсіз өтті? |Кейбір оқушылардың топ арасында өз ойын ашық айта алмауы. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Түбегейлі оқу жоспарын өзгертіп, шығармашылықпен жұмыс жасауға оқушыларды үйреткім келеді. |
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
|Күні:31.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Тас көмір, мұнай және газ. |
|Мақсаты |Жанғыш пайдалы қазба- мұнай мен газдың қасиеттерімен таныстыру. |
| |1. Жанғыш пайдалы қазбалардың қасиеттерімен таныстыру, пайдалы қазбаларды игеретін адамдардың |
| |кәсібі туралы мағлұмат беру. |
| |2.Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық |
| |ойлауын жетілдіру, талдау,саралау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Мәтін бойынша түсінгендерін ортаға салып;өз ойларын талдай және саралай алады,ойлау логикасы |
| |дамиды; ашық сұрақтарға жауап бере отырып сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы |
| |бірге ойлауға үйренеді, диалогті қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді. |
|Түйінді идеялар (кілтті |«Жер – қазына, су – алтын, мал – байлық» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1. Таскөмір, мұнай, газ болыр 3 топқа бөлінеді. | |Плакаттар, түрлі |
| |2..Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру мақсатында ойын |«Үш шапалақ»арқылы |түсті бояулар. |
| |ұйымдастыру « Мен өмірді сүйемін, себебі......»деген |топтар бірін –бірі |Пайдалы қазбалардың|
| |аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып ойын |бағалайды. Критерий|суреттері |
| |жеткізе білуге үйрету. |бойынша бағалау | |
| |3.үйге берілген тапсырманы тест арқылы тексеру. | | |
| |Энциклопедия бойынша дайындарып келген оқушыларды тыңдау. | | |
|2.Тұсаукесер |1.Оқушылардың Қазақстанның пайдалы қазбалары туралы |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат, |
| |әңгімелерін тыңдау.- Пайдалы қазбалар адамға қандай пайда |бағалау. Топ ішінде|бояулар. |
| |әкеледі? Пайдалы қазбалар туралы алған білімдерін сызбаға |жұлдызша арқылы | |
| |толтырады. |бағалау. | |
| |2. «Жер асты байлықтары –бұл адам өмірі» деген сөздің | | |
| |мағынасын ашу. | | |
| |3. Проблемалық сұрақ: - Адам осы байлықтардың бәрін жойып | | |
| |жібермей ме? Егер пайдалы қазбалар қалмаса ,онда не болады?| | |
| | | | |
|3.Негізгі бөлім |1. Жұмбақтар шешіледі 1-топқа таскөмір,2-топқа мұнай |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта. |
| |,3-топқа газ беріледі. Оқушылар 3 топқа бөлініп ,жоспар |бағалау |Пайдалы қазбалар |
| |бойынша жұмыс жасайды.1. таскөмір,мұнай, газдың пайда |Критерий бойынша |түрлері,плакат.марк|
| |болуы. |бағалау. |ер. |
| |2. шартты белгілері.3 . қасиеттері . 4. Игеру жолдары. | | |
| |5. Өндіріс пен шаруашылықта пайдалану. Постерін қорғау. | | |
| |2.сергіту сәті. Көңілді би билету. | | |
| |4.Картамен жұмыс. | | |
| |Венн диаграммасын құрдырту.тас көмір мен мұнайды | | |
| |салыстыру. | | |
|4.Қорытынды |1.« Мұнай туралы ой» шағын эссе. |«Екі жұлдыз,бір | |
| |2.Әңгіме-дебат ұйымдастыру. 1-топ мұнайдың пайдасы туралы.2|тілек»әдісі арқылы | |
| |топ зияны туралы, 3-топ қай топтың қорғауы өте жақсы болды |өзара бағалайды | |
| |бағалайды. |Үш шапалақ арқылы | |
| | |бағалау. | |
| |3.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Бағалау парағы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |арқылы бағалау. | |
| |4.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Кескін картаға таскөмір, мұнай, газдың кен орындарын шартты белгілерімен белгілеп келу. |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия | «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы.тәжірибе жұмыстары. |
| |Оқушыларды мәселені талдауға.,салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім. |
|Нені дамыта аласыз? |Топ арасындағы ауызбіршілікті орнатып, сапалы білім мен саналы тәрбие алуға жағдай жасай аламын, |
| |сыни тұрғыдан ойлай білуге уйретемін. |
|Не сәтсіз өтті? |Оқушылардың топ арасында бір-бірімен келіспей қалған кездері болды. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Алдағы уақытта сабақты тиімді сапалы беру үшін сабақ жоспарларымды басқаша үлгіде құрғым |
| |келеді,оқушыларыма АТҚ-ны қолдана білуді үйреткім келеді. |
класс мұғалімі. Қысқа мерзімді жоспарлар.
[pic]
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
|Күні: |Пәні :әдебиеттік оқу |Класы:2 класс |
|Тақырыбы: |Үзілген гүл |
|Мақсаты |Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, |
| |дүниетанымын кеңейту. Ойлау есте сақтау және зерделеуін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру |
| |табиғатқа сүйіспеншілікке тәрбиелеу, жаратылыстың әрбір заты мен мүшесін құрметтеуге, қоршаған |
| |ортаны қорғауға, сақтауға үйрету. Сүйіспеншілік, мейірімділік қасиеттерін дамыту. |
| |1. Оқушыларға гүлдің түрлері, гүл ерекшеліктері, мекен ету ортасы, гүлдің пайдасы туралы мағлұмат |
| |беру. |
| |2. Гүл туралы ғылыми білімдерін кеңейту, таным қабілетін дамыту. |
| |3. Табиғатты сүюге, әдемілікке деген құштарлықты оятып, елімізді жасыл желекке айналдырып, |
| |гүлденуіне үлес қосуға тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже |Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады,өз ойларын ашық айта алады,топта пікірлесіп,ортақ |
| |шешімге келуге дағдыланады,қабілетін танытады,нені қалай оқу керектігін түсіне бастайды,өзін-өзі |
| |бағалайды,топта өзара бағалау жүргізеді,бағалаудың мәнін түсінеді,сын тұрғысынан ойланып,ой-пікірін|
| |айтуға үйрене бастайды |
|Түйінді идеялар (кілтті |Айта берме,сөз біткеннің бәрінде, |
|сөздер) |Ойлап сөйле,таңдап,дәмін,нәрінде. Ж.Баласағұни |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|Кіріспе |1.Тренинг. « Сиқырлы сандықша» ішінен сұрақ алып сұрақтарға | |сандықша |
| |жауап беру |«Үш шапалақ»арқылы |суреттер / |
| |2.Топқа бөлу. Гүл, табиғат, бөлме өсімдігі |топтар бірін –бірі |гүлдің, |
| |3.топ басшысын таңдап сайлау |бағалайды. |табиғаттың, бөлме|
| | | |өсімдіктерінің/ |
|Тұсаукесер |1.слайд арқылы табиғаттың, гүлдің , көктемнің суретін |«Үш шапалақ»арқылы |слайд |
| |түрлерін көрсетіп,бүгінгі сабақтың тақырыбын білу. |бағалау. Топ ішінде| |
| |2. Бөліктерге бөлінген әңгімені рет-ретімен орналастыру |гүл арқылы бағалау.| |
| | | | |
| |2. 3 топқа бөлініп берілген бөліктерді өз беттерінше оқып | | |
| |,өзара топта талқылайды, тақтаға шығып түсіндіреді | | |
| | | | |
|Негізгі бөлім |1. «Табиғатты қалай қорғаймыз?» деген тақырыпқа постер |Үш шапалақ арқылы | |
| |қорғайды. |бағалау, гүл арқылы| |
| |2 Сергіту сәті «Көктем» | | |
| |3. Гүлмінездің анасының бәшшек туралы айтқанын тауып оқып | | |
| |беру | | |
| |4. Өзіне таныс 1 өсімдік туралы білетінін дәптерге жазып , | | |
| |оқушыларға оқиды | | |
| |5.Суреттердің ішінен бәйшешектің суретін табу | | |
| |6. Бәйшешек туралы видео көрсету. | | |
|Қорытынды |Сұрақ: Бәйшешек қандай гүл? |«Екі жұлдыз,бір |«Құмырадағы гүл» |
| |Тақтаға сызба құру / бәйшешек сөзіне/ |тілек»әдісі арқылы | |
| |Гүлмінездің қателігін жою мақсатында гүл отырғызады. |өзара бағалайды | |
| |4.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. |Үш шапалақ арқылы | |
| |5.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |бағалау. | |
| |6.Екі жұлдыз бір тілек арқылы «Құмырадағы гүл» |Бағалау парағы | |
| |толтырылады.\кері байланыс\ |арқылы бағалау. | |
|Қосымша оқу |Бәйшешектің суретін салу, « Табиғат қандай тамаша!» тақырыбында эссе |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия |Кері байланыс «Құмырадағы гүл» , |
|Не сәтті өтті? |Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы.тәжірибе жұмыстары. |
| |Оқушыларды мәселені талдауға.,салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім. |
|Нені дамыта аласыз? |Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, АТҚ-ны қолдана білуді |
|Не сәтсіз өтті? |Сабақ басында оқушыларды топқа бөлуде кедергілер болды. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Тиімді сабақ үдерісін өзгерткім келеді,уақытты тиімді пайдаланғым келеді,оқушыларыма АТҚ-ны қолдана|
| |білуді үйреткім келеді. |
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы.
|Күні:24.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Кенді пайдалы қазбалар. |
|Мақсаты |Кенді пайдалы қазбалардың түрлерімен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Топтық ,ұжымдық жұмысқа|
| |дағдылану. |
| |Темір кенін игеру жолдары және оларды адамдардың шаруашылықта қолданылуы туралы білімдерін |
| |толықтыру. |
| |Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық |
| |ойлауын жетілдіру, талдау,саралау,қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Ақпаратты өз бетінше меңгере алады,мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады,кластастарын |
| |тыңдай білуге үйретеді,өзінің және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе |
| |біледі,диалог тәсілі алқылы еркін сөйлеуге дағдыланады. |
|Түйінді идеялар (кілтті |Ізден ,талпын,ерінбе. |
|сөздер) |Шешілер сонда түйінде. |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1.Амандасу . «Мен өмірді сүйемін,себебі........» деген | | |
| |аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып ,топқа |«Үш шапалақ»арқылы |Пайдалы |
| |ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету. |бірін –бірі |қазбалардың |
| |2. Мазайка әдісі арқылы топқа бөлінеді |бағалайды. |суреттері |
| |3. «Кім көп біледі» ойыны . \үй тапсырмасын сұрау\ | | |
|2.Тұсаукесер |Мәтінді өз бетінше оқып,топ бойынша талқылау. |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат,|
| | |бағалау. Топ ішінде|түрлі түсті |
| |1топқа кенді пайдалы қазбалардың түрлері туралы . 2-топ |жұлдызша арқылы |бояулар. |
| |кенді пайдалы қазбалардың қасиеті туралы. 3-топ |бағалау. | |
| |Қазақстандағы темір кен орындары туралы баяндап,постер |Критерий бойынша | |
| |қорғайды. |бағалау. | |
| |Мәтінің негізгі ойын білдіріп тұрған жерін тапқызып сызба | | |
| |құрастыру. | | |
|3.Негізгі бөлім |1.Кескін картамен жұмыс: темір кенінің кен орынын тауып , |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта, |
| |оны шартты белгімен белгілеу. |бағалау |құбылнама, кенді |
| |2. Жағдаят шешу. «Сөйлемді аяқта» |Критерий бойынша |пайдалы |
| |дидактикалық ойыны Егер барлық темір жойылып кетсе не |бағалау. |қазбалардың |
| |болады? Оқушылар жауапты былай бастайды: «Менің ойымша» | |түрлері. |
| |2. жұп болып жұмыс жасау. 1-жұп. Құбылнамамен тәжирибе | | |
| |жүргізеді, сонан соң темір кенін қалай қорытатындығын және | | |
| |адамдардың оларды қандай тәсілмен игеретіндігін айтады. | | |
| |2-жұп. Темір кенін қалай балқытатынын , оны өмірде | | |
| |пайдалануы туралы айтады. | | |
| |Кері байланыс. Сұрақтарға жауап беру. 1. Ең үлкен темір | | |
| |кенінің кен орынын айт. 2. Біздің еліміздің темір кенінің | | |
| |қоры бойынша әлем елдерінің ішінде бірінші орында екенін | | |
| |білесің бе? | | |
|4.Қорытынды |1.Оқушылар құрастырған сызбаны пайдаланып ,сабақ |Үш шапалақ арқылы |Стикерлер. |
| |қорытындылады |бағалау. | |
| |2.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Бағалау парағы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |арқылы бағалау. | |
| |3Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Шағын эссе жазып келу. Саколов- Сарыбай кен орыны туралы мағлұмат жинап келу |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия |Кері байланыс «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Сыни тұрғыда ойлана білді. Бағалау арқылы өз білімін саралады.Жұмысты түрлендіру арқылы пәнге деген|
| |қызығушылығы артты. |
|Нені дамыта аласыз? |Оқушылардың шығармашылық ізденісін дамыта аламын, еркін сөйлеп, пікірін ашық айтуға үйрете аламын. |
|Не сәтсіз өтті? |Оқушылардың ойларын ашық жеткізуі, кей оқушылардың ашық пікірін айта алмауы. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Оқушы қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес түбегейлі сабақтың өткізілу формасын өзгерткім |
| |келеді. |
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
|Күні:25.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Түсті металл кендері. |
|Мақсаты |Оқушыларды түсті металл кендерімен,олардың қасиеттерімен таныстыру. |
| |1. Түсті металлды қолданылуы туралы білімдерін толықтыру. |
| |2.Оқушының ойлауын жетілдіру, талдау,саралау,қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Мәтінді өз бетінше оқып.мазмұнын ұғына алады;өз ойларын талдай және саралай алады,ойлау логикасы |
| |дамиды;таным әрекеті үдерісінде қарым –қатынас шеберлігі қалыптасады;сұрақ қоя білу дағдылары |
| |дамиды;сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді;топтық таныстырылым құруға төселеді; ұжымдық ойлау,ұжымдық |
| |тұжырымдар жасауға белсене қатысады. |
|Түйінді идеялар (кілтті |І«Табиғат – адамзаттың өмір нәрі, қажетінің табылар содан бәрі» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1. сабақ басында оқушылар психологиялық тренингеке қатысады.| | |
| |«Мен сізді таныстырғым келеді» тренингінде оқушылар |«Үш шапалақ»арқылы |Пайдалы |
| |қасындағы тұрған көршісін жақсы жақтарын айтып таныстырады. |топтар бірін –бірі |қазбалардың |
| |2..Топқа бөлу. Оқушыларға пайдалы қазбалардың түрлері |бағалайды. Критерий|суреттері. |
| |таратылып беріледі, сол бойынша 3 топқа бөлінеді. 1-топ |бойынша бағалау | |
| |жанғыш пайдалы қазбалар,2-топ кенді пайдалы қазбалар,3-топ | | |
| |кенге жатпайтын пайдалы қазбалар. | | |
|2.Тұсаукесер |1. Ыстық орындық»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат,|
| | |бағалау. Топ ішінде|бояулар. Тірек |
| | |жұлдызша арқылы |сызбалар. |
| |Әр топқа тірек сызба таратылады. Оқушылар тірек қағаздағы |бағалау. | |
| |мәтінді оқып , одан соң пайдалы қазбаларды сызба бойынша | | |
| |саралап талдайды. Тірек қағазға жазылатын мәтін үлгісі. « | | |
| |Әктас ақ, сұрғылт немесе сарғыш түсті болады. Ол-ақ | | |
| |кеуекті,қатты, арамен оңай кесілетін және өңделетін тас. | | |
| |Әктастан тұратын таулар бар. Олар шаңқай аппақ болады. Таза | | |
| |құм мен әктасты қосып ақ кірпіш жасайды. Бұрынғы кезде одан | | |
| |шіркеулер мен қамалдар тұрғызған.» оқушылар мәтінді оқып | | |
| |төмендегі жоспар бойынша талдап саралайды. | | |
| |Аты | | |
| |Шартты белгісі. | | |
| |Қасиеті | | |
| |Игеру , өндіру жолдары. | | |
| |Маңызы мен шаруашылықта қолданылуы. | | |
| |Кен орыны. | | |
| | | | |
|3.Негізгі бөлім |1. Мәтінді бөліктерге бөліп оқыту.1-топ алтын мер күміс |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта. |
| |туралы; 2-топ мыс пен алюминий туралы; 3 топ мыс, жез бен |бағалау,критерий |Түсті металдар, |
| |қола туралы бөліктерді оқиды. Топ ішінде талқылайды. |бойынша бағалау. |қара металдар, |
| |2. Санау арқылы топқа бөлу. Әр топтан келген оқушылар өз | |алюминий. |
| |тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Сол түсінгендері | | |
| |бойынша постер қорғау. | | |
| |3.сергіту сәті. Оқушыларға қоян, кенгуру, маймыл суреттерін | | |
| |беріп сомдатып сергіту. | | |
| |4.Картамен жұмыс.Картадан алюминий, полиметалл кен | | |
| |орындарын тауып кескін картаға белгілету. | | |
|4.Қорытынды |«Кел ойланайық!» |«Екі жұлдыз,бір | |
| |- Түсті металдардың адамзатқа қандай пайдасы бар? |тілек»әдісі арқылы | |
| |2.Сызба құрастыру. Түсті металдарға нелер жатады? |өзара бағалайды | |
| |3.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Үш шапалақ арқылы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |бағалау. | |
| |4.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |Бағалау парағы | |
| | |арқылы бағалау. | |
| | |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Энциклопедиядан түсті металдар туралы қосымша іздеп келу. |
|Үйге тапсырма |« Түсті металл кендері» мәтінін оқып келу |
|Рефлексия |Кері байланыс «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Өз пікірлерін сенімді, әрі дәлелді , тұжырымды жеткізе білуге дағдыланды. Тірек сызба бойынша жұмыс|
| |нәтижелі өтті. |
|Нені дамыта аласыз? | |
| |Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын одан әрі жетілдіре аламын. |
|Не сәтсіз өтті? |Кейбір оқушылардың топ арасында өз ойын ашық айта алмауы. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Түбегейлі оқу жоспарын өзгертіп, шығармашылықпен жұмыс жасауға оқушыларды үйреткім келеді. |
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы
|Күні:31.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Тас көмір, мұнай және газ. |
|Мақсаты |Жанғыш пайдалы қазба- мұнай мен газдың қасиеттерімен таныстыру. |
| |1. Жанғыш пайдалы қазбалардың қасиеттерімен таныстыру, пайдалы қазбаларды игеретін адамдардың |
| |кәсібі туралы мағлұмат беру. |
| |2.Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық |
| |ойлауын жетілдіру, талдау,саралау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Мәтін бойынша түсінгендерін ортаға салып;өз ойларын талдай және саралай алады,ойлау логикасы |
| |дамиды; ашық сұрақтарға жауап бере отырып сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы |
| |бірге ойлауға үйренеді, диалогті қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді. |
|Түйінді идеялар (кілтті |«Жер – қазына, су – алтын, мал – байлық» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1. Таскөмір, мұнай, газ болыр 3 топқа бөлінеді. | |Плакаттар, түрлі |
| |2..Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру мақсатында ойын |«Үш шапалақ»арқылы |түсті бояулар. |
| |ұйымдастыру « Мен өмірді сүйемін, себебі......»деген |топтар бірін –бірі |Пайдалы қазбалардың|
| |аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып ойын |бағалайды. Критерий|суреттері |
| |жеткізе білуге үйрету. |бойынша бағалау | |
| |3.үйге берілген тапсырманы тест арқылы тексеру. | | |
| |Энциклопедия бойынша дайындарып келген оқушыларды тыңдау. | | |
|2.Тұсаукесер |1.Оқушылардың Қазақстанның пайдалы қазбалары туралы |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат, |
| |әңгімелерін тыңдау.- Пайдалы қазбалар адамға қандай пайда |бағалау. Топ ішінде|бояулар. |
| |әкеледі? Пайдалы қазбалар туралы алған білімдерін сызбаға |жұлдызша арқылы | |
| |толтырады. |бағалау. | |
| |2. «Жер асты байлықтары –бұл адам өмірі» деген сөздің | | |
| |мағынасын ашу. | | |
| |3. Проблемалық сұрақ: - Адам осы байлықтардың бәрін жойып | | |
| |жібермей ме? Егер пайдалы қазбалар қалмаса ,онда не болады?| | |
| | | | |
|3.Негізгі бөлім |1. Жұмбақтар шешіледі 1-топқа таскөмір,2-топқа мұнай |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта. |
| |,3-топқа газ беріледі. Оқушылар 3 топқа бөлініп ,жоспар |бағалау |Пайдалы қазбалар |
| |бойынша жұмыс жасайды.1. таскөмір,мұнай, газдың пайда |Критерий бойынша |түрлері,плакат.марк|
| |болуы. |бағалау. |ер. |
| |2. шартты белгілері.3 . қасиеттері . 4. Игеру жолдары. | | |
| |5. Өндіріс пен шаруашылықта пайдалану. Постерін қорғау. | | |
| |2.сергіту сәті. Көңілді би билету. | | |
| |4.Картамен жұмыс. | | |
| |Венн диаграммасын құрдырту.тас көмір мен мұнайды | | |
| |салыстыру. | | |
|4.Қорытынды |1.« Мұнай туралы ой» шағын эссе. |«Екі жұлдыз,бір | |
| |2.Әңгіме-дебат ұйымдастыру. 1-топ мұнайдың пайдасы туралы.2|тілек»әдісі арқылы | |
| |топ зияны туралы, 3-топ қай топтың қорғауы өте жақсы болды |өзара бағалайды | |
| |бағалайды. |Үш шапалақ арқылы | |
| | |бағалау. | |
| |3.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Бағалау парағы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |арқылы бағалау. | |
| |4.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Кескін картаға таскөмір, мұнай, газдың кен орындарын шартты белгілерімен белгілеп келу. |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия | «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы.тәжірибе жұмыстары. |
| |Оқушыларды мәселені талдауға.,салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім. |
|Нені дамыта аласыз? |Топ арасындағы ауызбіршілікті орнатып, сапалы білім мен саналы тәрбие алуға жағдай жасай аламын, |
| |сыни тұрғыдан ойлай білуге уйретемін. |
|Не сәтсіз өтті? |Оқушылардың топ арасында бір-бірімен келіспей қалған кездері болды. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Алдағы уақытта сабақты тиімді сапалы беру үшін сабақ жоспарларымды басқаша үлгіде құрғым |
| |келеді,оқушыларыма АТҚ-ны қолдана білуді үйреткім келеді. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz