Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Үзілген гүл

Ақтөбе облысы.Байғанан ауданы. №3 Қарауылкелді орта мектебінің бастауыш
класс мұғалімі. Қысқа мерзімді жоспарлар.
[pic]
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы

|Күні: |Пәні :әдебиеттік оқу |Класы:2 класс |
|Тақырыбы: |Үзілген гүл |
|Мақсаты |Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, |
| |дүниетанымын кеңейту. Ойлау есте сақтау және зерделеуін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру |
| |табиғатқа сүйіспеншілікке тәрбиелеу, жаратылыстың әрбір заты мен мүшесін құрметтеуге, қоршаған |
| |ортаны қорғауға, сақтауға үйрету. Сүйіспеншілік, мейірімділік қасиеттерін дамыту. |
| |1. Оқушыларға гүлдің түрлері, гүл ерекшеліктері, мекен ету ортасы, гүлдің пайдасы туралы мағлұмат |
| |беру. |
| |2. Гүл туралы ғылыми білімдерін кеңейту, таным қабілетін дамыту. |
| |3. Табиғатты сүюге, әдемілікке деген құштарлықты оятып, елімізді жасыл желекке айналдырып, |
| |гүлденуіне үлес қосуға тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже |Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады,өз ойларын ашық айта алады,топта пікірлесіп,ортақ |
| |шешімге келуге дағдыланады,қабілетін танытады,нені қалай оқу керектігін түсіне бастайды,өзін-өзі |
| |бағалайды,топта өзара бағалау жүргізеді,бағалаудың мәнін түсінеді,сын тұрғысынан ойланып,ой-пікірін|
| |айтуға үйрене бастайды |
|Түйінді идеялар (кілтті |Айта берме,сөз біткеннің бәрінде, |
|сөздер) |Ойлап сөйле,таңдап,дәмін,нәрінде. Ж.Баласағұни |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|Кіріспе |1.Тренинг. « Сиқырлы сандықша» ішінен сұрақ алып сұрақтарға | |сандықша |
| |жауап беру |«Үш шапалақ»арқылы |суреттер / |
| |2.Топқа бөлу. Гүл, табиғат, бөлме өсімдігі |топтар бірін –бірі |гүлдің, |
| |3.топ басшысын таңдап сайлау |бағалайды. |табиғаттың, бөлме|
| | | |өсімдіктерінің/ |
|Тұсаукесер |1.слайд арқылы табиғаттың, гүлдің , көктемнің суретін |«Үш шапалақ»арқылы |слайд |
| |түрлерін көрсетіп,бүгінгі сабақтың тақырыбын білу. |бағалау. Топ ішінде| |
| |2. Бөліктерге бөлінген әңгімені рет-ретімен орналастыру |гүл арқылы бағалау.| |
| | | | |
| |2. 3 топқа бөлініп берілген бөліктерді өз беттерінше оқып | | |
| |,өзара топта талқылайды, тақтаға шығып түсіндіреді | | |
| | | | |
|Негізгі бөлім |1. «Табиғатты қалай қорғаймыз?» деген тақырыпқа постер |Үш шапалақ арқылы | |
| |қорғайды. |бағалау, гүл арқылы| |
| |2 Сергіту сәті «Көктем» | | |
| |3. Гүлмінездің анасының бәшшек туралы айтқанын тауып оқып | | |
| |беру | | |
| |4. Өзіне таныс 1 өсімдік туралы білетінін дәптерге жазып , | | |
| |оқушыларға оқиды | | |
| |5.Суреттердің ішінен бәйшешектің суретін табу | | |
| |6. Бәйшешек туралы видео көрсету. | | |
|Қорытынды |Сұрақ: Бәйшешек қандай гүл? |«Екі жұлдыз,бір |«Құмырадағы гүл» |
| |Тақтаға сызба құру / бәйшешек сөзіне/ |тілек»әдісі арқылы | |
| |Гүлмінездің қателігін жою мақсатында гүл отырғызады. |өзара бағалайды | |
| |4.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. |Үш шапалақ арқылы | |
| |5.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |бағалау. | |
| |6.Екі жұлдыз бір тілек арқылы «Құмырадағы гүл» |Бағалау парағы | |
| |толтырылады.\кері байланыс\ |арқылы бағалау. | |
|Қосымша оқу |Бәйшешектің суретін салу, « Табиғат қандай тамаша!» тақырыбында эссе |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия |Кері байланыс «Құмырадағы гүл» , |
|Не сәтті өтті? |Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы.тәжірибе жұмыстары. |
| |Оқушыларды мәселені талдауға.,салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім. |
|Нені дамыта аласыз? |Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, АТҚ-ны қолдана білуді |
|Не сәтсіз өтті? |Сабақ басында оқушыларды топқа бөлуде кедергілер болды. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Тиімді сабақ үдерісін өзгерткім келеді,уақытты тиімді пайдаланғым келеді,оқушыларыма АТҚ-ны қолдана|
| |білуді үйреткім келеді. |

Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы.

|Күні:24.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Кенді пайдалы қазбалар. |
|Мақсаты |Кенді пайдалы қазбалардың түрлерімен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Топтық ,ұжымдық жұмысқа|
| |дағдылану. |
| |Темір кенін игеру жолдары және оларды адамдардың шаруашылықта қолданылуы туралы білімдерін |
| |толықтыру. |
| |Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық |
| |ойлауын жетілдіру, талдау,саралау,қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Ақпаратты өз бетінше меңгере алады,мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады,кластастарын |
| |тыңдай білуге үйретеді,өзінің және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе |
| |біледі,диалог тәсілі алқылы еркін сөйлеуге дағдыланады. |
|Түйінді идеялар (кілтті |Ізден ,талпын,ерінбе. |
|сөздер) |Шешілер сонда түйінде. |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1.Амандасу . «Мен өмірді сүйемін,себебі........» деген | | |
| |аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып ,топқа |«Үш шапалақ»арқылы |Пайдалы |
| |ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету. |бірін –бірі |қазбалардың |
| |2. Мазайка әдісі арқылы топқа бөлінеді |бағалайды. |суреттері |
| |3. «Кім көп біледі» ойыны . \үй тапсырмасын сұрау\ | | |
|2.Тұсаукесер |Мәтінді өз бетінше оқып,топ бойынша талқылау. |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат,|
| | |бағалау. Топ ішінде|түрлі түсті |
| |1топқа кенді пайдалы қазбалардың түрлері туралы . 2-топ |жұлдызша арқылы |бояулар. |
| |кенді пайдалы қазбалардың қасиеті туралы. 3-топ |бағалау. | |
| |Қазақстандағы темір кен орындары туралы баяндап,постер |Критерий бойынша | |
| |қорғайды. |бағалау. | |
| |Мәтінің негізгі ойын білдіріп тұрған жерін тапқызып сызба | | |
| |құрастыру. | | |
|3.Негізгі бөлім |1.Кескін картамен жұмыс: темір кенінің кен орынын тауып , |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта, |
| |оны шартты белгімен белгілеу. |бағалау |құбылнама, кенді |
| |2. Жағдаят шешу. «Сөйлемді аяқта» |Критерий бойынша |пайдалы |
| |дидактикалық ойыны Егер барлық темір жойылып кетсе не |бағалау. |қазбалардың |
| |болады? Оқушылар жауапты былай бастайды: «Менің ойымша» | |түрлері. |
| |2. жұп болып жұмыс жасау. 1-жұп. Құбылнамамен тәжирибе | | |
| |жүргізеді, сонан соң темір кенін қалай қорытатындығын және | | |
| |адамдардың оларды қандай тәсілмен игеретіндігін айтады. | | |
| |2-жұп. Темір кенін қалай балқытатынын , оны өмірде | | |
| |пайдалануы туралы айтады. | | |
| |Кері байланыс. Сұрақтарға жауап беру. 1. Ең үлкен темір | | |
| |кенінің кен орынын айт. 2. Біздің еліміздің темір кенінің | | |
| |қоры бойынша әлем елдерінің ішінде бірінші орында екенін | | |
| |білесің бе? | | |
|4.Қорытынды |1.Оқушылар құрастырған сызбаны пайдаланып ,сабақ |Үш шапалақ арқылы |Стикерлер. |
| |қорытындылады |бағалау. | |
| |2.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Бағалау парағы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |арқылы бағалау. | |
| |3Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Шағын эссе жазып келу. Саколов- Сарыбай кен орыны туралы мағлұмат жинап келу |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия |Кері байланыс «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Сыни тұрғыда ойлана білді. Бағалау арқылы өз білімін саралады.Жұмысты түрлендіру арқылы пәнге деген|
| |қызығушылығы артты. |
|Нені дамыта аласыз? |Оқушылардың шығармашылық ізденісін дамыта аламын, еркін сөйлеп, пікірін ашық айтуға үйрете аламын. |
|Не сәтсіз өтті? |Оқушылардың ойларын ашық жеткізуі, кей оқушылардың ашық пікірін айта алмауы. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Оқушы қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес түбегейлі сабақтың өткізілу формасын өзгерткім |
| |келеді. |

Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы

|Күні:25.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Түсті металл кендері. |
|Мақсаты |Оқушыларды түсті металл кендерімен,олардың қасиеттерімен таныстыру. |
| |1. Түсті металлды қолданылуы туралы білімдерін толықтыру. |
| |2.Оқушының ойлауын жетілдіру, талдау,саралау,қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Мәтінді өз бетінше оқып.мазмұнын ұғына алады;өз ойларын талдай және саралай алады,ойлау логикасы |
| |дамиды;таным әрекеті үдерісінде қарым –қатынас шеберлігі қалыптасады;сұрақ қоя білу дағдылары |
| |дамиды;сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді;топтық таныстырылым құруға төселеді; ұжымдық ойлау,ұжымдық |
| |тұжырымдар жасауға белсене қатысады. |
|Түйінді идеялар (кілтті |І«Табиғат – адамзаттың өмір нәрі, қажетінің табылар содан бәрі» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1. сабақ басында оқушылар психологиялық тренингеке қатысады.| | |
| |«Мен сізді таныстырғым келеді» тренингінде оқушылар |«Үш шапалақ»арқылы |Пайдалы |
| |қасындағы тұрған көршісін жақсы жақтарын айтып таныстырады. |топтар бірін –бірі |қазбалардың |
| |2..Топқа бөлу. Оқушыларға пайдалы қазбалардың түрлері |бағалайды. Критерий|суреттері. |
| |таратылып беріледі, сол бойынша 3 топқа бөлінеді. 1-топ |бойынша бағалау | |
| |жанғыш пайдалы қазбалар,2-топ кенді пайдалы қазбалар,3-топ | | |
| |кенге жатпайтын пайдалы қазбалар. | | |
|2.Тұсаукесер |1. Ыстық орындық»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат,|
| | |бағалау. Топ ішінде|бояулар. Тірек |
| | |жұлдызша арқылы |сызбалар. |
| |Әр топқа тірек сызба таратылады. Оқушылар тірек қағаздағы |бағалау. | |
| |мәтінді оқып , одан соң пайдалы қазбаларды сызба бойынша | | |
| |саралап талдайды. Тірек қағазға жазылатын мәтін үлгісі. « | | |
| |Әктас ақ, сұрғылт немесе сарғыш түсті болады. Ол-ақ | | |
| |кеуекті,қатты, арамен оңай кесілетін және өңделетін тас. | | |
| |Әктастан тұратын таулар бар. Олар шаңқай аппақ болады. Таза | | |
| |құм мен әктасты қосып ақ кірпіш жасайды. Бұрынғы кезде одан | | |
| |шіркеулер мен қамалдар тұрғызған.» оқушылар мәтінді оқып | | |
| |төмендегі жоспар бойынша талдап саралайды. | | |
| |Аты | | |
| |Шартты белгісі. | | |
| |Қасиеті | | |
| |Игеру , өндіру жолдары. | | |
| |Маңызы мен шаруашылықта қолданылуы. | | |
| |Кен орыны. | | |
| | | | |
|3.Негізгі бөлім |1. Мәтінді бөліктерге бөліп оқыту.1-топ алтын мер күміс |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта. |
| |туралы; 2-топ мыс пен алюминий туралы; 3 топ мыс, жез бен |бағалау,критерий |Түсті металдар, |
| |қола туралы бөліктерді оқиды. Топ ішінде талқылайды. |бойынша бағалау. |қара металдар, |
| |2. Санау арқылы топқа бөлу. Әр топтан келген оқушылар өз | |алюминий. |
| |тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Сол түсінгендері | | |
| |бойынша постер қорғау. | | |
| |3.сергіту сәті. Оқушыларға қоян, кенгуру, маймыл суреттерін | | |
| |беріп сомдатып сергіту. | | |
| |4.Картамен жұмыс.Картадан алюминий, полиметалл кен | | |
| |орындарын тауып кескін картаға белгілету. | | |
|4.Қорытынды |«Кел ойланайық!» |«Екі жұлдыз,бір | |
| |- Түсті металдардың адамзатқа қандай пайдасы бар? |тілек»әдісі арқылы | |
| |2.Сызба құрастыру. Түсті металдарға нелер жатады? |өзара бағалайды | |
| |3.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Үш шапалақ арқылы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |бағалау. | |
| |4.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |Бағалау парағы | |
| | |арқылы бағалау. | |
| | |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Энциклопедиядан түсті металдар туралы қосымша іздеп келу. |
|Үйге тапсырма |« Түсті металл кендері» мәтінін оқып келу |
|Рефлексия |Кері байланыс «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Өз пікірлерін сенімді, әрі дәлелді , тұжырымды жеткізе білуге дағдыланды. Тірек сызба бойынша жұмыс|
| |нәтижелі өтті. |
|Нені дамыта аласыз? | |
| |Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын одан әрі жетілдіре аламын. |
|Не сәтсіз өтті? |Кейбір оқушылардың топ арасында өз ойын ашық айта алмауы. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Түбегейлі оқу жоспарын өзгертіп, шығармашылықпен жұмыс жасауға оқушыларды үйреткім келеді. |

Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы

|Күні:31.10.2013 |Пәні :дүниетану |Класы:4 класс |
|Тақырыбы: |Тас көмір, мұнай және газ. |
|Мақсаты |Жанғыш пайдалы қазба- мұнай мен газдың қасиеттерімен таныстыру. |
| |1. Жанғыш пайдалы қазбалардың қасиеттерімен таныстыру, пайдалы қазбаларды игеретін адамдардың |
| |кәсібі туралы мағлұмат беру. |
| |2.Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық |
| |ойлауын жетілдіру, талдау,саралау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Мәтін бойынша түсінгендерін ортаға салып;өз ойларын талдай және саралай алады,ойлау логикасы |
| |дамиды; ашық сұрақтарға жауап бере отырып сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы |
| |бірге ойлауға үйренеді, диалогті қолдану арқылы сөйлеу мәдениеті жүйеленеді. |
|Түйінді идеялар (кілтті |«Жер – қазына, су – алтын, мал – байлық» |
|сөздер) | |
|Сабақ кезеңдері: |Сабақ барысы |Бағалау |ресурстар |
|1.Кіріспе |1. Таскөмір, мұнай, газ болыр 3 топқа бөлінеді. | |Плакаттар, түрлі |
| |2..Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру мақсатында ойын |«Үш шапалақ»арқылы |түсті бояулар. |
| |ұйымдастыру « Мен өмірді сүйемін, себебі......»деген |топтар бірін –бірі |Пайдалы қазбалардың|
| |аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып ойын |бағалайды. Критерий|суреттері |
| |жеткізе білуге үйрету. |бойынша бағалау | |
| |3.үйге берілген тапсырманы тест арқылы тексеру. | | |
| |Энциклопедия бойынша дайындарып келген оқушыларды тыңдау. | | |
|2.Тұсаукесер |1.Оқушылардың Қазақстанның пайдалы қазбалары туралы |«Үш шапалақ»арқылы |Слайдтар. Плакат, |
| |әңгімелерін тыңдау.- Пайдалы қазбалар адамға қандай пайда |бағалау. Топ ішінде|бояулар. |
| |әкеледі? Пайдалы қазбалар туралы алған білімдерін сызбаға |жұлдызша арқылы | |
| |толтырады. |бағалау. | |
| |2. «Жер асты байлықтары –бұл адам өмірі» деген сөздің | | |
| |мағынасын ашу. | | |
| |3. Проблемалық сұрақ: - Адам осы байлықтардың бәрін жойып | | |
| |жібермей ме? Егер пайдалы қазбалар қалмаса ,онда не болады?| | |
| | | | |
|3.Негізгі бөлім |1. Жұмбақтар шешіледі 1-топқа таскөмір,2-топқа мұнай |Үш шапалақ арқылы |Слайдтар,карта. |
| |,3-топқа газ беріледі. Оқушылар 3 топқа бөлініп ,жоспар |бағалау |Пайдалы қазбалар |
| |бойынша жұмыс жасайды.1. таскөмір,мұнай, газдың пайда |Критерий бойынша |түрлері,плакат.марк|
| |болуы. |бағалау. |ер. |
| |2. шартты белгілері.3 . қасиеттері . 4. Игеру жолдары. | | |
| |5. Өндіріс пен шаруашылықта пайдалану. Постерін қорғау. | | |
| |2.сергіту сәті. Көңілді би билету. | | |
| |4.Картамен жұмыс. | | |
| |Венн диаграммасын құрдырту.тас көмір мен мұнайды | | |
| |салыстыру. | | |
|4.Қорытынды |1.« Мұнай туралы ой» шағын эссе. |«Екі жұлдыз,бір | |
| |2.Әңгіме-дебат ұйымдастыру. 1-топ мұнайдың пайдасы туралы.2|тілек»әдісі арқылы | |
| |топ зияны туралы, 3-топ қай топтың қорғауы өте жақсы болды |өзара бағалайды | |
| |бағалайды. |Үш шапалақ арқылы | |
| | |бағалау. | |
| |3.топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін |Бағалау парағы | |
| |бағдаршам арқылы бағалайды. |арқылы бағалау. | |
| |4.Оқушыларды бағалау \мұғалім\ |3түрлі түсті | |
| | |пайдалану арқылы | |
| | |бағалау. | |
|Қосымша оқу |Кескін картаға таскөмір, мұнай, газдың кен орындарын шартты белгілерімен белгілеп келу. |
|Үйге тапсырма |Мәтінді түсініп оқып келу. |
|Рефлексия | «Бағдаршам» |
|Не сәтті өтті? |Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы.тәжірибе жұмыстары. |
| |Оқушыларды мәселені талдауға.,салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім. |
|Нені дамыта аласыз? |Топ арасындағы ауызбіршілікті орнатып, сапалы білім мен саналы тәрбие алуға жағдай жасай аламын, |
| |сыни тұрғыдан ойлай білуге уйретемін. |
|Не сәтсіз өтті? |Оқушылардың топ арасында бір-бірімен келіспей қалған кездері болды. |
|Нені өзгерткіңіз келеді?|Алдағы уақытта сабақты тиімді сапалы беру үшін сабақ жоспарларымды басқаша үлгіде құрғым |
| |келеді,оқушыларыма АТҚ-ны қолдана білуді үйреткім келеді. |

Ұқсас жұмыстар
Табиғатқа құштармын
ПОЭЗИЯ КЕШІ Строка, оборванная пулей Оқпен үзілген өлең жолдары
Тұрмыстық электр құралдарды өңдеу
Құрақ құрау. түрлері және қолданылуы
Моншақтан гүл тоқу, гүл шоғыры
Аққулар ұйықтағанда Ақиық ақын Мұқағали Мақатаевқа арналған әдеби - сазды кештің сценарийі
Күз сыйы. даярлық тобы
Төрт түліктің кеңесі.Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік малдың ерекшелігіне тоқталу
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Электр тізбегі және оның негізгі элементтері
Пәндер