Үзілген гүл

Ақтөбе облысы. Байғанан ауданы. №3 Қарауылкелді орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі. Қысқа мерзімді жоспарлар.

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы

Күні:
Пәні :әдебиеттік оқу
Класы:2 класс
Күні:: Тақырыбы:
Пәні :әдебиеттік оқу: Үзілген гүл
Күні:: Мақсаты
Пәні :әдебиеттік оқу: Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту. Ойлау есте сақтау және зерделеуін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру табиғатқа сүйіспеншілікке тәрбиелеу, жаратылыстың әрбір заты мен мүшесін құрметтеуге, қоршаған ортаны қорғауға, сақтауға үйрету. Сүйіспеншілік, мейірімділік қасиеттерін дамыту.
1. Оқушыларға гүлдің түрлері, гүл ерекшеліктері, мекен ету ортасы, гүлдің пайдасы туралы мағлұмат беру.
2. Гүл туралы ғылыми білімдерін кеңейту, таным қабілетін дамыту.
3. Табиғатты сүюге, әдемілікке деген құштарлықты оятып, елімізді жасыл желекке айналдырып, гүлденуіне үлес қосуға тәрбиелеу.
Күні:: Күтілетін нәтиже
Пәні :әдебиеттік оқу: Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, өз ойларын ашық айта алады, топта пікірлесіп, ортақ шешімге келуге дағдыланады, қабілетін танытады, нені қалай оқу керектігін түсіне бастайды, өзін-өзі бағалайды, топта өзара бағалау жүргізеді, бағалаудың мәнін түсінеді, сын тұрғысынан ойланып, ой-пікірін айтуға үйрене бастайды
Күні:: Түйінді идеялар (кілтті сөздер)
Пәні :әдебиеттік оқу:

Айта берме, сөз біткеннің бәрінде,

Ойлап сөйле, таңдап, дәмін, нәрінде. Ж. Баласағұни

Күні:: Сабақ кезеңдері:
Пәні :әдебиеттік оқу: Сабақ барысы
Класы:2 класс: Бағалау
ресурстар
Күні::
  1. Кіріспе
Пәні :әдебиеттік оқу:

1. Тренинг. « Сиқырлы сандықша» ішінен сұрақ алып сұрақтарға жауап беру

2. Топқа бөлу. Гүл, табиғат, бөлме өсімдігі

3. топ басшысын таңдап сайлау

Класы:2 класс: «Үш шапалақ»арқылы топтар бірін -бірі бағалайды.

сандықша

суреттер / гүлдің, табиғаттың, бөлме өсімдіктерінің/

Күні::
  1. Тұсаукесер
Пәні :әдебиеттік оқу:

1. слайд арқылы табиғаттың, гүлдің, көктемнің суретін түрлерін көрсетіп, бүгінгі сабақтың тақырыбын білу.

2. Бөліктерге бөлінген әңгімені рет-ретімен орналастыру

2. 3 топқа бөлініп берілген бөліктерді өз беттерінше оқып, өзара топта талқылайды, тақтаға шығып түсіндіреді

Класы:2 класс: «Үш шапалақ»арқылы бағалау. Топ ішінде гүл арқылы бағалау.
слайд
Күні::
  1. Негізгі бөлім
Пәні :әдебиеттік оқу:

1. «Табиғатты қалай қорғаймыз?» деген тақырыпқа постер қорғайды.

2 Сергіту сәті «Көктем»

3. Гүлмінездің анасының бәшшек туралы айтқанын тауып оқып беру

4. Өзіне таныс 1 өсімдік туралы білетінін дәптерге жазып, оқушыларға оқиды

5. Суреттердің ішінен бәйшешектің суретін табу

6. Бәйшешек туралы видео көрсету.

Класы:2 класс: Үш шапалақ арқылы бағалау, гүл арқылы
Күні::
  1. Қорытынды
Пәні :әдебиеттік оқу:
  1. Сұрақ: Бәйшешек қандай гүл?
  2. Тақтаға сызба құру / бәйшешек сөзіне/
  3. Гүлмінездің қателігін жою мақсатында гүл отырғызады.

4. топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.

5. Оқушыларды бағалау \мұғалім\

6. Екі жұлдыз бір тілек арқылы «Құмырадағы гүл» толтырылады. \кері байланыс\

Класы:2 класс:

«Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы өзара бағалайды

Үш шапалақ арқылы бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау.

«Құмырадағы гүл»
Күні::

Қосымша оқу

Үйге тапсырма

Пәні :әдебиеттік оқу:

Бәйшешектің суретін салу, « Табиғат қандай тамаша!» тақырыбында эссе

Мәтінді түсініп оқып келу.

Күні:: Рефлексия
Пәні :әдебиеттік оқу: Кері байланыс «Құмырадағы гүл»,
Күні::

Не сәтті өтті?

Нені дамыта аласыз?

Пәні :әдебиеттік оқу:

Топ бойынша жұмыс жасағандары, шығармашылық жұмыстағы тапсырманың орындалуы. тәжірибе жұмыстары. Оқушыларды мәселені талдауға., салыстыруға жетеледім. Ынтымақтастықпен жұмыс жасауға бағыт бердім.

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, АТҚ-ны қолдана білуді

Күні::

Не сәтсіз өтті?

Нені өзгерткіңіз келеді?

Пәні :әдебиеттік оқу:

Сабақ басында оқушыларды топқа бөлуде кедергілер болды.

Тиімді сабақ үдерісін өзгерткім келеді, уақытты тиімді пайдаланғым келеді, оқушыларыма АТҚ-ны қолдана білуді үйреткім келеді.

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы.

Күні:24. 10. 2013
Пәні :дүниетану
Класы:4 класс
Күні:24. 10. 2013: Тақырыбы:
Пәні :дүниетану: Кенді пайдалы қазбалар.
Күні:24. 10. 2013: Мақсаты
Пәні :дүниетану:

Кенді пайдалы қазбалардың түрлерімен және олардың қасиеттерімен таныстыру. Топтық, ұжымдық жұмысқа дағдылану.

  1. Темір кенін игеру жолдары және оларды адамдардың шаруашылықта қолданылуы туралы білімдерін толықтыру.
  2. Табиғаттағы заттар мен құбылыстар арасындағы қатынас түрлерін бақылату арқылы оқушының логикалық ойлауын жетілдіру, талдау, саралау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Күні:24. 10. 2013: Күтілетін нәтиже
Пәні :дүниетану: Ақпаратты өз бетінше меңгере алады, мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады, кластастарын тыңдай білуге үйретеді, өзінің және өзінің кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті бөлісе біледі, диалог тәсілі алқылы еркін сөйлеуге дағдыланады.
Күні:24. 10. 2013: Түйінді идеялар (кілтті сөздер)
Пәні :дүниетану:

Ізден, талпын, ерінбе.

Шешілер сонда түйінде.

Күні:24. 10. 2013: Сабақ кезеңдері:
Пәні :дүниетану: Сабақ барысы
Класы:4 класс: Бағалау
ресурстар
Күні:24. 10. 2013:

1. Кіріспе

Пәні :дүниетану:

1. Амандасу . «Мен өмірді сүйемін, себебі . . . » деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.

2. Мазайка әдісі арқылы топқа бөлінеді

3. «Кім көп біледі» ойыны . \үй тапсырмасын сұрау\

Класы:4 класс: «Үш шапалақ»арқылы бірін -бірі бағалайды.
Пайдалы қазбалардың суреттері
Күні:24. 10. 2013:

2. Тұсаукесер

Пәні :дүниетану:
  1. Мәтінді өз бетінше оқып, топ бойынша талқылау.
  2. 1топқа кенді пайдалы қазбалардың түрлері туралы . 2-топ кенді пайдалы қазбалардың қасиеті туралы. 3-топ Қазақстандағы темір кен орындары туралы баяндап, постер қорғайды.
  3. Мәтінің негізгі ойын білдіріп тұрған жерін тапқызып сызба құрастыру.
Класы:4 класс:

«Үш шапалақ»арқылы бағалау. Топ ішінде жұлдызша арқылы бағалау.

Критерий бойынша бағалау.

Слайдтар. Плакат, түрлі түсті бояулар.
Күні:24. 10. 2013:

3. Негізгі бөлім

Пәні :дүниетану:

1. Кескін картамен жұмыс: темір кенінің кен орынын тауып, оны шартты белгімен белгілеу.

2. Жағдаят шешу. «Сөйлемді аяқта» дидактикалық ойыны Егер барлық темір жойылып кетсе не болады? Оқушылар жауапты былай бастайды: «Менің ойымша»

2. жұп болып жұмыс жасау. 1-жұп. Құбылнамамен тәжирибе жүргізеді, сонан соң темір кенін қалай қорытатындығын және адамдардың оларды қандай тәсілмен игеретіндігін айтады.

2-жұп. Темір кенін қалай балқытатынын, оны өмірде пайдалануы туралы айтады.

  1. Кері байланыс. Сұрақтарға жауап беру. 1. Ең үлкен темір кенінің кен орынын айт. 2. Біздің еліміздің темір кенінің қоры бойынша әлем елдерінің ішінде бірінші орында екенін білесің бе?
Класы:4 класс:

Үш шапалақ арқылы бағалау

Критерий бойынша бағалау.

Слайдтар, карта, құбылнама, кенді пайдалы қазбалардың түрлері.
Күні:24. 10. 2013:

4. Қорытынды

Пәні :дүниетану:

1. Оқушылар құрастырған сызбаны пайдаланып, сабақ қорытындылады

2. топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін бағдаршам арқылы бағалайды.

3Оқушыларды бағалау \мұғалім\

Класы:4 класс:

Үш шапалақ арқылы бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау. 3түрлі түсті пайдалану арқылы бағалау.

Стикерлер.
Күні:24. 10. 2013:

Қосымша оқу

Үйге тапсырма

Пәні :дүниетану:

Шағын эссе жазып келу. Саколов- Сарыбай кен орыны туралы мағлұмат жинап келу

Мәтінді түсініп оқып келу.

Күні:24. 10. 2013: Рефлексия
Пәні :дүниетану: Кері байланыс «Бағдаршам»
Күні:24. 10. 2013:

Не сәтті өтті?

Нені дамыта аласыз?

Пәні :дүниетану:

Сыни тұрғыда ойлана білді. Бағалау арқылы өз білімін саралады. Жұмысты түрлендіру арқылы пәнге деген қызығушылығы артты.

Оқушылардың шығармашылық ізденісін дамыта аламын, еркін сөйлеп, пікірін ашық айтуға үйрете аламын.

Күні:24. 10. 2013:

Не сәтсіз өтті?

Нені өзгерткіңіз келеді?

Пәні :дүниетану:

Оқушылардың ойларын ашық жеткізуі, кей оқушылардың ашық пікірін айта алмауы.

Оқушы қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес түбегейлі сабақтың өткізілу формасын өзгерткім келеді.

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы

Күні:25. 10. 2013
Пәні :дүниетану
Класы:4 класс
Күні:25. 10. 2013: Тақырыбы:
Пәні :дүниетану: Түсті металл кендері.
Күні:25. 10. 2013: Мақсаты
Пәні :дүниетану:

Оқушыларды түсті металл кендерімен, олардың қасиеттерімен таныстыру.

1. Түсті металлды қолданылуы туралы білімдерін толықтыру.

2. Оқушының ойлауын жетілдіру, талдау, саралау, қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Күні:25. 10. 2013: Күтілетін нәтиже
Пәні :дүниетану: Мәтінді өз бетінше оқып. мазмұнын ұғына алады; өз ойларын талдай және саралай алады, ойлау логикасы дамиды; таным әрекеті үдерісінде қарым -қатынас шеберлігі қалыптасады; сұрақ қоя білу дағдылары дамиды; сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді; топтық таныстырылым құруға төселеді; ұжымдық ойлау, ұжымдық тұжырымдар жасауға белсене қатысады.
Күні:25. 10. 2013: Түйінді идеялар (кілтті сөздер)
Пәні :дүниетану: І«Табиғат - адамзаттың өмір нәрі, қажетінің табылар содан бәрі»
Күні:25. 10. 2013: Сабақ кезеңдері:
Пәні :дүниетану: Сабақ барысы
Класы:4 класс: Бағалау
ресурстар
Күні:25. 10. 2013:

1. Кіріспе

Пәні :дүниетану:

1. сабақ басында оқушылар психологиялық тренингеке қатысады. «Мен сізді таныстырғым келеді» тренингінде оқушылар қасындағы тұрған көршісін жақсы жақтарын айтып таныстырады.

2. . Топқа бөлу. Оқушыларға пайдалы қазбалардың түрлері таратылып беріледі, сол бойынша 3 топқа бөлінеді. 1-топ жанғыш пайдалы қазбалар, 2-топ кенді пайдалы қазбалар, 3-топ кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.

Класы:4 класс: «Үш шапалақ»арқылы топтар бірін -бірі бағалайды. Критерий бойынша бағалау
Пайдалы қазбалардың суреттері.
Күні:25. 10. 2013:

2. Тұсаукесер

Пәні :дүниетану:

1. Ыстық орындық»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

  1. Әр топқа тірек сызба таратылады. Оқушылар тірек қағаздағы мәтінді оқып, одан соң пайдалы қазбаларды сызба бойынша саралап талдайды. Тірек қағазға жазылатын мәтін үлгісі. « Әктас ақ, сұрғылт немесе сарғыш түсті болады. Ол-ақ кеуекті, қатты, арамен оңай кесілетін және өңделетін тас. Әктастан тұратын таулар бар. Олар шаңқай аппақ болады. Таза құм мен әктасты қосып ақ кірпіш жасайды. Бұрынғы кезде одан шіркеулер мен қамалдар тұрғызған. » оқушылар мәтінді оқып төмендегі жоспар бойынша талдап саралайды.
  1. Аты
  2. Шартты белгісі.
  3. Қасиеті
  4. Игеру, өндіру жолдары.
  5. Маңызы мен шаруашылықта қолданылуы.
  6. Кен орыны.
Класы:4 класс: «Үш шапалақ»арқылы бағалау. Топ ішінде жұлдызша арқылы бағалау.
Слайдтар. Плакат, бояулар. Тірек сызбалар.
Күні:25. 10. 2013:

3. Негізгі бөлім

Пәні :дүниетану:

1. Мәтінді бөліктерге бөліп оқыту. 1-топ алтын мер күміс туралы; 2-топ мыс пен алюминий туралы; 3 топ мыс, жез бен қола туралы бөліктерді оқиды. Топ ішінде талқылайды.

2. Санау арқылы топқа бөлу. Әр топтан келген оқушылар өз тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Сол түсінгендері бойынша постер қорғау.

3. сергіту сәті. Оқушыларға қоян, кенгуру, маймыл суреттерін беріп сомдатып сергіту.

4. Картамен жұмыс. Картадан алюминий, полиметалл кен орындарын тауып кескін картаға белгілету.

Класы:4 класс: Үш шапалақ арқылы бағалау, критерий бойынша бағалау.

Слайдтар, карта.

Түсті металдар, қара металдар, алюминий.

Күні:25. 10. 2013:

4. Қорытынды

Пәні :дүниетану:
  1. «Кел ойланайық!»

- Түсті металдардың адамзатқа қандай пайдасы бар?

2. Сызба құрастыру. Түсті металдарға нелер жатады?

3. топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, оқушылар өз-өзін бағдаршам арқылы бағалайды.

4. Оқушыларды бағалау \мұғалім\

Класы:4 класс:

«Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы өзара бағалайды

Үш шапалақ арқылы бағалау.

Бағалау парағы арқылы бағалау. 3түрлі түсті пайдалану арқылы бағалау.

Күні:25. 10. 2013:

Қосымша оқу

Үйге тапсырма

Пәні :дүниетану:

Энциклопедиядан түсті металдар туралы қосымша іздеп келу.

« Түсті металл кендері» мәтінін оқып келу

Күні:25. 10. 2013: Рефлексия
Пәні :дүниетану: Кері байланыс «Бағдаршам»
Күні:25. 10. 2013:

Не сәтті өтті?

Нені дамыта аласыз?

Пәні :дүниетану:

Өз пікірлерін сенімді, әрі дәлелді, тұжырымды жеткізе білуге дағдыланды. Тірек сызба бойынша жұмыс нәтижелі өтті.

Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын одан әрі жетілдіре аламын.

Күні:25. 10. 2013:

Не сәтсіз өтті?

Нені өзгерткіңіз келеді?

Пәні :дүниетану:

Кейбір оқушылардың топ арасында өз ойын ашық айта алмауы.

Түбегейлі оқу жоспарын өзгертіп, шығармашылықпен жұмыс жасауға оқушыларды үйреткім келеді.

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Базарбаева Венера Қырымқызы


Ұқсас жұмыстар
Табиғатқа құштармын
ПОЭЗИЯ КЕШІ Строка, оборванная пулей Оқпен үзілген өлең жолдары
Тұрмыстық электр құралдарды өңдеу
Құрақ құрау. түрлері және қолданылуы
Моншақтан гүл тоқу, гүл шоғыры
Аққулар ұйықтағанда Ақиық ақын Мұқағали Мақатаевқа арналған әдеби - сазды кештің сценарийі
Күз сыйы. даярлық тобы
Төрт түліктің кеңесі.Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік малдың ерекшелігіне тоқталу
Төл сөз және төлеу сөз жайында жалпы түсінік
Электр тізбегі және оның негізгі элементтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz