Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Диалогтік оқыту
|Коучинг |Диалогтік оқыту. |
|тақырыбы: | |
|Мерзімі: |20.10.2014ж. |
|Жалпы мақсаты: |Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді |
| |енгізу. Барлық оқытушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып |
| |өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға|
| |ерекше назар аудару болып табылады. |
|Оқу нәтижелері:|Коучинг соңында мұғалімдер: |
| |1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді. |
| |2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін |
| |оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта|
| |жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз |
| |түсінігін қалыптастыру. |
| |3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі. |
| |4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады. |
| |5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады. |
|Түйінді |Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын |
|идеялар: |пәрменді тетік. |
| |Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын |
| |арттыру құралы. |
|Жаттығулар мен |Коучтің іс- әрекеті |Нәтиже |
|тапсырмалар | | |
| |Психологиялық ахуал тудыру. |Топтарға бөлінді. Астана, Алматы, |
| |Тренинг жаттығулары. (бой |Москва, Самара қалаларының |
| |өлшемдері бойынша, шаштарының|суреттерімен пазла құрастырып, 4 |
| |ұзындықтарымен, сыныптарымен |топқа бөліну. |
| |т.б қатарға тұру) Тілек | |
| |айту.Топқа бөлу: қаланың | |
| |суретімен пазла құрастыру. | |
| |Сабаққа психологиялық |Аудиторияда жағымды псхологиялық |
| |дайындық. |ахуал орнады. Мұғалімнің кәсіби |
| |Миға шабуыл. |құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, |
| | |көңіл – күйін көтеру. |
| | |Сұрақтар арқылы коучингтің тақырыбын |
| | |ашу. |
| | Коучинг тақырыбы мен |Коучинг тақырыбымен, мақсатымен |
| |мақсатын таныстыру. |танысты. |
| |Презентация бойынша |Тақырып бойынша теориялық мағлұмат |
| |тақырыптың мазмұнын ашу, |алды, ой қорыта алуға жол ашты. |
| |әңгімелеу. | |
| |1 қадам. |Мұғалімдер видеодан көргендерін рөлге|
| |Бейнетаспа көрсету |бөліп ойнап, диалогқа түседі. |
| |2 қадам. |Мұғалімдер сұрақ арқылы қарым-қатынас|
| |Тренинг жаттығу. Маңдайларына|жасайды, көңіл күйлері көтеріледі. |
| |стикерге әнші, актер, ғұлама | |
| |адамдардың аттарын жазып, | |
| |сұрақ арқылы шешуін табады. | |
| |3 қадам. |Барлық топтарға құпия тас арқылы |
| |«Құпия тас» әдісі. |тапсырма беріледі, сахналық қойылым |
| | |көрсетеді. Барлық мұғалімдер |
| | |қатынасады. |
| |4 қадам. |МАН-нан «Диалогтік оқыту» тақырыбын |
| |Топтарға «Бәйшешек» гүлінің |оқи отырып, кубизмге қарап сұрақтар |
| |макетін салу тапсырылады. |құрастырады. Сұрақтар күрделі болуы |
| | |тиіс, басқа топтар жауап береді. |
| |Топта талқылап, ортада | |
| |қорғайды. | |
| |5 қадам. | |
| |Қорытынды. | |
| |6 қадам. |«2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы бағалау |
| |Топтарды бағалау. | |
|Бірлескен | Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық ахуал, түрлі |
|жұмысқа |қалалар арқылы топтастыру |
|негізделген | |
|тәсіл: | |
|Қорытынды: |Әр топ келесі топтың жасаған жұмысын бағалайды. |
|Рефлексия |«+» - «-» - «қызықты» деген |«+» - «-» - «қызықты» деген |
| |дайын парақ арқылы коучингтің |дайын парақ арқылы коучингтің |
| |қаншалықты тиімді өткенін |қаншалықты тиімді өткенін жазады|
| |айқындау | |
| |Коучингке қатысушылардан |Қатысушылар сауалнама парағын |
| |сауалнама алу |толтырады |
.
|тақырыбы: | |
|Мерзімі: |20.10.2014ж. |
|Жалпы мақсаты: |Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді |
| |енгізу. Барлық оқытушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып |
| |өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға|
| |ерекше назар аудару болып табылады. |
|Оқу нәтижелері:|Коучинг соңында мұғалімдер: |
| |1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді. |
| |2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін |
| |оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта|
| |жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз |
| |түсінігін қалыптастыру. |
| |3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі. |
| |4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады. |
| |5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады. |
|Түйінді |Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын |
|идеялар: |пәрменді тетік. |
| |Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын |
| |арттыру құралы. |
|Жаттығулар мен |Коучтің іс- әрекеті |Нәтиже |
|тапсырмалар | | |
| |Психологиялық ахуал тудыру. |Топтарға бөлінді. Астана, Алматы, |
| |Тренинг жаттығулары. (бой |Москва, Самара қалаларының |
| |өлшемдері бойынша, шаштарының|суреттерімен пазла құрастырып, 4 |
| |ұзындықтарымен, сыныптарымен |топқа бөліну. |
| |т.б қатарға тұру) Тілек | |
| |айту.Топқа бөлу: қаланың | |
| |суретімен пазла құрастыру. | |
| |Сабаққа психологиялық |Аудиторияда жағымды псхологиялық |
| |дайындық. |ахуал орнады. Мұғалімнің кәсіби |
| |Миға шабуыл. |құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, |
| | |көңіл – күйін көтеру. |
| | |Сұрақтар арқылы коучингтің тақырыбын |
| | |ашу. |
| | Коучинг тақырыбы мен |Коучинг тақырыбымен, мақсатымен |
| |мақсатын таныстыру. |танысты. |
| |Презентация бойынша |Тақырып бойынша теориялық мағлұмат |
| |тақырыптың мазмұнын ашу, |алды, ой қорыта алуға жол ашты. |
| |әңгімелеу. | |
| |1 қадам. |Мұғалімдер видеодан көргендерін рөлге|
| |Бейнетаспа көрсету |бөліп ойнап, диалогқа түседі. |
| |2 қадам. |Мұғалімдер сұрақ арқылы қарым-қатынас|
| |Тренинг жаттығу. Маңдайларына|жасайды, көңіл күйлері көтеріледі. |
| |стикерге әнші, актер, ғұлама | |
| |адамдардың аттарын жазып, | |
| |сұрақ арқылы шешуін табады. | |
| |3 қадам. |Барлық топтарға құпия тас арқылы |
| |«Құпия тас» әдісі. |тапсырма беріледі, сахналық қойылым |
| | |көрсетеді. Барлық мұғалімдер |
| | |қатынасады. |
| |4 қадам. |МАН-нан «Диалогтік оқыту» тақырыбын |
| |Топтарға «Бәйшешек» гүлінің |оқи отырып, кубизмге қарап сұрақтар |
| |макетін салу тапсырылады. |құрастырады. Сұрақтар күрделі болуы |
| | |тиіс, басқа топтар жауап береді. |
| |Топта талқылап, ортада | |
| |қорғайды. | |
| |5 қадам. | |
| |Қорытынды. | |
| |6 қадам. |«2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы бағалау |
| |Топтарды бағалау. | |
|Бірлескен | Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық ахуал, түрлі |
|жұмысқа |қалалар арқылы топтастыру |
|негізделген | |
|тәсіл: | |
|Қорытынды: |Әр топ келесі топтың жасаған жұмысын бағалайды. |
|Рефлексия |«+» - «-» - «қызықты» деген |«+» - «-» - «қызықты» деген |
| |дайын парақ арқылы коучингтің |дайын парақ арқылы коучингтің |
| |қаншалықты тиімді өткенін |қаншалықты тиімді өткенін жазады|
| |айқындау | |
| |Коучингке қатысушылардан |Қатысушылар сауалнама парағын |
| |сауалнама алу |толтырады |
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz