Сабақ жоспары :: Сценарилер

Файл қосу

Диалогтік оқыту

|Коучинг |Диалогтік оқыту. |
|тақырыбы: | |
|Мерзімі: |20.10.2014ж. |
|Жалпы мақсаты: |Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді |
| |енгізу. Барлық оқытушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып |
| |өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға|
| |ерекше назар аудару болып табылады. |
|Оқу нәтижелері:|Коучинг соңында мұғалімдер: |
| |1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді. |
| |2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін |
| |оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта|
| |жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз |
| |түсінігін қалыптастыру. |
| |3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі. |
| |4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады. |
| |5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады. |
|Түйінді |Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын |
|идеялар: |пәрменді тетік. |
| |Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын |
| |арттыру құралы. |
|Жаттығулар мен |Коучтің іс- әрекеті |Нәтиже |
|тапсырмалар | | |
| |Психологиялық ахуал тудыру. |Топтарға бөлінді. Астана, Алматы, |
| |Тренинг жаттығулары. (бой |Москва, Самара қалаларының |
| |өлшемдері бойынша, шаштарының|суреттерімен пазла құрастырып, 4 |
| |ұзындықтарымен, сыныптарымен |топқа бөліну. |
| |т.б қатарға тұру) Тілек | |
| |айту.Топқа бөлу: қаланың | |
| |суретімен пазла құрастыру. | |
| |Сабаққа психологиялық |Аудиторияда жағымды псхологиялық |
| |дайындық. |ахуал орнады. Мұғалімнің кәсіби |
| |Миға шабуыл. |құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, |
| | |көңіл – күйін көтеру. |
| | |Сұрақтар арқылы коучингтің тақырыбын |
| | |ашу. |
| | Коучинг тақырыбы мен |Коучинг тақырыбымен, мақсатымен |
| |мақсатын таныстыру. |танысты. |
| |Презентация бойынша |Тақырып бойынша теориялық мағлұмат |
| |тақырыптың мазмұнын ашу, |алды, ой қорыта алуға жол ашты. |
| |әңгімелеу. | |
| |1 қадам. |Мұғалімдер видеодан көргендерін рөлге|
| |Бейнетаспа көрсету |бөліп ойнап, диалогқа түседі. |
| |2 қадам. |Мұғалімдер сұрақ арқылы қарым-қатынас|
| |Тренинг жаттығу. Маңдайларына|жасайды, көңіл күйлері көтеріледі. |
| |стикерге әнші, актер, ғұлама | |
| |адамдардың аттарын жазып, | |
| |сұрақ арқылы шешуін табады. | |
| |3 қадам. |Барлық топтарға құпия тас арқылы |
| |«Құпия тас» әдісі. |тапсырма беріледі, сахналық қойылым |
| | |көрсетеді. Барлық мұғалімдер |
| | |қатынасады. |
| |4 қадам. |МАН-нан «Диалогтік оқыту» тақырыбын |
| |Топтарға «Бәйшешек» гүлінің |оқи отырып, кубизмге қарап сұрақтар |
| |макетін салу тапсырылады. |құрастырады. Сұрақтар күрделі болуы |
| | |тиіс, басқа топтар жауап береді. |
| |Топта талқылап, ортада | |
| |қорғайды. | |
| |5 қадам. | |
| |Қорытынды. | |
| |6 қадам. |«2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы бағалау |
| |Топтарды бағалау. | |
|Бірлескен | Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық ахуал, түрлі |
|жұмысқа |қалалар арқылы топтастыру |
|негізделген | |
|тәсіл: | |
|Қорытынды: |Әр топ келесі топтың жасаған жұмысын бағалайды. |
|Рефлексия |«+» - «-» - «қызықты» деген |«+» - «-» - «қызықты» деген |
| |дайын парақ арқылы коучингтің |дайын парақ арқылы коучингтің |
| |қаншалықты тиімді өткенін |қаншалықты тиімді өткенін жазады|
| |айқындау | |
| |Коучингке қатысушылардан |Қатысушылар сауалнама парағын |
| |сауалнама алу |толтырады |

.

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Менің досым
Сергіту сәті
Диалогтік оқыту, Екі балақай арасындағы әңгіме
Тәлімгерлік жоспар
Топтар берілген суреттер бойынша диалогтік рөлдік ойын
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Сабақта диалогтік оқытудың тиімділігі. баяндама
Оқыту нәтижелері
"диалогтік оқытудың тиімділігі", коучинг
Пәндер